Sari la conținut

Accident mortal Caransebes


foxxbiker
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Halucinant fratilor sa vad oameni in toata firea, motociclisti, cum in situatia asta dau vina pe bemve! Nu are nicio vina bemve-ul! Toata vina legala este neutralizata de comportamentul iresponsabil aprobat de motociclistii de tastatura, racerii de oras, oameni care pun benzina de 10 lei sa se dea pe o roata la arc.

Pe care din cei care si-au dat cu parerea ii cunosti tu personal bai pokimon.

Unii nici macar nu sunt din Bucuresti iar altii au motoare la care se ridica roata doar daca le arunci de la balcon.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 133
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am fost exact ca acel pustulica si uite ca am ajuns la 40 de ani si sunt ok. Da am avut putin mai mult noroc dar si acum ,de multe ori tot norocul ma ajuta sa ajung intreg acasa .

Comparatia ce o faci tu nu isi are locul aici. Nu poti face paralela intre cum era traficul acum un sfert de secol (cate si ce fel de masini erau pe strada si cum se cirucla) si cum este acum. Tu ai capatat experienta cand era mult mai lejer si te-ai adaptat schimbarilor pe parcurs. Pustiulica s-a aruncat cu capul inainte direct in haos.

Ambii participanti la accident au partea lor de vina. Nici eroul cu bmw nu are ce cauta la volan la felul cum conduce, dar nici copilul nu merita sa moara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparatia ce o faci tu nu isi are locul aici. Nu poti face paralela intre cum era traficul acum un sfert de secol (cate si ce fel de masini erau pe strada si cum se cirucla) si cum este acum. Tu ai capatat experienta cand era mult mai lejer si te-ai adaptat schimbarilor pe parcurs. Pustiulica s-a aruncat cu capul inainte direct in haos.

Ambii participanti la accident au partea lor de vina. Nici eroul cu bmw nu are ce cauta la volan la felul cum conduce, dar nici copilul nu merita sa moara.

 

Repet: daca nu avea carnet, nu avea ce cauta pe drumuri publice si incidentul nu ar fi avut loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparatia ce o faci tu nu isi are locul aici. Nu poti face paralela intre cum era traficul acum un sfert de secol (cate si ce fel de masini erau pe strada si cum se cirucla) si cum este acum. Tu ai capatat experienta cand era mult mai lejer si te-ai adaptat schimbarilor pe parcurs. Pustiulica s-a aruncat cu capul inainte direct in haos.

Acum nici daca s-ar circula din nou pe sistemul de numere pare si impare nu am avea mai multe sanse .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat tam tam. Pustiul o cauta cu lumanarea si s.a gasit unul sa ii stinga flacara. Culpa comuna. Ala acum sufera de dosar penal si constiinta incarcata, parintii sufera de constiinta incarcata si 2 lemne la cap ca nu au putut stapani idiotul.

 

Poate, doar poate, cu permis sau fara, acelasi rezultat avea. Si conta mai putin moartea? Ala tot cu dosar penal, prostul tot mort. Dar era un prost legal. Macar atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa permisului, la care se adaugă vârsta (o vârstă la care ai senzația că le știi pe toate, că bătrânii sunt niște retardați depășiți de vremuri, etc., știți cu toții textul, sunt convins!) indică lipsa totală de percepție asupra ceea ce înseamnă trafic, semne de circulație (nu semnificația lor, că p'aste a început să o știe și fiică-mea, la aproape cinci ani), existența idioților la volan, etc, anticipare și prevenire, chestii pe care le aduni în ani pe șosea.

Șoseaua și cu off-road-ul nu au nicio legătură. Poți merge zeci de ani pe coclau și să nu ai habar ce-i pe asfalt.

 

În plus, mobra de coclau se comportă și frânează cu totul altfel pe câmp față de asfalt, deci frâna lui, dacă o fi fost, poate a fost anticipată ca efect cu cea cu care era obișnuit pe câmp, dar efectul real să fi fost altfel, cine știe.

A plătit pentru inconștiența lui, din păcate.

Poate era cu gazul deschis la maxim, și țâșnea ca sifonul pe șosea, iar șoferul să-l fi perceput ca pe o bicicletă, fără far și subțirel ca gabarit...

 

Însă șoferi care nu acordă prioritate - că nu-s atenți, că butonează telefoanele, că n-au permis, că-s proști, că au beamve și se cred șemcheri - există mult prea mulți pe șosele! Iar poliția doarme-n front, în loc să ridice sute de permise pe zi pentru chestiile astea care omoară oameni.

Editat de eFu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Repet: daca nu avea carnet, nu avea ce cauta pe drumuri publice si incidentul nu ar fi avut loc.

Poti sa repeti la infinit,daca si cu parca nu schimba realitatea.

Sa mai dai mortului doua palme ca nu s-a ridicat la nivelul tau de...moralitate,din nou fara sens.

