Marinus Sat Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) Salut baieti. Am honda cbr 600 f3 si de la a 2 a pana la a 6 a merge intrerupt.ii dau gaz si merge in suturi. asta dupa ce mi.a umblat unu la suruburile de aer. Si nu ii mai nimeresc reglajul. Multumesc :( scuzati titlul. Merge**** Editat Martie 18, 2016 de Marinus Sat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Cool story bro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinus Sat Postat Martie 18, 2016 Autor Share Postat Martie 18, 2016 Salut bro. Pai merg cu ea si in treapta 1,2 trage in mintile ei fara pic de intrerupere. Iar de la a 3 a in sus incepe sa mearga in suturi. Zici ca merge in 2 pistoane. Porneste fara probleme la rece. Iar la carburatoare mi lea curatat cineva si mi.a umblat la surubul de aer. Si nu stiu cate ture sa ii dau. Acu are 1,5 ture pe carburatorul 1 si 4. Iar pe 2 si 3 1,75 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 /index.php?/topic/642537-problema-ciudata-cbr-f3-95-dupa-sincronizare-carburatie-nu-mai/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 (editat) Salut baieti. Am honda cbr 600 f3 si de la a 2 a pana la a 6 a merge intrerupt.ii dau gaz si merge in suturi. asta dupa ce mi.a umblat unu la suruburile de aer. Si nu ii mai nimeresc reglajul. Multumesc :( scuzati titlul. Merge**** In carena de fata stanga/dreapta, ai doua porturi de inductie a aerului,verifica daca furtunele sunt conectate toate din carena pana la filtru aer.Nu mai acuza suruburile de aer, ca nu are acest comportament indiferent cate ture dai sau scoti o data ce ai deschis acceleratia! Editat Martie 19, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 Verifica filtrul de benzina (daca ai) Pare sa nu se alimenteze corect (ca debit) Vericficari suplimentare: pe rezerva face la fel? cu busonul deschis la rezervor face la fel ? cu plinul facut face la fel? astea sunt verificari generice. Poate mai zice ceva unu care stie exact sistemul de alimentare - (ce o avea mobra pe acolo pompa si sau robinet vaccumatic, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 La modelul asta aproape sigur este ceea ce zice TNG. Mai e si un clapet cu actionare electrica pe tubulatura aia, clapet care este actionat dupa o anumita viteza, trebuie verificat si ala. Un prieten care intre timp a ajuns mecanic moto a patit chestia asta mai demult. Le-a incercat pe toate, a demontat curatat verificat si reglat carburatoarele de o mie de ori, chiar le-a schimbat cu altele, la fel si cu bobine, cdi, pompa de benzina, filtru de aer etc. Avand un alt F3 donator la dispozitie a aplicat si solutia finala: a schimbat motoru. Imi pare rau ca nu i-am vazut fata cand a constatat ca face la fel, dar tot am ras copios cand mi-a povestit la telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flavius Șerb Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Și eu am avut un f3 cu aceeași problemă: întrerupea în mers. La mine a fost ceva banal și greu de crezut (pt mine), descoperit din întâmplare. E vorba de senzorul/firul care oprește motorul când introduci în viteză și este piciorul pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.