Sari la conținut

Largire/micsorare teava inox evacuare


Postări Recomandate

Se dau cele 2 coturi de mai jos cu diametrul exterior de 53mm si cel interior de 51mm:

post-33933-0-75740900-1469890262_thumb.jpg

Trebuie sa le atasez la cele 2 finale care au fix acelasi diametru:

post-33933-0-91723900-1469890267_thumb.jpg

Vreau sa largesc coturile cat mai estetic posibil astfel incat sa intre peste teava evacuarilor sau sa le micsorez incat sa intre in evacuari.

Am intrebat peste tot la mine in oras. Am gasit doar o firma care confectioneaza tot felul de lucruri din teava de inox pe care o largeste dar nu pot sa imi faca si mie acelasi lucru deoarece datorita curburii nu pot sa o prinda in aparat... daca era teava dreapta se rezolva.

Singura solutie pe care am gasit-o e presa de mai jos:

post-33933-0-24459400-1469890450_thumb.jpg

Costa in jur de 120lei si as cumpara-o fara sa stau pe ganduri dar nu sunt foarte sigur ca reusesc sa expandez teava cu ea. Ma gandesc ca poate sa largeasca teava mai mult intr-o parte si atunci nu prea mai am ce sa fac. A folosit cineva? Aveti alte idei?

Nu iau inca in calcul adaugarea unui manson dintr-o teava mai groasa peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e mai simplu sa le sudezi, ce nevoie ai de imbinare reversibila acolo? Imbinarea demontabila o sa ai mai jos...

 

In plus, eu de ex as face ca acele coturi sa intre in evacuari si nu evacuarile sa intre in acele coturi..

 

Daca vrei demontabil sudeaza in capatul coturilor doua bucati de teava de 51mm diam exterior, exact cat sa iti intre in cele doua evacuari. Ce e asa complicat?

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taie o bucata din cot si sudeaza o reductie. sau Trage pe cot 2 taieturi perpendiculare baga o teava cu diametrul exterior de 50 si strange cu coliere.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau carpeli. Nu inca! :D

Daca va uitati la prima poza, in partea stanga(unde intra in galerie) e largita teava impecabil. Asa as vrea sa arate si partea dreapta.


» Post actualizat in 30 Jul 2016 15:47

Daca vrei demontabil sudeaza in capatul coturilor doua bucati de teava de 51mm diam exterior, exact cat sa iti intre in cele doua evacuari. Ce e asa complicat?

Asta e pana acum cea mai ok solutie vizual vorbind. Ma gandisem sa pun peste o teava mai mare, nicidecum una mai mica care sa intre in finale. Dar cum zici tu suna chiar ok, sudez o teava de 1-2 cm lungime care sa intre toata in finala si nu se mai vede nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sudura se polizeaza si curata dupa si arata chiar super OK.

Cum zice si Banzay, daca face un meserias iese chiar super OK. As zice un 2cm minim, ca sa ai peste ce strange colierul finalelor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Corect este ca acele coturi sa intre in finala pentru dupa cum vezi sunt si coliere, iar etansarea este ok, aspect etc. Pentru diametrul de 53mm lungimea cercului este 166,42 mm iar pentru cel de 51 mm l.c este 160,14 mm. O varianta ar fi sa faci 3 taieturi longitudinale pe coturi pe o distanta de 30-40 mm (distanta de imbinare) cu un polizor/flex cu disc de 2 mm la 120 grd. Apoi strangi zona respectiva astfel incat sa ajungi la 51 mm, eventual mai polizezi interiorul taieturilor. Un meserias iti va face lucrarea bine si intr-un timp scurt. Sau, varianta cu sudura cum spun colegii de mai sus.

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Dacă un pantof te strânge,pui în el o pungă cu apă,și-l pui în congelator până a doua zi.Se va mări considerabil.Unii au folosit metoda și în cazul țevilor,cu rezultate foarte bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate cu apa,eu asa am îndreptat o evacuare îndoită,s-a rezolvat super,deci metoda cu gheata functioneaza ,numai sa ai o punga sa se duca apa doar ce vrei sa largesti,se poate sa trebuiască repetată operatiunea de 2-3 ori,nu te costa nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi la un serivice care se ocupa de tobe. iti fac ei ce vrei. am fost eu vineri aici la noi in zona ca am schimbat toba la vfr si am facut treaba asta. ma costat un suc.

Editat de Florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se dau cele 2 coturi de mai jos cu diametrul exterior de 53mm si cel interior de 51mm:

attachicon.gifIMG_0984.JPG

Trebuie sa le atasez la cele 2 finale care au fix acelasi diametru:

attachicon.gifIMG_0991.JPG

Vreau sa largesc coturile cat mai estetic posibil astfel incat sa intre peste teava evacuarilor sau sa le micsorez incat sa intre in evacuari.

Am intrebat peste tot la mine in oras. Am gasit doar o firma care confectioneaza tot felul de lucruri din teava de inox pe care o largeste dar nu pot sa imi faca si mie acelasi lucru deoarece datorita curburii nu pot sa o prinda in aparat... daca era teava dreapta se rezolva.

Singura solutie pe care am gasit-o e presa de mai jos:

attachicon.gifbgs-120-500x500.jpg

Costa in jur de 120lei si as cumpara-o fara sa stau pe ganduri dar nu sunt foarte sigur ca reusesc sa expandez teava cu ea. Ma gandesc ca poate sa largeasca teava mai mult intr-o parte si atunci nu prea mai am ce sa fac. A folosit cineva? Aveti alte idei?

Nu iau inca in calcul adaugarea unui manson dintr-o teava mai groasa peste.

Daca o si inrosesti e imposibil sa nu iasa ok la final, presezi, apoi desfaci si intorci un pic presa sa impinga si zona dintre "falci".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am ales sa sudez teava de diametru mai mic:

post-33933-0-19586400-1470043457_thumb.jpg

Cu colierele puse peste nu se vede nimic:

post-33933-0-06222300-1470043451_thumb.jpg

 

@yo4hgx va mai dura pana sa iti dau un raspuns. Trebuie sa trimit ECU pe undeva sa ii scrie cineva MAP2 care cica ar fi harta data de Aprilia pentru evacuari si filtru perimisive. Cum merge cu harta actuala e irelevant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yo4hgx va mai dura pana sa iti dau un raspuns. Trebuie sa trimit ECU pe undeva sa ii scrie cineva MAP2 care cica ar fi harta data de Aprilia pentru evacuari si filtru perimisive. Cum merge cu harta actuala e irelevant.

 

... pai eu zic ca e foarte relevant, in special pentru cei care-si pun doar tobe "racing" sau si mai rau, isi hacuiesc tobele originale... ca sa mai "castige" 15-25% putere!

 

Serios acum, chiar ma intereseaza, a influentat relantiul si cuplul la ture mici/medii? Stiu, la ce cuplu are bestia... e greu de sesizat, dar daca iti cunosti motorul nu e imposibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am apucat sa merg cu ea. Am terminat de montat tobele azi noapte pe la 23. Am pornit-o 30sec ca muream de curiozitate. Nu pot zice daca a avut de suferit relantiul ca a mea oricum mergea balbait cand era rece. Revin cu impresii dupa weekend.

Nu o cunosc prea bine, am facut impreuna maxim 500km de cand am luat-o, mi se pare o bestie asa ca slabe sanse sa observ vreo modificare a cuplului.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...