Jump to content
emylyo

Detinatori de Honda 900RR Fireblade

Recommended Posts

Am vazut ca majoritatea motoristilor au cate un astfel de topic si pt a ne sfatui si a obtine anumite informatii este bine sa stim cam cine este posesor de asa ceva pt ca pe sosele am vazut f multe fireblade!Eu sunt de 8 luni posesorul unui model din 1999!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt si eu posesor de Cbr 900 rr 929 2001 si inainte am avut Cbr 900 rr sc 28.

Ce sa discutam mai exact???

:finger:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ma numar si eu .... 900RR `93 , prezent in viata mea de 4 luni :finger:

 

PS. Un manual de SC28 gasesc si eu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am 954 si nu-mi place ca atunci cind vreau sa depasesc la iesirea din curba face ca la motogp, se ridica pe o roata, e prea usoara fata.

Odata, la Amkart, unu cu 929 dupa care ma tineam in curu lui in toate curbele mi-a fugit de sub nas cind am zis eu ca gata, il iau la iesirea din curba. Omu a tras de gaz si s-a dus, eu am multumit ingerilor ca n-am cazut in balarii. Saracu baiatu a cazut citeva curbe mai incolo ca i-a fugit spatele.In clipa urmatoare mi-am dat seama ca daca nu se ridica fata era posibil si sa ramin in spate si sa ma impiedic de el cind a cazut.

 

Nu-mi place ca parbrizul+carena de fata flambeaza suparator la 200+, la modelele mai vechi au ranforsarea care rigidizeaza parbrizul.

In oras am incercat toate stilurile de mers, nu scade sub 8l.

 

Am zis de rau, are mai multe parti bune decit rele si de aceea e prima data cind am decis sa nu mai schimb moto dupa 1 an. Iam comandat PW si sistem complet Yoshimura. Cu banii dati pe astea +1000eur, i-mi luam 1000RR,e frumoasa, puternica dar pe circuit e mai grea. Inchipuiti-va cei care a-ti mers pe F4, ca mai aveati inca 40HP, si 35NM.

Cind am cumparat-o am mers la 2 Mai si retur intr-o singura zi si seara m-am mai dat si prin Buc. Cu 600RR, fusesem de 1 Mai in acelasi loc si 2-3 zile nu m-am mai urcat pe motor de anchilozat ce eram.

 

Atit pentru azi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu ma bag la numaratoare!!!

fireblade din '97 Repsol

Mi se pareo mobra faina, nu pre am gustato inca... o am de o luna!

Ce inpresie mi-a facut... se inneca de o ia dracii daca nu esti atent cum o pornesti si nici nu o mai ia pana nu dai bujiile jos! :cheers:

Impresii bune...fata se gsxf de inainte incomparabila! :lol:

Poze cu ea nu am , da una asemanatoare am gasit

 

 

PS Ma gandeam sa pornesc eu topicul asta dar mi-a luat-o Emylyo inainte! :)

Bafta!!

post-8851-1168381800_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu ma bag la numaratoare!!!

fireblade din '97 Repsol

Mi se pareo mobra faina, nu pre am gustato inca... o am de o luna!

Ce inpresie mi-a facut... se inneca de o ia dracii daca nu esti atent cum o pornesti si nici nu o mai ia pana nu dai bujiile jos! :cheers:

Impresii bune...fata se gsxf de inainte incomparabila! :lol:

Poze cu ea nu am , da una asemanatoare am gasit

PS Ma gandeam sa pornesc eu topicul asta dar mi-a luat-o Emylyo inainte! :)

Bafta!!

Ai dreptate aici. Modelul din anul ala chiar se ineaca ca un porc.

Si eu am avut unul si am avut aceeasi problema. Ma gandeam ca numai la mine face asta.

Ai grija la bujii. NGK care le iei de la noi is de 2 lei. Trebuie sa fie super bune. Nu stiu daca nu ar merge NGK IRIDIUM, alea au o scanteie constanta de te sperii.

Uite, iti dau un pont. La modelul ca si al tau cand mi-a dat batai de cap cu scosul si pusul bujiilor, am luat o cheie de bujii din aia cu T. Am masurat-o, am taiat din ea, am indoit-o putin si cu ea reuseam sa scot bujiile prin gaura de la carena, toate 4 fara sa desfac nici un surub. In 2 min erau jos si in 2 min puse inapoi.

