dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 asa e, operatie simpla numai ca trebuie sa fortezi un pic plasticul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 inca o intrebare...voi desfaceti toate fisele sau scoateti doar bobinele si fortati putin sa aveti loc...poate ca nu nu-mi fac destul loc de acces... am sa-i schimb si uleiul...este vorba de un yacco 10w50... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 scot doar bobinele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Pozne cu CBR 900 1999 - a mea... pozele sunt de cand era la baiatul care a adus motorul... eu inca nu am apucat sa-i fac poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 exact asa era si a mea, cea mai misto combinatie de culori dupa negru gri. <small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 20:09 -------------</small><br/>din pacate inca la M-Ciuc nu a venit primavara asa ca mai mesteresc la motor in garaj, tocmai am terminat de instalat un kit de inaltare a sei, in parte pentru ca sunt inalt, pentru ca arata bine si mai ales pentru ca inbunatateste manevrabilitatea mobrei. despre asta ar fi vb http://www.louis.de/_10b4f196b262f6ecd4e93...tnr_gr=10026300 <small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 20:10 -------------</small><br/>am schimbat bujiile, iridium laser, am montat crashpad-urile si acum caut un gear indicator. daca stie cineva unde gasesc asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 (editat) am schimbat bujiile, iridium laser, am montat crashpad-urile si acum caut un gear indicator. daca stie cineva unde gasesc asa ceva S-ar putea sa stie mertan. Momentan e banat pe forum, dar te ajut cu id-ul de mess: bsc_lx Editat Februarie 9, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 apropos, va place noua mea poza de la avatar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 ptr un gear indicator cheltui intre 65-75€ , depinde de model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 apropos, va place noua mea poza de la avatar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 nu stiu altii cum reusesc, eu in majoritatea cazurilor habar nu am in ce viteza sunt, problema e in viraje, mai bine zis la iesirea din viraje. nu intotdeauna, dar cateodata ma tezesc ca am retrogradat prea putin, de obicei din viteza a sasea, si cand vreau sa ies din viraj sunt cu a 4-a in loc de-a 3-a si stric totul. as folosi unul macar pana mi-as invata vitezele, si problema e ca imi schimb des si motoarele, merg cu un motor max o juma de sezon, sperr ca acum sa fie mai mult, dar poate ma trezesc ca nu-mi place 954-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Daca ai folosi frana de motor asa cum trebuie, nu ai avea nici o problema cu iesirea din viraj. Si nu o treapta sau 2 in jos, ci exact cat ai nevoie sa simti ca reduce. Sunetul scos de motor iti indica foarte clar daca esti in treapta si la turatia necesara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 nu am avut niciodata probleme de genul ..nu ma gandesc in ce viteza sunt dar simt motorul daca e in ture sau nu .. nu vreau sa ajung pe viraj si sa stau cu motorul in 5000 rpm unde nu trage deloc ..imp e sa asociezi virajului o turatie care sa te scoata fara probleme din el..sau sa iti permita sa cobori 1-2000rpm fara probleme --- Mesaj completat în 10 Feb 2008 11:39 -------------nu am avut niciodata probleme de genul ..nu ma gandesc in ce viteza sunt dar simt motorul daca e in ture sau nu .. nu vreau sa ajung pe viraj si sa stau cu motorul in 5000 rpm unde nu trage deloc ..imp e sa asociezi virajului o turatie care sa te scoata fara probleme din el..sau sa iti permita sa cobori 1-2000rpm fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 important e ca de obicei vreau sa ies din viraj cat mai repede cu putinta, cand aveam zx7r-ul isi scutura fundul la o acceleratie violenta la iesire si era un feeling ft misto, la Honda ma trezeam ca mai trebuie sa retrogradez vreo doua trepte sa ies normal, si aici ma refer la curbe stranse, nu la cele largi, acolo intru cu vitza si ies tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 ce prost merge forumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Azi am scos noua tapiserie la plimbare... parca merge mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 da d-le, asa mai vii de acasa. felicitari, treaba foarte buna, insa atentie la alegerea materialului, eu am avut unul tot asa tapitat pe kawasaki si alunecam in draci pe ea. dar sa sti ca ai facut-o cu mult gust, mac e sigur invidios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 amoreeeeeeeeeeee sper ca te trateaza bine vad ca ai parte de ceva atentii si sincer ma bucura treaba asta. inca ma simt atasat. deh....intr'o buna zi....am sa cumpar o sora de'a ta .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 recomand 954.... galben cu negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 m'am gandit si la 954..dar sunt prea multi bani .. nu'mi pot permite 2 motoare scumpe iar pentru strada un 919 putin elaborat si usurat are farmecul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Am primit cadou un set de 4 bucati buji NGK Iridium CR9EHIX-9 de la un prieten foarte bun.Se potrivesc pe Fireblade 900RR/sc28 din '94 ? sau le bag la vanzare?? Mersi fain si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Merg, in sensul ca se potrivesc... acuma despre partea cu iridium sau non-iridium sunt polemici destule... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Io am vazut o schimbare in rau(nu mare) dupa ce am pus iridiu pe 919! Acu fiecare face ce vrea...altii spun ca is mai potrivite pt injectie...altii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 salut, care e diferenta ca am vazut sc28, 33 parca,....si apropo am gasit un 918 din 96......o fi ceva de capul ei, ca am obs ca are caracteristici de 600...o fi limitata, sau pt.incepatori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 vezi ca am mai discutat despre diferentele dintre ele se schimba capacitatea 893cmc , apoi 900cmcin 96-97 si 919cmc in 98-99 se schimba franele pe fata, cele din 99 au diametru de 310mm fata de 297mm se schimba ambreiajul putin, numarul de discuri furca fata pe 98-99 este diversa, 1cm in plus distanta dintre telescoape ptr imbunatatirea manevrabilitatii la viteze mari si voblaje design divers parca si cdi'ul este divers la 98-99 dar perfect compatibil cu modelele vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 diferenta intre sc28 si sc33 este la cadru-la cilindree, sc28 are 898 cmc ceva de genu si sc33 are 919 cmc. cai putin mai multi ca la sc28... unele motoare din germania sunt limitate la 100 de cai. ea stoc are undeva la 130. daca zici de caracteristici... e net superioara unui cbr F. o fi avand ea 100 de cai limitati... una e un supersport si una e un sporttouring. alegi ce vrei. parerea mea e una foarte buna despre cbr 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.