radiusG Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Va salut . Am o mica problema cu motorul meu. porneste fara probleme dimineata , la rece, si oricand, atata timp cat temperatura e sub 95-100 de grade. Merge foarte bine, trage foarte bine. dar daca il opresc atunci cand temperatura e peste 95-100, si vreau sa l repornesc in maxim 2 minute de la oprire, invarte foarte foarte greu, se comporta ca si cum nu ar avea putere bateria. Si in momentul cand se chinuie sa invarta, mi se stinge si bordul. De pornit porneste in cele din urma, dar greu de tot. Are baterie noua, si electromotorul tocmai i a fost demontat si curatat (tin sa mentionez ca inainte sa i curat electromotorul, se comporta la fel si cand temperatura era mai scazuta, de pe la 70, acum doar dupa ce se incinge bine) . Care sa fie problema? Nu mi s a intamplat niciodata sa nu mai vrea sa invarta/porneasca deloc, doar ca se chinuie cand motorul e incins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Joc in bucsile din capacele angrenajului electromotorului in care se sprijină rotile dintate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 s ar rezolva cu schimbarea electromotorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Iunie 30, 2016 Autor Share Postat Iunie 30, 2016 ok. ar fi vreo piesa pe care as putea s o schimb pentru rezolvarea problemei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Demonteaza capacele angrenajului electromotorului si verifica jocurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Nu desface nimic frate pana nu primesti sfaturi si de la altcineva ,alex_en e pe langa total in majoritatea cazurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Nu ai de unde sa iei pt o proba un electromotor? Asta ar fii primul pas care l as face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Esti 100% sigur ca nu e bateria? Fix problema asta o aveam si bateria a fost. Incearca cu cabluri de la masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onisifor Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Esti 100% sigur ca nu e bateria? Fix problema asta o aveam si bateria a fost. Incearca cu cabluri de la masina. daca e bateria veche ,ea e de vina ! aveam si eu o baterie de vreo 4 ani si la cald nu o mai lua ( fiind vesche in mers se amesteca electrolitul cu toata coroziunea de plumb si nu mai face reactie ) la rece se decanteaza jegul si de aia o ia ....sau si dupa o juma' de ora daca o lasi linistita o ia ! sper sa te alegi cu ceva din tot deliru' asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) Nu-i asta explicatia, la rece compresia e mult mai mica. Uitasem sa adaug ceva: ca sa testezi daca e asta scoti fisele de la bujii sau deconectezi aprinderea (ca sa nu dea scinteie) si testezi la cald daca e diferenta semnificativa intre turatia cu acceleratia inchisa vs deschisa. Daca creste cu acceleratia trasa e dusa bateria. Editat Iunie 30, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Slabeste suruburile de la capacele de pe dreapta la starter clutch atunci cand nu vrea sa porneasca.Daca porneste verifica capacele daca sunt sudate,garnituri noi,si distantierele corect montate si o sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 inainte sa-l puneti la mesterit , ar fi mai bine sa-i dea curent de la masina cand ii invarte greu , asa isi da seama daca e bateria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Va salut . Am o mica problema cu motorul meu. porneste fara probleme dimineata , la rece, si oricand, atata timp cat temperatura e sub 95-100 de grade. Merge foarte bine, trage foarte bine. dar daca il opresc atunci cand temperatura e peste 95-100, si vreau sa l repornesc in maxim 2 minute de la oprire, invarte foarte foarte greu, se comporta ca si cum nu ar avea putere bateria. Si in momentul cand se chinuie sa invarta, mi se stinge si bordul. De pornit porneste in cele din urma, dar greu de tot. Are baterie noua, si electromotorul tocmai i a fost demontat si curatat (tin sa mentionez ca inainte sa i curat electromotorul, se comporta la fel si cand temperatura era mai scazuta, de pe la 70, acum doar dupa ce se incinge bine) . Care sa fie problema? Nu mi s a intamplat niciodata sa nu mai vrea sa invarta/porneasca deloc, doar ca se chinuie cand motorul e incins La ce povestesti, iti spun sigur ca e electromotorul. Are un scurt circuit micut ori in stator, ori in rotor. La rece e ok, dar cand e motorul cald, apare o mica dilatatie in materiale, ceea ce face ca sa accentueze scurtul. Se repara prin inlocuirea ori a statorului ori a rotorului. Sau poate fi un scurt in paltoul de perii (carbuni)/ Daca poti testa cu un alt electromotor, testeaza si o sa fie in regula. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 (editat) Eu mizez pe lipsa de garnituri la capacul de la starter clutch, sau incorect montate distantierele. De aceea am mentionat ca o slabire a suruburilor permite miscarea libera,pentru o simpla proba,si dureaza 1 min.. Editat Iulie 1, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Vezi daca ai bateria buna , daca nu faci ce a zis TNG , am patit si eu treaba asta la un K2 , din fericire bateria era de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Iulie 1, 2016 Autor Share Postat Iulie 1, 2016 va multumesc pentru sfaturi . bateria e buna, e o varta de 11a luata de vreo 3 luni . am inlocuit o deoarece la fel facea si cu vechea baterie care avea cativa ani buni, si am crezut ca bateria e de vina, dar se pare ca nu. voi incerca sfatul lui tng intai, si daca nu se rezolva, testez cu un alt electromotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Astept un raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Acelasi lucru l-a spus si Alex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.