yo4hgx Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Nu asa face cand se elimina exup-ul... sau cum ii zice la Suzuki, plus evacuare sport? (fara remapare si/sau primare aftermarket) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Da,am ex al meu maxiscuter. Doua tipuri de silencer si evacuare libera..MIVV. Cu care crezi ca a facut mai multa putere? Nu ne mai fierbe si spune-ne cele trei valori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Cea mai buna valoare cu silencerul nr.2.Adica nici cu restrictie mare,gen stok si nici cu evacuare libera..45 diametru pentru un 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 (editat) Acolo vad ca ai 6 valori deci care sunt cele 3 enuntate de tine? Sau ce inseamna fiecare in ordinea listarii. Pe mine ma intereseaza de fapt care este valoarea evacuarii libere si valoarea celei mai bune puteri obtinute, sa vad si eu procentual cam cu cat ajuta o evacuare sa zicem "rezonanta" Editat Mai 19, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Concluzia am dat-o 3 posturi mai sus..concluzie in teste si in experienta mea. Dupa care mi s-a cerut dovezi dyno..am pus si asta. Nu a fost de ajuns, sa cerut specificatii...am spus si asta. Acum ceri ADN-ul... Eu ma opresc aici.Nu are rost sa intru in detalii,pentru ca pe acest forum indiferent cate detalii,poze pui..tot nu este de ajuns. PS.Plus,postez de pe mobil, si nu este chiar asa usor sa vii cu atatea detalii cerute. Iar daca nu este pe plac ceea ce am spus..ignorati. Cu respect TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Atunci ma scuzi ca te-am inoportunat eu sunt omul cifrelor si ma interesa. Cu acelasi respect, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 O mica copletare..mai de mult pe internet(poate il gasesc) a fost facut un test dyno cu majoritatea evacuarilor aftermarket disponibile pe piata. Concluzia..Doar 10% au reusit sa aduca aport de putere..in rest unele au avut pierderi mai mari de cat cele stok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Geo, ma confunzi cu cineva care te-a întrebat ce ai făcut la maxi scuter. Întrebarea mea era alta. Poate ai uitat. Eu stiu ca mai ai pierderi de memorie. Permite-mi sa-ti reamintesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 (editat) Concluzia..Doar 10% au reusit sa aduca aport de putere..in rest unele au avut pierderi mai mari de cat cele stok. O concluzie de asta vroiam sa trag si eu dar fata de evacuarea libera ca sa vad daca bate cu ce stiu eu sau mai bine zis daca ce stiu eu bate cu practica. Editat Mai 19, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 (editat) Geo, ma confunzi cu cineva care te-a întrebat ce ai făcut la maxi scuter. Întrebarea mea era alta. Poate ai uitat. Eu stiu ca mai ai pierderi de memorie. Permite-mi sa-ti reamintesc.Asta este intrebarea ta...scrie putin mai sus. "Ai pus-o pe dyno" Da,ce sa fac si eu batranetea..mai pierd memorie din acea putina care mi-a ramas. Editat Mai 19, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 (editat) Cea mai buna valoare cu silencerul nr.2.Adica nici cu restrictie mare,gen stok si nici cu evacuare libera..45 diametru pentru un 600. Intre primele doua valori de putere (49,31; 49,14) este o crestere de 0.35%. Ma intreb care este abaterea standard a instalatiei de testare? Eu nu o cunosc. Daca trebuie facuta diferenta intre valorile mult mai mici si una dintre cele doua maxime, te afli cu mult peste o abatere acceptabila chiar si pe o instalatie de test care n-a mai fost calibrata de ceva vreme. Poate sunt multi care accepta ca acel dyno file este un raspuns clar dar mie unuia imi ridica multe semne de intrebare. Unde mai pui ca extrapolezi de la un test pe scuter la un motor care n-a fost supus la aceleasi probe. Daca te superi asa usor e clar ca ai imbatranit Back to the point! (daca se poate) P.S. hai s-o ardem cu mai putine formule de incheiat scrisori oficiale, ca forumul asta nu e camera lorzilor Editat Mai 20, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 Ok, cum spui tu,daca tara(forumul ) asta nu este pentru oameni batrani.. PS. Imi pare rau ca nu-ti place cum formulez eu "scrisoarea"..nu-ti place? Nu citi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 ofticos te-ai mai facut Cum e cu valorile maxime si eroarea de la o masurare de cuplu maxim la alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 Pana una alta, gixxerul s-a reparat si acum merge rotund si la ralanti, mai ales daca se mai restrictioneaza evacuarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 Si la mine la R1 , cu finalele stock, ralantiul merge sfoara. Cu tobele goale, are oscilatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.