Geo_ZGA Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Bun, incepand cu inceputul... duminica i-am reglat supapele la viroaga de 250. Doar pe admisie am umblat, la evacuare un capac nu s-a desfacut, una nu avea nevoie de reglaj. Sunt ca in manual, reglate la rece, la 0,1mm (manualul da 0,08-0,12). Dupa treaba asta am pornit-o, am lasat-o vreo 20 min sa mearga, suna bine, mergea bine. Tot duminica i-am schimbat si robinetul de benzina cu unul nou, chinzesc. Ieri am plecat cu ea, pe drum a murit subit la un semafor, pe frana. Am dat s-o repornesc, n-a mai vrut, a murit bateria... pana la urma a luat-o impinsa. S-a mai balbait pe drum o singura data, seara a functionat perfect. Am zis ca poate a prins un gunoi, ceva, sau era apa pe fundul rezervorului, habar n-am. Azi dimineata pornire fara probleme, mers fara probleme cativa km. La Cotroceni, jos, a inceput iar sa se balbaie, nu se mai tura, si a murit. iar omorat bateria, golit carburatorul, impins... pornea doar cu socul la maxim, desi motorul era cald. Inchis socul, murea motorul. Cu socul tras, daca incercam sa o turez, scadea turatia si murea. Am incercat sa desfac carburatorul, dar un surub nu a colaborat si s-a dus capul (surubelnita nepotrivita, alta n-am avut). Deci nu stiu ce e in carburator momentan. Am mai deschis putin aerul din jiglorul de reglaj si am scos si filtrul de aer. Impinsa, a pornit cu socul la maxim, usor, usor l-am impins la loc... si am reusit sa ajung la munca cu ea, dupa 2 ore. Merge bine, dupa care o apuca nabadaile si se balbaie de parca nu s-ar alimenta. Intrebarea mea e: ce naiba are? Mi-e clar ca e ceva legat de supape, problema a aparut dupa ce am umblat la ele... dar ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Ai alimentat cumva de la... Lukoil, sa zicem... dupa ce ai facut reglajele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 15, 2016 Autor Share Postat Iunie 15, 2016 M-am gandit si la benzina... dar duminica aveam benzina veche in rezervor, consumasem deja vreo 6-7l din ea fara probleme. Bagata la un Petrom din Cotroceni, pe niste stradute. Ieri am crezut prima data ca am ramas pe rezerva, am comutat robinetul si am oprit iar la Petromul asta de la Cotroceni, acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lyvyu83 Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Acelasi comportament il avea cb500-le meu. Avea furtunul care ducea la rezervor pt a nu face vid infundat cu gaze/muste. incearca sa mergi cu capacul de la rezervor deschis si vezi daca mai face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 15, 2016 Autor Share Postat Iunie 15, 2016 Vechitura asta nu are asa ceva... e posibil sa aiba o supapa in buson totusi. O sa incerc si asa. Problema e ca trebuie sa merg cu ea pana face figuri si atunci sa probez cu busonul deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Poate le ai reglat prea strânse si merge bine doar la rece. Ai mai reglat valve? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 15, 2016 Autor Share Postat Iunie 15, 2016 Nu, e prima data cand am pus mana pe supape la moto. Dar le-am verificat de 3 ori, cu lera, si au jocul mai mare decat il aveau inainte, joc pus la mijloc fata de indicatiile manualului. 0,1mm joc - 0,08-0,12mm in manual. Oricum, logica mea zice ca daca sunt prea stranse, la cald nu se vor mai inchide perfect... dar problema apare aleatoriu si se manifesta ca si cum n-as avea benzina, sau e prea multa si se inneaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Atunci probabil nu are legatura cu valve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 15, 2016 Autor Share Postat Iunie 15, 2016 Ma gandesc si la robinetul ala chinezesc... desi pare ca functioneaza, daca-l dau pe PRI curge continuu. Sa nu fie ceva obturat in el, habar n-am... o sa-l desfac diseara. Variantele la care ma gandesc eu: 1. robinetul chinezesc 2. ceva in carburator (nu stiu inca ce ar putea fi in el) 3. benzina cu apa 4. ceva legat de supape, ca la alea am umblat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexranac Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Am avut o problema similara recent la un CB500. Se rupsese un arc in carburator care impinge o membrana si se strica amestecul aleator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Am un robinet chinezesc pe simson, dar manual, si dupa scurt timp m-am trezit ca nu mai curge benzina. Avea un disc de cauciuc cu gauri mici prin care trebuie sa trece benzina, si care trebuie sa sta nemiscat in robinet ca sa se potriveste cu gaurele din robinet. Doar ca daca invart de robinet, se mai invarta si discul, obturand orificiile pentru benzina. <3 China. Pe pri merge ok motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 15, 2016 Autor Share Postat Iunie 15, 2016 Da, merge ok pe PRI... am verificat din greseala, adica ultima