dan.c. Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Se dau cele 2 coturi de mai jos cu diametrul exterior de 53mm si cel interior de 51mm: Trebuie sa le atasez la cele 2 finale care au fix acelasi diametru: Vreau sa largesc coturile cat mai estetic posibil astfel incat sa intre peste teava evacuarilor sau sa le micsorez incat sa intre in evacuari. Am intrebat peste tot la mine in oras. Am gasit doar o firma care confectioneaza tot felul de lucruri din teava de inox pe care o largeste dar nu pot sa imi faca si mie acelasi lucru deoarece datorita curburii nu pot sa o prinda in aparat... daca era teava dreapta se rezolva. Singura solutie pe care am gasit-o e presa de mai jos: Costa in jur de 120lei si as cumpara-o fara sa stau pe ganduri dar nu sunt foarte sigur ca reusesc sa expandez teava cu ea. Ma gandesc ca poate sa largeasca teava mai mult intr-o parte si atunci nu prea mai am ce sa fac. A folosit cineva? Aveti alte idei? Nu iau inca in calcul adaugarea unui manson dintr-o teava mai groasa peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 (editat) Cred ca e mai simplu sa le sudezi, ce nevoie ai de imbinare reversibila acolo? Imbinarea demontabila o sa ai mai jos... In plus, eu de ex as face ca acele coturi sa intre in evacuari si nu evacuarile sa intre in acele coturi.. Daca vrei demontabil sudeaza in capatul coturilor doua bucati de teava de 51mm diam exterior, exact cat sa iti intre in cele doua evacuari. Ce e asa complicat? Editat Iulie 30, 2016 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 (editat) Taie o bucata din cot si sudeaza o reductie. sau Trage pe cot 2 taieturi perpendiculare baga o teava cu diametrul exterior de 50 si strange cu coliere. Editat Iulie 30, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 30, 2016 Autor Share Postat Iulie 30, 2016 Nu vreau carpeli. Nu inca! Daca va uitati la prima poza, in partea stanga(unde intra in galerie) e largita teava impecabil. Asa as vrea sa arate si partea dreapta. » Post actualizat in 30 Jul 2016 15:47Daca vrei demontabil sudeaza in capatul coturilor doua bucati de teava de 51mm diam exterior, exact cat sa iti intre in cele doua evacuari. Ce e asa complicat? Asta e pana acum cea mai ok solutie vizual vorbind. Ma gandisem sa pun peste o teava mai mare, nicidecum una mai mica care sa intre in finale. Dar cum zici tu suna chiar ok, sudez o teava de 1-2 cm lungime care sa intre toata in finala si nu se mai vede nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Nu sunt carpeli daca le face cine trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Si sudura se polizeaza si curata dupa si arata chiar super OK. Cum zice si Banzay, daca face un meserias iese chiar super OK. As zice un 2cm minim, ca sa ai peste ce strange colierul finalelor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Salut, Corect este ca acele coturi sa intre in finala pentru dupa cum vezi sunt si coliere, iar etansarea este ok, aspect etc. Pentru diametrul de 53mm lungimea cercului este 166,42 mm iar pentru cel de 51 mm l.c este 160,14 mm. O varianta ar fi sa faci 3 taieturi longitudinale pe coturi pe o distanta de 30-40 mm (distanta de imbinare) cu un polizor/flex cu disc de 2 mm la 120 grd. Apoi strangi zona respectiva astfel incat sa ajungi la 51 mm, eventual mai polizezi interiorul taieturilor. Un meserias iti va face lucrarea bine si intr-un timp scurt. Sau, varianta cu sudura cum spun colegii de mai sus. