Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

stiu eu pe cieva care monteaza!!! se ocupa cu dastea!!

 

 

Eu stiu aici in sfantu gheorghe pe cineva care aduce din germania !!! undeva la 15 EURO

 

Si nu se monteaza cu mana pt ca arata oribil !!!!

 

Exista o porcarie care poate fi cumparat, cu care se monteaza ca lumea !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Multam Domnu' (cu D mare :D ) Hellicks pentru reclama... mai scadem una din berile alea multe ce tre sa le dai :hug:

 

 

0723.285.805 - Dan

 

In ceea ce consta benzile de roti, cum le zicem noi peromaneste, in ultima vreme putem zice ca "au evoluat" putin, acum vin cu aplicator direct de la producator. E foarte simplu si le poti aplica singurel acasa. Tot ceea ce trebuie sa faci este sa citesti instructiunile. Cum o sa vezi si in poze, magazinul nostru comercializeaza de la Progrip si Bikeit si avem diferite culori. In cazul in care nu gasesti culoarea dorita pe raft, imi spui ce culoare te intereseaza si facem rost.

 

Mai multe la telefon.

 

Dan :kiss: :D

 

Mai multe detalii http://www.bikeit.co.uk/tyres_product.asp?ID=58

post-15129-1202198937_thumb.jpg

post-15129-1202198956_thumb.jpg

post-15129-1202198965_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fi atent, nu vreau sa fiu rautacios, dar daca nu pui evacuare completa, pw-ul nu-si are rostul, plus ca, si aici nu te supara pe mine, daca mergeai in felul in care simteai ca ai nevoie de pw, nu mai intrebai aici de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma supar...

Era o intrebare de principiu...

Mobra deabea am luat-o si nici nu ii anotimpul sa o folosesc nici in viitorul apropiat nu o voi folosi la intregul potential...dar dupa ce ne vom acomoda unul cu altul am sa ii scot untul un pic din ea....dar pana la urma nu e relevant cum exploatez eu mobra!

Daca erai un baiat fain(ceea ce ma gandesc ca esti)raspundeai strict la intrebare ca de aia ii forum facem schimb de idei si pareri, nu?

Toate cele bune si...sa spui si noua pana la urma unde ai gasit celebrele dungute pt jante ca nu de alta poate mai sant si doritori..adica eu!

Bafta!

Editat de Coxaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sa sti ca nu eram rau intentionat, dar faza e ca ne apucam sa cheltuim o gramada fara rost, si asta din pacate e si problema mea, si exact asa m-a oprit cineva si mi-a zis ca baiatule, la cum mergi tu, aprilia de 125 e ft ft mult. si crede-ma, eu nu merg prost, acolo undeva mediocru. cel care mi-a zis-o, merge ft tare, si nu pe strada ci in pista.

Dungi se pare ca o sa am din mures, poti sa te uiti pe site, sunt aceleasi.

bikeit.co.uk wheel stripe

Scuza-ma daca te-am jignit, nu asta era telul. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideal ar fi sa nu stricati banii pe chestii pe care nu le veti folosi.

Pc ajuta si daca nu ai evacuare completa ..dar cine ti'l seteaza?

Imbunatatirea e asa de mica incat nu merita aruncati banii pe el.

La fel cu schimbatorul electronic..aceeasi poveste..pe strada nu'si are sensul..

 

mai bine investesti in chestii care conteaza: FRANE, design, cauciucuri bune.

e mai imp decat sa ai un pc sub sa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta vroiam sa explic si eu, mai bine un set de cauciucuri bune, un double bouble, niste crash pad-uri si alte chestii ajutatoare.

 

total de acord. un lucru foarte bun sunt carterele in carbon-kevlar, protejeaza mult in caz de cazatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare... sunt si eu proaspat posesor de CBR 900 rr 1999 - SC33 si as dori sa-mi spuneti daca stiti un service serios in care sa-mi faca o revizie capitala la motocicleta. Vreau sa o pregatesc pentru un drum lung si ma intereseaza sa ma pot baza pe rezultatul verificarii.

inca o intrebare ...ce stiti despre uleiurile yacco?

 

numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti din Bucuresti vino la mine la atelier si se rezolva!!!

 

 

nu sunt din bucuresti ...sunt din sv dar pot sa ajung daca se merita

te rog sa-mi spui si niste preturi eventual un pret orientativ pentru o revizie la 30.000 km.

sau un nr de tel si ne auzim...

