Sari la conținut

ktm exc 525 fab 2007


rzv84a
 Share

Postări Recomandate

salut.

cine ma poate lamuri.

intrebare pt cunoscatori:

cati bani valoreaza motorul asta?

 

citat din proprietar:

"Motocicleta este in stare impecabila, mici zgarieturi! A fost folosit doar ca hobby la plimbari usoare. Schimbat de curand(piston,segmenti,busci,supape,rulmenti,servisat bascula). Nu necesita nici o investitie!"

407 h de functionare, fab 2007, inmatriculata.

 

post-84086-0-49841900-1457609750_thumb.jpg

post-84086-0-03787700-1457609751_thumb.jpg

post-84086-0-47290700-1457609751_thumb.jpg

post-84086-0-97422600-1457609751_thumb.jpg

post-84086-0-42684800-1457609752_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu crezi ca din poze si link-uri poate sa hotarasca Motociclism. ro. in locul tau? Plus ca modelul asta e foarte puternic pt tine ... :))

nu conteaza.

cam cati bani ar valora pt cineva care stie sa-l stapaneasca?

am mers pe motoare de peste 100 cp, nu de enduro, adevarat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata bine,important e sa nu aiba cllindru zgariat,ca degeaba a schimbat pistonul,are macar facturi pentru ce a schimbat?trebuie sa il vezi la fata locului, si e o diferenta enorma intre motoare de 100 de cai de strada si asta de enduro,are un cuplu imens ,daca nu ii dozezi puterea da cu tine de pamant de nici nu vezi,,Motorul din poze pare sa nu fie folosit la enduro foarte mult,teava de esapament nbu e lovita tare pe cot,semnalele sunt la locul lor,inclusiv codita pare ok.

Acum ca bani e mai dificil de estimat,unul in mintile lui e cam 3000-3500 de euro depinde si daca are roti de supermoto.Trebuie sa il vezi de aproape si sa il inspectezi,de la functionalitatea suspensilor la auzitul motorului,restul ca e zgariat sau altceva e can can

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum naiba sa fie 3000-3500? 2000 este un pret corect pentru un motor din 2007.

Cat despre treaba cu mersul cu motoare peste 100 de cai, prin comparatie, 525-ul e un neam de Hayabusa, intre motoarele de enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis un motor in mintile lui ,adica sa nu mai investesti,motoarele rfs de la ktm in generatia 2004-2007 sunt foarte fiabile daca ai grija de ele ,si da poti lua unul cu 2000 cum am luat eu si pare in regula ,dar dupa descoperi ca tre sa bagi bani in el,curge amortizorul spate,instalatia electrica,kit de reparatie bascula,chit de reparatie suspensie fata ,si alte nimicuri care tanda pe manda te duc aproape 1000 de euro far sa iti di seama pe ce ai dat banii.Eu sunt multumit de al meu,dar sincer nu reusesti sa iti iei unul cu 2000 din 2007.Avantajul la 525 e ca poti sa faci si enduro cu el(nu foarte hard) si poti sa il echipezi si cu rosi de sm si sa te dai pe strada cu el,in oras e bomba .

Nu intodeauna anul da valoarea unui motor,te uiti la cel mai bun exemplu un chopper de cilindree 600 din 94 nu il iei sub 1500 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg. Amortizorul spate nu e cu gaz? De unde si ulei? Alta intrebare, butelia de gaz la amortizorul spate al acestei motociclete este cea stock sau a fost inlocuita cu alta aftermarket?