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Salut! Dacă un pantof te strânge,pui în el o pungă cu apă,și-l pui în congelator până a doua zi.Se va mări considerabil.Unii au folosit metoda și în cazul țevilor,cu rezultate foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Asta cu pantoful si cu apa nu am mai auzit, nu crapa pantoful? Asa am vrut si eu initial sa imi fac tobele cu prindere prin colier dar am renuntat, cel mai simplu e sa le sudezi dupa care polizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Se poate cu apa,eu asa am îndreptat o evacuare îndoită,s-a rezolvat super,deci metoda cu gheata functioneaza ,numai sa ai o punga sa se duca apa doar ce vrei sa largesti,se poate sa trebuiască repetată operatiunea de 2-3 ori,nu te costa nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 (editat) mergi la un serivice care se ocupa de tobe. iti fac ei ce vrei. am fost eu vineri aici la noi in zona ca am schimbat toba la vfr si am facut treaba asta. ma costat un suc. Editat Iulie 31, 2016 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Se dau cele 2 coturi de mai jos cu diametrul exterior de 53mm si cel interior de 51mm: IMG_0984.JPG Trebuie sa le atasez la cele 2 finale care au fix acelasi diametru: IMG_0991.JPG Vreau sa largesc coturile cat mai estetic posibil astfel incat sa intre peste teava evacuarilor sau sa le micsorez incat sa intre in evacuari. Am intrebat peste tot la mine in oras. Am gasit doar o firma care confectioneaza tot felul de lucruri din teava de inox pe care o largeste dar nu pot sa imi faca si mie acelasi lucru deoarece datorita curburii nu pot sa o prinda in aparat... daca era teava dreapta se rezolva. Singura solutie pe care am gasit-o e presa de mai jos: bgs-120-500x500.jpg Costa in jur de 120lei si as cumpara-o fara sa stau pe ganduri dar nu sunt foarte sigur ca reusesc sa expandez teava cu ea. Ma gandesc ca poate sa largeasca teava mai mult intr-o parte si atunci nu prea mai am ce sa fac. A folosit cineva? Aveti alte idei? Nu iau inca in calcul adaugarea unui manson dintr-o teava mai groasa peste. Daca o si inrosesti e imposibil sa nu iasa ok la final, presezi, apoi desfaci si intorci un pic presa sa impinga si zona dintre "falci". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Alea sunt tobe "auto" cumva?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 31, 2016 Autor Share Postat Iulie 31, 2016 Sunt tobe Delkevic, pentru modelul meu de motocicleta. Le-am cumpărat fără țevile de legătura, de aici toată complicatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Imi par cam prea permisive, sunt curios cum o sa mearga motorul la relanti si mai ales cum o sa traga la ture mici/medii... poate ne tii la curent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat August 1, 2016 Autor Share Postat August 1, 2016 Pana la urma am ales sa sudez teava de diametru mai mic: Cu colierele puse peste nu se vede nimic: @yo4hgx va mai dura pana sa iti dau un raspuns. Trebuie sa trimit ECU pe undeva sa ii scrie cineva MAP2 care cica ar fi harta data de Aprilia pentru evacuari si filtru perimisive. Cum merge cu harta actuala e irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 @yo4hgx va mai dura pana sa iti dau un raspuns. Trebuie sa trimit ECU pe undeva sa ii scrie cineva MAP2 care cica ar fi harta data de Aprilia pentru evacuari si filtru perimisive. Cum merge cu harta actuala e irelevant. ... pai eu zic ca e foarte relevant, in special pentru cei care-si pun doar tobe "racing" sau si mai rau, isi hacuiesc tobele originale... ca sa mai "castige" 15-25% putere! Serios acum, chiar ma intereseaza, a influentat relantiul si cuplul la ture mici/medii? Stiu, la ce cuplu are bestia... e greu de sesizat, dar daca iti cunosti motorul nu e imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 nu are cum sa nu inflenteze relantiu o toba mai permisiva. oricum e nesemnificativa oscilatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat August 1, 2016 Autor Share Postat August 1, 2016 (editat) Nu am apucat sa merg cu ea. Am terminat de montat tobele azi noapte pe la 23. Am pornit-o 30sec ca muream de curiozitate. Nu pot zice daca a avut de suferit relantiul ca a mea oricum mergea balbait cand era rece. Revin cu impresii dupa weekend. Nu o cunosc prea bine, am facut impreuna maxim 500km de cand am luat-o, mi se pare o bestie asa ca slabe sanse sa observ vreo modificare a cuplului. Editat August 1, 2016 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Arata foarte misto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.