Sari la conținut

Probleme cu un chinez...


Postări Recomandate

Salutare la toata lumea!

Am si eu o problema cu chinezul meu....e vorba de un scuter rex rs 450 in 4 timpi...

Problema este ca porneste foarte greu la pedala...iar daca astup cu mana gaura unde e conducta de la filtru de are...o ia din 5-10 pedale...

Sa fie socul de vina...sau supapele sa nu fie reglate cum trebuie?

Poate ca ma puteti ajuta si pe mine cu o idee ceva...Va rog mult...V-a sunt recunoscator!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand completeaza-ti profilul calumea. Acum 2 si restul ...

 

Degetul in gaura bujiei nu e mijloc de masurat compresia, iti trebuie un compresmetru, cauta sa cumperi/imprumuti sau mergi la un service si roaga-i sa iti faca un test de compresie. In functie de asta poti merge mai departe, set motor, supape sau reglaj supape, etc. Ce culoare are bujia/ poza cu ea? Carburatorul si filtru de aer au fost curatate/ inlocuite cand?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se face asa, mergi cu el ceva drum mai lung, cat sa apuce sa se incalzeasca bine si sa lucreze in parametri si apoi verifici bujia. Daca o pui curata la rece, pornesti-opresti si apoi verifici iar o sa fie clar neagra.

 

Si ... BUJIA NU SE CURATA CU PERIA DE SARMA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cu ce se curata? Eu am ajuns la concluzia ca....din rezervor imi vine benzina doar pe un furtunas...nu am poampa cu vaccum...vine direct...curge intruna...si ma gandesc

ca poate ii da prea multa benzina si se inneaca...daca tin mana la filtru bine benzina si catre filtrul de aer si nu intra asa multa in capul pistonului...


» Post actualizat in 14 Jun 2016 18:33

Alte pareri mai are cineva? Scuzati ca insist...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul ala se mai curata si el din cand in cand, in special dupa o perioada de nefolosire a mobrei.

Bujia se curata la flacra de aragaz, pina cand arde toata imbcaseala aia (amestecul de ulei, calamina). si pe urma dat cu perie de sarma....delicat....finut.

eu totusi cred ca ai umblat in carburatorul ala si l-ai ciufulit, daca nu, tre sa umbli dar cu grija si in ordine...adica sa stii sa pui píesele la loc cum au fost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca la cald porneste usor poate sa fie din jocuri la supape deoarece ele se dilata si au joc mai mare.Daca porneste mai greu atunci e din compresie tot din motivele de mai sus

Editat de Ustumic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, albastru e ulei, pe la segmenţi. Dacă dă mult fum albastru doar la pornire e o acumulare de ulei ce intră pe capul pistonului în staţionare, pe la cozile supapelor. Cum se numeşte bujia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia are o durata de viata limitata, indicat este ca dupa un sezon sa fie schimbata.

 

Jiclerul de dozaj, ala central pe care coboara cuiul de dozaj cu subarul de aer, trebuie scos si tinut la flacara de aragaz pina cand isi schimba culoarea, pe urma curatat cu o perie de sarma,

din cauza diferitilor aditivi din benzina pe respectivul jicler se formeaza o mazga, película fina, care obtureaza gaurelele alea si asa destul de mici si de aici pornire greoaie sau porneste obturand admisia de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu zici de cuiul ala care e acolo unde e membrana...sau jiglerul ala pe care vine benzina sus din camera de nivel?


» Post actualizat in 15 Jun 2016 14:43

Stie cineva....de ce pe la capacul de la supape are o putza sa zic asa...acolo credca vine ceva furtunas...eu nu am si pe acolo scoate fum...


» Post actualizat in 15 Jun 2016 20:47

Nimeni nu mai are nici o parere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia are o durata de viata limitata, indicat este ca dupa un sezon sa fie schimbata.

 

Jiclerul de dozaj, ala central pe care coboara cuiul de dozaj cu subarul de aer, trebuie scos si tinut la flacara de aragaz pina cand isi schimba culoarea, pe urma curatat cu o perie de sarma,

din cauza diferitilor aditivi din benzina pe respectivul jicler se formeaza o mazga, película fina, care obtureaza gaurelele alea si asa destul de mici si de aici pornire greoaie sau porneste obturand admisia de aer.

probabil omul nu a auzit in viata lui de cui poantou si ti il inveti cum sa decaleasca chinezaria de alama

» Post actualizat in 22 Jun 2016 10:07

Dar cu ce se curata? Eu am ajuns la concluzia ca....din rezervor imi vine benzina doar pe un furtunas...nu am poampa cu vaccum...vine direct...curge intruna...si ma gandesc

ca poate ii da prea multa benzina si se inneaca...daca tin mana la filtru bine benzina si catre filtrul de aer si nu intra asa multa in capul pistonului...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia are o durata de viata limitata, indicat este ca dupa un sezon sa fie schimbata.

