mihai85 Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 (editat) Salut, Urmeaza sa instalez pe motocicleta pe injectie o alta toba (doar finalul) si un filtru de aer sport si ulteriror o sa schimb si galeriile cu unele fara catalizator. Vroiam sa ma lamuresc cu e cu PCV-ul si autotune. Cine comercializeaza in power commander? Cine are dyno (de preferat in Bucuresti) pentru a face o harta custom exact pentru ce am eu nevoie? Daca instalezi si autotune mai este nevoie de dyno? Daca schimb doar finalul este necesar un PCV in prima faza? PS: care este costul unui dynorun? Multumesc pentru eventualele raspunsuri. Editat Ianuarie 9, 2017 de mihai85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 (editat) Singurii care pot face profi aceasta treaba sunt United Motors, in Pipera. Nimic nu inlocuieste un Dyno run, nici mama Autotune-ului... Editat Ianuarie 9, 2017 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Ianuarie 9, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2017 De United Motors am citit si eu dar feedback-ul celor care au fost la ei era negativ. Ce-i drept toate posturile gasite pe tema asta erau de prin 2011, nu am gasit nimic actualizat si mai mult ca sigur de atunci pana in prezent s-au schimbat lucrurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Daca te iei dupa toti haterii de pe acest forum, o sa iti faci singur acasa, pe bordura, reparatiile la motocicleta. Din cauza unor specimene care arunca cu rahat in toata lumea, toate service-urile mari din Bucuresti nu mai activeaza pe acest forum. Nu te-ai intrebat de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Ianuarie 9, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2017 Daca te iei dupa toti haterii de pe acest forum, o sa iti faci singur acasa, pe bordura, reparatiile la motocicleta. Din cauza unor specimene care arunca cu rahat in toata lumea, toate service-urile mari din Bucuresti nu mai activeaza pe acest forum. Nu te-ai intrebat de ce? Ai dreptate, sunt multi hateri pe internet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 haterul numarul 1 prezent la datorie. » Post actualizat in 09 Jan 2017 09:34In primul rand spune despre ce moto e vorba ca sa stie lumea unde sa te indrume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Ianuarie 9, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2017 haterul numarul 1 prezent la datorie. » Post actualizat in 09 Jan 2017 09:34 In primul rand spune despre ce moto e vorba ca sa stie lumea unde sa te indrume. e vorba de o motocicleta de strada husqvarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Cum naiba sa tunezi o moto la care nu gasesti nici macar piese de schimb? Vinde-o mai repede. Nu merita investiia, oricit ti-ar placea initial. Deaia KTM e no1, pt ca are retea pt piese de schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Sunt si ei no1 LA ceva )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Ianuarie 9, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2017 Cum naiba sa tunezi o moto la care nu gasesti nici macar piese de schimb? Vinde-o mai repede. Nu merita investiia, oricit ti-ar placea initial. Deaia KTM e no1, pt ca are retea pt piese de schimb. Motocicleta asta e speciala, nu o vand niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Deaia KTM e no1, pt ca are retea pt piese de schimb. Și de ce ai găsi mai ușor piese de KTM decât de Husky, având în vedere că este tot marca lor? Cei care au piese de KTM sigur au și de Husqvarna, partea mecanică este cam identică oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Cred ca e vorba de Nuda. Acolo sunt multe repere BMW, inclusiv motorul e derivat din f800. Inca nu ii cumparase KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Ianuarie 9, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2017 nu imi fac griji de piese de schimb. sunt multe depozite cu stocuri uriase pentru modelul meu. revenind la subiect, exista vreun risc daca nu fac o mapare dupa ce instalez filturi de aer si evacuarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Cred ca e vorba de Nuda. Acolo sunt multe repere BMW, inclusiv motorul e derivat din f800. Inca nu ii cumparase KTM. Dacă este Nuda, așa este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Ianuarie 9, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2017 Dacă este Nuda, așa este. Nuda e modelul si da sunt multe piese de BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 exista vreun risc daca nu fac o mapare dupa ce instalez filturi de aer si evacuarea? Exista doar riscul sa mearga mai prost in diferite regimuri de turatie decat ar merge cu mapare. Daca e vorba de traseu full, da o sa mearga mai inconstant in ture mici. Daca e doar slip-on nu e nevoie de mapare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Ianuarie 9, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2017 (editat) am inteles, e recomandat sa fac un dyno run inainte (stock) si unul dupa ce instalez toba si filtrul sa am o referinta sau pot sa le montez linistit si cand sunt gata sa montez pcv-ul o pun pe dyno? Editat Ianuarie 9, 2017 de mihai85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Te ai dat tu pana ai scos nitul din.mobra asta si mai vrei?inseamna ca esti destul de bun,acum de ce vrei toate astea pe o motocicleta met a?ca in functie de ce faci cu ea un tunning ieftin e sa te joci cu raportul pinioanelor.