Oliviu Crisan Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 salut. Detin un cbr 600 rr de 2005. Problema este ca mi se intampla destul de des sa imi moara bateria si cand se intampla ii mai dau curent de la masina. Numai ca azi s'a intamplat sa il las pe un "amic" sa dea curent bateriei....doar ca dupa 2 minute cand m'am dus la el sa vad ce si cum face, am pus contactul si cand sa dau la automat...nimic. Omul imi pusese clestii cu + la - si - la+ . Am pus ulterior clestii unde le era locul adica ++ si -- , bateria s'a incarcat pana la 13.80v si cand ii pun contactul nu se mai intampla nimic. Cum se poate rezolva problema ? de unde incep ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Verifica siguranta principala de 30 de A. E posibil sa se fi ars aia. Daca nu, cred ca e posibil sa fi crapat CDI-ul. Prima oara verifica siguranta si data urmatoare fii mai atent la borne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Ai ars siguranta principala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oliviu Crisan Postat Septembrie 19, 2016 Autor Share Postat Septembrie 19, 2016 pe partea stanga langa releu, se afla sigurantele...acolo o gasesc si pe cea de 30 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 pe partea stanga langa releu, se afla sigurantele...acolo o gasesc si pe cea de 30 ? Cauta siguranta verde. Nu stiu unde se afla la CBR. Daca ai ars-o doar pe aia, ai scapat usor. Am patit-o si eu la Yamaha cand dadeam curent in intuneric... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oliviu Crisan Postat Septembrie 19, 2016 Autor Share Postat Septembrie 19, 2016 maine o sa verific, sper sa scap ieftin. va multumesc, revin cu un raspuns maine seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NOMANSLAND Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Daca siguranta a rezistat poti sa-ti iei adio de la CDU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 La suxuki gsx-f a trebuit sa ,,cracesc'' carena de pe partea stanga pt a ajunge la siguranta de 30 A Undeva sus in dreapta robinetului de la rezervor sub carenaj desigur Spor sa ai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 La chestia asta cu bornele e bine să fii paranoic şi să nu laşi pe altul să umble. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 (editat) Patit si eu cand am lasat-o pe nevasta lu nasi-miu sa-mi dea curent la mobra. A sarit siguranta ca popcornu. Cand am scos-o era mai mult neagra decat verde. Probabil si OP-ul a patit la fel. Daca ramai des fara curent e posibil sa ai o baterie pe moarte, un releu de incarcare defect, rotor/stator busit sau ceva carcalaci pe circuitul de incarcare. De verificat. Editat Septembrie 20, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oliviu Crisan Postat Septembrie 20, 2016 Autor Share Postat Septembrie 20, 2016 Dupa cum am promis ieri seara, am revenit cu vesti. Dimineata la 7 am fost direct la mobra. In blocul de sigurante aflat pe partea stanga, foarte aproape de releu, nu exista nici o siguranta verde de 30. Dupa 30 minute de cautari am gasit'o chiar langa baterie, sub sa..era intr'un compartiment vecin un manunchi de cabluri, mufate intr'o mica carcasa care mi'a atras atentia...am desfacut'o si ghici ce. O siguranta verde a dracului de prajita )) d'abia am scos'o. Am inlocuit siguranta, am pus bornele la baterie, am pus contactul, pompa de benzina a inceput instant sa lucreze iar cand am apasat starter'ul ....n'aveam suficient curent in baterie ) nu m'am mai apucat sa ii dau curent de la masina....eram pe fuga sa plec la lucru. Dar macar stiu ca functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 nu m'am mai apucat sa ii dau curent de la masina....eram pe fuga sa plec la lucru. Dar macar stiu ca functioneaza grija la cabluri sa n-o mai schimbi odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Un coleg s-a încăpăţânat sa pună la Logan bateria deandoaselea, a reuşit cu greu pentru că nu prea te lasă lungimea cablurilor, nu l-a oprit nici faptul că bornele sunt diferite ca grosime, pur şi simplu voia ca bateria să stea cu bornele spre el cum ştia de la Dacia 1300. Rezultatul a fost că alternatorul s-a sacrificat într-un gest altruist pentru a proteja computerul şi alte acareturi, totuşi paguba nu este neglijabilă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.