apriliacluj Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 RIP D'zeu sa-l odihneasca ce mama dracului are turatia cu viteza, merele cu perele sau sula cu prefectura? chiar ca sunt multi ziaristi idioti..... (( Viteza cu care circula motociclistul era atât de mare încât acul turometrului s-a oprit la 5 mii de rotaţii pe minut. A fost tranportat imediat la spital cu Ambulanţa, dar, din păcate, a pierdut lupta cu viaţa. Avea răni grave, multiple fracturi, inclusiv la coloană, iar medicii nu l-au putut salva.)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Sunt direct proportionale. ce mama dracului are turatia cu viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Daca transmisia e ambreiata. Altfel, nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Sigur ca viteza are legatura cu turatia numai ca in treapta 1 rezulta o viteza la acea turatie, in 2 alta s.a.m.d. Se stie in ce treapta era motoreta ? Se pare ca nu, atunci, in acest caz, turatia este irelevanta pentru stabilirea vitezei. Reporterul stia el ceva, cu acele care se blocheaza in momentul impactului (altfel, irelevanta si pozitia in care se blocheaza) numa' ca, ghinion, motoreta avea vitezometrul digital probabil si n-a avut la dispozitie decat turometrul, asa ca a "trantit-o" p-aia cu "5000 de ture". Oricum viteza a fost destul de mare daca a stricat vreo doua masini si a zburat 20 m dupa care s-a "incolacit" dupa un stalp. D-zeu sa-l odihneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Ai dreptate. Am omis sa precizez conditia asta. Daca transmisia e ambreiata. Altfel, nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 (editat) Sunt direct proportionale. Cred ca e un pic mai complicat. Mai e si rezistenta aerului... Editat August 29, 2016 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Rezistenta aerului poate avea vreo influenta doar daca iti patineaza ambreiajul sau iti derapeaza roata spate. Daca ambreiajul e cuplat corespunzator si nu dai burnout, intre rotatia volantei (turatia motorului) si rotatia rotii spate (viteza motocicletei) e o relatie de proportionalitate directa, factorul de proportionalitate fiind constant intr-o treapta de viteza data. Daca vrei poti face si un test, in aceeasi treapta de viteza la aceeasi turatie, vei avea aceeasi viteza de deplasare indiferent de cum si cat de tare bate vantul. Daca nu se intampla asta, te paste o schimbare de ambreiaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Oricum, si in limitator sa fi fost, poate e rezultatul unei reactii survenite pe fondul panicii, concomitent cu strângerea sau nu a ambreiajului si a franei. Nu are imortanta, rezultatele accidentului pot determina cu aproximatie viteza indiferent de cat de turat a fost motorul si se pare ca viteza nu a fost chiar mica. Ce sa mai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Daca nu ai alunecare pe undeva (si la motocicleta sau masina nu poti avea decat la ambreiaj sau roti motrice), asa este. Consumul insa poate varia considerabil. Dar astea sunt alte discutii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.