Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

post-18327-1199537967_thumb.jpgSalut,

Am si eu o Honda CBR 929. Pana acum am mers cu un CBR de 600 si marturisesc ca trecerea la 900 a fost destul de tensionata deoarece a reusit sa ma puna la respect inca din primii metri din cauza diferentei de putere si cuplu. Am motocicleta de 3 luni si nu am apucat sa ies prea mult cu ea fiind nevoit sa o bag la garaj. M-a surprins insa ca este mai usoara si mai manevrabila decat CBR 600 F2. Oricum astept cu nerabdare asfaltul uscat si atunci poate o sa fiu in masura sa fac mai multe comentarii.

 

 

Bafta, :bigstar:

Editat de Taiku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne frumoasa poate fi :lol: felicitari inca odata :bigstar: nu ai cv inregistrare sa aud cum suna cu toba aia? :lol:

 

Merci...nu am inregistrare dar e o idee....o sa ma ocup zilele satea ....ma duc sa o mai pornesc putin ....si vom revenii.... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare.......Care modele de CBR900RR,din ce ani, credeti ca se apropie mai mult de motocicletele de curse ?De exemplu in emisiunea Motomagia de saptamana trecuta sau acum doua saptamani a fost un test comparativ intre un CBR600F ,un CBR600RR din2005 si CBR600RR din 2007,concluzia fiind --cel din 2005 este cel mai racing ,F-ul e cel mai civilizat iar modelul din 2007 este intre cele doua. Si inca una .....Injectia ce avantaje aduce,comparand cu cele care au carburatoare, la modelul acesta .Citeam undeva,intr-o revista cred, motoarele care au carburatoare ar fi mai potrivite pentru un comportament sportiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca il intrebai pe mac, iti raspundea ca din modelele pe carburatie, sc28, fiind cele mai potrivite pentru elaborare. la vremea ei a fost o motocicleta ft usoara (si acum este), dar puterea lasa de dorit...

DACA MA INTREBI PE MINE, accept si eu aceasta parere, cu completarea ca primul fireblade care intradevar are aspect de curse e 954rr, chiar daca pe pista nu face mare lucru in comparatie cu celelalte miare din vremea ei, dar macar are un raport greutate putere ft bun si frane grozave.

Acest model are un sistem de injectie ft bun, elaborarea ei costa ft mult, pc un sistem full si filtre sport nu scoate mai mult de 16cp din ea.

diferenta intre cele pe carburatie si injectie e la suma investita pentru elaborare, cea pe carburatie costand ma putin.

Daca as vrea sa ma dau pe pista cu vreo Honda, as alege un 1000rr ten kate, dar asta e deja alta poveste.

Mac, astept parerea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firebladeul inca ma mai face sa oftez cand il vad sau aud.Din pacate nevoia de putere si cuplu,dar si dimensiunile m-au facut sa optez la ceva pe masura mea.Ma mai dau insa ocazional cu fostul meu rr care are vreo 60000km si inca este in toate mintile.Am testat pe el MOTOREX,Motul,Castrol.Toate in variantele sintetice si s-au comportat excelent in regim de strada mers tare sau foarte tare si schimbate la 4-5000km.Pana la Mac nu auzisem de uleiul Bardahl.As fii curios sa-l testez.Ce zici Mac ma ajuti cu un schimb?Banul jos,ochii la usa!Nu e urgenta,dar ma intereseaza daca se poate in urmatoare cateva luni?Cam cat ajunge un schimb de 4 l 10w40?La un motor detinut prin 2003 foloseam foarte mult Repsol.Era ok ca pret si calitate.Acum vad ca nu prea mai baga nimeni acest ulei in seama desi in Spania este foarte apreciat si am folosit personal la masina un schimb primit cadou de la un prieten care folosea la CLK-ul lui si am fost foarte multumit.I-am intrebat pe cei de la Honda de ce nu folosesc Repsol desi ai fac reclama de atata timp si au zis ca ei prefera Motul.Cunosc un mare motocist care se plangea ca dupa o tura prin Bucuresti a dat jos Repsolul si era pipi si a pus Agip care si asta dupa mine este slabutz.Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce m'a lasat pompa de apa in muntii austriei am reusit sa ajung in san marino ..ce aventura baieti...

vedem de cumpar destul ulei...de raman bani,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cbr-ul din 99 pe care l-am avut avea aprox 70mii de km din care 25mii facuti de mine. nu stiu ce a folosit cel dinaintea mea dar eu am bagat numai putoline ful sintetic. repsol am folosit odata un spray de lant, l-am cumparat in austria dar nu mi-a placut. cand am intrebat pe altii din tari mai civilizate ce folosesc 80% mi-au raspuns Motul si Castrol. de bardahl am auzit si eu prima oara de la mac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt e ceva legat de asigurari, nu sunt sigur, de asta intreb. dar majoritatea o trec asa in brief dupa care o delimiteaza si o folosesc asa. cine stie mai multe, si cum se delimiteaza sau cum poti sa-ti dai seama daca un motor e limitat ori ba (nu uitati ca e iarna, stiu ce vreti sa ziceti), va rog sa ma ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2003, 3800euro si 14000 km

Am un amic care merge saptamanal in Belgia si am luat deja de la tipul respectiv vreo 5motoare. baiat serios, si fan kawasaki, ti-ar placea de el Silviu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva de ce in franta si belgia motoarele sunt limitate la 100cp?

 

Limitarea tine de asigurare. Pana in 1997 asa a fost si in germania.

 

Honda cbr 600f avea 98 CP, si Honda cbr 900rr avea 100 CP. :bigstar:

 

Idea este ca daca scoti limitatorul si faci accident, cei de la asigurari se uita la bicicleta si nu primesti nici un ban !! :P

 

La tipurile pe carburatie, limitarea se face din carburator.

 

La injectie se face din soft !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2003, 3800euro si 14000 km

Am un amic care merge saptamanal in Belgia si am luat deja de la tipul respectiv vreo 5motoare. baiat serios, si fan kawasaki, ti-ar placea de el Silviu.

ma tibi da ce draq faci cu 5 motoare?

iti deschizi firma second-hand?

si de unde stii tu ce preferinte am eu in materie de baieti? :bigstar:

cine draq e Silviu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuza, facui o confuzie, sergiu vroiam sa zic. da, asa e, am 5motoare pe numele meu dar din pacate doar una e a mea, restul le-am dat si inca nu au trecut pe alt nume. De ex kawasaki-ul nu poate trece de RAR, dupa patania din anul trecut are carul stramb.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma tibi amu nu te supara pe mine...

daca tot ai spus ca zx7r e cel mai bun motor pe care ai mers vreodata(am pm in care mi-ai scris asta..nu ma fa sa postez)

atunci de ce naiba nu ti-ai luat una si ti-ai luat no offence un cbr de 900???

sau tot ce ai spus a fost o minciuna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...