Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

exact asa era si a mea, cea mai misto combinatie de culori dupa negru gri.

 

<small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 20:09 -------------</small><br/>din pacate inca la M-Ciuc nu a venit primavara asa ca mai mesteresc la motor in garaj, tocmai am terminat de instalat un kit de inaltare a sei, in parte pentru ca sunt inalt, pentru ca arata bine si mai ales pentru ca inbunatateste manevrabilitatea mobrei. despre asta ar fi vb

http://www.louis.de/_10b4f196b262f6ecd4e93...tnr_gr=10026300

 

<small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 20:10 -------------</small><br/>am schimbat bujiile, iridium laser, am montat crashpad-urile si acum caut un gear indicator. daca stie cineva unde gasesc asa ceva :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat bujiile, iridium laser, am montat crashpad-urile si acum caut un gear indicator. daca stie cineva unde gasesc asa ceva :what:

 

S-ar putea sa stie mertan. Momentan e banat pe forum, dar te ajut cu id-ul de mess: bsc_lx

:kiss:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu altii cum reusesc, eu in majoritatea cazurilor habar nu am in ce viteza sunt, problema e in viraje, mai bine zis la iesirea din viraje. nu intotdeauna, dar cateodata ma tezesc ca am retrogradat prea putin, de obicei din viteza a sasea, si cand vreau sa ies din viraj sunt cu a 4-a in loc de-a 3-a si stric totul. as folosi unul macar pana mi-as invata vitezele, si problema e ca imi schimb des si motoarele, merg cu un motor max o juma de sezon, sperr ca acum sa fie mai mult, dar poate ma trezesc ca nu-mi place 954-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai folosi frana de motor asa cum trebuie, nu ai avea nici o problema cu iesirea din viraj. Si nu o treapta sau 2 in jos, ci exact cat ai nevoie sa simti ca reduce. Sunetul scos de motor iti indica foarte clar daca esti in treapta si la turatia necesara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am avut niciodata probleme de genul ..nu ma gandesc in ce viteza sunt dar simt motorul daca e in ture sau nu ..

nu vreau sa ajung pe viraj si sa stau cu motorul in 5000 rpm unde nu trage deloc ..imp e sa asociezi virajului o turatie care sa te scoata fara probleme din el..sau sa iti permita sa cobori 1-2000rpm fara probleme

 

 

--- Mesaj completat în 10 Feb 2008 11:39 -------------
nu am avut niciodata probleme de genul ..nu ma gandesc in ce viteza sunt dar simt motorul daca e in ture sau nu ..

nu vreau sa ajung pe viraj si sa stau cu motorul in 5000 rpm unde nu trage deloc ..imp e sa asociezi virajului o turatie care sa te scoata fara probleme din el..sau sa iti permita sa cobori 1-2000rpm fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

important e ca de obicei vreau sa ies din viraj cat mai repede cu putinta, cand aveam zx7r-ul isi scutura fundul la o acceleratie violenta la iesire si era un feeling ft misto, la Honda ma trezeam ca mai trebuie sa retrogradez vreo doua trepte sa ies normal, si aici ma refer la curbe stranse, nu la cele largi, acolo intru cu vitza si ies tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da d-le, asa mai vii de acasa. felicitari, treaba foarte buna, insa atentie la alegerea materialului, eu am avut unul tot asa tapitat pe kawasaki si alunecam in draci pe ea. dar sa sti ca ai facut-o cu mult gust, mac e sigur invidios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amoreeeeeeeeeeee

sper ca te trateaza bine :what:

vad ca ai parte de ceva atentii si sincer ma bucura treaba asta. inca ma simt atasat. deh....intr'o buna zi....am sa cumpar o sora de'a ta ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m'am gandit si la 954..dar sunt prea multi bani ..

nu'mi pot permite 2 motoare scumpe iar pentru strada un 919 putin elaborat si usurat are farmecul lui :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit cadou un set de 4 bucati buji NGK Iridium CR9EHIX-9 de la un prieten foarte bun.Se potrivesc pe Fireblade 900RR/sc28 din '94 ? sau le bag la vanzare??

 

Mersi fain si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca am mai discutat despre diferentele dintre ele

se schimba capacitatea 893cmc , apoi 900cmcin 96-97 si 919cmc in 98-99

se schimba franele pe fata, cele din 99 au diametru de 310mm fata de 297mm

se schimba ambreiajul putin, numarul de discuri

furca fata pe 98-99 este diversa, 1cm in plus distanta dintre telescoape ptr imbunatatirea manevrabilitatii la viteze mari si voblaje

design divers

parca si cdi'ul este divers la 98-99 dar perfect compatibil cu modelele vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferenta intre sc28 si sc33 este la cadru-la cilindree, sc28 are 898 cmc ceva de genu si sc33 are 919 cmc. cai putin mai multi ca la sc28... unele motoare din germania sunt limitate la 100 de cai. ea stoc are undeva la 130. daca zici de caracteristici... e net superioara unui cbr F. o fi avand ea 100 de cai limitati... una e un supersport si una e un sporttouring. alegi ce vrei. :wink: parerea mea e una foarte buna despre cbr 900.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...