dopeman1979 Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 fi atent, nu vreau sa fiu rautacios, dar daca nu pui evacuare completa, pw-ul nu-si are rostul, plus ca, si aici nu te supara pe mine, daca mergeai in felul in care simteai ca ai nevoie de pw, nu mai intrebai aici de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 (editat) Nu ma supar... Era o intrebare de principiu... Mobra deabea am luat-o si nici nu ii anotimpul sa o folosesc nici in viitorul apropiat nu o voi folosi la intregul potential...dar dupa ce ne vom acomoda unul cu altul am sa ii scot untul un pic din ea....dar pana la urma nu e relevant cum exploatez eu mobra! Daca erai un baiat fain(ceea ce ma gandesc ca esti)raspundeai strict la intrebare ca de aia ii forum facem schimb de idei si pareri, nu? Toate cele bune si...sa spui si noua pana la urma unde ai gasit celebrele dungute pt jante ca nu de alta poate mai sant si doritori..adica eu! Bafta! Editat Februarie 5, 2008 de Coxaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 nu sa sti ca nu eram rau intentionat, dar faza e ca ne apucam sa cheltuim o gramada fara rost, si asta din pacate e si problema mea, si exact asa m-a oprit cineva si mi-a zis ca baiatule, la cum mergi tu, aprilia de 125 e ft ft mult. si crede-ma, eu nu merg prost, acolo undeva mediocru. cel care mi-a zis-o, merge ft tare, si nu pe strada ci in pista. Dungi se pare ca o sa am din mures, poti sa te uiti pe site, sunt aceleasi. bikeit.co.uk wheel stripe Scuza-ma daca te-am jignit, nu asta era telul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 ideal ar fi sa nu stricati banii pe chestii pe care nu le veti folosi. Pc ajuta si daca nu ai evacuare completa ..dar cine ti'l seteaza? Imbunatatirea e asa de mica incat nu merita aruncati banii pe el. La fel cu schimbatorul electronic..aceeasi poveste..pe strada nu'si are sensul.. mai bine investesti in chestii care conteaza: FRANE, design, cauciucuri bune. e mai imp decat sa ai un pc sub sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 asta vroiam sa explic si eu, mai bine un set de cauciucuri bune, un double bouble, niste crash pad-uri si alte chestii ajutatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 asta vroiam sa explic si eu, mai bine un set de cauciucuri bune, un double bouble, niste crash pad-uri si alte chestii ajutatoare. total de acord. un lucru foarte bun sunt carterele in carbon-kevlar, protejeaza mult in caz de cazatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 salutare... sunt si eu proaspat posesor de CBR 900 rr 1999 - SC33 si as dori sa-mi spuneti daca stiti un service serios in care sa-mi faca o revizie capitala la motocicleta. Vreau sa o pregatesc pentru un drum lung si ma intereseaza sa ma pot baza pe rezultatul verificarii. inca o intrebare ...ce stiti despre uleiurile yacco? numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Daca esti din Bucuresti vino la mine la atelier si se rezolva!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Daca esti din Bucuresti vino la mine la atelier si se rezolva!!! nu sunt din bucuresti ...sunt din sv dar pot sa ajung daca se merita te rog sa-mi spui si niste preturi eventual un pret orientativ pentru o revizie la 30.000 km. sau un nr de tel si ne auzim... multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 bine ai venit printre noi ..adica printre ei ptr ca eu am dezertat. o revizie capitala priveste toate consumabilele (verificarea sau inlocuirea acestora): ulei + filtru,filtru aer curatat, placute frane, lichid frane, curatat -uns si intins lant, schimbat antigelul cu unul de calitate, verificat jocul in rulmentii de la roti, eventual verificata carburatia si bujiile, cauciucuri noi daca e cazul. nujtu daca am uitat ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Mac... nai mai spus nimic de modificarea valvei HTEV! Ne lasi in suspans!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Mac... nai mai spus nimic de modificarea valvei HTEV! Ne lasi in suspans!! ff ..imi pare rau ..astept si eu ca amicul meu din italia care le produce sa imi trimita materialul mi'a promis ..si stiu ca se va tine de cuvant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 multam Mac pentru raspuns...cam asa ma gandeam si eu dar am dificultati cu gasirea unui service cu simt de raspundere si cu preturi de bun simt. daca cunoasteti pe cineva care poate sa ma ajuite cu o revizie capitala va rog sa nu ezitati si sa-mi spuneti si mie. eventual lasati un nr de telefon si ne auzim. ce stiti despre baietii din iasi de la reprezentanta honda...ca sunt mai aproape de mine. P.S. avand in vedere ca am citit tot topicul MAC, stiu ca tot de-al casei ai ramas... si eu unul sper sa ramana asa pentru cat mai mult timp deoarece o