marian dac Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Baieti, Mos Craciun exista! Ieri am cumparat un IJ nou. Am avut cateva IJ-uri la viata mea, mai noi, mai vechi...dar credeti-ma ca acesta e nou-nouț! Multumesc tipului care in 1992 lucra la curierat, coletarie sau ce naiba era pe atunci si a furat dintr-o lada cu un IJ, platoul cu platini! Nu sunt suparat nici ca a taiat cablurile cu clestele! Din cauza lui, cumparatorul nu a mai putut porni motocicleta si a abandonat-o 24 de ani, pana ieri cand am luat-o eu. Pardon! -pana cand mi-a adus-o moșul! Acum ca mi am impartasit bucuria cu voi, am nevoie de doua safturi. 1-A montat careva aprindere electronica de Trabant, pe jupiter? 2- Stiu ca exista o aprindere electronica de jupiter, de fabrica. am cumparat in anii 90 un motor nou si era echipat cu un platou deosebit. Stie cineva de unde pot cumpara intreaga aprindere ruseasca? atasez o poza cu platoul rusesc si cu moto Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TICU Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 https://imfsoft.com/en/category-control-units/jawa-cz-trabant-ignition » Post actualizat in 24 Dec 2016 14:36poate te ajuta, daca este bun pentru 350 jawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian dac Postat Decembrie 24, 2016 Autor Share Postat Decembrie 24, 2016 Multumesc! Dar e prea scump. caut ceva ieftin. aprindere de trabant am cateva de rezerva ptr trabant. Ma intereseaza strict adaptarea aprinderii de traby, sau de unde pot cumpara aprinderea electronica ruseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Salut, felicitări pentru achiziție. Aprindere electronică ”rusească” (probabil e chinezească la origine) poți cumpăra de la Gașpar. Mai ușor de montat, instrucțiuni și ceva feedback pozitiv pe net ar fi o aprindere GOTRONIC. Ambele varianta sunt undeva în jur de 200 lei. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 poate ne arati si niste poze cu el despaduchiat asa ceva mai rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Foarte tare descoperirea o adevarata capsula a timpului . Sa il stapanesti sanatos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian dac Postat Decembrie 24, 2016 Autor Share Postat Decembrie 24, 2016 aprinderea de care vorbesc, nu e chinezeasca! era pe un motor de jupiter 5, cumparat de la rusi in 94. motorul era in lada de lemn,sigilat. cu platoul din poza 2 si 3 montat in locul platinilor. am vorbit atunci cu rusii sa mi aduca si restul dar era prea scumpa. din ce imi amintesc si din cat am inteles din limba lor, e vorba de o cutie asemanatoare cu cdi-napolitana de la minsk. aveti nr lui Gaspar? alte poze...la vara! motocicleta e acoperita in intregime cu un strat de vaselina, si imi trebuie 3 zile de soare si 3 galeti cu benzina sa o spal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Frumoasa descoperire, felicitari ! Sunt curios cum s-a pastrat setul motor totusi.... Oricum cu un pic de bibileala o rezolvi. Sarbatori fericite ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Nu făceam referire la aprinderea din poze că ar fi chinezească ci la ce e disponibil pe piață acum (diferită de cea din poze). 0744472055 Gașpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian dac Postat Decembrie 24, 2016 Autor Share Postat Decembrie 24, 2016 Multumesc pentru urarile voastre! cred ca ambielajul e ok. azi am vrut sa ma uit la carburator si ca sa nu il desfac de pe galerie si sa deranjez tabla aia pusa si reglata de fabrica, care regleaza fluxul amestecului carburant si il imparte in galerie, am scos carburatorul cu tot cu galerie. prin ferestre se vad pistoanele. lucesc! se misca usor, si sunt ude, cu un ulei rosu. la fel si carburatorul, era plin cu ulei rosu. si rezervorul arata mai bine decat imi imaginam, e nou! are 2cm de ulei in el, la fel, rosu. motocicleta a fost conservata foarte bine! o sa am de munca sa o spal! singura problema sunt burdufele de lanț, care sunt crapate si incuietorile de la cutiile laterale pe care nu le pot descuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Felicitări Omule!!! Crăciun Fericit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RadicalBiker Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Daca te intereseaza, contacteaza-ma https://www.facebook.com/ovimoto/videos/vb.100000232216802/1030923206925410/?type=3&theater&viewas=100000686899395 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Decembrie 25, 2016 Share Postat Decembrie 25, 2016 Pfuaaa,foarte tare descoperirea,felicitări!