mac Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Mac... nai mai spus nimic de modificarea valvei HTEV! Ne lasi in suspans!! ff ..imi pare rau ..astept si eu ca amicul meu din italia care le produce sa imi trimita materialul mi'a promis ..si stiu ca se va tine de cuvant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 multam Mac pentru raspuns...cam asa ma gandeam si eu dar am dificultati cu gasirea unui service cu simt de raspundere si cu preturi de bun simt. daca cunoasteti pe cineva care poate sa ma ajuite cu o revizie capitala va rog sa nu ezitati si sa-mi spuneti si mie. eventual lasati un nr de telefon si ne auzim. ce stiti despre baietii din iasi de la reprezentanta honda...ca sunt mai aproape de mine. P.S. avand in vedere ca am citit tot topicul MAC, stiu ca tot de-al casei ai ramas... si eu unul sper sa ramana asa pentru cat mai mult timp deoarece o sa am nevoie de sfaturile tale tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 pai oricum o sa recumpar un fireblade ..nu stiu sigur cand ..si nu stiu sigur ce model .. as vrea tot unul pe carburatoare ..deci 893 sau 919 ..eventual preparat ptr pista (dar il voi folosi exclusiv ptr strada), vreau doar sa aiba toate accesoriile posibile pe el: evacuare, dynojet, frane, suspensii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 ce probleme ai la motor? Bujii ulei filtre cred ca poti si tu sa schimbi, daca nu, cere ajutor pe forum, operatiunile astea eu mi le fac singur. daca e vb de ex de sincronizare carburatoarea sau schimbat semeringuri telescoape sau alte operatiuni mai complexe, sa nu le lasi pe mana amatorilor. pana atunci pune niste poze cu motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 toate operatiile astea poti sa te inveti sa le faci si singur ..trebuie doar mare atentie ..tre sa ajungi sa cunosti fiecare coltisor si secret al motorului tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 da...vreau sa-mi fac schimbul la buji. problema este ca dupa ce am schimbat bujiile nu mai reusesc sa pun la loc plasticul care le acopera....ala care vine prins in doua suruburi deasupra ventilatorului. de scos l-am scos da nu pot sa-l bag nici in ruptul capului. am sa bun si poze cat de repede cu noua mea "iubire" ieri desi ploua si o dadea pe lapovita nu m-am putut rabda si m-am tras putin cu motorul... prima data cand ma dau cu el.....este fantasti, foarte ...rafinat... daca pot sa spun asa...mie-mi place foarte tare..sper ca si voua. inainte de asta am avut un cbr 600 f2 pc25. deci...cum bag plasticul ala inapoi..sau are cineva ceva link/filmulet cu metoda de schimb a bujiilor la cbr 900 sc33. multumesc lume..maine-i sambata deci este ziua honda..honda day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 da...vreau sa-mi fac schimbul la buji. problema este ca dupa ce am schimbat bujiile nu mai reusesc sa pun la loc plasticul care le acopera....ala care vine prins in doua suruburi deasupra ventilatorului. de scos l-am scos da nu pot sa-l bag nici in ruptul capului. am sa bun si poze cat de repede cu noua mea "iubire" ieri desi ploua si o dadea pe lapovita nu m-am putut rabda si m-am tras putin cu motorul... prima data cand ma dau cu el.....este fantasti, foarte ...rafinat... daca pot sa spun asa...mie-mi place foarte tare..sper ca si voua. inainte de asta am avut un cbr 600 f2 pc25. deci...cum bag plasticul ala inapoi..sau are cineva ceva link/filmulet cu metoda de schimb a bujiilor la cbr 900 sc33. multumesc lume..maine-i sambata deci este ziua honda..honda day vezi ca plasticul ala trebuie sa il bagi in fata sub cadru unde intra axul de la jug...tre sa il fortezi putin ..si eu m'am chinuit prima data ..acum cativa ani.pe urma il demontam in 2 secunde. vezi ca are locasul lui..nu e deloc complicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 asa e, operatie simpla numai ca trebuie sa fortezi un pic plasticul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 inca o intrebare...voi desfaceti toate fisele sau scoateti doar bobinele si fortati putin sa aveti loc...poate ca nu nu-mi fac destul loc de acces... am sa-i schimb si uleiul...este vorba de un yacco 10w50... