Sari la conținut

motociclist decedat in Targoviste


dedant68
 Share

Postări Recomandate

RIP :rose:

D'zeu sa-l odihneasca

 

 

ce mama dracului are turatia cu viteza, merele cu perele sau sula cu prefectura?

chiar ca sunt multi ziaristi idioti.....

 

(( Viteza cu care circula motociclistul era atât de mare încât acul turometrului s-a oprit la 5 mii de rotaţii pe minut. A fost tranportat imediat la spital cu Ambulanţa, dar, din păcate, a pierdut lupta cu viaţa. Avea răni grave, multiple fracturi, inclusiv la coloană, iar medicii nu l-au putut salva.))


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ca viteza are legatura cu turatia numai ca in treapta 1 rezulta o viteza la acea turatie, in 2 alta s.a.m.d. Se stie in ce treapta era motoreta ? Se pare ca nu, atunci, in acest caz, turatia este irelevanta pentru stabilirea vitezei. Reporterul stia el ceva, cu acele care se blocheaza in momentul impactului (altfel, irelevanta si pozitia in care se blocheaza) numa' ca, ghinion, motoreta avea vitezometrul digital probabil si n-a avut la dispozitie decat turometrul, asa ca a "trantit-o" p-aia cu "5000 de ture".

Oricum viteza a fost destul de mare daca a stricat vreo doua masini si a zburat 20 m dupa care s-a "incolacit" dupa un stalp.

D-zeu sa-l odihneasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezistenta aerului poate avea vreo influenta doar daca iti patineaza ambreiajul sau iti derapeaza roata spate. Daca ambreiajul e cuplat corespunzator si nu dai burnout, intre rotatia volantei (turatia motorului) si rotatia rotii spate (viteza motocicletei) e o relatie de proportionalitate directa, factorul de proportionalitate fiind constant intr-o treapta de viteza data.

 

Daca vrei poti face si un test, in aceeasi treapta de viteza la aceeasi turatie, vei avea aceeasi viteza de deplasare indiferent de cum si cat de tare bate vantul. Daca nu se intampla asta, te paste o schimbare de ambreiaj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, si in limitator sa fi fost, poate e rezultatul unei reactii survenite pe fondul panicii, concomitent cu strângerea sau nu a ambreiajului si a franei. Nu are imortanta, rezultatele accidentului pot determina cu aproximatie viteza indiferent de cat de turat a fost motorul si se pare ca viteza nu a fost chiar mica. Ce sa mai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...