Editat de rzv84a
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are si gaz si ulei ,si amortizorul nu il poti face decat la rams,sau poate mai exista altcineva ,dar eu acolo l-am facut


» Post actualizat in 11 Mar 2016 10:21

pare stoc,butelia


» Post actualizat in 11 Mar 2016 10:21

nu cred face cineva after-market

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un raspuns te rog, cum pot sa verific daca are jocuri in rulmenti, despre care rulmenti e vorba, unde sunt localizati pe motocicleta acesti rulmenti si cat costa acesti rulmenti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmentii de la roti....rulmentii de la jug( jugul e ala pe care sta prinsa furca ) de estimat cat costa, numai la un dealer ,asa ca sa te linistesc iti spun eu ca aia de la roti costa de la 150 la 600 lei bucata si aia de la jug asemenea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea rzv84, pai ori te pricepi, ori iei un mecanic cu tine. Cum adica unde sunt rulmentii?

Poti gasi preturile direct pe http://shop.dementor.ro/wyszukiwarka-czesci

Daca nici la fisele respective nu te pricepi sa le cauti, ia cu tine un mecanic si ai terminat treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea rzv84, pai ori te pricepi, ori iei un mecanic cu tine. Cum adica unde sunt rulmentii?

Poti gasi preturile direct pe http://shop.dementor.ro/wyszukiwarka-czesci

Daca nici la fisele respective nu te pricepi sa le cauti, ia cu tine un mecanic si ai terminat treaba.

ma pricep, ma pricep.

intrebam ca sa fiu sigur.

ce-i drept ca de cel de la jug nu stiam de existenta lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vei intreba si unde sunt rotile motocicletei, iti raspund in avans ca se gasesc in partea inferioara, una in fata si cealalta in spate. Stiu ca te pricepi, dar ca sa fi sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vei intreba si unde sunt rotile motocicletei, iti raspund in avans ca se gasesc in partea inferioara, una in fata si cealalta in spate. Stiu ca te pricepi, dar ca sa fi sigur.

rotile sunt pe etambou, sub pupa.

nu asta am intrebat, deci nu vad rostul interventiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150-600 lei rulmentii de la roti? Tot asa cei de la bascula? Nu mai speriati lumea aiurea! Daca ii cumperi de la primii bisnitari se poate sa dai 600lei pe 4 rulmenti.....dar daca nu...dai max 235 lei pe kitul rulmenti bascula sau/si 100 lei pe 4 rulmenti ptr roti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150-600 lei rulmentii de la roti? Tot asa cei de la bascula? Nu mai speriati lumea aiurea! Daca ii cumperi de la primii bisnitari se poate sa dai 600lei pe 4 rulmenti.....dar daca nu...dai max 235 lei pe kitul rulmenti bascula sau/si 100 lei pe 4 rulmenti ptr roti!

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentii sunt cei mai ieftini,important e ca motorul sa fie ok,apoi daca nu ai jocuri prin bascula,pe la roti si in ghidon le schimbi cu timpul.Important. e sa o verifici ok.Rulmenti si semeringuribpoti sa iei de la BADI,un set de rulmenti de jug cu tot cu colivie e intre 10 lei si 60 de lei.Eu cand am luat motorul nu am verificat rulmentii de bascula si bucsile PDS de la amortizor,in loc de rulmenti la bascula aveam bucsi de teflon,sa vezi acolo joc,Pe un set de rulmenti de bascula dai 240 de ron,pe bucsile pds dai cca 300 de lei ,un lant este 320 de lei ,pinionul de atac 50 de lei,o foaie de otel 100 de le

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentii sunt cei mai ieftini,important e ca motorul sa fie ok,apoi daca nu ai jocuri prin bascula,pe la roti si in ghidon le schimbi cu timpul.Important. e sa o verifici ok.Rulmenti si semeringuribpoti sa iei de la BADI,un set de rulmenti de jug cu tot cu colivie e intre 10 lei si 60 de lei.Eu cand am luat motorul nu am verificat rulmentii de bascula si bucsile PDS de la amortizor,in loc de rulmenti la bascula aveam bucsi de teflon,sa vezi acolo joc,Pe un set de rulmenti de bascula dai 240 de ron,pe bucsile pds dai cca 300 de lei ,un lant este 320 de lei ,pinionul de atac 50 de lei,o foaie de otel 100 de le

multumesc pt info.

de folos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...