Alexandru Cacina Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Salut, Am un Ducati Monster 620 din 2003. Am schimbat bateria acum cateva luni si dupa 3 ture, am ramas fara curent. Mecanicul a constatat ca releul de incarcare era defect drept urmare, l-a schimbat cu unul nou. Bateria a fost reincarcata. Dupa cateva zile am ramas din nou fara curent. M-am dus in alt service iar constatarea mecaniculul - releu de incarcare defect. Mecanicul mi-a montat alt releu de incarcare nou plus ca am schimbat bateria deoarece s-a epuizat de la prea multe descarcari. Dupa o saptamana am avut aceasi problema (releu de incarcare defect) iar moto e acum in service. Singurul vinovat e al 4-lea releu de incarcare:)). Cineva dintre voi s-a mai confruntat cu o problema asemanatoare? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Dacă nimeni nu verifică statorul vei înlocui şi al 5-lea releu. E posibil ca statorul să dea la masă doar la cald, atunci prăjeşte releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Cacina Postat Iulie 12, 2016 Autor Share Postat Iulie 12, 2016 Si statorul a fost verificat de electrician insa nu a observat vreo problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 verifica si mufa de la alternator, eu acolo am avut surprize neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovibac Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Verifica sa ajunga curentul de la regulator la baterie. La Magna mea, datorita unor "adaptari" de la proprietarii anteriori, aveam firele din fabrica taiate. Degeaba puneam releul si il mufam corect daca avea intrerupere spre baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Salut, Verifica tot cablajul. schimbarea ununi cablu rupt ce facea contact cu cadrul mi-a rezolvat o problema identica cu a ta. Thanks, Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Cacina Postat Iulie 19, 2016 Autor Share Postat Iulie 19, 2016 S-a rezolvat. Releurile de incarcare au fost problema. Ultimul functioneaza corect. Multumesc de indumari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 S-a rezolvat. Releurile de incarcare au fost problema. Ultimul functioneaza corect. Multumesc de indumari china? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 china? hmm, chiar si china sa fie... 3 relee? in cateva luni? si primul a fost tot china? ceva nu e tocmai ok pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Cacina Postat Iulie 19, 2016 Autor Share Postat Iulie 19, 2016 hmm, chiar si china sa fie... 3 relee? in cateva luni? si primul a fost tot china? ceva nu e tocmai ok pe acolo... China zic si eu. Electricianul a verificat tot si nu a gasit nimic. Dupa cate am inteles ultimul l-a comandat de la alt furnizor. Pe viitor o sa fiu mai atent la calitatea pieselor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 (editat) China zic si eu. Electricianul a verificat tot si nu a gasit nimic. Dupa cate am inteles ultimul l-a comandat de la alt furnizor. Pe viitor o sa fiu mai atent la calitatea pieselor chinezariile sunt cam pentru atv 350 cc (maxim), alta turatie fata de cat ai tu . Un releu "de firma" costa 80-150 eur (nou) Editat Iulie 19, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.