Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Mac... nai mai spus nimic de modificarea valvei HTEV!

Ne lasi in suspans!!

 

ff ..imi pare rau ..astept si eu ca amicul meu din italia care le produce sa imi trimita materialul

mi'a promis ..si stiu ca se va tine de cuvant :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multam Mac pentru raspuns...cam asa ma gandeam si eu dar am dificultati cu gasirea unui service cu simt de raspundere si cu preturi de bun simt.

daca cunoasteti pe cineva care poate sa ma ajuite cu o revizie capitala va rog sa nu ezitati si sa-mi spuneti si mie. eventual lasati un nr de telefon si ne auzim.

 

ce stiti despre baietii din iasi de la reprezentanta honda...ca sunt mai aproape de mine.

 

 

P.S. avand in vedere ca am citit tot topicul MAC, stiu ca tot de-al casei ai ramas... si eu unul sper sa ramana asa pentru cat mai mult timp deoarece o sa am nevoie de sfaturile tale tehnice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai oricum o sa recumpar un fireblade ..nu stiu sigur cand ..si nu stiu sigur ce model ..

as vrea tot unul pe carburatoare ..deci 893 sau 919 ..eventual preparat ptr pista (dar il voi folosi exclusiv ptr strada), vreau doar sa aiba toate accesoriile posibile pe el: evacuare, dynojet, frane, suspensii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce probleme ai la motor? Bujii ulei filtre cred ca poti si tu sa schimbi, daca nu, cere ajutor pe forum, operatiunile astea eu mi le fac singur. daca e vb de ex de sincronizare carburatoarea sau schimbat semeringuri telescoape sau alte operatiuni mai complexe, sa nu le lasi pe mana amatorilor. pana atunci pune niste poze cu motorul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate operatiile astea poti sa te inveti sa le faci si singur ..trebuie doar mare atentie ..tre sa ajungi sa cunosti fiecare coltisor si secret al motorului tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...vreau sa-mi fac schimbul la buji.

problema este ca dupa ce am schimbat bujiile nu mai reusesc sa pun la loc plasticul care le acopera....ala care vine prins in doua suruburi deasupra ventilatorului.

de scos l-am scos da nu pot sa-l bag nici in ruptul capului.

am sa bun si poze cat de repede cu noua mea "iubire"

 

ieri desi ploua si o dadea pe lapovita nu m-am putut rabda si m-am tras putin cu motorul... prima data cand ma dau cu el.....este fantasti, foarte ...rafinat... daca pot sa spun asa...mie-mi place foarte tare..sper ca si voua. inainte de asta am avut un cbr 600 f2 pc25.

 

deci...cum bag plasticul ala inapoi..sau are cineva ceva link/filmulet cu metoda de schimb a bujiilor la cbr 900 sc33.

 

 

multumesc lume..maine-i sambata deci este ziua honda..honda day

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...vreau sa-mi fac schimbul la buji.

problema este ca dupa ce am schimbat bujiile nu mai reusesc sa pun la loc plasticul care le acopera....ala care vine prins in doua suruburi deasupra ventilatorului.

de scos l-am scos da nu pot sa-l bag nici in ruptul capului.

am sa bun si poze cat de repede cu noua mea "iubire"

 

ieri desi ploua si o dadea pe lapovita nu m-am putut rabda si m-am tras putin cu motorul... prima data cand ma dau cu el.....este fantasti, foarte ...rafinat... daca pot sa spun asa...mie-mi place foarte tare..sper ca si voua. inainte de asta am avut un cbr 600 f2 pc25.

 

deci...cum bag plasticul ala inapoi..sau are cineva ceva link/filmulet cu metoda de schimb a bujiilor la cbr 900 sc33.

multumesc lume..maine-i sambata deci este ziua honda..honda day

 

 

vezi ca plasticul ala trebuie sa il bagi in fata sub cadru unde intra axul de la jug...tre sa il fortezi putin ..si eu m'am chinuit prima data ..acum cativa ani.pe urma il demontam in 2 secunde. vezi ca are locasul lui..nu e deloc complicat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asa era si a mea, cea mai misto combinatie de culori dupa negru gri.

