mac Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 pai oricum o sa recumpar un fireblade ..nu stiu sigur cand ..si nu stiu sigur ce model .. as vrea tot unul pe carburatoare ..deci 893 sau 919 ..eventual preparat ptr pista (dar il voi folosi exclusiv ptr strada), vreau doar sa aiba toate accesoriile posibile pe el: evacuare, dynojet, frane, suspensii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 toate operatiile astea poti sa te inveti sa le faci si singur ..trebuie doar mare atentie ..tre sa ajungi sa cunosti fiecare coltisor si secret al motorului tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 da...vreau sa-mi fac schimbul la buji. problema este ca dupa ce am schimbat bujiile nu mai reusesc sa pun la loc plasticul care le acopera....ala care vine prins in doua suruburi deasupra ventilatorului. de scos l-am scos da nu pot sa-l bag nici in ruptul capului. am sa bun si poze cat de repede cu noua mea "iubire" ieri desi ploua si o dadea pe lapovita nu m-am putut rabda si m-am tras putin cu motorul... prima data cand ma dau cu el.....este fantasti, foarte ...rafinat... daca pot sa spun asa...mie-mi place foarte tare..sper ca si voua. inainte de asta am avut un cbr 600 f2 pc25. deci...cum bag plasticul ala inapoi..sau are cineva ceva link/filmulet cu metoda de schimb a bujiilor la cbr 900 sc33. multumesc lume..maine-i sambata deci este ziua honda..honda day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 da...vreau sa-mi fac schimbul la buji. problema este ca dupa ce am schimbat bujiile nu mai reusesc sa pun la loc plasticul care le acopera....ala care vine prins in doua suruburi deasupra ventilatorului. de scos l-am scos da nu pot sa-l bag nici in ruptul capului. am sa bun si poze cat de repede cu noua mea "iubire" ieri desi ploua si o dadea pe lapovita nu m-am putut rabda si m-am tras putin cu motorul... prima data cand ma dau cu el.....este fantasti, foarte ...rafinat... daca pot sa spun asa...mie-mi place foarte tare..sper ca si voua. inainte de asta am avut un cbr 600 f2 pc25. deci...cum bag plasticul ala inapoi..sau are cineva ceva link/filmulet cu metoda de schimb a bujiilor la cbr 900 sc33. multumesc lume..maine-i sambata deci este ziua honda..honda day vezi ca plasticul ala trebuie sa il bagi in fata sub cadru unde intra axul de la jug...tre sa il fortezi putin ..si eu m'am chinuit prima data ..acum cativa ani.pe urma il demontam in 2 secunde. vezi ca are locasul lui..nu e deloc complicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 inca o intrebare...voi desfaceti toate fisele sau scoateti doar bobinele si fortati putin sa aveti loc...poate ca nu nu-mi fac destul loc de acces... am sa-i schimb si uleiul...este vorba de un yacco 10w50... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Pozne cu CBR 900 1999 - a mea... pozele sunt de cand era la baiatul care a adus motorul... eu inca nu am apucat sa-i fac poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 (editat) am schimbat bujiile, iridium laser, am montat crashpad-urile si acum caut un gear indicator. daca stie cineva unde gasesc asa ceva S-ar putea sa stie mertan. Momentan e banat pe forum, dar te ajut cu id-ul de mess: bsc_lx Editat Februarie 9, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 ptr un gear indicator cheltui intre 65-75€ , depinde de model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 apropos, va place noua mea poza de la avatar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Daca ai folosi frana de motor asa cum trebuie, nu ai avea nici o problema cu iesirea din viraj. Si nu o treapta sau 2 in jos, ci exact cat ai nevoie sa simti ca reduce. Sunetul scos de motor iti indica foarte clar daca esti in treapta si la turatia necesara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 nu am avut niciodata probleme de genul ..nu ma gandesc in ce viteza sunt dar simt motorul daca e in ture sau nu .. nu vreau sa ajung pe viraj si sa stau cu motorul in 5000 rpm unde nu trage deloc ..imp e sa asociezi virajului o turatie care sa te scoata fara probleme din el..sau sa iti permita sa cobori 1-2000rpm fara probleme --- Mesaj completat în 10 Feb 2008 11:39 -------------nu am avut niciodata