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ai venit printre noi ..adica printre ei ptr ca eu am dezertat.

o revizie capitala priveste toate consumabilele (verificarea sau inlocuirea acestora): ulei + filtru,filtru aer curatat, placute frane, lichid frane, curatat -uns si intins lant, schimbat antigelul cu unul de calitate, verificat jocul in rulmentii de la roti, eventual verificata carburatia si bujiile, cauciucuri noi daca e cazul.

nujtu daca am uitat ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mac... nai mai spus nimic de modificarea valvei HTEV!

Ne lasi in suspans!!

 

ff ..imi pare rau ..astept si eu ca amicul meu din italia care le produce sa imi trimita materialul

mi'a promis ..si stiu ca se va tine de cuvant :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam Mac pentru raspuns...cam asa ma gandeam si eu dar am dificultati cu gasirea unui service cu simt de raspundere si cu preturi de bun simt.

daca cunoasteti pe cineva care poate sa ma ajuite cu o revizie capitala va rog sa nu ezitati si sa-mi spuneti si mie. eventual lasati un nr de telefon si ne auzim.

 

ce stiti despre baietii din iasi de la reprezentanta honda...ca sunt mai aproape de mine.

 

 

P.S. avand in vedere ca am citit tot topicul MAC, stiu ca tot de-al casei ai ramas... si eu unul sper sa ramana asa pentru cat mai mult timp deoarece o sa am nevoie de sfaturile tale tehnice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai oricum o sa recumpar un fireblade ..nu stiu sigur cand ..si nu stiu sigur ce model ..

as vrea tot unul pe carburatoare ..deci 893 sau 919 ..eventual preparat ptr pista (dar il voi folosi exclusiv ptr strada), vreau doar sa aiba toate accesoriile posibile pe el: evacuare, dynojet, frane, suspensii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce probleme ai la motor? Bujii ulei filtre cred ca poti si tu sa schimbi, daca nu, cere ajutor pe forum, operatiunile astea eu mi le fac singur. daca e vb de ex de sincronizare carburatoarea sau schimbat semeringuri telescoape sau alte operatiuni mai complexe, sa nu le lasi pe mana amatorilor. pana atunci pune niste poze cu motorul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate operatiile astea poti sa te inveti sa le faci si singur ..trebuie doar mare atentie ..tre sa ajungi sa cunosti fiecare coltisor si secret al motorului tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...vreau sa-mi fac schimbul la buji.

problema este ca dupa ce am schimbat bujiile nu mai reusesc sa pun la loc plasticul care le acopera....ala care vine prins in doua suruburi deasupra ventilatorului.

de scos l-am scos da nu pot sa-l bag nici in ruptul capului.

am sa bun si poze cat de repede cu noua mea "iubire"

 

ieri desi ploua si o dadea pe lapovita nu m-am putut rabda si m-am tras putin cu motorul... prima data cand ma dau cu el.....este fantasti, foarte ...rafinat... daca pot sa spun asa...mie-mi place foarte tare..sper ca si voua. inainte de asta am avut un cbr 600 f2 pc25.

 

deci...cum bag plasticul ala inapoi..sau are cineva ceva link/filmulet cu metoda de schimb a bujiilor la cbr 900 sc33.

 

 

multumesc lume..maine-i sambata deci este ziua honda..honda day

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...vreau sa-mi fac schimbul la buji.

problema este ca dupa ce am schimbat bujiile nu mai reusesc sa pun la loc plasticul care le acopera....ala care vine prins in doua suruburi deasupra ventilatorului.

de scos l-am scos da nu pot sa-l bag nici in ruptul capului.

am sa bun si poze cat de repede cu noua mea "iubire"

 

ieri desi ploua si o dadea pe lapovita nu m-am putut rabda si m-am tras putin cu motorul... prima data cand ma dau cu el.....este fantasti, foarte ...rafinat... daca pot sa spun asa...mie-mi place foarte tare..sper ca si voua. inainte de asta am avut un cbr 600 f2 pc25.

 

deci...cum bag plasticul ala inapoi..sau are cineva ceva link/filmulet cu metoda de schimb a bujiilor la cbr 900 sc33.

multumesc lume..maine-i sambata deci este ziua honda..honda day

 

 

vezi ca plasticul ala trebuie sa il bagi in fata sub cadru unde intra axul de la jug...tre sa il fortezi putin ..si eu m'am chinuit prima data ..acum cativa ani.pe urma il demontam in 2 secunde. vezi ca are locasul lui..nu e deloc complicat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...