Sunt peste 1000 de morti din accidente rutiere anual si vor fi pentru totdeauna.

Prea tratam accidentele care apar aici ca fiind extraordinare cand de fapt nu sunt.

Care vrea sa faca ceva poate gasii metode cu adevarat folositoare in care sa investeasca (timp,bani,energie...)dar tipatul la morti aici nu este decat cocosereala de prost gust.

 

Moartea si suferinta sunt singurele constante ale existentei umane.

 

Moartea este o curva centurista care ne tot da tarcoale si ne ofera un mumu si oricat am zice nu ,tot ne inghite cu totul ,in final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim pentru lectiile de viata gratuite si pline de sens :moron:

 

Revenind la lucruri serioase, o motocicleta cu farul aprins are sanse mult mai mari sa fie vazuta si perceputa ca atare. Asta se aplica si ziua-n amiaza mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa repeti la infinit,daca si cu parca nu schimba realitatea.

Sa mai dai mortului doua palme ca nu s-a ridicat la nivelul tau de...moralitate,din nou fara sens.

Sunt peste 1000 de morti din accidente rutiere anual si vor fi pentru totdeauna.

Prea tratam accidentele care apar aici ca fiind extraordinare cand de fapt nu sunt.

Care vrea sa faca ceva poate gasii metode cu adevarat folositoare in care sa investeasca (timp,bani,energie...)dar tipatul la morti aici nu este decat cocosereala de prost gust.

 

Moartea si suferinta sunt singurele constante ale existentei umane.

 

Moartea este o curva centurista care ne tot da tarcoale si ne ofera un mumu si oricat am zice nu ,tot ne inghite cu totul ,in final.

 

nimic nu schimba trecutul, dar ipocrizia risca sa devina autorul "moral" al multor incidente rutiere viitoare...

 

toti zmeii urla lipsa acordarii de prioritate... si au dreptate, dar in Romania motociclistii nu exista in trafic din enorm de multe motive (infrastructura, mentalitate, legislatie, incostienta, etc...)

 

la sfarsit de zi principalul factor in asigurarea integritatii tale esti TU, motociclistul, indiferent de cine are dreptate sau prioritate, altfel vei fi doar un banal +1 intr-o statistica trista.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stopper, iubirea de motor nu inseamna sa fi idiot. Daca mobristul lovea un copil, ce mai spuneai?

lovea pe draqu...

se dau enduristii la un nivel de te baga si te scot din buzunar...

enduro este un pic mai greu decat va imaginati...

toti care trec de la enduro la strada sunt "speriati" de trafic si dupa 2 - 3 iesiri realizeaza ca ... nu e chiar asa de negru draqu.

pana cand un netot cu o caruta infecta plin de aere de brand de "fuga" nu-ti acorda prioritate, intorc pe unde apuca, se uita dupa orice numai dupa trafic nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"dragostea pentru motocicleta"... si daca eu ma indragostesc iremediabil de p*zdele de 14 ani, e ok sa le f*t in numele dragostei mele? sau, mai in ton cu mersul pe drumul public, daca pustiului ii placeau masinile era ok sa conduca fara permis? la o varsta la care oricum nu are dreptul la permis auto?

daca avea permis avea poate si scoala moto facuta, si poate avea o idee despre cum merge mobra aia pe asfalt, cum (nu) franeaza cu cauciucurile pe care le are, cum (nu) e vizibila fara lumini... poate avea cat de cat un simt al traficului si o idee despre condusul preventiv. poate din toate acesti "poate" rezulta ca nu era in momentul ala in locul ala sau evita sau plm, nu murea.

dar la 16 ani e mai greu sa gandesti dincolo de "dragostea pentru motocicleta", mai ales cand motociclisti cu experienta scriu pe forum ca e ok fara permis si fara inmatriculare in sa pe sosea


» Post actualizat in 09 Aug 2016 09:46

iar daca vrem sa comparam a cui vina a fost mai mare:

suntem de acord ca pedepsele prevazute de lege sunt aproximativ proportionale cu gravitatea faptei, da?

ce prevede legea pentru condus fara permis si pentru condus vehicul neimatriculat pe drum public? ce prevede pentru neacordarea de prioritate?


» Post actualizat in 09 Aug 2016 10:04

si pentru aia care au impresia ca enduristii sunt niste zei pe doua roti: l-ati cunoscut careva pe pustiul asta? poate n-avea habar nici pe coclauri nici pe asfalt. macar cu permis aveam garantia ca, pentru o zi din viata lui macar, a stiut legislatie iar pentru inca o zi, a stiut sa mearga pe strada cat sa treaca examenul ala de rahat.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

, mai ales cand motociclisti cu experienta scriu pe forum ca e ok fara permis si fara inmatriculare in sa pe sosea

 

 

Eu ma masturbez doar cu stanga.

Pfoa! Sa vezi la ce trend am dat nastere acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca doar asta ai gasit tu de comentat la toata postarea mea, nu-i rau. O sa presupun ca esti de acord cu restul. Happy day, inca un suflet adus pe calea luminii!

