Alexandru Cacina Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Salut, Am un Ducati Monster 620 din 2003. Am schimbat bateria acum cateva luni si dupa 3 ture, am ramas fara curent. Mecanicul a constatat ca releul de incarcare era defect drept urmare, l-a schimbat cu unul nou. Bateria a fost reincarcata. Dupa cateva zile am ramas din nou fara curent. M-am dus in alt service iar constatarea mecaniculul - releu de incarcare defect. Mecanicul mi-a montat alt releu de incarcare nou plus ca am schimbat bateria deoarece s-a epuizat de la prea multe descarcari. Dupa o saptamana am avut aceasi problema (releu de incarcare defect) iar moto e acum in service. Singurul vinovat e al 4-lea releu de incarcare:)). Cineva dintre voi s-a mai confruntat cu o problema asemanatoare? Multumesc anticipat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Penetru Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Dacă nimeni nu verifică statorul vei înlocui şi al 5-lea releu. E posibil ca statorul să dea la masă doar la cald, atunci prăjeşte releul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandru Cacina Posted July 12, 2016 Author Share Posted July 12, 2016 Si statorul a fost verificat de electrician insa nu a observat vreo problema... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 verifica si mufa de la alternator, eu acolo am avut surprize neplacute Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovibac Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Verifica sa ajunga curentul de la regulator la baterie. La Magna mea, datorita unor "adaptari" de la proprietarii anteriori, aveam firele din fabrica taiate. Degeaba puneam releul si il mufam corect daca avea intrerupere spre baterie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi003 Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 Salut, Verifica tot cablajul. schimbarea ununi cablu rupt ce facea contact cu cadrul mi-a rezolvat o problema identica cu a ta. Thanks, Adrian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandru Cacina Posted July 19, 2016 Author Share Posted July 19, 2016 S-a rezolvat. Releurile de incarcare au fost problema. Ultimul functioneaza corect. Multumesc de indumari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 S-a rezolvat. Releurile de incarcare au fost problema. Ultimul functioneaza corect. Multumesc de indumari china? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jerry_mcrie Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 china? hmm, chiar si china sa fie... 3 relee? in cateva luni? si primul a fost tot china? ceva nu e tocmai ok pe acolo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandru Cacina Posted July 19, 2016 Author Share Posted July 19, 2016 hmm, chiar si china sa fie... 3 relee? in cateva luni? si primul a fost tot china? ceva nu e tocmai ok pe acolo... China zic si eu. Electricianul a verificat tot si nu a gasit nimic. Dupa cate am inteles ultimul l-a comandat de la alt furnizor. Pe viitor o sa fiu mai atent la calitatea pieselor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 (edited) China zic si eu. Electricianul a verificat tot si nu a gasit nimic. Dupa cate am inteles ultimul l-a comandat de la alt furnizor. Pe viitor o sa fiu mai atent la calitatea pieselor chinezariile sunt cam pentru atv 350 cc (maxim), alta turatie fata de cat ai tu . Un releu "de firma" costa 80-150 eur (nou) Edited July 19, 2016 by yuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.