vis-a-vis Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 http://adventurebikerider.com/news/1533-honda-confirm-adventure-scooter-for-2017.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 Old news ... Parca aveau vreo doua deja, NC700X DCT si Africa Twin DCT, le ce mai trebuia si mizeria asta? Probabil o fi fun sa stai ca pe wc in timp ce te crezi "iuan mecgregar". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 http://adventurebikerider.com/news/1533-honda-confirm-adventure-scooter-for-2017.html S-a zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 (editat) Old news ... Parca aveau vreo doua deja, NC700X DCT si Africa Twin DCT, le ce mai trebuia si mizeria asta? Probabil o fi fun sa stai ca pe wc in timp ce te crezi "iuan mecgregar". Eu stiam ca formularea corecta este "sa stai ca Ewan McGregor pe Bmw si sa te crezi ca un aventurier pe o motocicleta". On-topic: Pentru a da adevaratilor pasionati de scutere posibilitatea de a iesi off-road? Ceea ce mie mi se pare super "legit" si fain. Sau pentru a da posesorilor de enduro-turisme posibilitatea de a merge pe un vehicul muult mai confortabil si mai practic? Oricum as lua-o, dpmdv, X-Adv-ul imbina utilitatea urbana cu placerea aventurii. Pierde pe parte de demaraj, dar castiga pe parte de greutate si practicalitate (transmisie inchisa, ca toate scuterele, ma gandesc). Inca mai exista nise de piata pentru imens de multe vehicule. Sunt siguri ca vor exista clienti carora sigur o sa le placa sau o sa li se potriveasca manusa. Nu ma pricep la scutere, capacitati cilindrice si permise moto aferente, dar mai este si variabila asta - scuter/categorie permis. Daca nu iti trebuie permis moto pentru el, chiar este interesant. In fiecare zi/sezon mai este loc de imbunatatit atat in materie de design cat si de solutii tehnice iar eu am fost mereu fanul inovatiilor practice. Din categoria discutiilor de gen, eu inca astept motocicleta care sa mixeze monocilindrul cu comportament huliganic, gen 5xx / 6xx (ba chiar si 7xx) de la Ktm/Husqy/Husa, cu designul si confortul unui tourer sau maxiscuter. Eu vreau insa pozitie si propulsor de motocicleta. Editat Octombrie 16, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 cred ca termenul de "enduro" e putin luat la misto in materialele astea de marketing. Ce "enduro" faci cu garda aia la sol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Octombrie 16, 2016 Share Postat Octombrie 16, 2016 Eu stiam ca formularea corecta este "sa stai ca Ewan McGregor pe Bmw si sa te crezi ca un aventurier pe o motocicleta". On-topic: Pentru a da adevaratilor pasionati de scutere posibilitatea de a iesi off-road? Ceea ce mie mi se pare super "legit" si fain. Sau pentru a da posesorilor de enduro-turisme posibilitatea de a merge pe un vehicul muult mai confortabil si mai practic? Oricum as lua-o, dpmdv, X-Adv-ul imbina utilitatea urbana cu placerea aventurii. Pierde pe parte de demaraj, dar castiga pe parte de greutate si practicalitate (transmisie inchisa, ca toate scuterele, ma gandesc). Inca mai exista nise de piata pentru imens de multe vehicule. Sunt siguri ca vor exista clienti carora sigur o sa le placa sau o sa li se potriveasca manusa. Nu ma pricep la scutere, capacitati cilindrice si permise moto aferente, dar mai este si variabila asta - scuter/categorie permis. Daca nu iti trebuie permis moto pentru el, chiar este interesant. In fiecare zi/sezon mai este loc de imbunatatit atat in materie de design cat si de solutii tehnice iar eu am fost mereu fanul inovatiilor practice. Din categoria discutiilor de gen, eu inca astept motocicleta care sa mixeze monocilindrul cu comportament huliganic, gen 5xx / 6xx (ba chiar si 7xx) de la Ktm/Husqy/Husa, cu designul si confortul unui tourer sau maxiscuter. Eu vreau insa pozitie si propulsor de motocicleta. Transmisia "inchisa" pare a fi pe lant » Post actualizat in 16 Oct 2016 15:57 Transmisia "inchisa" pare a fi pe lant De permis ai nevoie pe orice scuter in ziua de azi .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 16, 2016 Autor Share Postat Octombrie 16, 2016 Unul peisagistic.Ceva de genul celor de la minutul 2:38 : Ca-ntotdeauna conteaza mai mult omul decat fierul... Prin drumurile mele pe munti cu bicicleta am vazut multi calatori pe enduroaice cu pretentii care mergeau doar pe forestier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Target- maxiscuteristii care vor si in afara asfaltului. - cei care sunt satuli de schimbat viteze si vor ceva pe care sa se urce si sa plece oriunde - cei care nu mai vor sa simta vantul in fata si/sau picioare - cei carora le e frica de o motocicleta ,,clasica,, Din punctul meu de vedere, ca maxiscuterist care nu mai vrea sa auda de altceva, un amanunt important e si locul de sub sa. Daca incape o casca integrala si geaca , desi din poze nu pare sau nu-mi dau seama, pare cu o clasa peste tot ce inseamna maxiscute la aceasta ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 http://www.morebikes.co.uk/patents-suggesting-honda-transalp-back/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Huh? Eu știam că NC750X a înlocuit Transalp-ul. Ar trebui să reînvie Dominator-ul ca să fie relevantă diferența față de AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 http://auto.ndtv.com/news/2017-honda-cbf190x-unveiled-in-china-1478705 Honda CBF 190X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.