Poate te ajuta.

Bafta si sa inceapa sezonul cat mai repede!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut am si eu CBR900RR SC 28 si mai multe piese de schimb pt el

post-90-1168769803_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiti, eu sint fan Honda de 4 ani, azi m-am luat la liniute pe A2 cu un R1 din 2001, prieten de-al meu si iata ce a iesit: cu a 3-a, a 4-a, a 5-a, start de la 100/h, e clar R1 e mai rapida, nu cu mult dar suficient sa-ti dai seama de diferenta. Cu a 6-a la start de la 150 R1 a avut un mic avantaj, dar nesemnificativ ne-am dus pina la 275 si au apatut masini la orizont.

Pe urma am pornit cu 100 cu a treia si l-am facut dupa 200 cred ca la R1 e mai putina turatie,sau n-a accelerat omu pina la limitator. De prieteni ce sintem, am facut schimb de moto vreo 30km si am inceput sa ma gindesc si la R1/2004.

A, cu a 1-a si a 2-a R1 n-a indraznit de frica sa nu faca luminare. Poate acolo mai cistigam si eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bag si eu cu honduta mea: CBR 900 din 1997, carenaj complet model 1998-1999.Cam Bulky , dar pentru mine, la greutatea mea e super. Super manevrabila , fara dureri de incheieturi. Trage suficient pentru mine si pentru ce e pe strazi.Din pacate nu am apucat sa o dau pe Amkart sa vad si cum se aseaza pe circuit. Dupa ce ii schimb anvelopele ma dau si va spun si cum este.Pana atunci poze

post-4621-1168796969_thumb.jpg

post-4621-1168797006_thumb.jpg

post-4621-1168797025_thumb.jpg

post-4621-1168797051_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

am si io fireblade din 97 si R1 din 2000 si m-am dat cu amandoua . Io n-am avut probleme cu innecatu' cum ziceti voi si este o mobra fantastica. Cel mai grav m-am dat asta vara cu un XX din 2000, alergam io cu freo 280-290 si a venit vaca din spate si mi-a intors casca in cap aproape. E o motoreta foarte buna, iarta multe greseli si nu o pierzi prea usor din oglinzi. La un moment dat am plecat cu 3 prieteni cu un VTR, un K3 si un R1 2001. VTR-ul l-am pierdut repede iar ceilalti doi (avand in vedere ca aveau mobrele de mai mult timp decat aveam io CBR-ul) erau in fata cam cu 10 m dar nu m-am pierdut de ei. Cel mai bun timp l-am scos asta vara, spre mare, din Salajan de la piata si pana in Mamaia am facut 1h si 50 min cu 2 opriri de tigara si un alimentat in Medgidia. Imi place mobra dar trebuie sa o dau sa-mi achit R1 care, din pacate trebuie sa o spun, este mai tare ca CBR-ica, mult mai violenta si mai vioaie in orice viteza.

Oricum, daca schimb R1 cred ca o sa-mi iau tot Honda, 954 sau 1000 RR. Pozitia de condus de pe Honda nu o egaleaza nici o mobra de pe piata :lol: Parerea mea :)

PS: Vand CBR din 97, 4800 de iepuroi :cheers:

Edited by piticot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

am si io fireblade din 97 si R1 din 2000 si m-am dat cu amandoua.

 

... si un RF 900R in avatar. :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu... 919 din '98...

Din pacate cadrul expus, frige la gioale daca esti in pantaloni scurti... vara... :cheers::):lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

am si io fireblade din 97 si R1 din 2000 si m-am dat cu amandoua . Io n-am avut probleme cu innecatu' cum ziceti voi si este o mobra fantastica. Cel mai grav m-am dat asta vara cu un XX din 2000, alergam io cu freo 280-290 si a venit vaca din spate si mi-a intors casca in cap aproape.

Te referi ca fireblade-ul din 97 ti-a intors casca in cap pe la 280-290????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te referi ca fireblade-ul din 97 ti-a intors casca in cap pe la 280-290????

 

Se refera ca el era pe Blade si avea 280-290 si a venit balena de XX din spate si a trecut pe langa el de i-a intors casca in cap. :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

... si un RF 900R in avatar. :)

 

Daca aveam in avatar o Busa si ma dadeam cu un RS 125 era mai bine?