data cand am pornit-o si am ajuns intr-un final la munca, am plecat cu el pe PRI. Mi-am dat seama la destinatie, cand curgea benzina din carburator ) Sa fie chinezaria oare? Adevarul e ca nu l-am desfacut sa ma uit in el, am mers pe incredere ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Nu trebuie sa curge benzina din carb cand e pe pri.. inseamna ca ai si probleme cu cui pontou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 15, 2016 Autor Share Postat Iunie 15, 2016 Curgea cu motorul oprit, nu cu el pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Tot nu e normal sa curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Pe pri iti curge toata benzina din carburator afara daca se lasa prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Doar daca ai probleme cu cui pontou si permite sa trece benzina cand ar trebui sa fie inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) am citit tot ,si cred ca toata beleaua e din carburatoare....cuiele pontou nu-ti mai inchid benzina,si uneori te poti trezi ca spre relanti iti varsa cu galeata benzina in cilindrii si ti se opreste motorul...evident ca al inneaca si la baterie nu-l mai pornesti,si o descarci....in cazuri d-astea porneste numai impinsa.....daca mai luam in calcul si ceva mizerii ,scenariul e complet.... Editat Iunie 15, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 15, 2016 Autor Share Postat Iunie 15, 2016 Diseara, dupa munca, sunt pe ea la demontat. Sper doar sa ma duca pana acasa fara figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Diseara, dupa munca, sunt pe ea la demontat. Sper doar sa ma duca pana acasa fara figuri. Eh daca nu o urci in RATB doara e doar o viroaga de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Nu trebuie sa curga benzina din carburator chiar daca robinetul este pe pozitia PRI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 15, 2016 Autor Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) Cum am ajuns de la munca m-am apucat sa demontez Golit rezervorul in bidoane - 0 apa in benzina Desfacut robinetul - totul bine si frumos Desfacut carburatorul - a cazut o sarmulita cand am scos capacul. Ma uit la ea, nu-mi pica fisa ce e, ma minunez... ma uit la cuiul ponto, ciuciu sarmulita de il prinde de plutitor. S-a rupt rahatul ala de sarmulita si cuiul statea doar sprijinit pe plutitor. Eu sper ca asta e buba, pt ca am mai desfacut si pompa de benzina (vacumatica), m-am uitat si la membrana de la carburator... erau in regula. Cu ocazia asta am schimbat si furtunele de benzina cu unele noi, cele vechi aveau 2 ani si deja incepusera sa crape. Singurele 2 furtune originale ramase sunt inca in stare buna, cele dintre rezervor si robinet. Am comandat cui ponto la mexykanu, maine il am, pe seara il si montez. p.s: n-am avut nevoie de ratb, a mers ok pana acasa cu o singura exceptie, cand a inceput sa se balbaie am tras ca nebunul de gaz, pe liber... pana si-a mai revenit. Prr prr prr, am ajuns in 20 minute acasa, fata de 2 ore de dimineata ) Editat Iunie 15, 2016 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Niciodata nu am inteles de ce furtune noi de benzina sunt coapte dupa 2 ani, unde cele originale reziste peste 10. Am patit la no-name, dar si la gates. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Posibil alta compozitie mai "ecologica". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 16, 2016 Autor Share Postat Iunie 16, 2016 Rectific: aveau putin peste 1 an furtunele alea. Si pareau bune cand le-am luat, in cateva luni s-au intarit si acum deja aveau crapaturi. Erau luate dintr-un magazin de piese auto Dacia, acum am luat de la Norauto. Nu am apucat sa montez cuiul ponto nou, am ajuns tarziu si abia saptamana viitoare o sa o fac. Sper sa fie bine. » Post actualizat in 26 Jun 2016 18:23Am pus azi cuiul ponto nou, am lasat-o sa mearga vreo ora, am mai reglat si carburatorul putin, am facut si cateva ture scurte de bloc cu ea... totul pare ok acum. Maine sunt curios daca mai face figuri pe drum. » Post actualizat in 28 Jun 2016 08:30Ieri a functionat perfect, astazi in schimb, dupa 15 min de mers, a inceput sa scada turatia usor la ralanti (la semafor), se balbaia cand o acceleram, mirosea puternic a benzina... am reusit sa ajung la munca cu socul tras, altfel nu se mai tura. Inchis socul, functiona perfect iar... Am comandat si scaunul la cuiul ponto, il schimb cand ajunge. Diseara sa desfac iar carburatorul sa vad ce naiba are, eventual sa-i dau nivelul putin mai mic, ca era aproape de maxim. » Post actualizat in 28 Jun 2016 18:21Am ajuns tarziu, n-am mai desfacut carburatorul... dar am pus la loc robinetul original. Culmea e ca la intoarcere nu mi-a mai facut figuri deloc. Scaunul de cui ajunge abia peste o saptamana, atunci o sa umblu si la nivel din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.