cmd Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Tu chiar nu esti rautacios,din primul post si din titlu mi-am dat seama si se subintelege cum esti,eu am vrut doar sa te ajut,nu te trimiteam la orice mecanic ci la George(tng),continua sa o faci singur,o sa-ti iasa,e placerea ta sa surubaresti,cumpara pentru viitor si un Haynes poate te ajuta mai mult. In cazul meu pt a nu stiu cata oara orice fapta buna nu ramane nepedepsita,asta e,spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demese Postat August 22, 2016 Autor Share Postat August 22, 2016 @cmd Din ce am citit si observ, TNG se implica si ajuta f mult si m-as duce sa o fac la el (daca ma mai primeste la cat am vb pe aici; aiurea pt unii si cu sens pt altii care inteleg). Faza este ca o fac pur din pasiune si placere pt surubarit. Cand am inceput topicul nu-mi trecea prin cap decat ca primesc niste raspunsuri si o duc la mecanic, apoi am vazut partea cu sincronizatul, de unde mi-a venit partea cu aparatul de sincronizat digital. Mi-ar face placere sa il testez chiar in prezenta unei persoane care stie cum se face si stie sa aprecieze pasiunea, munca si intentia. Probabil ca tot la un mecanic ajung cand nu pot, nu am cu ce, sau timp lipsa... @tng vroaim sa aflu o valoare estimativa, in ce-o fi ea exprimata (mmHg, kPa), o valoare pe care sa o incadrez in limitele maxime ale unui traductor de presiune, sa stiu cum incep proiectarea. Traductor fix pe principiu MAP. Sper ca are mai mult sens acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 (editat) Informatia asta nu te ajuta, important e sa ai aceeasi valoare pe toti cilindrii, nu cat ai pe fiecare in parte. Asa e. Dar cind esti in gaz deschis, toate reglajele pt ralanti nu mai conteaza. » Post actualizat in 23 Aug 2016 04:15 Referitor la mecanici (nu se pune aici in discutie si domnul TNG), cunosc caz cu un R6 2007 care a fost dus la mecanici de renume. Motoreta avea un zgomot la motor. I s-a refacut inclusiv linia de cuzineti, schimbat pompa de ulei, oala ambreiaj, ambreiaj. Zgomotul tot nu a disparut. Pina la urma, detinatorul s-a apucat singur si a desfacut propulsorul. A identificat repede defectul, dantura rotii dintate de pe vibrochen era uzata. Pus alt vibrochen, zgomotul a disparut, dar a functionat 20-30km si a facut POC. Normal, omul nu stia cum se asambleaza la loc un propulsor. A redesfacut de cca 3 ori motorul, pina la urma i-a iesit, a cheltuit mii de euro, dar acum face bani din servisarea propulsoarelor. Concluzia pt initiatorul topicului: Nu dispera, fii consecvent, poate ai sa faci bani vreodata din defectul pe care l-ai intilnit. Editat August 23, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 @cmd Din ce am citit si observ, TNG se implica si ajuta f mult si m-as duce sa o fac la el (daca ma mai primeste la cat am vb pe aici; aiurea pt unii si cu sens pt altii care inteleg). Faza este ca o fac pur din pasiune si placere pt surubarit. Cand am inceput topicul nu-mi trecea prin cap decat ca primesc niste raspunsuri si o duc la mecanic, apoi am vazut partea cu sincronizatul, de unde mi-a venit partea cu aparatul de sincronizat digital. Mi-ar face placere sa il testez chiar in prezenta unei persoane care stie cum se face si stie sa aprecieze pasiunea, munca si intentia. Probabil ca tot la un mecanic ajung cand nu pot, nu am cu ce, sau timp lipsa... @tng vroaim sa aflu o valoare estimativa, in ce-o fi ea exprimata (mmHg, kPa), o valoare pe care sa o incadrez in limitele maxime ale unui traductor de presiune, sa stiu cum incep proiectarea. Traductor fix pe principiu MAP. Sper ca are mai mult sens acum Din ce țin eu minte de când am mai făcut sincronizări, vacuumetrele aveau maxim -1 bar pe scală și pe un ZX-9R se duceau acele prin -0,25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demese Postat August 23, 2016 Autor Share Postat August 23, 2016 (editat) Da. Stiu cum actioneaza clapeta si cum se comporta presiunea sub clapeta. Vacuumul Scade cand deschizi gazul si urca atunci cand il inchizi brusc, apoi cand ajunge la relanti scade putin. Este logic. Senzorul ala suporta presiune pozitive si negative Camd vine vorba de detalii nu ma bag, sau ma bag doar atunci cand stiu sigur cum se procedeaza. Sa dau si eu un exemplu. Cand eram sofer incepator ma supara sunetul tachetilor la dacia