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 tot ce vrei sa pui tu pe ea nu-ti poate aduce mai mult de 6-7 cai si poate cu mult noroc o putere mai "liniara",fiind vorba de husvarna nu te vad bine,abandoneaza "proiectul" ,mai bine cauti sa-i pui anvelope de top + un kit de lant modificat Mult succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 (editat) Te ai dat tu pana ai scos nitul din.mobra asta si mai vrei?inseamna ca esti destul de bun,acum de ce vrei toate astea pe o motocicleta met a?ca in functie de ce faci cu ea un tunning ieftin e sa te joci cu raportul pinioanelor.Bafta Daca este Nuda, atunci ar trebui sa faci un drive-test cu una. Dpmdv un proiect mort din fasa datorita motorului super lesinat. Pacat, fiindca designul este superb. Cine s-a dat cu Nuda sau cu orice F800, stie ca sunt toate motoare de incepatori sau gagici. Chiar si cu 900 cmc la Nuda. M-am dat cu ele la un drive test Bmw acum cativa ani si nu m-a plesnit niciuna. Din contra, ma lua cu somn. Orice tentativa de marire a puterii nu poate fi un lucru rau. Din pacate, nu va fi o revelatie nici dupa multii bani bagati in treaba asta, fiindca baza de plecare este slaba. Editat Ianuarie 9, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Ianuarie 9, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2017 (editat) Poate nu ati inteles ce doresc sa fac si poate e din cauza ca nu am explicat exact ce urmaresc. Doresc sa schimb evacuarea doar pentru placerea sunetului pe care il face motorul si pentru aspect. Am cerut pareri despre pcv si despre dyno ca este prima mea motocicleta si vreau sa fac lucrurile cum trebuie si pana la capat fara jumatati de masura. Nu caut sa scot nu stiu cati cai la roata sau alte chestii de genul. Pur si simplu nu vreau sa stric ceva la motor din cauza afr samd, nu ma pricep, doar ce am mai citit pe ici pe colo. Daca vreau mai multi cai sau caut altceva e simplu, imi iau o motocicleta pentru ce caut, vitez/cai putere, etc. Am cautat o motocicleta de oras si care sa fie fun si asta mi-am luat. Am anvelope de top cmd, gp racer. Nu am zis ca "am scos nitul din ea" sau orice altceva... Editat Ianuarie 9, 2017 de mihai85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andra Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Royal Jordanian putin? Faina mobra si nu vad de ce 100 de cai n-ar fi destui pentru un naked. E clar ca omul vrea modificarile pentru sunet. Doar slip-on-ul nu necesita nici o remapare. Poti merge cu intregul sistem de evacuare fara remapare fara sa daunezi prea mult motorului, dar liniaritatea la acceleratie va avea de suferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Ianuarie 9, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2017 Royal Jordanian putin? Faina mobra si nu vad de ce 100 de cai n-ar fi destui pentru un naked. E clar ca omul vrea modificarile pentru sunet. Doar slip-on-ul nu necesita nici o remapare. Poti merge cu intregul sistem de evacuare fara remapare fara sa daunezi prea mult motorului, dar liniaritatea la acceleratie va avea de suferit. Royal jordanian a facut modelul cunoscut peste tot prin clipurile lui dar eu am vazut motocicelta asta cu mult inaite sa se bucure de popularitate prin yt, in 2013 pe strada in norvegia si atunci am zis ca vreau motocicleta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 (editat) doar slip-on-ul nu necesita nici o remapare. +1 Editat Ianuarie 9, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Păi asa spune omule,la un 4t nu e o foarte mare diferenta de putere dacă schimbi toba finala,si mapare cred ca poate face si TNG si JAGI,trebuie sa vorbesti cu ei si vezi părerea lor.Motocicletele de oras sunt mai silentioase pentru ca sunt de oras unde se presupune ca nu trebuie sa deranjezi vecinii,acum eu vorbesc care pe ktm 525 mi am pus toba carbon two brother race only,de pornesc toate alarmele cu ea,oricum.in primavara o schimb ca ma doare capul rau. » Post actualizat in 09 Jan 2017 21:17 Vrei golaneala iei un supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.