Și uite că totuși mai există astfel de motociclete prin țară.... Să revii cu poze cu ea deconservată și funcțională!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CYP23 Postat Decembrie 25, 2016 Share Postat Decembrie 25, 2016 (editat) Salut colegu!pe la jumate.ro este un anunt in categoria motociclete cu titlul JAWA TS,acolo omu vinde aprindere electronica pt ij jupiter 5 cu manual cu tot,uite nr de tel din anunt :0751387079 sau 0741572129!omu e din Suceava,nu stiu tu de unde esti!iti admir entuziasmul si il sustin pt ca si mie imi plac fiarele astea vechi,mersi ca ne imparti si noua aceasta descoperire incredibila(din punctul meu de vedere),astept cu nerabdare continuarea povestii cu poze bineinteles!succes in continuare si spor la mesterit!ca si din curiozitate numai dar cit ai dat pe bijuteria aia?poti sa trimiti si pm!stima!sper ca iti va fi de folos ajutorul meu pt ca situ cum e cind ceri putin ajutor si il gasesti cu binevointa unor colegi! » Post actualizat in 25 Dec 2016 07:21uite acuma am gasit pe olx.ro am cautat pur si simplu JAWA si am gasit in tg. mures un anunt in care vinde aprinderi electronice pt mai multe tipuri de moto,titlu e aprindere electronica jawa,ij jupiter...nr de tel din anunt:0722887364_OLARU GELU!SUCCES SI CU ASTA!sper ca nu te-am deranjat inutil!stima! Editat Decembrie 25, 2016 de CYP23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian dac Postat Decembrie 25, 2016 Autor Share Postat Decembrie 25, 2016 Multumesc pentru numerele de telefon! i as suna si acum, dar e sarbatoare, la naiba! mai astept pana poimaine si-i sun sa vad ce aprinderi vand. De pret...ce sa zic. pretul a fost fix si ne-negociabil! am vandut o honda fx 650 ca sa il cumpar. si cred ca voi mai vinde pe aici un motor de jupiter 4-nou. ca sa acoper cheltuielile cu achizitia. parerea mea e ca a meritat pretul doar sa il scot din ambalajul ala! Are cineva de vanzare trusa de scule originala? Multumesc inca odata tipului care a furat platoul cu platini, acum 24 de ani! daca e pe aici, il rog sa mi dea un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 25, 2016 Share Postat Decembrie 25, 2016 pentru aprondere - poti folosi platoul pe care il ai deja. Adauga o aprindere gtronoc - aproape sigu va merge cu senzorii aia - poti vorbi cu omul inainte ca sa te asiguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 25, 2016 Share Postat Decembrie 25, 2016 Felicitari pentru achizitie, aprinderea a fost unul din punctele slabe ale Ijului Jupiter, daca gasesti varianta ruseasca electronica, cred ca este bine sa investesti. Cel putin pentru boxerele in 4T Ural si Dnepr, aprinderile electronice rusesti au imbunatatit functionarea si scazut mentenanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian dac Postat Decembrie 26, 2016 Autor Share Postat Decembrie 26, 2016 Din experienta mea, eu nu am avut probleme cu aprinderea cu platini. am mers circa 5 ani cu jupiter 5, in anii 2000. E o vad foarte fiabila, doar ca trebuie sa ai un condensator de rezerva si eventual o bobina. Acum vreau sa renunt la platini, pentru ca motocicleta nu are platoul si nu mai am nici rabdarea de acum 20 de ani, sa stau o ora ghemuit sa reglez platinile. E o operatie migaloasa. Am un platou in pod, inca mai am vreo 3 ijuri in curte, dar n am dispozitia necesara, sa il montez. desi ma preseaza nerabdarea sa il pornesc si sa l aud! ce probleme