Sari la conținut

600 rr 2004 - problema relanti si furtune smulse


demese
 Share

Postări Recomandate

Tu chiar nu esti rautacios,din primul post si din titlu mi-am dat seama si se subintelege cum esti,eu am vrut doar sa te ajut,nu te trimiteam la orice mecanic ci la George(tng),continua sa o faci singur,o sa-ti iasa,e placerea ta sa surubaresti,cumpara pentru viitor si un Haynes poate te ajuta mai mult.

In cazul meu pt a nu stiu cata oara orice fapta buna nu ramane nepedepsita,asta e,spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cmd Din ce am citit si observ, TNG se implica si ajuta f mult si m-as duce sa o fac la el (daca ma mai primeste la cat am vb pe aici; aiurea pt unii si cu sens pt altii care inteleg). Faza este ca o fac pur din pasiune si placere pt surubarit. Cand am inceput topicul nu-mi trecea prin cap decat ca primesc niste raspunsuri si o duc la mecanic, apoi am vazut partea cu sincronizatul, de unde mi-a venit partea cu aparatul de sincronizat digital. Mi-ar face placere sa il testez chiar in prezenta unei persoane care stie cum se face si stie sa aprecieze pasiunea, munca si intentia. Probabil ca tot la un mecanic ajung cand nu pot, nu am cu ce, sau timp lipsa...

@tng vroaim sa aflu o valoare estimativa, in ce-o fi ea exprimata (mmHg, kPa), o valoare pe care sa o incadrez in limitele maxime ale unui traductor de presiune, sa stiu cum incep proiectarea. Traductor fix pe principiu MAP. Sper ca are mai mult sens acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatia asta nu te ajuta, important e sa ai aceeasi valoare pe toti cilindrii, nu cat ai pe fiecare in parte.

Asa e. Dar cind esti in gaz deschis, toate reglajele pt ralanti nu mai conteaza.

» Post actualizat in 23 Aug 2016 04:15

Referitor la mecanici (nu se pune aici in discutie si domnul TNG), cunosc caz cu un R6 2007 care a fost dus la mecanici de renume. Motoreta avea un zgomot la motor. I s-a refacut inclusiv linia de cuzineti, schimbat pompa de ulei, oala ambreiaj, ambreiaj. Zgomotul tot nu a disparut. Pina la urma, detinatorul s-a apucat singur si a desfacut propulsorul. A identificat repede defectul, dantura rotii dintate de pe vibrochen era uzata. Pus alt vibrochen, zgomotul a disparut, dar a functionat 20-30km si a facut POC. Normal, omul nu stia cum se asambleaza la loc un propulsor. A redesfacut de cca 3 ori motorul, pina la urma i-a iesit, a cheltuit mii de euro, dar acum face bani din servisarea propulsoarelor.

 

Concluzia pt initiatorul topicului: Nu dispera, fii consecvent, poate ai sa faci bani vreodata din defectul pe care l-ai intilnit.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cmd Din ce am citit si observ, TNG se implica si ajuta f mult si m-as duce sa o fac la el (daca ma mai primeste la cat am vb pe aici; aiurea pt unii si cu sens pt altii care inteleg). Faza este ca o fac pur din pasiune si placere pt surubarit. Cand am inceput topicul nu-mi trecea prin cap decat ca primesc niste raspunsuri si o duc la mecanic, apoi am vazut partea cu sincronizatul, de unde mi-a venit partea cu aparatul de sincronizat digital. Mi-ar face placere sa il testez chiar in prezenta unei persoane care stie cum se face si stie sa aprecieze pasiunea, munca si intentia. Probabil ca tot la un mecanic ajung cand nu pot, nu am cu ce, sau timp lipsa...

