un_aiurit Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Azi am fost si am măsurat cilindrul la ktm 525,si am descoperit ca in loc de 94,980mm am 95,05,diferenta intre piston si cilindru trebuie sa fie intre 0,040 si 0,080.Daca puneam piston 94,95diferenta era de 0,1 iar diferenta maxima poate fi 0,08,asa ca am optat sa iau piston wiseco de 95,00 si diferenta ar fi de 0,05adic in cote.Faza e pistonul 94,95era athena si era 648 fata de pistonul wiseco care este948,deci mai scump.Contau atat de mult cele 3 sutimi cat era diferenta intre jocul maxim din manual si cat iesea jocul daca puneam pistonul de 94,95?Pistonulbathena era la oferta si cota maximă era 94,96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 nu are absolut nimic distanta este ok , dar problema este ca nu te tine asa de mult pistonul acela cand ma refer la mult ma refer la cativa ani.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 5, 2016 Autor Share Postat Mai 5, 2016 Acum asta este am comandat pistonul de 95,poate e mai reziste wiseco decat athena,.Pistonul vechi avea 94,90diferenta era dubla decat maximul admis,consuma ulei si scotea fum.O varianta era sa bucsez cilindrul dar ma gandesc ca bucsa de fontă nu tinea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Asta era motorul facut "ca la carte" si care consuma ulei? Wiseco nu cumva e piston forjat, celalalt fiind turnat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Un motor facut "ca la carte" nu e unul caruia nu i se mai schimba din cand in cand cate o componenta din cauza uzurilor. E acel motor la care proprietarul nu se zgarceste la 300 lei pe principiul "plm, oricum o vand peste un an", ci ia piesa potrivita ce il va tine mult si bine si pe urmatorul proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 6, 2016 Autor Share Postat Mai 6, 2016 A fost greseala mea ca nu am măsurat exact pistonul si cilindrul,puteam sa ii iau cilindru athena si o scoteam la vanzare peste o luna,dar am preferat sa mai pun 300 de ron si sa iau pistoncare sa se incîncadreze în cote.Motorul nu am de gand sa il vand,eu il folosesc si supermoto pe langa enduro.Cand a zis jumba ca e pistonul ovalizat eu batman,batman am pus doar segmenti.Am dus si chiuloasa inapoi,o supapă de evacuare nu se asează ok . » Post actualizat in 06 May 2016 04:41 Scuze piston uzat.Faza e ca din august anul trecut pana acum au fost ceva probleme,pornind de la electrica si pana la amortizorul spate,care a fost sevisat la Rand cu schimbat simering si cuzineti plus încărcat cu azot » Post actualizat in 06 May 2016 04:44 Si athena tot forjat este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Nu am inteles, ai pus piston nou in cilindru vechi, fara alezare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 6, 2016 Autor Share Postat Mai 6, 2016 Nu am pus inca,cilindrul este ok,are ovalizare sub o sutime,si daca il alezez nu stiu cat de gros este stratul de nikasil si imi e teama sa nu fie probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 (editat) Nu am inteles, ai pus piston nou in cilindru vechi, fara alezare? cat timp sunt ambele cote la fel nu are de ce sa al alezeze,si cum zicea si el,vorbim de diferente de sutimi......nu inteleg,daca comanzi piston cota zero nou si al pui pe clinlindrul original tot cota zero,ce sa alezezi? Editat Mai 9, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 9, 2016 Autor Share Postat Mai 9, 2016 O sa sterg cilindrul cu o cârpă bine de tot ,inainte de montaj il ung cu un strat subtire de ulei si mintea pistonul asa.In iarna daca face figuri pana atunci trimit cilindrul la renicasilat in italia,bineinteles daca o sa si dispun de finante ca am inteles ca e cca 300 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 O sa sterg cilindrul cu o cârpă bine de tot carpa inmuieta in apa sfintita de la manastire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 9, 2016 Autor Share Postat Mai 9, 2016 Ce de ecaterina ,eu am crezut ca postez pe motociclism nu pe motocaterinca sau in sectiunea cum » Post actualizat in 09 May 2016 14:53 Si fa stiu si Diego e mafiot la baza » Post actualizat in 09 May 2016 14:54 Am vrut sa scriu da in loc de fa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Ce de ecaterina ,eu am crezut ca postez pe motociclism nu pe motocaterinca sau in sectiunea cum » Post actualizat in 09 May 2016 14:53 Si fa stiu si Diego e mafiot la baza » Post