Supa La Plic Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 Salut, Sunt in drum spre Botosani de la Iasi, chiar când am intrat plin frumușica motorul s-a oprit brusc.nici măcar nu mai învârte când dau la automat.bateria este de o săptămână schimbată, am dat-o acum jos si am pus-o pe un redresor dar zice ca e încărcată.care poate fi problema? Sper sa ajung pana de Pasti acasă) Multumesc de răspunsuri anticipat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eduard.Gsx-R Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 vezi siguranta principala daca este in regula Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supa La Plic Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Dupa 30 de minute de lăsat bateria la încărcat a pornit.am mers 10 km si iar a murit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mircea_fcs Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 Dupa 30 de minute de lăsat bateria la încărcat a pornit.am mers 10 km si iar a murit Ti-ar trebui un aparat de masura sa vezi daca iti incarca, cu motorul pornit tensiunea masurata ar trebui sa fie limitata undeva la 14,5V. Daca e mult mai mica, atunci bateria nu se incarca, motorul merge cat tine bateria pana se descarca sub limita si gata, s-a oprit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssk Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 Cred ca e releul de incarcare... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 Dupa 30 de minute de lăsat bateria la încărcat a pornit.am mers 10 km si iar a murit Cred ca e releul de incarcare... Și mie-mi sună a releu ars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supa La Plic Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Dupa ce a oprit un băiat binevoitor cu o masina mi-a dat iar curent la baterie a pornit cu socul tras si chinuita, am ajuns la Botosani.acu sa vad la service care e problema:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmd Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 cand schimbi releul pune un mosfet ,succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiziflash Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 E ceva de la circuitul de incarcare dus, cel mai probabil releul (care e problema arhicunoscuta la cbr-uri si hornet-uri). Eu mi-am prins un radiator vechi de procesor si un ventilator mic, pus in paralel la becurile de pozitie. Iti recomand sa faci la fel si nu cred ca vei mai avea probleme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GuLL1v3R Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 verfica mufa de la releu (regulator) am patit acum 2 zile la fel...era prajita si numai facea contact cum trebuie, si am mers pe baterie pana am consumat-o, dupa ce am spart mufa si am bagat pe direct am plecat lejer si fara probleme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wawessh Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 Te-a lasat in drum HONDA de 2 ori in aceeasi zi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
varg-voshod Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 Te-a lasat in drum HONDA de 2 ori in aceeasi zi? utilizatorul este cauza problemei de regula, categoric nu HONDA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supa La Plic Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Care o fi motivul voi afla zilele viitoare când o duc la uj service. Important e ca nu am fost nevoit sa o las prin câmp ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supa La Plic Posted May 2, 2016 Author Share Posted May 2, 2016 Deci situatia e in felul următor.azi m-am întors la iasi, a pornit fara probleme a mers perfect, cu 50 de metri înainte de casa s-a oprit brusc.am impins-o a pornit, am verificat bateria oprită arata 12.2 V, pornita încărca bateria totusi are momente când apas pe butonul de pornire si nu are nici o reactie, sau invarte slab ca si cum ar fi bateria dusa.bordul se aprinde toata partea de lumini funcționează.mă gândesc sa nu fie electromotorul dus sau un contract dus pe undeva.veeificat sigurantele toate sunt ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supa La Plic Posted May 2, 2016 Author Share Posted May 2, 2016 Breeee! Ai 14,2-14,5V /motor pornit sau nu? Daca nu = NU INCARCA. » Post actualizat in 02 May 2016 19:46da se încadrează în parametrii care i-ai zis de asta am zis ca nu cred ca e bateria de vina totusi, e alta problema P.S. O baterie incarcata are /repaos 12,6-12,8V, nicidecum nu 12,2V. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supa La Plic Posted May 2, 2016 Author Share Posted May 2, 2016 Daca ai rabdare sa incarci bateria pe un redresor timp de 20 ore cu IC20 (I= C / t, C - capacitatea bateriei in Ah, t - timpul in ore). Adica cam cu 0,8 A timp de 20 ore la o baterie de 16 Ah, plus inca 2-3 ore pentru randament... Incarcari instant nu exista. Pe mobra incarcarea se mentine doar. bateria era încărcată când am pornit la drum totusi, asta e ciudat si are momente când nu mai învârte deloc, apoi învârte dar slab si tot asa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.