Sari la conținut

Accident Bixad (covasna).moto ca tractor. RIP


DanMotoCiuc
 Share

Postări Recomandate

Dar de ce nu esti si tu realist si nu vezi si culpa comuna?

Pai nu e chiar comuna bre. E la fel de comuna precum tu care stai si iti vopsesti gardul, iar vecinul pe partea cealalta nu stie ca esti acolo si isi incearca noul pistol pe o tinta desenata pe gard :)

 

 

 

Faza asta cu 'a calcat continua' se traduce cu 'moartea cu dreptatea in brate'....

Asta ar fi de invatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 135
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai nu e chiar comuna bre. E la fel de comuna precum tu care stai si iti vopsesti gardul, iar vecinul pe partea cealalta nu stie ca esti acolo si isi incearca noul pistol pe o tinta desenata pe gard :)

 

 

logica voastra ma bate...

 

Daca motociclistul circula lega/regulamentar, nu este culpa comuna. Daca motociclistul circula cu viteza peste limita legala pe acel tronson de drum, este culpa comuna, iti garantez... Si cu cat mai mare viteza, cu atat mai MICI pretentiile ca ALCOOLICUL din TRACTOR sa-l vada, mai ales de dupa curba aia....

 

faceai glumite cu danutu_M ca el incalca regula, pai danutu_m nu cred ca e chiar soferul ala retardat de tractor, eu cred ca danutu_m cand mai calca o linie continua, se asigura temeinic si nu e chior/beat/miop/prost.... zic si eu..

 

Nu o spun ca o scuza ca unii pot calca linia continua,ca au 3 bilute, iar altii n-au voie.

 

Si eu mai incalc linia continua,dar dupa un nr de accidente si de faze am inceput sa analizez anumiti factori atunci cand fac o 'romaneasca'.

 

De multe ori intorceam in oras, seara , pe continua, pe un bulevard mare, cand nu venea nici o masina. Acum nu mai fac asta pt ca era o data sa ma ma arda un militian, noroc ca m-am razgandit in ultimul moment atunci. Pentru ce sa raman fara permis pt o laba de manevra... Repet, cand faceam manevra era LIBER, dar mi am dat seama ca nu are sens sa risc permisul pt ceva asa banal..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rahat, iti dai seama ca a fost exagerata intentionat.

 

 

Daca motociclistul circula lega/regulamentar, nu este culpa comuna. Daca motociclistul circula cu viteza peste limita legala pe acel tronson de drum, este culpa comuna, iti garantez... Si cu cat mai mare viteza, cu atat mai MICI pretentiile ca ALCOOLICUL din TRACTOR sa-l vada, mai ales de dupa curba aia....

Hai ma ce naiba, am avut un coleg care mergea mai tare si i-a iesit un (cuvant urat) de pe strada secundara de a indoit masina de la mijloc, cu victime, etc. Frate-miu la fel. A fost vinovat ala care nu a cedat.

 

faceai glumite cu danutu_M ca el incalca regula, pai danutu_m nu cred ca e chiar soferul ala retardat de tractor, eu cred ca danutu_m cand mai calca o linie continua, se asigura temeinic si nu e chior/beat/miop/prost.... zic si eu..

Pai nu zice nicaieri ca saracul conducator de atelaj ar fi cum zici tu.

 

Repet, cand faceam manevra era LIBER, dar mi am dat seama ca nu are sens sa risc permisul pt ceva asa banal..

liber pana venea vreo racheta care credea ca e pe 'prioritate'. Mai zicea cineva aici, ca frica romanilor nu e legata de accidente ci e fata de predarea permisului la militie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum nu mai fac asta pt ca era o data sa ma ma arda un militian, noroc ca m-am razgandit in ultimul moment atunci. Pentru ce sa raman fara permis pt o laba de manevra... Repet, cand faceam manevra era LIBER, dar mi am dat seama ca nu are sens sa risc permisul pt ceva asa banal..

corect

pentru inca 100-200m pana la prima intersectie si eventual inca o mica ocolire, care nici un minut nu te costa pana la urma urmei, nici nu merita sa-ti risti permisul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rahat, iti dai seama ca a fost exagerata intentionat.

 

 

Hai ma ce naiba, am avut un coleg care mergea mai tare si i-a iesit un (cuvant urat) de pe strada secundara de a indoit masina de la mijloc, cu victime, etc. Frate-miu la fel. A fost vinovat ala care nu a cedat.

 

Pai nu zice nicaieri ca saracul conducator de atelaj ar fi cum zici tu.

 

liber pana venea vreo racheta care credea ca e pe 'prioritate'. Mai zicea cineva aici, ca frica romanilor nu e legata de accidente ci e fata de predarea permisului la militie :P

 

Eu cand zic culpa comuna ma refer la vina,nu la termenul stabilit fie in instanta fie de militianul constatator...

