yoz1978 Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Va salut! De curand am o problema cu pornirea la motocicleta. Sunt zile cand porneste fara probleme zile cand nu porneste decat foarte greu. Nu stiu daca este bateria sau altceva. Daca ar fi bateria ar trebui sa nu mai pornesca deloc. Daca ar fi statorul si ar merge doar pe baterie ar trebui sa o descarce de tot si apoi sa nu mai porneasca. De asemenea cand vreau sa o pornesc se aude un zgomot ciudat ca de scurtcircuit in zona bujiilor. Si de obicei nu porneste decat foarte greu dupa ce merg cu ea si o las cateva ore oprita. Ce ar putea sa fie ???? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Date putine, nu putem decat sa ne dam cu parerea. Daca nu ai cum sa faci masuratori, fuga la mecanic, el va sti. Sau se presupune ca stie macar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Cel mai simplu...imprumuta o baterie si incearca asa. La mine la aceleasi simptome a fost bateria de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Poate fi bateria (uneori intra un element in scurt, scade tensiunea, pornire greoaie apoi isi revine), alteori poate fi regulatorul de tensiune sau cablajul alternator - releu (mufe coapte sau oxidate), borne oxidate sau slabe la baterie.....masurata tensiunea de incarcare, tensiunea pe baterie (stationara), caderea de tensiune pe baterie in momentul pornirii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Lucian Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Si eu pateam cam aceleasi chestii la thundercat, doar ca dimineata pornea perfect, iar dupa-amiaza cand era mai cald,pornea foarte greu. I-am facut sincronizare,schimbat bujii...degeaba. Am schimbat si filtrul de benzina , tot degeaba... pana la o verificare mai amanuntita,cand au descoperit de la service ca imi iesise cablul de la soc. Nu stiu cum e modelul tau,carburatie sau injectie, dar verifica si socul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Si eu pateam cam aceleasi chestii la thundercat, doar ca dimineata pornea perfect, iar dupa-amiaza cand era mai cald,pornea foarte greu. I-am facut sincronizare,schimbat bujii...degeaba. Am schimbat si filtrul de benzina , tot degeaba... pana la o verificare mai amanuntita,cand au descoperit de la service ca imi iesise cablul de la soc. Nu stiu cum e modelul tau,carburatie sau injectie, dar verifica si socul. Shoc,carburatie la moto din 2013... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Lucian Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Shoc,carburatie la moto din 2013... Ce sa fac, nu prea ma pricep la mecanica,si nici la cum sunt dotate moto mai noi... Din greseli invata omul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 13, 2016 Share Postat August 13, 2016 Va salut! De curand am o problema cu pornirea la motocicleta. Sunt zile cand porneste fara probleme zile cand nu porneste decat foarte greu. Nu stiu daca este bateria sau altceva. Daca ar fi bateria ar trebui sa nu mai pornesca deloc. Daca ar fi statorul si ar merge doar pe baterie ar trebui sa o descarce de tot si apoi sa nu mai porneasca. De asemenea cand vreau sa o pornesc se aude un zgomot ciudat ca de scurtcircuit in zona bujiilor. Si de obicei nu porneste decat foarte greu dupa ce merg cu ea si o las cateva ore oprita. Ce ar putea sa fie ???? Multumesc anticipat! Ma confrunt cu o problema oarecum asemanatoare, la un CBF 1000 din 2011, pana acum am depistat faptul ca IDCSV nu da drumul la vacuum catre membrana care inchide clapeta de obturare a aerului care intra in airbox, indiferent de pozitia acceleratie. In acest fel in airbox intra prea mult aer, clapeta fiind deschisa, iar motorul porneste greu, iar odata pornit are o mica ezitare in prima parte de acceleratie, dupa care se tureaza normal. Am verificat firele de la MAP sensor si pe unul din ele am o rezistenta de 2 Ohmi, intre MAP si ECM respectiv intre TPS sin ECM, rezistenta parazita, care nu trebuia sa fie acolo. In rest, totul pare sa functioneze bine. TPS verificat, bujii noi, filtru de aer K&N curat, baterie 12.66 V, incarcare 14.5 V, nu apare Check Engine, evacuare finala carbon, ABS functional, sonda Lambda conectata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 OFF TOPIC. Honda-i Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat August 14, 2016 Autor Share Postat August 14, 2016 OFF TOPIC. Honda-i Honda. Intradevar Honda-i Honda iar tu deja prin comentariile tale legate de aceasta marca ai devenit penibil. Ai nu ai ce comenta te iei de Honda. Daca nu poti ajuta cu un sfat , o idee de ce nu-ti vezi frate de treaba ta si te bagi ca musca in lapte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.