 

<small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 20:09 -------------</small><br/>din pacate inca la M-Ciuc nu a venit primavara asa ca mai mesteresc la motor in garaj, tocmai am terminat de instalat un kit de inaltare a sei, in parte pentru ca sunt inalt, pentru ca arata bine si mai ales pentru ca inbunatateste manevrabilitatea mobrei. despre asta ar fi vb

http://www.louis.de/_10b4f196b262f6ecd4e93...tnr_gr=10026300

 

<small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 20:10 -------------</small><br/>am schimbat bujiile, iridium laser, am montat crashpad-urile si acum caut un gear indicator. daca stie cineva unde gasesc asa ceva :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat bujiile, iridium laser, am montat crashpad-urile si acum caut un gear indicator. daca stie cineva unde gasesc asa ceva :what:

 

S-ar putea sa stie mertan. Momentan e banat pe forum, dar te ajut cu id-ul de mess: bsc_lx

:kiss:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu altii cum reusesc, eu in majoritatea cazurilor habar nu am in ce viteza sunt, problema e in viraje, mai bine zis la iesirea din viraje. nu intotdeauna, dar cateodata ma tezesc ca am retrogradat prea putin, de obicei din viteza a sasea, si cand vreau sa ies din viraj sunt cu a 4-a in loc de-a 3-a si stric totul. as folosi unul macar pana mi-as invata vitezele, si problema e ca imi schimb des si motoarele, merg cu un motor max o juma de sezon, sperr ca acum sa fie mai mult, dar poate ma trezesc ca nu-mi place 954-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai folosi frana de motor asa cum trebuie, nu ai avea nici o problema cu iesirea din viraj. Si nu o treapta sau 2 in jos, ci exact cat ai nevoie sa simti ca reduce. Sunetul scos de motor iti indica foarte clar daca esti in treapta si la turatia necesara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am avut niciodata probleme de genul ..nu ma gandesc in ce viteza sunt dar simt motorul daca e in ture sau nu ..

nu vreau sa ajung pe viraj si sa stau cu motorul in 5000 rpm unde nu trage deloc ..imp e sa asociezi virajului o turatie care sa te scoata fara probleme din el..sau sa iti permita sa cobori 1-2000rpm fara probleme

 

 

--- Mesaj completat în 10 Feb 2008 11:39 -------------
nu am avut niciodata probleme de genul ..nu ma gandesc in ce viteza sunt dar simt motorul daca e in ture sau nu ..

nu vreau sa ajung pe viraj si sa stau cu motorul in 5000 rpm unde nu trage deloc ..imp e sa asociezi virajului o turatie care sa te scoata fara probleme din el..sau sa iti permita sa cobori 1-2000rpm fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

important e ca de obicei vreau sa ies din viraj cat mai repede cu putinta, cand aveam zx7r-ul isi scutura fundul la o acceleratie violenta la iesire si era un feeling ft misto, la Honda ma trezeam ca mai trebuie sa retrogradez vreo doua trepte sa ies normal, si aici ma refer la curbe stranse, nu la cele largi, acolo intru cu vitza si ies tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da d-le, asa mai vii de acasa. felicitari, treaba foarte buna, insa atentie la alegerea materialului, eu am avut unul tot asa tapitat pe kawasaki si alunecam in draci pe ea. dar sa sti ca ai facut-o cu mult gust, mac e sigur invidios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amoreeeeeeeeeeee

sper ca te trateaza bine :what:

vad ca ai parte de ceva atentii si sincer ma bucura treaba asta. inca ma simt atasat. deh....intr'o buna zi....am sa cumpar o sora de'a ta ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...