IceCube Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Filtrul de aer in majoritatea cazurilor, asa pateam si eu, la semafoare cand trageam ambreajul, crapa motorul, bagai un filtru sport, bujii iridium si esti beton Sa il stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 vezi ca exista un topic special pentru detinatorii de fireblade si acolo poti de ex sa aflii ca mobra ta s-a fabricat pana in 2001, de acolo e 954 pana in 2003. fa-ne o vizita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 ba tu asta dopeman parca ziceai ca ai fost detinator de un adevarat superbike nu-i asa? de ce ai trecut acum la turere gen cbr? las ca la vara dau eu pe mana ta kawakul si prima iubire va reveni la tine in inima dupa care iti vei cumpara o ninja si veti live hepali ever after Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 doar cu roata spate te pot ajuta ptr 929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 (editat) ba tu asta dopeman parca ziceai ca ai fost detinator de un adevarat superbike nu-i asa? de ce ai trecut acum la turere gen cbr? las ca la vara dau eu pe mana ta kawakul si prima iubire va reveni la tine in inima dupa care iti vei cumpara o ninja si veti live hepali ever after Turere gen CBR? Te referi la Fireblade-ul lui??? Presupun ca glumeai nu? Editat Ianuarie 14, 2008 de paulcannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 off course Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 (editat) stie careva vre-un ansamblu fata de 929? sau carena fata, sau far? sau roata fata? mersi mult. Roata fata-dreapta,nelovita, discuri fata-drepte,nelovite, jug inferior-drept, oglinda stinga EMGO, toate pt 929-954. Le am pentru stocul personal in caz de accident. Le dau cui le vrea, trebuie sa-mi iau alte acareturi. office@tvk-eq.ro . Editat Ianuarie 15, 2008 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 eu am un parbriz original pentru 954 si un stop spate original pentru sc33 98-99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 iar eu am o oferta foarte buna la orice set de cauciucuri. va sfidez sa gasiti mai ieftin in tara. ptr oferte in privat astazi am primit si pretul la gume 130/70/16 cu 180/55/17 de la metzeler M3 si dunlop qualifier preturile in privat ptr cei interesati. discounturi ptr set (fata spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Da-mi si mie o oferta pe PM la set fata-spate, 120/70/17 si 180/55/17, in varianta slick sau ceva de strada dar race, preferabil pirelli. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Salut, Am gasit ulei repsol pt 929 ... ziceti`mi pls care ii mai bun: 10w40 sau 10w50? pls ajutati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 eu as merge pe 10w50, dar nu repsol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 de ce nu ii bun repsol? tu ce recomanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Castrol, motul, putoline si daca-l intrebi pa mac, bardahl. dar repsol in nici un caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 am mai gasit un motul 10 w 40.... 100% sintetic...deci sa`l iau pe ala in loc la repsol?? repsolu nu ii expre pt honda? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 ai fi uimit dar honda nu foloseste repsol. motul e ft bun. alege-l pe ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 ok multam fain numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Pai cred si eu ca Motul e f bun tu la ce pret ai gasit motul ca am si eu motul de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Ramai trasnit cata lume a pus botul la o vopsea frumos aplicata si inscris Repsol peste ea. Eu nu as lua in calcul marca asta nici in primele 10 ca optiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 motul impreuna cu bardahl sunt singurele 2 uleiuri la ora actuala care indeplinesc cerintele API SL , JASO MA deoarece primul este dublu ester iar bardahl contine molecula FULLERENE C60 mai nou bardahl indeplineste si cerinta API SM. este vorba de o multime de teste de laborator in care se testeaza toate proprietatile uleiurilor printre care inflamabilitate, volatilitate, densitate, punctul de aprindere, aditivi antifrecare, rezistenta la taiere si altele. de foarte putin timp au inceput si celelalte marci de uleiuri sa indeplineasca cerintele cele mai exigente. eu merg la sigur cu bardahl, raport pret calitate imbatibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 mno am luat motul 7100 10 w 40 full syntetic ester cu 182 ron 4 l ... bun o fi? scuze daca deja sunt enervant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 in locul tau mergeam pe v300 factory line 10w-40 dublu ester, nu mai mult de 15€ pe litru. oricum e bun uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 salut poate sa-mi spuna si mie cineva , ceva legat de suspensia spate la modelel cbr 929 si 954.... ma intereseaza cum este prinsa (in ce este prinsa) m-am uitat la ambele cadre si am observat ca se termina exact sub seaua pilotului... este posibil sa ma insel? astept orice lamurire multumesc anticipat si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 bascula spate de motor, sau cum sa-ti explic sa intelegi? nu mai e acelasi cadru ca la 919 de ex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 sa inteleg acum ca motorul este element portant pentru bascula? si numai suspensia este prinsa de partea inferioara a cadrului? cred ca am inteles bine (daca nu corectati-ma) si inca ceva: exista cumava avantaje (dezavantaje al acestui mod de prindere)?...sau este exact ca principiul vechi de prindere al basculei de cadru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.