DanMotoCiuc Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Porneste doar cand vrea. Pare uneori ca e moarta bateria, nu face nimic, alteori invarte putin si nu porneste, alteori nici macar un led/far nu se aprinde cand se pune contactul. am verificat si bateria si are 12,6 v si cand e in sarcina are 14,5 v. Deci e buna, alternatorul incarca, si totusi ce ar putea sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 un contact imperfect ? borne oxidate ? poate butonul kill engine ? releul de pornire ? ( cand nu face nimic, incearca sa faci scurt intre cele 2 prinderi ale releului, cu ceva metalic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 (editat) e posibil baterie sa iti arate 12 v dar e posibil sa fie amperajul scazut sa sti daca e veche bateria sa stii ca nu mai tina amperii Editat Ianuarie 17, 2017 de Virus3nd3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihut Daniel Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Cum verific amperajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 https://www.youtube.com/watch?v=EJ2bRR_dpeU uite aici un tutorial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Pune firele pe limba! si vezi daca scutura. N-ar trebui sa fie o problema ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 https://www.youtube.com/watch?v=EJ2bRR_dpeU uite aici un tutorial lol mai bine un cantar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Salut. Am vazut 2 F4i-uri care faceau probleme datorita unei mufe oxidate . contact imperfect . Era o mufa gri/alb cu mai multe fire pe partea stanga sus ( prin zona ghidonului ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihut Daniel Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 In tutorial nu arată decât cum se setează aparatul. Se pune in serie din câte știu. Dar cum mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 In tutorial nu arată decât cum se setează aparatul. Se pune in serie din câte știu. Dar cum mai exact? Invers decat in paralel ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Multimetrul e de 10A, posibil sa se strice / arda siguranta interna ( daca are ) incercind pornirea cu el inseriat......cum naibi sa inseriezi fire de 0,5 mm (tatori) cu bateria !? Ai masurat tensiunea pe baterie, ai masurat si caderea de tensiune "in sarcina" ( probabil cand invarte electromotorul ? ) si totul e ok, deci, verifica contactele, mai mult ca sigur ai unul imperfect, mai ales ca nu se aprind nici becurile in bord....uneori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 (editat) Verifica aici daca totul este ok. Editat Ianuarie 17, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Botunul de starter cedeaza primul... desfa acea comanda si vezi exact ce si cum este oxidat. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Botunul de starter cedeaza primul... desfa acea comanda si vezi exact ce si cum este oxidat. Spor! Mai Mihai uite ce zice baiatul aici: Porneste doar cand vrea. Pare uneori ca e moarta bateria, nu face nimic, alteori invarte putin si nu porneste, alteori nici macar un led/far nu se aprinde cand se pune contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Mai Mihai uite ce zice baiatul aici: Porneste doar cand vrea. Pare uneori ca e moarta bateria, nu face nimic, alteori invarte putin si nu porneste, alteori nici macar un led/far nu se aprinde cand se pune contactul. poate are un cumul de probleme, si fiecare simtom cu problema lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 Eu spun ca e gata bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 poate are un cumul de probleme, si fiecare simtom cu problema lui Si asta este posibil,ramane sa vedem ce gaseste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktor Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 Mufa farului oxidata, verifica acolo prima data. Ciudat dar da, am vazut simptomul asta, far ars si facea exact ca la tine. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 Mufa farului oxidata, verifica acolo prima data. Ciudat dar da, am vazut simptomul asta, far ars si facea exact ca la tine. Spor sau pur si simplu e posedata de diavol !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.