» Post actualizat in 09 Aug 2016 10:13

Eu ma masturbez doar cu stanga.

Pfoa! Sa vezi la ce trend am dat nastere acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

macar cu permis aveam garantia ca, pentru o zi din viata lui macar, a stiut legislatie iar pentru inca o zi, a stiut sa mearga pe strada cat sa treaca examenul ala de rahat.

ce conta daca stia sau nu legislatie daca nu i s-a acordat prioritate cand ar fi trebuit?

daca mie, toba de legislatie cum sunt nu mi se acorda prioritate cu ce ma ajuta legislatia?

 

il stii pe ala cu 5 limbi straine si politistul? la ce i-a folosit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezvolta un pic, poate si inteleg ce ai vrut sa zici

vezi, nu te-a ajutat cu nimic...

poc, impact, legislatia este teorie, teoria in practica ... mai ales in trafic... vax...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu foarte multe chestii pe care le spun moralistii de serviciu dar cand se exagereaza mai reactionez.

Deh, si eu reactionez cand vad cum primesc carnet de A post-mortem pe forum pustii de 16 ani care castiga darwin awards

» Post actualizat in 09 Aug 2016 10:29

Partea cu "dezvolta" era pt goe 75. Nu am mai dat quote si s-a postat sub tine nu sub el

» Post actualizat in 09 Aug 2016 10:31

Intr-adevar, exista accidente letale inevitabile pentru ca alalalt e prea prost / beat / etc.

Asta nu era unul dintre ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ii folosea ca nu iesea pe asfalt cu motocicleta aia

Mai omule! Daca ce vrei sa spui tu aici ar fi adevarat si in lumea reala si nu numai in basmele de forum ,atunci nu mai trebuie sa existe nici un accident in care sa fie implicati doi posesori de permis.

Dream on buddy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii folosea ca nu iesea pe asfalt cu motocicleta aia

asculta-ma, intelege.

pot sa ajung din Sibiu pana la Dunare cu enduro...

partea proasta este ca TREBUIE sa trec asfaltul in cateva locuri...

ce fac? o iau in carca si ocolesc pe la o trecere de pietoni?

fac kicker si sar peste drum?

teoria se duce de rapa in fata reallitatii...

solutia ta este sa nu se mai dea nimeni? nu de alta dar la 5 secunde dupa ce ai plecat de pe loc legea este incalcata, ai peste 50 la ora, iar situatiile alea ideale si ipotetice din decret sunt un vis frumos iar realitatea ... asa cum este!

 

am impresia, poate gresesc, dar nu cred ca te dai de foarte demult.

mai discutam peste niste ani buni can te vor fi **tut j-de mii de situatii din cele mai "speciale" sa vedem cat mai ridici teoria in slavi.

practica ne omoara sa stii. momentul ala la fata locului cand toate aliniatele tuturor articolelor sunt degeaba!

ca atunci cand stai cu conventia de la geneva si drepturile omului in mana si ala din fata ta inca-ti cere viza ca sa treci linia aia imaginara de pe harta!

cel mai bun exemplu de legislatie / teorie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asculta-ma, intelege.

pot sa ajung din Sibiu pana la Dunare cu enduro...

partea proasta este ca TREBUIE sa trec asfaltul in cateva locuri...

ce fac? o iau in carca si ocolesc pe la o trecere de pietoni?

fac kicker si sar peste drum?

teoria se duce de rapa in fata reallitatii...

solutia ta este sa nu se mai dea nimeni? nu de alta dar la 5 secunde dupa ce ai plecat de pe loc legea este incalcata, ai peste 50 la ora, iar situatiile alea ideale si ipotetice din decret sunt un vis frumos iar realitatea ... asa cum este!

 

am impresia, poate gresesc, dar nu cred ca te dai de foarte demult.

mai discutam peste niste ani buni can te vor fi **tut j-de mii de situatii din cele mai "speciale" sa vedem cat mai ridici teoria in slavi.

practica ne omoara sa stii. momentul ala la fata locului cand toate aliniatele tuturor articolelor sunt degeaba!

ca atunci cand stai cu conventia de la geneva si drepturile omului in mana si ala din fata ta inca-ti cere viza ca sa treci linia aia imaginara de pe harta!

cel mai bun exemplu de legislatie / teorie...

 

mai citeste legea, asa incet ... sa pricepi ce scrie acolo legat de drum public....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule! Daca ce vrei sa spui tu aici ar fi adevarat si in lumea reala si nu numai in basmele de forum ,atunci nu mai trebuie sa existe nici un accident in care sa fie implicati doi posesori de permis.

Dream on buddy!

...si pentru ca in lumea reala exista greseli, cu sau fara intentie, si apar accidente, ne dam fara permis pe strada, pe mobra care nu e facuta / echipata pentru asfalt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...