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 scot doar bobinele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Pozne cu CBR 900 1999 - a mea... pozele sunt de cand era la baiatul care a adus motorul... eu inca nu am apucat sa-i fac poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 exact asa era si a mea, cea mai misto combinatie de culori dupa negru gri. <small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 20:09 -------------</small><br/>din pacate inca la M-Ciuc nu a venit primavara asa ca mai mesteresc la motor in garaj, tocmai am terminat de instalat un kit de inaltare a sei, in parte pentru ca sunt inalt, pentru ca arata bine si mai ales pentru ca inbunatateste manevrabilitatea mobrei. despre asta ar fi vb http://www.louis.de/_10b4f196b262f6ecd4e93...tnr_gr=10026300 <small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 20:10 -------------</small><br/>am schimbat bujiile, iridium laser, am montat crashpad-urile si acum caut un gear indicator. daca stie cineva unde gasesc asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 (editat) am schimbat bujiile, iridium laser, am montat crashpad-urile si acum caut un gear indicator. daca stie cineva unde gasesc asa ceva S-ar putea sa stie mertan. Momentan e banat pe forum, dar te ajut cu id-ul de mess: bsc_lx Editat Februarie 9, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 apropos, va place noua mea poza de la avatar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 ptr un gear indicator cheltui intre 65-75€ , depinde de model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 apropos, va place noua mea poza de la avatar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 nu stiu altii cum reusesc, eu in majoritatea cazurilor habar nu am in ce viteza sunt, problema e in viraje, mai bine zis la iesirea din viraje. nu intotdeauna, dar cateodata ma tezesc ca am retrogradat prea putin, de obicei din viteza a sasea, si cand vreau sa ies din viraj sunt cu a 4-a in loc de-a 3-a si stric totul. as folosi unul macar pana mi-as invata vitezele, si problema e ca imi schimb des si motoarele, merg cu un motor max o juma de sezon, sperr ca acum sa fie mai mult, dar poate ma trezesc ca nu-mi place 954-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Daca ai folosi frana de motor asa cum trebuie, nu ai avea nici o problema cu iesirea din viraj. Si nu o treapta sau 2 in jos, ci exact cat ai nevoie sa simti ca reduce. Sunetul scos de motor iti indica foarte clar daca esti in treapta si la turatia necesara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 nu am avut niciodata probleme de genul ..nu ma gandesc in ce viteza sunt dar simt motorul daca e in ture sau nu .. nu vreau sa ajung pe viraj si sa stau cu motorul in 5000 rpm unde nu trage deloc ..imp e sa asociezi virajului o turatie care sa te scoata fara probleme din el..sau sa iti permita sa cobori 1-2000rpm fara probleme --- Mesaj completat în 10 Feb 2008 11:39 -------------nu am avut niciodata probleme de genul ..nu ma gandesc in ce viteza sunt dar simt motorul daca e in ture sau nu .. nu vreau sa ajung pe viraj si sa stau cu motorul in 5000 rpm unde nu trage deloc ..imp e sa asociezi virajului o turatie care sa te scoata fara probleme din el..sau sa iti permita sa cobori 1-2000rpm fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 important e ca de obicei vreau sa ies din viraj cat mai repede cu putinta, cand aveam zx7r-ul isi scutura fundul la o acceleratie violenta la iesire si era un feeling ft misto, la Honda ma trezeam ca mai trebuie sa retrogradez vreo doua trepte sa ies normal, si aici ma refer la curbe stranse, nu la cele largi, acolo intru cu vitza si ies tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 ce prost merge forumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Azi am scos noua tapiserie la plimbare... parca merge mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 da d-le, asa mai vii de acasa. felicitari, treaba foarte buna, insa atentie la alegerea materialului, eu am avut unul tot asa tapitat pe kawasaki si alunecam in draci pe ea. dar sa sti ca ai facut-o cu mult gust, mac e sigur invidios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 amoreeeeeeeeeeee sper ca te trateaza bine vad ca ai parte de ceva atentii si sincer ma bucura treaba asta. inca ma simt atasat. deh....intr'o buna zi....am sa cumpar o sora de'a ta .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 recomand 954.... galben cu negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.