Sari la conținut

Kawasaki KLE 500 - totul despre


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 482
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor!

 

Inca un newbie la orizont :lol: De cateva zile sunt fericitul posesor al unui Kawasaki KLE500 din '99...Sunt din Cluj, am carnet de ceva vreme, dar e primul meu motor :lol:

 

Alt cineva din Cluj? Voi de unde sunteti majoritatea? Ceva iesiri mai soft cu un incepator (sau spuneti-mi unde sa caut) ?

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt din Cluj si coincidenta face sa fi primit si eu kle-ul meu chiar vineri. cat de curand ii pun numere si iesim pe niste drumuri forestiere mai legere :lol:

 

se mai alatura cineva?

Editat de adiroiban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt din Cluj si coincidenta face sa fi primit si eu kle-ul meu chiar vineri. cat de curand ii pun numere si iesim pe niste drumuri forestiere mai legere :)

 

se mai alatura cineva?

 

Ma bucur ca nu sunt singurul KLE-ist din CJ, cel putin prezent pe forum, acum cateva zile m-am mai intalnit cu un tip din SV si el o invarte prin CJ pe moment, doar ca nu am nr de tel. :(

Daca reusesti sa aranjezi nr-le pana sambata, propun o iesire duminica, daca si vremea ne permite, pana la baisoara daca tot e ceva campionat de cros macar sa dam cu privirea. Din cate am inteles campionatul tine intre 17-18mai deci poate mai gasim pe cineva in 18 pe la amiaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu o alta intreabare.

Stie cineva cum sa modific presiunea aerului din telescoapele fata? Stiu ca trebuie sa dau la pompa... dar cum fac sa am 0 kpa (setare din fabrica)? Sau care e presiunea maxima suportata?

 

Cand am luat motorul, telescoapele erau cam tari si motorul era foarte inalt. Azi am scos tot aerul din ele si motorul e cu 2 cm mai jos (exact cat imi trebuie) si telescoapele sunt foarte moi (numa bune de padure).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am in ale mele 1 atmosfera si e un compromis bun intre amortizare eficienta si stabilitate :( Nu inteleg de ce ai scos tot aerul din ele ?

Initial telescoapele erau extrem de tari. Am scos aerul pentru ca eram prin padure si imi era greu, diferenta s-a simtit imediat :)

 

Intrebarea mea este cum se masoara presiunea. Motorul trebuie sa fie vertical pe roti sau ridicat pe un cris cu roata fata in aer?

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Sunt 2 mototciclete destul de diferite. V-Strom este preponderent stradal, nu cred ca s-ar descurca in teren cum o face KLE. In plus nu are scut si are garda la sol mai mica decat Kawa. In schimb, pe sosea este net superior, din toate punctele de vedere, fiind mult mai avansat tehnic decat KLE.

Eu cu a mea merg bine la 7000 de ture, asta in viteza 6 inseamna 140, merge bine si in offroad, desi la un anumit moment devine cam dificil de controlat (are 200 de kile). La consum e destul de bun, intre 4 si 5 litri daca mergi cu 100-110.

In legatura cu toba nu stiu ce sa iti spun, eu o am pe aia originala si sincer se aude destul de bine, nu m-am gandit sa o schimb, nici sa-i scot sitele.

Tu decizi in final ce iti iei in functie de ce vrei sa faci in general cu ea. Daca te intereseaza un KLE, eu o vand pe a mea, vreau ceva mai mare :lol: da pe linkul de la semnatura pt detalii. Bafta !

lamureste-ma si pe mine ce e cu consumul ca eu nu reusesc sa scot mai putin de 5,4 mixt testat la 200km

cu pasager si bagaje 6,5 /100km

 

 

revin cu o alta intreabare.

Stie cineva cum sa modific presiunea aerului din telescoapele fata? Stiu ca trebuie sa dau la pompa... dar cum fac sa am 0 kpa (setare din fabrica)? Sau care e presiunea maxima suportata?

 

Cand am luat motorul, telescoapele erau cam tari si motorul era foarte inalt. Azi am scos tot aerul din ele si motorul e cu 2 cm mai jos (exact cat imi trebuie) si telescoapele sunt foarte moi (numa bune de padure).

depinde de drumurile pe care le faci pt sosea mai tare adica 1atm si pt offroad 0,5

eu am tot timpul 0,5 pt ca ies si pe offroad destul de des

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lamureste-ma si pe mine ce e cu consumul ca eu nu reusesc sa scot mai putin de 5,4 mixt testat la 200km

cu pasager si bagaje 6,5 /100km

 

Imi iese consumul 4 daca merg constant cu 110 in afara, mixt probabil e cam tot 5,5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi iese consumul 4 daca merg constant cu 110 in afara, mixt probabil e cam tot 5,5.

