Sari la conținut

Probleme acceleratie si vibratie Burgman 400 K8


Postări Recomandate

Filtru sta pe pozitie orizontala deci chiar daca are ulei in surplus,se scurge.

Din pacate modelul asta "strange"ulei de motor in airbox care vine din epurator,dar asta nu face subiectul defectului de care vorbim.

Nu presiunea este ceea ce creaza probleme la moto,volumul este cel care se diminueaza.

 

Cateva imagini cu probleme la burgman...

 

http://www.tngperformance.ro/search/burgman

 

 

Si un burgman cu probleme pe injectie:

 

http://www.tngperformance.ro/vehicle/an400-burgman-2007/

Bravo, un mecanic foarte organizat si cu multa experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pare ca s-a rezolvat.

Am venit vremea reviziei, asa ca am schimbat urmatoarele : ulei+filtru motor, ulei final drive, si bujie (NGK CR7EIX - iridium) . Tot cu ocazia asta am schimbat becurile xenon cu halogen (se arsese becul de pe faza scurta) si am demontat doua proiectoare LED. Se apropie ITP-ul si am zis sa nu am complicatii.

Efectul e ca acum scuterul trage bine, urca frumos in ture si pare sa se fi dus acel efect de accelerare mai slaba cand rotesc acceleratia la maxim.

Banuiesc ca problema s-a rezolvat prin schimabrea bujiei, desi inainte tot NGK iridium am avut si am mers cu ea vreo 13000 km (bujia trebuie schimbata la 12000) . Nu ma asteptam ca bujia sa fie problema; asta inseamna ca va trebui sa schimb bujia mai des, pe la 6000 de ex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred ca bujia a fost de vina, doar daca ai o problema de amestec care a omorat-o.

Eu am inca pe motor bujii cu iridiu montate cu peste 50.000km in urma si nu fac probleme si asta pe un motor cu carburatie de aproape 30 ani vechime.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 years later...
On 10/26/2016 at 10:20 PM, popicadi said:

Eu am avut un trepidat între 20-50 km/h aproximativ. Schimbat role variator si pentru puțin timp s-a rezolvat problema. Intr-o zi s reapărut problema asa ca am redesfacut , curățat cu pistolul de aer si acum nu mai sunt probleme. Cu toate astea am cumpărat curea, ghidaje si ambreiaj pe care o să le schimb când îmi permite vremea. Chestii de genul acesta poate să facă și din cauza mizeriei strânse acolo.

Am și eu o problemă similară, la un Burgman 400 k4 din 2004. Ați pus role variator noi de aceeași greutate sau mai ușori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 16.05.2024 la 19:00, Kelemen Attila a spus:

Am și eu o problemă similară, la un Burgman 400 k4 din 2004. Ați pus role variator noi de aceeași greutate sau mai ușori?

Din 2018 nu mai am burgmanul...stiu ca am pus slidere dr pulley de aceeasi greutate dar nu mai stiu ce greutate erau. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.05.2024 la 19:00, Kelemen Attila a spus:

Am și eu o problemă similară, la un Burgman 400 k4 din 2004. Ați pus role variator noi de aceeași greutate sau mai ușori?

 

la Majesty am avut aceeasi problema, s-a rezolvat cu slidere de la Dr. Pulley.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...