actualizat in 09 May 2016 14:54 Am vrut sa scriu da in loc de fa caterinka e sa stergi cilindru cu o carpa si sa sper(te rogi) sa tina presiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 9, 2016 Autor Share Postat Mai 9, 2016 Pai explica ce ar trebui facut, » Post actualizat in 09 May 2016 15:46 Eu am gasit cota la cilindru 95,05 si ovalizarea e cca de1%,si trebuie sa am salariu intre cilindruu si piston intre 0,04 si 0,08 ,pistonul pe carel-am comandat este de 95,00.Cilindrul nu este zgariat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Pai explica ce ar trebui facut, » Post actualizat in 09 May 2016 15:46 Eu am gasit cota la cilindru 95,05 si ovalizarea e cca de1%,si trebuie sa am salariu intre cilindruu si piston intre 0,04 si 0,08 ,pistonul pe carel-am comandat este de 95,00.Cilindrul nu este zgariat 1% din 95.05 ....... e aproape 1 mm a vazut altcineva cilindrul inafara de tine? Stulewa? cine l-a masurat? si cu ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 9, 2016 Autor Share Postat Mai 9, 2016 Eu am gasit cota la cilindru 95,05 si ovalizarea e cca de1%,si trebuie sa am salariu intre cilindruu si piston intre 0,04 si 0,08 ,pistonul pe carel-am comandat este de 95,00.Cilindrul nu este zgariat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 (editat) Salariu ala ce inseamna? Am inteles ca esti in cote si nu ai nicio problema cu cilindrul, lasa ala 1% ca nu stiu la ce te raportezi. Daca vorbesti de o sutime fata de toleranta de patru sutimi e ok. Editat Mai 9, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 9, 2016 Autor Share Postat Mai 9, 2016 scuze am scris de pe telefon,al naibi dictionar,,am fost la un centru unde repara si rectifica chiuloase si arbori cotiti.Au masurat cilindrul cu un aparat special cu care se masoara cilindrii.si a iesit 95,050,mi-a spus ca daca gasesc piston cu cota 95,97 ar fi ok ca eu am diferenta intre cilindru si piston intre maxim 0,08 si minim 0,04,si wear limit este de 0,12 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 (editat) scuze am scris de pe telefon,al naibi dictionar,,am fost la un centru unde repara si rectifica chiuloase si arbori cotiti.Au masurat cilindrul cu un aparat special cu care se masoara cilindrii.si a iesit 95,050,mi-a spus ca daca gasesc piston cu cota 95,97 ar fi ok ca eu am diferenta intre cilindru si piston intre maxim 0,08 si minim 0,04,si wear limit este de 0,12 mm Da cam banuiam, dictionarul e de vina, am patit-o si eu. Cred ca te incurci in cifre adica cilindrul are 95,05 si-ti recomanda piston de 95,97??? Pai ala unde intra? De 95,00 cum spuneai e ok ca ai joc mai mare cu o sutime ca jocul minim admisibil. Editat Mai 9, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 10, 2016 Autor Share Postat Mai 10, 2016 Scuze imi recomanda piston de 94,97 eu pe motor aveam piston de 94,95,si la măsurare avea 94,906 deci destul de uzat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 (editat) Scuze imi recomanda piston de 94,97 eu pe motor aveam piston de 94,95,si la măsurare avea 94,906 deci destul de uzat La ce diferenta zici tu ca era stau si ma intreb cum facea pistonul ala in cilindru cand mergea motorul si cum se face ca cilindrul nu e totusi ovalizat de la atatea "batai" ale pistonului. Ia baga bre o poza cu cilindrul si pistonul in el sa vada si ochiu nostru lumina de la capatul celalalt. L.E. Acum am recitit ... Ovalitate sub o sutime zici si totusi pistonul ala batea acolo "ca surdu in clopot" ? Mira-m-as. Ceva da cu virgula aici. Editat Mai 10, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 10, 2016 Autor Share Postat Mai 10, 2016 Poze cu pistonul si cilindrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 De curiozitate in parte a pistonului a fost masurat, din cate imi aduc aminte manualul zice sa masori parca la inaltimea boltului sau ceva de genul ... te-ai uitat in manual sa vezi cum se masorara dupa specificatiile KTM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Mai 10, 2016 Autor Share Postat Mai 10, 2016 Da,a fost măsurat corect,in dreptul boltului in partea de sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 (editat) Te-ai gandit cumva ca mesterul ala poate are sculele decalibrate? Eu as incerca sa bag o lera printre piston si cilindru. » Post actualizat in 10 May 2016 17:11 Uite ce zice manualul care il am eu Editat Mai 10, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.