rzv84a Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 salut. cine ma poate lamuri. intrebare pt cunoscatori: cati bani valoreaza motorul asta? citat din proprietar: "Motocicleta este in stare impecabila, mici zgarieturi! A fost folosit doar ca hobby la plimbari usoare. Schimbat de curand(piston,segmenti,busci,supape,rulmenti,servisat bascula). Nu necesita nici o investitie!" 407 h de functionare, fab 2007, inmatriculata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 cat dai, atata face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Tu crezi ca din poze si link-uri poate sa hotarasca Motociclism. ro. in locul tau? Plus ca modelul asta e foarte puternic pt tine ...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Martie 10, 2016 Autor Share Postat Martie 10, 2016 Tu crezi ca din poze si link-uri poate sa hotarasca Motociclism. ro. in locul tau? Plus ca modelul asta e foarte puternic pt tine ... ) nu conteaza. cam cati bani ar valora pt cineva care stie sa-l stapaneasca? am mers pe motoare de peste 100 cp, nu de enduro, adevarat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 arata bine,important e sa nu aiba cllindru zgariat,ca degeaba a schimbat pistonul,are macar facturi pentru ce a schimbat?trebuie sa il vezi la fata locului, si e o diferenta enorma intre motoare de 100 de cai de strada si asta de enduro,are un cuplu imens ,daca nu ii dozezi puterea da cu tine de pamant de nici nu vezi,,Motorul din poze pare sa nu fie folosit la enduro foarte mult,teava de esapament nbu e lovita tare pe cot,semnalele sunt la locul lor,inclusiv codita pare ok. Acum ca bani e mai dificil de estimat,unul in mintile lui e cam 3000-3500 de euro depinde si daca are roti de supermoto.Trebuie sa il vezi de aproape si sa il inspectezi,de la functionalitatea suspensilor la auzitul motorului,restul ca e zgariat sau altceva e can can Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Cum naiba sa fie 3000-3500? 2000 este un pret corect pentru un motor din 2007. Cat despre treaba cu mersul cu motoare peste 100 de cai, prin comparatie, 525-ul e un neam de Hayabusa, intre motoarele de enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Maxim 2500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 am zis un motor in mintile lui ,adica sa nu mai investesti,motoarele rfs de la ktm in generatia 2004-2007 sunt foarte fiabile daca ai grija de ele ,si da poti lua unul cu 2000 cum am luat eu si pare in regula ,dar dupa descoperi ca tre sa bagi bani in el,curge amortizorul spate,instalatia electrica,kit de reparatie bascula,chit de reparatie suspensie fata ,si alte nimicuri care tanda pe manda te duc aproape 1000 de euro far sa iti di seama pe ce ai dat banii.Eu sunt multumit de al meu,dar sincer nu reusesti sa iti iei unul cu 2000 din 2007.Avantajul la 525 e ca poti sa faci si enduro cu el(nu foarte hard) si poti sa il echipezi si cu rosi de sm si sa te dai pe strada cu el,in oras e bomba . Nu intodeauna anul da valoarea unui motor,te uiti la cel mai bun exemplu un chopper de cilindree 600 din 94 nu il iei sub 1500 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Martie 11, 2016 Autor Share Postat Martie 11, 2016 (editat) Nu inteleg. Amortizorul spate nu e cu gaz? De unde si ulei? Alta intrebare, butelia de gaz la amortizorul spate al acestei motociclete este cea stock sau a fost inlocuita cu alta aftermarket? Editat Martie 11, 2016 de rzv84a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 are si gaz si ulei ,si amortizorul nu il poti face decat la rams,sau poate mai exista altcineva ,dar eu acolo l-am facut » Post actualizat in 11 Mar 2016 10:21pare stoc,butelia » Post actualizat in 11 Mar 2016 10:21nu cred face cineva after-market Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Martie 11, 2016 Autor Share Postat Martie 11, 2016 Un raspuns te rog, cum pot sa verific daca are jocuri in rulmenti, despre care rulmenti e vorba, unde sunt localizati pe motocicleta acesti rulmenti si cat costa acesti rulmenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 rulmentii de la roti....rulmentii de la jug( jugul e ala pe care sta