Sari la conținut

Pegaso 650 din 2003 merge putin si se opreste


Postări Recomandate

Buna ziu am o Aprilia Pegaso 650 din 2003 pe injectie porneste bine prima oara merge o perioada apoi se opreste, cand se incalzeste incepe sa se opreasca tot mai des si porneste mei greu. Am verificat bujia si arata bine dar cand am puso pe caroserie sa verific scanteea da 7-8 scantei apoi nu mai da , am scos buzia si am inlocuito cu un surub poate avea ceva bujia dar face lafel. Ca sa pot merge cu ea trebue sa ai tin relantiu peste 2700 si sa merg cu ea numai in 4000- si peste sa nu se opreasca in mers va rog ajutati-ma ca nu stiu ce sai ai fac , i-am curatat toate mufele de sub sa si tot face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea se oprea la fel în mers,după ce i-am curățat injectoarele si clapeta de admisie am scapat de problema.Daca ai scanteie si bujia este curata nu este de la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cat te-a costat si daca toti sa ami recomanzi pe cineva

Vis-a-vis de Autovit,pe splai ,in curte la service Axa ,intrebi de Razvan.Suma a fost modica fata de alte service-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vestile triste pentru tine sunt ca exista o posibilitate nefericita sa fie CDI-ul de vina. Am mai auzit de problema asta la o mobra ca a ta. Aproape aceleasi simptome (motorul porneste, dupa ce se incalzeste mergea prost sau se oprea). Proprietarul mi-a spus ca a cautat un CDI vreo cateva luni dar n-a gasit decat pe Ebay si la preturi de peste 400 de euro.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu fie asa ca o stropesc cu naftalina si o bag la hibernat

Aceeasi problema o am si eu.

Am schimbat din nevoie la moto mea fraiul de starter si daca tot am bagat-o in service i-am schimbat si pompa de benzina(nu este scumpa 20de lire pe ebay.co.uk ), bujia, curatat injectoare, reglat al 5-lea tachet de la evacuare restul sunt pe pastile ) ............. am zis sa fie motocicleta buna pt ca ma stiu pe mine cum sunt, sa zicem deloc finut cand vine vb de ''riding'' si nu vreau sa ma apuce o pana pe cine stie ce drum forestier.

M-am plimbat cu ea 50km ( cu greu ) ca si la tine mi se oprea calda fiind, dau vina pe senzorul meu de temperatura care este prost/obosit si arata 120 de grade tot timpul, informatie proasta catre ECU ==> ECU opreste motorul drept masura de siguranta. Un fel de limpmode. Astept sa imi vina senzorul sa il schimb sa vad ce poate sa mai fie.

 

Bobina de inductie nu cred ca este de luat in calcul pt ca motocicleta merge foarte frumos si rotund, in regimuri tranzitorii.

 

Pe langa asta, la mine motocicleta refuza sa porneasca, dureaza 1 melodie pana cand cu greu porneste ( dupa 2h de pauza, nu neaparat dupa 1 noapte ), aici ramane de vazut ce va fi, ce vor spune baietii de la service.

 

Sper sa se rezolve cu un senzor de temperatura nou, o diagnoza la United Motors si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea arata bine temperatura sta la 80 si cand creste peste pornesc ventilatoarele si scade imediat nu cred ar am fi senzoru de temperatura

Fa o vizita la United Motors. O constatare la ei care include si diagnoza computerizata costa 100lei + TVA. Macar sti de unde sa o iei dupa aceea avand toate datele problemei (cat de cat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cei din pipira?

Exact. http://www.unitedmotors.ro/site/service

 

Adresa:

Șos. Pipera nr. 44, Sector 2, București

 

Telefoane:

Service: +40 726 700 383

E-mail:

Piese - service@unitedmotors.ro

Programare service - dragos.c@unitedmotors.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult o sa ma duc la ei va vedem ce zic

Te rog frumos sa postezi si pe forum cauza problemei si solutia. Eu nu sunt in tara momentan dar am pe cineva care ma ajuta si poate tine cont de anumite sfaturi/idei din experienta ta.

Repet am schimbat multe pe motocicleta preventiv si tocmai dupa aceea a inceput sa se opreasca la cald sa porneasca foarte greu.

 

Acum tinand cont ca senzorul tau de temperatura este bun ( al meu este la 120 de grade tot timpul ) chiar nu inteleg de ce se opreste motorul tau la relanti. Problema e ca nu exista un model exact sau un sughit periodic, pur si simplu se opreste ca atunci cand scoti cheia din contact, motorul mergand perfect rotund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate o sa razi, dar incearca sa schimbi benzina. Am mai vazut 2 cazuri. Carburatie si injectie puse la pamant de benzina proasta.

 

Total de acord, am patit la fel la o Dacia 1310 acum cativa ani. Tot ne chinuiam noi sub capota si a trecut cineva pe langa noi si a zis razand (evident, sub forma de gluma) ca e de la rezervor. Surpriza, fix de acolo era de fapt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Buna ziua !

Am si eu cam aceasi problema pe o Aprilia Pegaso 650 ie din 2003 , mi se opreste cand se incalzeste nu sta la relanti....am schimbat toate consumabilele am masurat senzorul de aer .......Cei care ati avut aceasta problema va rog sa mi spuneti si mie cum ati rezolvat o.

Va multumesc mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. verifica pipa(lulea) de la bujie sa nu dea scanteia la masa. Asta o observi bine pe intuneric, noaptea.

2. da jos saua si sub ea ai 2 sau 1 mufa (neagra, cauciucata) cu pini din cupru, aia mai fac figuri din cand in cand. Curatale si vezi daca mai face la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica pipa de la bujie,majoritatea sunt neglijate si au oxidate la greu contactele pe rezistenta interna din pipa,care in loc de 1000ohmi ajunge sa fie si 100000ohmi si bujia nu mai are scanteie mai deloc....alex_en am avut pegaso si nu am auzit nicaieri pe nimeni nici la carburatie sau injectie sa aibe probleme cu cititorul la volanta

» Post actualizat in 20 Jun 2016 20:03

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?293313-2003-Pegaso-650-i-e-cuts-out-during-ride

» Post actualizat in 20 Jun 2016 20:08

cititi si linkul de mai sus,aparent e un senzor care stie cand motorul e cazut si intrerupe alimentarea la bobina din cdi,cica cand ala se strica ar da intreruperile astea.deconectarea lui rezolva.cica este langa cdi,sub sha....la modelul pe carburatie nu tin minte sa fi avut asa ceva

» Post actualizat in 21 Jun 2016 08:37

**din cdi catre bobina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...