Sari la conținut

Problema Bujii NGK


Postări Recomandate

Salutare! Detin o Aprilia RS 50 cu set 73.5 Dr Evo pe care am montat o bujie NGK BR9ES conform manualului.Problema este ca la peste 90 km/h da in nas. Am pus bujie B8ES si merge peste 100 fara sa faca probleme,doar ca e mai lenesa (isi ia viteza mai greu).Merg acum cu NGK B8ES pana ii dau de capat,dar se ard bujiile cam o data la luna.Care ar putea fii problema ? De ce se ard bujiile asa repede si de ce nu merge bine cu bujia recomandata? Mentionez ca bujiile sunt achizitionate de la un magazin de piese auto si au costat 16 lei B8ES si 18 lei BR9ES. Multumesc anticipat!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2t se intampla sa se ancraseze bujia mai des (nu sa se arda, n-am mai auzit expresia asta) din cauza arderii defectuoase a amestecului carburant. Mi s-a intamplat de multe ori mai ales cand scapam ulei mai mult sau carburatorul nu era reglat bine. BR9es e o bujie "rece" aproape de limita plajei din ce imi amintesc. Poti sa pui una mai "calda" dar urmareste sa aiba filetul exact ca cea recomandata. Personal am renuntat la ngk si am trecut la champion . Parca prea des le schimbam. Sper sa nu fac vre-o confuzie dar rs 50 e 2t asa-i?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2t se intampla sa se ancraseze bujia mai des (nu sa se arda, n-am mai auzit expresia asta) din cauza arderii defectuoase a amestecului carburant. Mi s-a intamplat de multe ori mai ales cand scapam ulei mai mult sau carburatorul nu era reglat bine. BR9es e o bujie "rece" aproape de limita plajei din ce imi amintesc. Poti sa pui una mai "calda" dar urmareste sa aiba filetul exact ca cea recomandata. Personal am renuntat la ngk si am trecut la champion . Parca prea des le schimbam. Sper sa nu fac vre-o confuzie dar rs 50 e 2t asa-i?

» Post actualizat in 21 Oct 2016 16:53

Multumesc pentru raspuns. Da ,e motor in 2T. Am sa incerc si o bujie champion sa vad la ce rezultat ajung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treci pe denso, foloseste un ulei mai bun, si regleaza carburatorul. Eu le ardeam la am6 din cauza ca era amestecul prea lin. Aveam set de 90 big bore de la athena si carb de 21, ulterior am pus de 28. Culoarea la bujie trebuie sa fie caramizie. Fa o poza la bujie si la configuratie (carb, ce grosime ai la lamele la muzicuta). Regleaza avansul, daca poti. Gasesti pe goagle exact cum sa faci pentru fiecare set. La evo sigur gasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburator 19 Dellorto PHBG

 

Treci pe denso, foloseste un ulei mai bun, si regleaza carburatorul. Eu le ardeam la am6 din cauza ca era amestecul prea lin. Aveam set de 90 big bore de la athena si carb de 21, ulterior am pus de 28. Culoarea la bujie trebuie sa fie caramizie. Fa o poza la bujie si la configuratie (carb, ce grosime ai la lamele la muzicuta). Regleaza avansul, daca poti. Gasesti pe goagle exact cum sa faci pentru fiecare set. La evo sigur gasesti.

Carburator Dellorto PHBG 19,filtru aer c4, muzicuta TNT cu lamele carbon polini 0.3mm.Bujia este caramizie.Folosesc ulei Motul Scooter Expert 2t


» Post actualizat in 21 Oct 2016 20:52

Ia pune si un denso,am mai auzit de probleme in ultima perioada la ngk

Am sa incerc.Multumesc pentru sfat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intalnit Ngk nasoale la auto (suspectez fake), mai ales de la unul dintre distribuitorii mari de piese de pe piata.

Eu de ani de zile tot repet sa nu mai cumparati NGK din RO. Dealerii vind fake-uri fara sa aiba habar. Eu am patit-o si cu un set de discuri ATE pt masina, luate cu factura din RO. Au mers bine maxim 2000km. Dupaia au inceput sa bata ca toate fake-urile ordinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu Aprilia RS 50 cu totul original. Doar ca se aprinde greu, chinui motorasu de fiecare data cand vreau sa o aprind, impinsa ia viata dar totusi greu, si am cumparat bujie noua BR9ES ca aia veche dar tot asa.. Risc ceva daca incerc si eu BR8ES? Nu asi vrea sa distrug motorul sau altceva.. mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu Aprilia RS 50 cu totul original. Doar ca se aprinde greu, chinui motorasu de fiecare data cand vreau sa o aprind, impinsa ia viata dar totusi greu, si am cumparat bujie noua BR9ES ca aia veche dar tot asa.. Risc ceva daca incerc si eu BR8ES? Nu asi vrea sa distrug motorul sau altceva.. mersi anticipat

Fara problema, poti incerca o bujie mai calda,uneori chiar este indicat.

Iar daca nu este corect aleasa nu poate de cat sa se distruga mai repede acea bujie prin supraincalzire.

PS. Sa stii cu suna amuzant "sa o aprind",...cand am citit primul impuls a fost sa-ti zic: "daca ai incercat cu benzina si un chibrit" 😂

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O bujie mult prea calda, in ture mari sau forja prelungita duce la calarea motorului. Mi s.a intamplat de 2 sau 3 ori intr.o luna fara sa stiu de ce. Abia cand am studiat cu atentie indicele termic al bujiei am abs ca era mult prea departe de ce recomanda fabrica. Asa ca nu exagerati. Apreciez ca se poate utiliza o bujie cu una sau doua cifre mai jos sau mai sus, decat cea recomandata si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm, intrebare pipa este cea originala sau a fost schimbata? doar o curiozitate de-a mea...
bujiile NGK nu au nimic in sensul ca ar fi "slabe"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...