Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

modestule...:::rolleyes:

mac stai in italia nu???

ia zi aia is mai innebuniti dupa ferrari sau ducati?

sau mai bine zis ce le place mai mult...formula 1 sau moto gp sau superbike?

eu cred ca tara motoarelor nu e japonia cum se credea(aia e mai nou tara drifterilor) ci italia

am i right?

 

In italia Ferrari e religie. Ducati e fix 'wla in comparatie. In timp ce fanii se impart la motociclism intre 17 producatori de trotinete si 80 de piloti, la automobilism toata italia respira pentru Ferrari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok, nici eu peste 3ooo rpm/min si o sa fie o batalie egala...... :blbl: ca doar honda nu e kawasaki..... :rock:

Mai bine concurati numai cu treapta a doua, ca daca schimba de multe ori, s-ar putea sa ramana fara pinioane in cutie... :) :) :( :crack: am auzit ca au cele mai tari cutii astia de la Kawa :)

 

Nu vreau sa supar pe nimeni.... dar e topicul Hondarilor :) Ne permitem...

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ma uit la un kawasaki, imi creste pulsul, ma uit la o Honda si ma gandesc ca o sa mergi tot asa restul vietii tale. asta e singura diferenta. mecanic, nu am incredere in kawasaki, cu toate ca sunt mult mai frumoase, brutale, sportive pur sange.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vroiam fiabilitate suta la suta imi luam un virago....nu mere niciodata peste 6000 de ture si m-ar fi tinut 3 vieti si o moarte

is atat de fiabile precum ai grija de ele :rolleyes:

zx7 e o motocicleta castigatoare de titlu in cursele de anduranta...

mai fiabil de atat nu exista

acuma ca tie ti so spart furtunul de la radiator si te-ai stropit pe picior si ca ti so ars ceva electrice asta e partea a doua

da motorul din ea in sine e fara cusur

 

--- Mesaj completat în 24 Dec 2007 17:32 -------------
tibi asta e pt tine...

http://youtube.com/watch?v=iTWx7lml5ck

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vroiam fiabilitate suta la suta imi luam un virago....nu mere niciodata peste 6000 de ture si m-ar fi tinut 3 vieti si o moarte

is atat de fiabile precum ai grija de ele :crack:

zx7 e o motocicleta castigatoare de titlu in cursele de anduranta...

mai fiabil de atat nu exista

acuma ca tie ti so spart furtunul de la radiator si te-ai stropit pe picior si ca ti so ars ceva electrice asta e partea a doua

da motorul din ea in sine e fara cusur

 

<small>--- Mesaj completat în 24 Dec 2007 17:32 -------------</small><br/>tibi asta e pt tine...

http://youtube.com/watch?v=iTWx7lml5ck

 

ohh da sergiu, poti sa nu le iubesti? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intebare!

 

Se potriveste roata de sc28 92-95 cu tot cu discuri pe furca de sc33 98-99 cu tot cu etriere?

 

Deci am furca de sc33 cu etriere si vreau sa pun pe ea o roata de sc28 cu tot cu discuri!!

 

Va rog un raspuns de la cei care stiu sigur!!!

 

Va multumesc anticipat!!! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

It seems a little hard to believe in this modern age of super-light, ultra-powerful motorcycles, but the comparatively heavier and somewhat tankish 7RR was the unquestioned king of the AMA for the better part of the '90s. The bike brought Kawasaki into an era of awe-inspiring dominance at the hands of riders such as Scott Russell and Doug Chandler, whose combined efforts resulted in an amazing four AMA championships over a period of seven years. Russell also took the Kawasaki 750 to the world superbike series, where he silenced all the critics with his historic 1993 WSB championship. The ZXR750/ZX7RR, for the greater part of the decade, was the quintessential high-performance motorcycle. Its impact on racing and even modern culture was so great that, even to this day, most sportbikes -- Kawasaki or not -- are referred to as 'Ninjas' by the general public

 

--- Mesaj completat în 26 Dec 2007 19:09 -------------
e o onoare sa detii un mit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man... tu faci in ciuda? sau ce? oricum zx750r e cea mai urata motoreta. e mare, e lunga... si drept sa iti spun multe kawasaki-uri vad prin servicuri. cbr 900 rr e mult mult mult mai tare. am glumit :crack: cum zicea cineva de pe aici... "cresteti voi mari" :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...