@tng vroaim sa aflu o valoare estimativa, in ce-o fi ea exprimata (mmHg, kPa), o valoare pe care sa o incadrez in limitele maxime ale unui traductor de presiune, sa stiu cum incep proiectarea. Traductor fix pe principiu MAP. Sper ca are mai mult sens acum

Din ce țin eu minte de când am mai făcut sincronizări, vacuumetrele aveau maxim -1 bar pe scală și pe un ZX-9R se duceau acele prin -0,25

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Stiu cum actioneaza clapeta si cum se comporta presiunea sub clapeta. Vacuumul Scade cand deschizi gazul si urca atunci cand il inchizi brusc, apoi cand ajunge la relanti scade putin. Este logic. Senzorul ala suporta presiune pozitive si negative

Camd vine vorba de detalii nu ma bag, sau ma bag doar atunci cand stiu sigur cum se procedeaza. Sa dau si eu un exemplu. Cand eram sofer incepator ma supara sunetul tachetilor la dacia mea. Mecanicul mi-o regla dupa ureche si clampaneau toti. M-am uitat in manual si am reglat-o cu lera. In scurt timp toti prietenii veneau la mine. Alta data mi-am schimbat garnitura de chiuloasa. Am ajuns sa schimb un sincron la cutia de viteze. Sa nu mai vb de aprindere cdi, mers pe gpl 60.000km fara nici cel mai mic semn de oboseala. Conteaza sa o tii mereu reglata. Dacia inca merge la tata dupa 6 ani. Nu mi s-a parut niciodata mare chestie daca ai manual si inclinatii. Mai greu este cu sculele si cu experienta. Cand cineva are experienta face lucrurile repede si preventiv.

Totusi sunt de meserie programator, este pur placere in rest.

Unde vad ca sunt sigur intreb si caut pana am toate detaliile. Pana la batranete nu ma gandesc sa fac bani din mecanica, dar electronica+programare imi surade. Sincronizator carburatoare 😁

Editat de demese
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa cum a spus cineva mai sus nu o valoare fixa este ceea ce trebuie sa urmaresti,pe tine te intereseaza sa fie sincron acele valori.

Acum daca ai posibilitatea de a urmari si valoarea cumulata a tuturor,este valoarea citita de MAP pe turatia de relanti,care oscileaza undeva pe la 200 +/- fata de presiunea atmosferica.

 

Ex. jos pentru motorul tau in relanti.

 

Succes la proiectare!

post-15340-0-60608700-1471937036_thumb.jpg

post-15340-0-64113600-1471937046_thumb.jpg

post-15340-0-76966800-1471937055_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, cu 4 senzori, evident. Si nu numai pe PC. Sunt programator pe mobile, deci ajunge si pe iOS/Android. Momentan sunt la stadiul promisiuni si ganduri. Mai intai sa incep, fizic ... si dezvoltam detalii

Este foarte sugestiva imaginea. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cea mai mare placere!

Daca mai ai nevoie de informatii si crezi ca te pot ajuta nu ezita sa ma contactezi. 0722537975


» Post actualizat in 23 Aug 2016 09:42


Mai multe detalii:

Ce este drept ca englezoi cer cam mult pentru aceas aparat....

biketech vacuum.pdf

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ca da. Ms. Cat despre BikeTech, chiar ca este mult... Gasisem VacuMate si mi se parea din afara epocii actuale. De BikeTech acum aflu. Nu au cine stie ce reclama sau site

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, da' tu ai mai șurubărit la alte mobre până acum? Că nu știu dacă e bine să te apuci direct de un 600RR.

In afara de reglat wax la 600rr, nu. Nu e greu, iar unde nu stiu, intreb. Principiile sunt aceleasi. Marea problema este ca nepracticand meseria asta, nu am toate sculele necesare si nici nu imi voi cumpara prea curand. Experienta nu am, fac si din asta

Editat de demese
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

Buna băieți ma poate ajuta cineva cu o INFO care ar fi cauza la mine la Honda cbr 600 rr 

cand e cald motorul e totul Ok după ce se răcește bine sau a doua zi îmi pare antigel la furtune pe lângă coliere dar nu numai la unul la mai multe și de strâng nu mai merge sa le strâng 

ar fi prea mare Concetratia sau care ar fi prob !? Doar acuma când e rece când cald motorul nu sunt scurgeri !

ma poate ajuta cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...