prinsa furca ) de estimat cat costa, numai la un dealer ,asa ca sa te linistesc iti spun eu ca aia de la roti costa de la 150 la 600 lei bucata si aia de la jug asemenea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Nea rzv84, pai ori te pricepi, ori iei un mecanic cu tine. Cum adica unde sunt rulmentii? Poti gasi preturile direct pe http://shop.dementor.ro/wyszukiwarka-czesci Daca nici la fisele respective nu te pricepi sa le cauti, ia cu tine un mecanic si ai terminat treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Martie 11, 2016 Autor Share Postat Martie 11, 2016 Nea rzv84, pai ori te pricepi, ori iei un mecanic cu tine. Cum adica unde sunt rulmentii? Poti gasi preturile direct pe http://shop.dementor.ro/wyszukiwarka-czesci Daca nici la fisele respective nu te pricepi sa le cauti, ia cu tine un mecanic si ai terminat treaba. ma pricep, ma pricep. intrebam ca sa fiu sigur. ce-i drept ca de cel de la jug nu stiam de existenta lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Daca vei intreba si unde sunt rotile motocicletei, iti raspund in avans ca se gasesc in partea inferioara, una in fata si cealalta in spate. Stiu ca te pricepi, dar ca sa fi sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Martie 11, 2016 Autor Share Postat Martie 11, 2016 Daca vei intreba si unde sunt rotile motocicletei, iti raspund in avans ca se gasesc in partea inferioara, una in fata si cealalta in spate. Stiu ca te pricepi, dar ca sa fi sigur. rotile sunt pe etambou, sub pupa. nu asta am intrebat, deci nu vad rostul interventiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 150-600 lei rulmentii de la roti? Tot asa cei de la bascula? Nu mai speriati lumea aiurea! Daca ii cumperi de la primii bisnitari se poate sa dai 600lei pe 4 rulmenti.....dar daca nu...dai max 235 lei pe kitul rulmenti bascula sau/si 100 lei pe 4 rulmenti ptr roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Martie 11, 2016 Autor Share Postat Martie 11, 2016 150-600 lei rulmentii de la roti? Tot asa cei de la bascula? Nu mai speriati lumea aiurea! Daca ii cumperi de la primii bisnitari se poate sa dai 600lei pe 4 rulmenti.....dar daca nu...dai max 235 lei pe kitul rulmenti bascula sau/si 100 lei pe 4 rulmenti ptr roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Rulmentii sunt cei mai ieftini,important e ca motorul sa fie ok,apoi daca nu ai jocuri prin bascula,pe la roti si in ghidon le schimbi cu timpul.Important. e sa o verifici ok.Rulmenti si semeringuribpoti sa iei de la BADI,un set de rulmenti de jug cu tot cu colivie e intre 10 lei si 60 de lei.Eu cand am luat motorul nu am verificat rulmentii de bascula si bucsile PDS de la amortizor,in loc de rulmenti la bascula aveam bucsi de teflon,sa vezi acolo joc,Pe un set de rulmenti de bascula dai 240 de ron,pe bucsile pds dai cca 300 de lei ,un lant este 320 de lei ,pinionul de atac 50 de lei,o foaie de otel 100 de le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv84a Postat Martie 11, 2016 Autor Share Postat Martie 11, 2016 Rulmentii sunt cei mai ieftini,important e ca motorul sa fie ok,apoi daca nu ai jocuri prin bascula,pe la roti si in ghidon le schimbi cu timpul.Important. e sa o verifici ok.Rulmenti si semeringuribpoti sa iei de la BADI,un set de rulmenti de jug cu tot cu colivie e intre 10 lei si 60 de lei.Eu cand am luat motorul nu am verificat rulmentii de bascula si bucsile PDS de la amortizor,in loc de rulmenti la bascula aveam bucsi de teflon,sa vezi acolo joc,Pe un set de rulmenti de bascula dai 240 de ron,pe bucsile pds dai cca 300 de lei ,un lant este 320 de lei ,pinionul de atac 50 de lei,o foaie de otel 100 de le multumesc pt info. de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Martie 12, 2016 Share Postat Martie 12, 2016 krong28 pai de unde era sa stiu eu cat costa rulmentiii draga,ca n-am avut inca nevoie la motor de rulmenti! i-am raspuns asa cum a intrebat si el.... in necunostinta de cauza! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Pai bre, asa se dau sfaturile, in necunostinta de cauza? Rusinica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.