Sari la conținut

Problema relatii GSXR 1000 k3


Postări Recomandate

Acolo vad ca ai 6 valori deci care sunt cele 3 enuntate de tine? Sau ce inseamna fiecare in ordinea listarii.

Pe mine ma intereseaza de fapt care este valoarea evacuarii libere si valoarea celei mai bune puteri obtinute, sa vad si eu procentual cam cu cat ajuta o evacuare sa zicem "rezonanta"

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia am dat-o 3 posturi mai sus..concluzie in teste si in experienta mea.

Dupa care mi s-a cerut dovezi dyno..am pus si asta.

Nu a fost de ajuns, sa cerut specificatii...am spus si asta.

Acum ceri ADN-ul...😃

Eu ma opresc aici.Nu are rost sa intru in detalii,pentru ca pe acest forum indiferent cate detalii,poze pui..tot nu este de ajuns.

PS.Plus,postez de pe mobil, si nu este chiar asa usor sa vii cu atatea detalii cerute.

Iar daca nu este pe plac ceea ce am spus..ignorati.😉

 

Cu respect TNG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica copletare..mai de mult pe internet(poate il gasesc) a fost facut un test dyno cu majoritatea evacuarilor aftermarket disponibile pe piata.

Concluzia..Doar 10% au reusit sa aduca aport de putere..in rest unele au avut pierderi mai mari de cat cele stok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo, ma confunzi cu cineva care te-a întrebat ce ai făcut la maxi scuter. Întrebarea mea era alta. Poate ai uitat. Eu stiu ca mai ai pierderi de memorie. Permite-mi sa-ti reamintesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Concluzia..Doar 10% au reusit sa aduca aport de putere..in rest unele au avut pierderi mai mari de cat cele stok.

O concluzie de asta vroiam sa trag si eu dar fata de evacuarea libera ca sa vad daca bate cu ce stiu eu sau mai bine zis daca ce stiu eu bate cu practica.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo, ma confunzi cu cineva care te-a întrebat ce ai făcut la maxi scuter. Întrebarea mea era alta. Poate ai uitat. Eu stiu ca mai ai pierderi de memorie. Permite-mi sa-ti reamintesc.

Asta este intrebarea ta...scrie putin mai sus.

 

"Ai pus-o pe dyno"

 

Da,ce sa fac si eu batranetea..mai pierd memorie din acea putina care mi-a ramas.😉

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna valoare cu silencerul nr.2.Adica nici cu restrictie mare,gen stok si nici cu evacuare libera..45 diametru pentru un 600.

 

Intre primele doua valori de putere (49,31; 49,14) este o crestere de 0.35%. Ma intreb care este abaterea standard a instalatiei de testare? Eu nu o cunosc.

Daca trebuie facuta diferenta intre valorile mult mai mici si una dintre cele doua maxime, te afli cu mult peste o abatere acceptabila chiar si pe o instalatie de test care n-a mai fost calibrata de ceva vreme.

Poate sunt multi care accepta ca acel dyno file este un raspuns clar dar mie unuia imi ridica multe semne de intrebare. Unde mai pui ca extrapolezi de la un test pe scuter la un motor care n-a fost supus la aceleasi probe. Daca te superi asa usor e clar ca ai imbatranit :D

maxresdefault.jpg

 

Back to the point! (daca se poate)

 

P.S.

hai s-o ardem cu mai putine formule de incheiat scrisori oficiale, ca forumul asta nu e camera lorzilor :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...