E na, o bujie se schimba cand e cazul, nu te lua dupa tot felul de pareri, adica daca dupa 30K de exemplu arata ca noua motrul porneste la sfert merge si trage normal nu e cazul de schimbare.

Am avut un fake NGK care m-a lasat dupa 2k, s-a mancat electrodul central, sau un LG cu rezistenta ce s-a intrerupt, dar de exemplu ultima pe care am pus-o la 25k rulati e curata lacrima, ca sa nu mai vorbesc ca Cielo pe care l-am donat la 110K avea bujiile originale si doar ii aratai cheia ca sa porneasca.

 

 

Stie cineva....de ce pe la capacul de la supape are o putza sa zic asa...acolo credca vine ceva furtunas...eu nu am si pe acolo scoate fum...

Face parte din air induction system, trebuie sa pui un capacel ceva dar vezi ca mai ai asa ceva pe cotul admisiei, verifica sa fie astupat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E na, o bujie se schimba cand e cazul, nu te lua dupa tot felul de pareri, adica daca dupa 30K de exemplu arata ca noua motrul porneste la sfert merge si trage normal nu e cazul de schimbare.

Am avut un fake NGK care m-a lasat dupa 2k, s-a mancat electrodul central, sau un LG cu rezistenta ce s-a intrerupt, dar de exemplu ultima pe care am pus-o la 25k rulati e curata lacrima, ca sa nu mai vorbesc ca Cielo pe care l-am donat la 110K avea bujiile originale si doar ii aratai cheia ca sa porneasca.

 

 

Face parte din air induction system, trebuie sa pui un capacel ceva dar vezi ca mai ai asa ceva pe cotul admisiei, verifica sa fie astupat.

 

La scuterele si mobrele pe carburatie trebuie schimbate sau curatate mai des (la fel se recomanda curatare de calamina la camera de ardere, capul pistonului, chiulasa) decat cele de pe un motor cu injectie asistata electronic, bujiile au o viata mult mai scurta, daca nu sunt schimbate la timp forteaza altceva de ex centralita, scuterul meu (Suzuki burgman 250 pe acrburator) tusea de mama focului si cateodata nu vroia sa porneasca, din intamplare am ajuns la centralita frigea de nu puteam sa tin mana pe ea, cum am schimbat bujía a mers ca uns.

 

Imi aduc aminte ca pe vremuri curatau batranii la bujii de ajungea electrodul ala exterior ca un ac de ascutit, deci o alimentare deficioasa ca si calitate, benzina si asa slaba calitativ la care se mai adauga ''uleiul'' ce numai ulei nu era ancrasa bujía inainte de termen.

 

Acum sunt uleiuri speciale pt 2T ce ajuta la ardere si si ungere mult mai buna decat cele vechi puse in cantitatea specificata de producator nu dupa ureche.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La scuterele si mobrele pe carburatie trebuie schimbate sau curatate mai des (la fel se recomanda curatare de calamina la camera de ardere, capul pistonului, chiulasa) decat cele de pe un motor cu injectie asistata electronic,

Da in special la 2T, dar asta nu contrazice ce zic eu, daca motorul nu se comporta anormal de ce s-o schimbi? Bujia care ziceam ca la 25k (nu a fost curatata niciodata) e lacrima, o am pe un motor china, carburatie de 125cc, daca era s-o schimb la un sezon inseamna ca pana acum "papa" 5 bujii.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da in special la 2T, dar asta nu contrazice ce zic eu, daca motorul nu se comporta anormal de ce s-o schimbi? Bujia care ziceam ca la 25k (nu a fost curatata niciodata) e lacrima, o am pe un motor china, carburatie de 125cc, daca era s-o schimb la un sezon inseamna ca pana acum "papa" 5 bujii.

 

Nu discutam in contradictoriu man, ne expunem parerile poate nepotu ce a deschis topicul intelege ceva si reuseste sa-i dea de cap la mobra lui.

 

Chinezariile in general au scanteia slaba se mai adauga o benzina ce a stat cateva saptamani in rezervor un amestec de ulei inadecvat o bujie imbacsita de amestecul slab si de aici incep problemele pt flacaul ce a deschis topicul.

 

el trebuie sa inceapa in ordine de la cea mai usora si accesibila componenta a motorului pina la cea mai greu accesibila, incepe cu filtru de aer si termina cu supapele asta in cazul in care nu rezolva problema intre timp. nu se apuca de supape direct cu ciocanelul sa le bata ca pe sapa in speranta ca poate....o ia...

 

filtru de aer tre splat sau schimbat, dupa caz, garnituri verificate, carburator curatat spalat, garniturile de la carburator verificate, schimbate, s.a.m.d.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...