mea. Mecanicul mi-o regla dupa ureche si clampaneau toti. M-am uitat in manual si am reglat-o cu lera. In scurt timp toti prietenii veneau la mine. Alta data mi-am schimbat garnitura de chiuloasa. Am ajuns sa schimb un sincron la cutia de viteze. Sa nu mai vb de aprindere cdi, mers pe gpl 60.000km fara nici cel mai mic semn de oboseala. Conteaza sa o tii mereu reglata. Dacia inca merge la tata dupa 6 ani. Nu mi s-a parut niciodata mare chestie daca ai manual si inclinatii. Mai greu este cu sculele si cu experienta. Cand cineva are experienta face lucrurile repede si preventiv. Totusi sunt de meserie programator, este pur placere in rest. Unde vad ca sunt sigur intreb si caut pana am toate detaliile. Pana la batranete nu ma gandesc sa fac bani din mecanica, dar electronica+programare imi surade. Sincronizator carburatoare Editat August 23, 2016 de demese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Pai asa cum a spus cineva mai sus nu o valoare fixa este ceea ce trebuie sa urmaresti,pe tine te intereseaza sa fie sincron acele valori. Acum daca ai posibilitatea de a urmari si valoarea cumulata a tuturor,este valoarea citita de MAP pe turatia de relanti,care oscileaza undeva pe la 200 +/- fata de presiunea atmosferica. Ex. jos pentru motorul tau in relanti. Succes la proiectare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demese Postat August 23, 2016 Autor Share Postat August 23, 2016 Super! Este exact ce cautam. Da, vazusem traseul de furtune la MAP si este logic sa fie cumulata valoarea. Merci TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Daca faci un sicronizator bazat pe senzori de presiune 4 la nr, si o interfata prietenoasa pe pc..eu sunt primul cumparator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demese Postat August 23, 2016 Autor Share Postat August 23, 2016 Ba da, cu 4 senzori, evident. Si nu numai pe PC. Sunt programator pe mobile, deci ajunge si pe iOS/Android. Momentan sunt la stadiul promisiuni si ganduri. Mai intai sa incep, fizic ... si dezvoltam detalii Este foarte sugestiva imaginea. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 (editat) Cu cea mai mare placere! Daca mai ai nevoie de informatii si crezi ca te pot ajuta nu ezita sa ma contactezi. 0722537975 » Post actualizat in 23 Aug 2016 09:42 Mai multe detalii: Ce este drept ca englezoi cer cam mult pentru aceas aparat.... biketech vacuum.pdf Editat August 23, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demese Postat August 23, 2016 Autor Share Postat August 23, 2016 Sigur ca da. Ms. Cat despre BikeTech, chiar ca este mult... Gasisem VacuMate si mi se parea din afara epocii actuale. De BikeTech acum aflu. Nu au cine stie ce reclama sau site Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Eu am un produs de la ei si chiar softurile...deci daca vrei sa vezi cum este "gandit" nu ezita sa ma contactezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Bre, da' tu ai mai șurubărit la alte mobre până acum? Că nu știu dacă e bine să te apuci direct de un 600RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Bre, da' tu ai mai șurubărit la alte mobre până acum? Că nu știu dacă e bine să te apuci direct de un 600RR. cine? TNGeu sau hackeru'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demese Postat August 23, 2016 Autor Share Postat August 23, 2016 (editat) Bre, da' tu ai mai șurubărit la alte mobre până acum? Că nu știu dacă e bine să te apuci direct de un 600RR. In afara de reglat wax la 600rr, nu. Nu e greu, iar unde nu stiu, intreb. Principiile sunt aceleasi. Marea problema este ca nepracticand meseria asta, nu am toate sculele necesare si nici nu imi voi cumpara prea curand. Experienta nu am, fac si din asta Editat August 23, 2016 de demese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Victor Adrian Postat Decembrie 24, 2020 Share Postat Decembrie 24, 2020 Buna băieți ma poate ajuta cineva cu o INFO care ar fi cauza la mine la Honda cbr 600 rr cand e cald motorul e totul Ok după ce se răcește bine sau a doua zi îmi pare antigel la furtune pe lângă coliere dar nu numai la unul la mai multe și de strâng nu mai merge sa le strâng ar fi prea mare Concetratia sau care ar fi prob !? Doar acuma când e rece când cald motorul nu sunt scurgeri ! ma poate ajuta cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.