Sari la conținut

Bataie motor


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

99% aia e, e "boala chinezeasca" la xep! Si schimba tamplarii care au desfacut de n ori si n-au gasit nik. Eventual pe o vodca, asa cum a schimbat mecanicul rus locomotiva :D

Dar iti dai seama ce sludge poate fi in canalele de ungere dupa pacura care a cocsat segmentii...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt la munca si dau indicatii prin telefon.Au desfacut si totul pare in regula:nimic rupt sau care sa frece.Dar i-am pus sa curete admisia,sa o jmirgheluiasca si sa bage silicon pe toate muchiile care vin metal pe metal.Am bagat prea multi bani in motor ca sa-l las asa sau sa-l arunc,desi am luat un alt motor functional.Arborele era perfect,cilindrii fara uzura vizibila,palpabila sau masurabila,axele cu came la fel,pistoanele si bielele fara jocuri sau semne de uzura,cuzinetii uzura normala,segmentii ca noi,chiuloasa fara buba dupa refacerea scaunelor la admisie,compensatori noi,distributie noua Gm.Si chiar daca este un Opel masina are km putini si reali.Este rulata numai iarna pt ca e convertible(cabrio) si mergea foarte frumos si ieftin din punctul a in punctul b cu 17-18 lei% km.Problema la Opelurile din Germania este urmatoarea:neamtul are program de service la 30000km sau 2 ani cu ulei Gm 10w40.Sa-mi fie cu iertare,dar dupa 6-8 ani uleiul devine pacura.A mai stat si in parc masina ca era scumpa fiind full option...degeaba am luat dupa mine bidonul de motul si filtrul.De la Cj pana in sud in 600km s-a mai topit din ce era depus si a plecat pe traseu.Am spalat la baie o zi intreaga...si surprinzator ca galeria de admisie nu era foarte murdara...conform foto.Va tin la curent.Pana una alta va multumesc din suflet pt sfaturi.Deja o sa imi fac garaj dupa experinta asta ca am invatat un pic de mecanica.

» Post actualizat in 27 Oct 2016 10:01

Apropos...voiau sa ma puna sa umblu si la vibrochen.M-am trezit ca mi-a pus indigo la 2 cuzineri.Am zis sa sea mizeria aia afara...arborele nu are cum sa fie conic...cuzinetii aveau uzura normala :).Tamplari...bine zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..................M-am trezit ca mi-a pus indigo la 2 cuzineti.

pe vremuri --inainte de revolutie-- se mai punea si staniolul de la pachetul de ciocolata :)

 

Corect...e rulata numai vara :).Stresul,nervii... .

las' ca bem o bere langa o prajeala si te linistesti tu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe vremuri --inainte de revolutie-- se mai punea si staniolul de la pachetul de ciocolata :)

e prea gros staniolu, ala mergea la dacii , si te rugai sa se invarta dupa ce strangeai capacele ... oricum era cu descant :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o situatie cu un motor...e de auto,dar ma adresez aici pt ca sunt multi mecanici buni.De o luna de zile ma macina si mecanicii din zona mea bat campii.Un motor Opel DOHC a inceput sa bata in mers.O bataie usoara si constanta in intensitate cu rezonanta in partea de sus spre admisie.Acum 6 luni a fost desfacut si am schimbat segmentii si cuzinetii de biela.Nu era cazul,dar daca tot s-a umblat... .Toti mecanicii...vreo 6-7 au zis :tachetii hidraulici.Schimbat toti cu unii Yna.Pornit motorul:aceiasi bataie.Dat nos chiuloasa:verificat cu benzina si nu curgea.Dat jos baie si verificat:pistoane,cilindrii,biele,segmenti in regula.Pe cuzineti mici urme de functionare(11000km),dar in regula.Nu au gasit de problema.Distributia era schimbata la Opel in Germania.Am observat ca totusi supapele admisie sunt noi.Am luat chiuloasa si am mers la specialist.Acesta a facut urmatoarele:a verificat supapa cu supapa,planeitate,etanseitate supape.A gasit doar ca cele de admisie cand sufla aer nu etansau perfect.Mi-a refacut scaunele la toate supapele de admisie.In rest totul perfect:ghiduri supape fara joc si simeringuri noi VR.Intrebare:in ce situatii se schimba toate supapele de admisie?Neetanseitate supapei poate provoca bataia?Mentionez ca masina mergea bine,nu intrerupea,nu oscila,tragea normal si avea un consum decent de ulei.Multumesc.