sa am nevoie de sfaturile tale tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 pai oricum o sa recumpar un fireblade ..nu stiu sigur cand ..si nu stiu sigur ce model .. as vrea tot unul pe carburatoare ..deci 893 sau 919 ..eventual preparat ptr pista (dar il voi folosi exclusiv ptr strada), vreau doar sa aiba toate accesoriile posibile pe el: evacuare, dynojet, frane, suspensii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 ce probleme ai la motor? Bujii ulei filtre cred ca poti si tu sa schimbi, daca nu, cere ajutor pe forum, operatiunile astea eu mi le fac singur. daca e vb de ex de sincronizare carburatoarea sau schimbat semeringuri telescoape sau alte operatiuni mai complexe, sa nu le lasi pe mana amatorilor. pana atunci pune niste poze cu motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 toate operatiile astea poti sa te inveti sa le faci si singur ..trebuie doar mare atentie ..tre sa ajungi sa cunosti fiecare coltisor si secret al motorului tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 da...vreau sa-mi fac schimbul la buji. problema este ca dupa ce am schimbat bujiile nu mai reusesc sa pun la loc plasticul care le acopera....ala care vine prins in doua suruburi deasupra ventilatorului. de scos l-am scos da nu pot sa-l bag nici in ruptul capului. am sa bun si poze cat de repede cu noua mea "iubire" ieri desi ploua si o dadea pe lapovita nu m-am putut rabda si m-am tras putin cu motorul... prima data cand ma dau cu el.....este fantasti, foarte ...rafinat... daca pot sa spun asa...mie-mi place foarte tare..sper ca si voua. inainte de asta am avut un cbr 600 f2 pc25. deci...cum bag plasticul ala inapoi..sau are cineva ceva link/filmulet cu metoda de schimb a bujiilor la cbr 900 sc33. multumesc lume..maine-i sambata deci este ziua honda..honda day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 da...vreau sa-mi fac schimbul la buji. problema este ca dupa ce am schimbat bujiile nu mai reusesc sa pun la loc plasticul care le acopera....ala care vine prins in doua suruburi deasupra ventilatorului. de scos l-am scos da nu pot sa-l bag nici in ruptul capului. am sa bun si poze cat de repede cu noua mea "iubire" ieri desi ploua si o dadea pe lapovita nu m-am putut rabda si m-am tras putin cu motorul... prima data cand ma dau cu el.....este fantasti, foarte ...rafinat... daca pot sa spun asa...mie-mi place foarte tare..sper ca si voua. inainte de asta am avut un cbr 600 f2 pc25. deci...cum bag plasticul ala inapoi..sau are cineva ceva link/filmulet cu metoda de schimb a bujiilor la cbr 900 sc33. multumesc lume..maine-i sambata deci este ziua honda..honda day vezi ca plasticul ala trebuie sa il bagi in fata sub cadru unde intra axul de la jug...tre sa il fortezi putin ..si eu m'am chinuit prima data ..acum cativa ani.pe urma il demontam in 2 secunde. vezi ca are locasul lui..nu e deloc complicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 asa e, operatie simpla numai ca trebuie sa fortezi un pic plasticul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 inca o intrebare...voi desfaceti toate fisele sau scoateti doar bobinele si fortati putin sa aveti loc...poate ca nu nu-mi fac destul loc de acces... am sa-i schimb si uleiul...este vorba de un yacco 10w50... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 scot doar bobinele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Pozne cu CBR 900 1999 - a mea... pozele sunt de cand era la baiatul care a adus motorul... eu inca nu am apucat sa-i fac poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 exact asa era si a mea, cea mai misto combinatie de culori dupa negru gri. <small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 20:09 -------------</small><br/>din pacate inca la M-Ciuc nu a venit primavara asa ca mai mesteresc la motor in garaj, tocmai am terminat de instalat un kit de inaltare a sei, in parte pentru ca sunt inalt, pentru ca arata bine si mai ales pentru ca inbunatateste manevrabilitatea mobrei. despre asta ar fi vb http://www.louis.de/_10b4f196b262f6ecd4e93...tnr_gr=10026300 <small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 20:10 -------------</small><br/>am schimbat bujiile, iridium laser, am montat crashpad-urile si acum caut un gear indicator. daca stie cineva unde gasesc asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 (editat) am schimbat bujiile, iridium laser, am montat crashpad-urile si acum caut un gear indicator. daca stie cineva unde gasesc asa ceva S-ar putea sa stie mertan. Momentan e banat pe forum, dar te ajut cu id-ul de mess: bsc_lx Editat Februarie 9, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 apropos, va place noua mea poza de la avatar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.