Am avut RF de 900 si n-am schimbat poza :cheers: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca aveam in avatar o Busa si ma dadeam cu un RS 125 era mai bine?

Am avut RF de 900 si n-am schimbat poza :rose: :blink:

 

ReFeul ala era de pe bikepics, asa-i?

Mie imi place mult RF-ul.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se refera ca el era pe Blade si avea 280-290 si a venit balena de XX din spate si a trecut pe langa el de i-a intors casca in cap. :D

Ei ,asa mai merge :blink: :lol: ....desi ma indoiesc ca un cbr din 97 sa ajunga la 290 ,dar fie si un lup mancat de oaie :rose:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, RF-ul din avatar e de pe net (si R1 la fel), al meu era aceeasi culoare dar cu coada lui de serie. O motoreta comoda pt touring dar cam grea pt oras.

290 pe bord nu inseamna 290 reali ci mai degraba undeva in jur de 280. Io am zis cat arata bordul, nu stiu cat era reala. Chiar si la R1 sau GSXR sau orice alta mobra, fabrica da niste valori ale deviatiei tahometrului.

Bafta si asfalt uscat ca a venit caldura (cat o mai tine) :rose: :blink:

Edited by piticot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, RF-ul din avatar e de pe net (si R1 la fel), al meu era aceeasi culoare dar cu coada lui de serie. O motoreta comoda pt touring dar cam grea pt oras.

290 pe bord nu inseamna 290 reali ci mai degraba undeva in jur de 280. Io am zis cat arata bordul, nu stiu cat era reala. Chiar si la R1 sau GSXR sau orice alta mobra, fabrica da niste valori ale deviatiei tahometrului.

Bafta si asfalt uscat ca a venit caldura (cat o mai tine) :rose: :blink:

Stiu de deviatia bordului ,dar cbr-ul din 98(pt asta am vit max) prinde 258 REAL!!! Deci ,o deviatie cam mare sa ajunga la 290 pe bord. De ex,cbr-ul 600rr din 2006 prinde 261 REAL ,dar in nici un caz NU ajunge la 290 ,decat poate cu niste modificari super costisitoare.Ma rog....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boon...

Asi vrea sa imi pon putin motorul la punct si pentru asta o sa am nevoie de cateva.... suruburi :blink:

Stie cineva de unde se iau suruburile si clemele pentru carene?

De asemenea asi dori sa stiu de unde se gasesc la preturi pamantene opritoare de ghidon spre a nu-mi mai stramba ghiulul cand o'ntorc, si ceva caucioace ptr pus sub rezervor.... ca nu le mai am... si vibreaza ca o dacie cu statie audio de bemveu.

 

DE UNDE NAIBA SA IAU ASA CEVA??? Voi ati avut asemenea probleme?

 

Imi raspunde-ti doar daca ati cumparat si voi sau ati vazut pe vre-undeva.

 

 

ps: Da Silviu... Ai dreptate... :rose: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa pun si eu o intrebare aici ca pe topicul asta vad ca nu am sanse

 

De unde pot sa achizitionez o carena fata pentru un model mai nou decat cel din 93, adica nu cu 2`a faruri rotunde.

 

:rose:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa pun si eu o intrebare aici ca pe topicul asta vad ca nu am sanse

 

De unde pot sa achizitionez o carena fata pentru un model mai nou decat cel din 93, adica nu cu 2`a faruri rotunde.

 

:rose:

Simplu...Ebay...

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boon...

Asi vrea sa imi pon putin motorul la punct si pentru asta o sa am nevoie de cateva.... suruburi :crack:

Stie cineva de unde se iau suruburile si clemele pentru carene?

De asemenea asi dori sa stiu de unde se gasesc la preturi pamantene opritoare de ghidon spre a nu-mi mai stramba ghiulul cand o'ntorc, si ceva caucioace ptr pus sub rezervor.... ca nu le mai am... si vibreaza ca o dacie cu statie audio de bemveu.

 

DE UNDE NAIBA SA IAU ASA CEVA??? Voi ati avut asemenea probleme?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva daca se potrivesc bujiile si filtrele de ulei si aer de la 919 la 929 si954?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...