 

Consum drum intins 5% (cu bagaje, fara pasager, 130km/h relativ constant), consum urban 6,2-6,3 %. Ticokle- cred ca iti consuma normal, Susu- ai un consum de invidiat... :lol:

Editat de Special K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pai intre 110 si 130 e ceva diferenta totusi... si depinde pna la urma si de fiecare motocicleta in parte, nu pot sa consume toate la fel :lol:

 

Saptamana trecuta am fost pe Ploiesti-Rasnov-Bran-Campulung-Targoviste, total 260 de km, cu pasager, si consumumul a fost 6%, in conditii de mers cu 100-120 pe DN, apoi serpentine cam 70 de km pe Bran-Campulung.

Editat de Trail Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut baieti . stie cineva de unde se pot procura anumite piese pentru kle-urie noastre , gen :

 

rezervor mai mare al meu are 11 L (si motorul e din 91, am inteles ca ar exista si de 15 L sau chiar mai mare ) ,

carburatoare ( trebuie sa-mi schimb unul din carburatoare pt ca imi joaca shuberul pe carbratorul drept si mi-a fost recomandata schimbarea lor )

burdufuri pt furca fata

o vopsitorie acceptabila ( al meu e rosu si nu i-ar strica un albastru :kali: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

are cineva idee unde pot gasi siguranta de la pinionul mic, are dintii tociti

e vorba de un kle 500A1 '91

 

Site nemtesc de piese SH aici , pt KLE sunt peste 1000 de piese, cu adusul... cum se descurca fiecare, si cum ii e norocul (sunt multi comercianti, eu am nimerit unu' care mi-a tras tzeapa :P , un releu de pornire platit si neexpediat)

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bike-teile.de/index.php?seite=suchen&sz=0

 

aici sunt o multime de piese ptr KLE, acum apare faza cu adusul, cine are cunostine sa posteze ceva date de contact si un eventual comision

batfa si spor la cautat

 

 

ps: la Fahrzeug-Modell - se pune modelul respectiv kle

la Fahrzeug-Marke - marca respectiv kawasaki

Editat de ariman11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut,tocmai am devenit posesorul unui kle 500 din 1995.Motorul arata f.bine cel putin pe exteror si as vrea cat se poate sa-l fac sa arate si prin interior.Va rog sa-mi spuneti si mie de unde sa cumpar filtru aer,ulei(ce tip si ve cantitate),filtru ulei,bujii(ce tip) si ce ar mai trebui schimbat la un motor pe care-l cumperi si vrei sa-l intretii.Motorul este cumparat din Moreni,poate-l stiti!

Mersi anticipat si ma bucur ca am intrat in randul posesorilor ''exclusivisti'' de kle.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee unde gasesc un cablu de acceleratie pt un KLE din 2002?

 

Multumesc

 

si cablu de dacie merge ...... original doar de la importatori dar incearca si un louis ... eu merg pe dacia :)

 

Salut,tocmai am devenit posesorul unui kle 500 din 1995.Motorul arata f.bine cel putin pe exteror si as vrea cat se poate sa-l fac sa arate si prin interior.Va rog sa-mi spuneti si mie de unde sa cumpar filtru aer,ulei(ce tip si ve cantitate),filtru ulei,bujii(ce tip) si ce ar mai trebui schimbat la un motor pe care-l cumperi si vrei sa-l intretii.Motorul este cumparat din Moreni,poate-l stiti!

Mersi anticipat si ma bucur ca am intrat in randul posesorilor ''exclusivisti'' de kle.

 

pai bujii ai de la ngk dr9ea

filtru de aer .... cauta pe louis sau daca al tau nu are buretele distrus merge si spalat si uscat foarte bine inainte sa-l pui la loc, daca nu e chiar asa de murdar suflat si e ca nou

ulei e recomandat 10W40 dar merge si 15W50 mineral sau semisintetic ... eu am folosit cu incredere motul 5100 ester 10W40, acum am yacco sintetic si nu sunt prea multumit, e cam subtirel si isi modifica volumul cam tare intre rece si cald, e doar o problema de optiune personala

 

de piese .... nu iti recomand sa iti iei noi din romania platesti mult prea mult

 

:unsure:

filtru de ulei la mann - au catalog si pentru moto parca e mw68 dar nu bag mana in foc ca asta e codul, te uiti la ei in catalog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai fa-ti si tu un calcul cu cat ai iesi mai ieftin sa iei de la ei decat de la noi cel putin bujii si filtru de ulei - nu stiu daca merita ... pentru o diferenta mica, mai ales ca ai si transport si timp de asteptare

 

eu imi iau toate consumabilele de la promotor international de pe agricultori :disappointed: sunt la pret bun si surprinzator si in stoc :blbl:. placute de frana au si la scorpio a-z aproape mereu in stoc si daca nu au in magazin a doua zi le poti lua .... la promotor sunt mai ieftine cu 2 sau 3 lei .... dar e bine de stiut, ultima data mi-am luat fata de la ei si pt ca nu aveau de spate decat a doua zi, am luat de la scorpio cele pt spate ... si asa am avut placute beton in aceeasi zi :)

 

 

la filtru de aer nu stiu sa fie la noi - eu l-am luat de afara

Editat de Kumuya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e magazin si de auto, e la 10m de intersectia matei voievod cu agricultori, cum mergi pe agricultori spre calarasi pe partea dreapta

 

 

:disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...