 

Nu zice nicaieri ca ar fi, dar am o banuiala. Am dreptul la o banuiala, vis a vis de soferul de tractor,nu?

 

Si hai sa nu comparam situatia pe care ti-am spus-o eu, pe un bulevard seara, luminat, unde aveam vizibilitate 500+metri si nici o masina/ vehicul pe o raza de 200 metri...cu situatia de la accidentul asta, ca risti sa o dai in penibil :)

 

Mie imi este frica atat de accidente acum, cat si de predat permisul de-an pulea la militie... Pt ca am avut de-a face cu ambele situatii... (evident frica de accidente primeaza)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Circulam pe doua roti intr-o Romanie populata de obiecte si oameni pe care ii avem asa cum sunt.

Cine se asteapta ca panglica din fata lui sa fie conform normelor in vigoare joaca la ruleta ruseasca. Am un prieten motociclist neamt, care dupa o tura cu mine prin tara mi-a spus sa nu ma supar dar conditiile din traficul de la noi pentru el sunt inacceptabile si nu mai vine (asta dupa ce la Vatra Dornei un Logan s-a repezit in el, ca sa ocoleasca o groapa).

Am invatat in cei cativa zeci de ani de cand umblu pe strazile noastre ca n-am prioritate chiar cand am prioritate, ca o masina care merge sub 40/h vrea sa faca vreo nefacuta, ca soferii cu palarie sunt imprevizibili, ca gainile pasc pe latura opusa decat cea de domiciliu iar curbele fara vizibilitate sunt populate fie cu carute fie cu doamne pe directii opuse ce stau de vorba pe geamurile deschise (real), ca cei cu audi si bmw taie curbele cam pe jumate banda mea. De cand un tauras cu o sarja surpriza de la doi metri de carosabil mi-a zgariat lampa la XT660 cu cornul la 60/h ma feresc de cai, vaci, caini si alte animale. Am genunchiul belit si umarul cusut de doua ori dar nu ma plang, stiu exact in ce conditii umblu si ce riscuri imi asum. Ma feresc de moto de viteza tocmai pentru ca m-ar duce prea usor in zona necontrolabila, si cu ce am la limita de sus e ok cu un dram de noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Circulam pe doua roti intr-o Romanie populata de obiecte si oameni pe care ii avem asa cum sunt.

Cine se asteapta ca panglica din fata lui sa fie conform normelor in vigoare joaca la ruleta ruseasca. Am un prieten motociclist neamt, care dupa o tura cu mine prin tara mi-a spus sa nu ma supar dar conditiile din traficul de la noi pentru el sunt inacceptabile si nu mai vine (asta dupa ce la Vatra Dornei un Logan s-a repezit in el, ca sa ocoleasca o groapa).

Am invatat in cei cativa zeci de ani de cand umblu pe strazile noastre ca n-am prioritate chiar cand am prioritate, ca o masina care merge sub 40/h vrea sa faca vreo nefacuta, ca soferii cu palarie sunt imprevizibili, ca gainile pasc pe latura opusa decat cea de domiciliu iar curbele fara vizibilitate sunt populate fie cu carute fie cu doamne pe directii opuse ce stau de vorba pe geamurile deschise (real), ca cei cu audi si bmw taie curbele cam pe jumate banda mea. De cand un tauras cu o sarja surpriza de la doi metri de carosabil mi-a zgariat lampa la XT660 cu cornul la 60/h ma feresc de cai, vaci, caini si alte animale. Am genunchiul belit si umarul cusut de doua ori dar nu ma plang, stiu exact in ce conditii umblu si ce riscuri imi asum. Ma feresc de moto de viteza tocmai pentru ca m-ar duce prea usor in zona necontrolabila, si cu ce am la limita de sus e ok cu un dram de noroc.

 

 

ai cam pus punctul pe 'i'

 

la ce conditii avem, daca vrem sa ne dam mai tare, mai etc...trebuie sa ne asumam anumite riscuri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice incident are cauzare si contributori.....

 

 

Cat timp principalul contributor la accidentele moto este viteza, inclin sa cred ca este culpa comuna (evaluare pur subiectiva).

 

Prin conduita preventiva, elimini sau reduci la minim contributia ta (negativa) la dinamica incidentului si asta te adesea face diferente majore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uneori nu inteleg de ce trebuie sa fii asa ingust la minte si capos....

pai nu sunt capos...

sunt "ofticat".

realizezi cat "scandal" iesea daca unu cu motorul taia linia continua si omora pe unu cu masina?

asa... nimic. inca unul "de la noi" mort... nici o paguba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in tarile in care tractoarele nu merg pe DN, nici motociclistii nu depasesc limita legala :)

cam cum am vrea sa fie la noi? sa fim doar noi pe sosea si sa nu fie nici o limita ar fi probabil cazul ideal dar dupa aia dam vina pe copacii de dupa curbe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...