Valentin? tu esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la Opelurile din Germania este urmatoarea:neamtul are program de service la 30000km sau 2 ani cu ulei Gm 10w40

Italia la fel, asa aveam cartea de service. Am gasit si eu 2, mai rau, motoare mai mici cu ulei la intervalul asta 1.0 si 1.2. Hai ca al meu (corsa 1.2), treaca mearga, majoritatea erau cam 15k km, insa 2 ani, nu era nici rau, umplut cu diesel peste capacitate, lasat sa se scurga bine, facut vreo 2 schimburi de ulei, engine flush, dat jos baia, pus ulei subtire si alergat putin, au tacut si tachetii aia hidraulici (uleiul asta vechi e cel mai nasol pt. ei), se aude mult mai bine si motorul si stau si eu linistit. Am curatat luna si admisia si clapeta, de acum, de intretinere, cand ma plictisesc :)

 

PS: apropo, am vazut ca prin 'strainataturi', la serviceuri care se respecta au diverse echipamente care ar curata depuneri de slam de genul. Pe la noi nu am intalnit asa ceva, voi cunoasteti?

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Staniolul nu e bun, se taseaza. Indigo sau hartie de calc :D

Arborele se masoara, nu se apreciaza uzura dupa cuzineti!

Vezi ca am patit recent cu tacheti Ina, drept ca au tinut niste supape intredeschise, asta la putin timp dupa ce fusesera montati. Oe la masina aia tot Ina vin, dar astia oe merg deja de 6 luni fara dude. Deci, daca nu e admisia, mai sapa in zona lor si la canalele care ii alimenteaza, eventual masoara si locasurile lor don chiulasa (trebuie comparator de interior mic, nici macar la sopronul meu nu detin).

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am desfacut motorul si am spalat la el cat am putut la sludge.Am bagat 5w40 xclean si apoi solutie pt compensatori hidraulici de la Liqui Moly.Am facut schimb dupa 3 luni cu 5w30 si inainte am pus 3l motorina in el cu 500 ml ulei 15w50 Motul moto si am mers cu el la 1200-1500 ture 2'.Bataia imi aparuse inainte de ultima operatiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place ca de cateva zile, top 3 topicuri pe forum sunt: asta, cel cu Octavia si cel cu Opelul

...clar ca s-a gatat sezonul moto :)

 

 

 

 

...ma refer la astea care macar ard combustibil si polueaza...., ca pe acolo la social-politica o mai fi si altele...

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am facut aceasta operatiune de spalare am desfacut motorul:segmentii,arborele,cuzinetii si cilindrii sunt in stare foarte buna.Azi au montat motorul la loc.Au lucrat si la admisie.La relanti merge ceas,in 1200-1500 ture bate la fel.Am luat si o admisie probata acum.Vedem dupa montaj...desi nu stiu ce sa mai cred.Mai ramane pompa de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai avea curaj sa cumperi un autoturism dupa ca a fost curatat motorul prin metoda de mai sus?

Cum ziceam, cred ca altele au trecut prin tratamente mai nasoale, despre care nu se stie :) Si cred ca as prefera tratamentul asta cu motorina 'grasa', poate nu in proportia asta (la o masina mai veche) decat sa adaugi niste petrol lampant (engine flush). Personal le-am incercat pe ambele, insa motorina era din aia veche, nu din asta de iti scrasnesc degetele cand o freci intre degete. Acuma na, asta e alta discutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne !!! Sa pui combustibil in baia de ulei si sa pornesti motorul !!! Cine Doamne iartama va invata asa ceva ?!?! Voi va dati seama ca spalati pelicula de ulei din lagare si ca o sa se frece suprafetele "pe uscat" ??? Si cu mana sa invarti arborele si apar urmele de frecare ( cei care au "pasuit" cuzineti stiu despre ce vorbesc ! Verificarea uzurii pieselor se face cu MICROMETRE de exterior sau interior ! In orice manual de reparatie vor fi date cotele minime si maxime admise inainte de reparatie . Si acum legat de subiect : bataia asta despre care se tot pomeneste , este bataie sau "tacanit" ? Bataia nu variaza odata cu actionarea ambreiajului ? Daca variaza odata cu actionarea ambreiajului poate fi si de la ansamblul ambreiaj . Apare la accelerare sau decelerare . Aici se poate face deosebirea intre bataie de lagar maneton sau lagar palier . Daca este bataie constanta ( acelasi ritm ) adica nu este functie de turatia motorului , atunci nu ai ce cauta la cuzineti , axe cu "scame " , etc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...