am avut eu cu jupiterul.... la fugareala mare, 300-400 de km fara pauza si cu viteze mari, se topea canexiunea dintre colector si infasurarea rotorului si ramaneai fara incarcare. am patit asta de doua ori. si alta parte proasta, bucsele de la bolturile pistoanelor, care incep sa bata repede. Dupa atatia ani si plimbat cu alte motociclete, inca consider IJ-ul cea mai fiabila motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 impresionanta povestea mobrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian dac Postat Decembrie 27, 2016 Autor Share Postat Decembrie 27, 2016 Da impresionanta! Cea mai tare remarca pe care am primit-o, a fost un comentariu pe feisbuc, a unui prieten, citez: **Nu înțeleg cum naiba poți să-ți cumperi motociletă și să o scoți din cutie dupa 24 de ani, în ziua cand o vinzi!** Ha,ha,ha! PS. tot nu am reușit sa deschid cutiiile laterale, incep sa ma intreb daca am cheile potrivite. vreun sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 Da impresionanta! Cea mai tare remarca pe care am primit-o, a fost un comentariu pe feisbuc, a unui prieten, citez: **Nu înțeleg cum naiba poți să-ți cumperi motociletă și să o scoți din cutie dupa 24 de ani, în ziua cand o vinzi!** Ha,ha,ha! PS. tot nu am reușit sa deschid cutiiile laterale, incep sa ma intreb daca am cheile potrivite. vreun sfat? Daca a stat mult, este foarte probabil sa fie blocati butucii (mi s-a intamplat la un virago cu busonul de rezervor). Eu, timp de o saptamana am tot bagar spray degripant in butucul cheii si pana la urma s-a desfacut; merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 (editat) PS. tot nu am reușit sa deschid cutiiile laterale, incep sa ma intreb daca am cheile potrivite. vreun sfat?Felicitări pentru achiziție !Cheile originale ale motocicletei sunt 3 la număr : una pentru contact - mâner de plastic negru, una pentru cutiile laterale respectiv portbagaj ataș ( la tine nu e cazul ) - mâner de plastic maro și una simplă, mai mică, pentru blocajul ghidonului. Setul ăsta de chei ar trebui să-l ai în dublu exemplar. Dacă ai cheile mai insistă cu WD40, nu te grăbi. Trusa de scule, originală, ar trebui s-o găsești în cutia laterală din partea dreaptă. Yalele, dacă n-o să reușești să le deschizi, vei fi nevoit să le găurești/distrugi cu bormașina. Se găsesc noi, cu 2 chei. Editat Decembrie 27, 2016 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian dac Postat Decembrie 27, 2016 Autor Share Postat Decembrie 27, 2016 am doua randuri de chei cu cap de plastic, cunosc ij-ul, dar ma gandesc sa nu fi incurcat propietarul cheile si sa mi fi dat altele.despre butucul care blocheaza ghidonul, stiu ca nu e montat de fabrica si vine infasurat in hartie cerata si pus in cutia bateriei. o sa vad daca e acolo cand reusesc sa le deschid. de culoarea rosie-maronie nu stiam, am vazut, dar ale mele sunt toate negre, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 (editat) Dacă sunt chei originale ar trebui ca cea de contact să fie inscriptionată IJ, cea de la cutii neinscriptionată. Cheile originale, în momentul cumpărării motocicletei, împreună cu notița tehnică și certificatul de garanție, se înmânează proprietarului ambele seturi puse pe 2 inele. Pe fiecare inel se găsește 1 cheie pentru contact, 1 cheie pentru cutiile laterale, 1 cheie pentru blocarea ghidonului. Deci nu ai ce găsi în cutiile laterale. Editat Decembrie 27, 2016 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian dac Postat Decembrie 27, 2016 Autor Share Postat Decembrie 27, 2016 (editat) astea sunt cheile primite de mine si cartea. ambele serii sunt negre si inscriptionate cu IJ. cat despre butucul de blocare al ghidonului, doi cunoscuti de-ai mei au cumparat ijuri noi in anii 90 si ambii au gasit butucul cu toate accesoriile pentru montat in cutie, nu montat pe cadru. o sa pun poze cand deschid cutiile mele. Editat Decembrie 27, 2016 de marian dac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.