probleme de genul ..nu ma gandesc in ce viteza sunt dar simt motorul daca e in ture sau nu .. nu vreau sa ajung pe viraj si sa stau cu motorul in 5000 rpm unde nu trage deloc ..imp e sa asociezi virajului o turatie care sa te scoata fara probleme din el..sau sa iti permita sa cobori 1-2000rpm fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Azi am scos noua tapiserie la plimbare... parca merge mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 amoreeeeeeeeeeee sper ca te trateaza bine vad ca ai parte de ceva atentii si sincer ma bucura treaba asta. inca ma simt atasat. deh....intr'o buna zi....am sa cumpar o sora de'a ta .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 m'am gandit si la 954..dar sunt prea multi bani .. nu'mi pot permite 2 motoare scumpe iar pentru strada un 919 putin elaborat si usurat are farmecul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Am primit cadou un set de 4 bucati buji NGK Iridium CR9EHIX-9 de la un prieten foarte bun.Se potrivesc pe Fireblade 900RR/sc28 din '94 ? sau le bag la vanzare?? Mersi fain si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Merg, in sensul ca se potrivesc... acuma despre partea cu iridium sau non-iridium sunt polemici destule... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Io am vazut o schimbare in rau(nu mare) dupa ce am pus iridiu pe 919! Acu fiecare face ce vrea...altii spun ca is mai potrivite pt injectie...altii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 salut, care e diferenta ca am vazut sc28, 33 parca,....si apropo am gasit un 918 din 96......o fi ceva de capul ei, ca am obs ca are caracteristici de 600...o fi limitata, sau pt.incepatori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 vezi ca am mai discutat despre diferentele dintre ele se schimba capacitatea 893cmc , apoi 900cmcin 96-97 si 919cmc in 98-99 se schimba franele pe fata, cele din 99 au diametru de 310mm fata de 297mm se schimba ambreiajul putin, numarul de discuri furca fata pe 98-99 este diversa, 1cm in plus distanta dintre telescoape ptr imbunatatirea manevrabilitatii la viteze mari si voblaje design divers parca si cdi'ul este divers la 98-99 dar perfect compatibil cu modelele vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 diferenta intre sc28 si sc33 este la cadru-la cilindree, sc28 are 898 cmc ceva de genu si sc33 are 919 cmc. cai putin mai multi ca la sc28... unele motoare din germania sunt limitate la 100 de cai. ea stoc are undeva la 130. daca zici de caracteristici... e net superioara unui cbr F. o fi avand ea 100 de cai limitati... una e un supersport si una e un sporttouring. alegi ce vrei. parerea mea e una foarte buna despre cbr 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Azi am scos noua tapiserie la plimbare... parca merge mai bine! Misto facuta !! Unde ai facuto??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Io am vazut o schimbare in rau(nu mare) dupa ce am pus iridiu pe 919! Acu fiecare face ce vrea...altii spun ca is mai potrivite pt injectie...altii.... Dar in ce sens nu a functionat.Nu a pornit mobra? sau a pornit si a mers najpha?? Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 a mea are iridium... ceva porbleme la pornire. nu am desfacut sa vad daca are iridum pe ea. adica fostu propietar zice ca are. dar o sa desfac sa vad ce bujii am. am auzit ca astea iridum sunt cam de unica folosinta. sunt parere pro-contra. eu zic ca alea stock sunt foarte bune.depine si de benzina care baga carbguratoarele si de aerul intrat. fishe... sa nu fure curent... et etc etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Misto facuta !! Unde ai facuto??? Merci! Mi-a realizat-o un nene tapiser din Tg Mures, dupa desenul meu... daca vrea careva, va pot ajuta, se pot face si alte modele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Dar in ce sens nu a functionat.Nu a pornit mobra? sau a pornit si a mers najpha?? Asfalt uscat ! A pornit dar imediat obisnuit cu vechiul mers al motorului am observat diferenta..un mers usor mai neregulat...mergea bine dar...na Parerea mea ca la carburatie nu merita baniii in plus! Acu fiecare face ce vrea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.