Lucian_M Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 (editat) Ca sa tin evidenta lucrarilor facute la motor si sa am un fel de referinta pentru cand va fi cazul sa o vand, m-am gandit sa ii fac si eu vacii un fel de jurnal de... ghidon . Luata pe 14 septembrie 2016, in aceeasi zi in care am vandut primul meu motor, Kawasaki ER5. Dupa doua ore deja bateam palma cu omul, dar stiam deja motorul, stateam totusi cu inima la gura sa nu-l fi vandut in interval de cateva ore (vorbisem dimineata cu el). L-am primit cam chel, doar cu un scut din metal (facut de un meserias din zona), aripa roata spate si un set de side-case (suporti facuti de acelasi meserias), o singura cheie, cateva scule in trusa si un parbriz... mat . Insa dupa cateva saptamani s-a transformat, cinema mi l-a polishat si daca inainte arata de nota 2, acum arata cam de nota 8,5-9 (unele zgarieturi au ramas). pretul pentru manopera a fost de 70 lei, ca l-am ajutat si eu la tinut. Interventii: - ulei Motul 5100 10w40, Fu si FA Hi-Flo, bujii NGK CR8E - 28.633 km - servisat furca (simeringuri ulei si praf + bucsi - AllBalls, ulei Repsol) - 460 lei - 28.900 km - oglinzi noi (de Pegaso Cube) - 150 lei - indreptat cadrul farului - servisat frane (lichid frana DOT 4, curatare integrala circuite, era jeg la greu) - gresat cablu ambreiaj - 29.007 Recent a primit: - cauciucuri noi, Metz Tourance (clasicele), cel de pe spate a fost montat, cel de pe fata mai asteapta, nu am cum sa o salt de bot momentan - au fost montate bobine pentru bascula - saptamana trecuta a venit si deflectorul pentru parbriz - ham relee pentru faruri - LED pozitie si LED frana+pozitie (dar nu prea se distinge frana de pozitie, cred ca renunt la ele) - plastic gen cruise-control - voltmetru digital (ceaina, dar indica bine, e testat) - top-case Givi Maxia 50 (merci, Cristi) + talpa aferenta (Givi, aliaj, cred) - protectii vant pentru maini (nemontate) - crash-bar Kappa (nemontat) - deflector parbriz (ceaina, destul de bine facut) - dublura cheie, cica Suzuki (ceaina, evident) - kit tratament POR15 (multumesc, Cristian) - toba LeoVinci Trebuie sa mai ajunga suportul pentru telefon, rim-stripes (reflectorizante), strobe-module pentru stop frana (ai dreq cinezi sau romani, cine stie pe unde sunt pachetele). Ce mai am de facut: - verificat rulmenti roata fata (cei de pe spate sunt ok) - inlocuit rulment foaie + rulmenti jug - verificat jocul supapelor (Bozoro se va ocupa) - verificat/facut sincronizarea - verificat rulmentii cu ace de la amortizor (ma ia cu frica, is scumpi in draci) - facut by-pass la filtrul de inalta presiune si adaugat un filtru metalic, extern - vopsit scutul (arata naspa) - ar merge si o vopsea carene, dar pretul m-a pus in fund, 800 lei. Nu dau atat, nu particip la concursuri de frumusete, prefer sa o vopsesc la un prieten, daca o fi sa fie. - montat alimentare USB pe ghidon/carena bordului si una clasica dubla sau tripla sub sa - montat plasa de protectie radiator (voi cauta ceva din aluminiu, cu ochiuri in romb) - front fender-extender - tampoane foaie spate (sunt pe drum - buson baie (magnetic, tot pe drum) - pe parcurs mai apar si alte chestii, sunt sigur. Pe 5 noiembrie am facut ultima iesire la Radauti, ocazie cu care am descoperit ce misto e sa mergi pe ploaie si grindina la 5 grade (am mai mers pe ploaie, pe grindina, dar mai sus de 10-15 grade), fara hand-guards si manere incalzite. La ora 24 expira ganrantia, asa ca si pana acum motorul sta intr-unul din holurile casei. Pe 9 februarie i-am tras numar, a fost greu, dar am izbutit, e jale la inmatriculari in perioada asta. Pe 19 martie expira ITP-ul, alta chestie faina. Teoretic macar, vaca are acum 30.000 km, prima inmatriculare in 2004 (la italieni), Cosmin o avea din 2015 (parca), a circulat putin cu ea. Nu pun mare baza pe km aia, dar grupul propulsor arata foarte bine, nu are vopsea sarita, suruburile par intacte, furtunele la fel. Discurile au 4,9 mm, pe cel de pe spate nu l-am verificat. Placutele sunt toate albastre, dar nu imi dau seama daca sunt Brembo sau altceva. Franeaza foarte bine, dupa parerea mea. Dupa parerea altora- nu prea. Dar mie mi se pare ok. Motorul arata binisor pentru varsta lui, trage foarte bine, manevrabilitatea imi convine de minune. Confortul iarasi e ok, nu am de ce ma plange, dar un riser n-ar prinde rau, cu tot cu niste furtune noi sau cu insertie metalica. Incarcat (cu greu, dadea eroare) cateva poze. » Post actualizat in 12 Feb 2017 19:33Astea le mai am. Editat Februarie 12, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 cauciucuri noi, Metz Tourance (clasicele), cel de pe spate a fost montat, cel de pe fata mai asteapta, nu am cum sa o salt de bot momentan Baga cateva lemne sub galeria de evacuare din fata in timp ce motocicelta e pe cricul central (daca ai). Daca nu ai cric central acum e momentul sa-ti cumperi, dupa crashbar e cel mai important accesoriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 13, 2017 Autor Share Postat Februarie 13, 2017 Merci de pont, asa m-a sfatuit si Bozoro. Cric crocodil este (il imprumut de la tata, si asa nu il foloseste), lemne se gasesc. Cric central nu stiu daca iau, de banii aia mai bine cumpar rulmentii cu ace de la amortizorul spate, daca se va dovedi ca-s uzati. Imi fac/iau stander, bobine bascula am, treaba e ca si rezolvata. Aaaa, am uitat sa precizez la lista de imbunatatiri: ungator de lant, cum am avut pe ER5. Imi mai trebuie pompita, ca furtun si recipient am deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 nu it trebuie nici o pompita. pui rezervorul in carena stanga pate si un robinet vacumatic si e suficenta forta de gravitatie sa unga. eventual mai pui un robinet de acvariu pe furtun sa dozezi mai fin picatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 14, 2017 Autor Share Postat Februarie 14, 2017 Da, merge si asa, dar prefer fara automatizare . Am eu pasarelele mele. Tampoane vechi vs noi. Diferenta enorma. Avem si un buson magnetic pentru baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 15, 2017 Share Postat Februarie 15, 2017 cu automatizarea am avut surprize neplacute: a ramas deschis si a bagat tot uleiul odata, evident pe roata. noroc ca s-a intamplat pe drum drept si ne-am dat seama la prima oprire. ca altfel era buba asigurata la prima curba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 15, 2017 Autor Share Postat Februarie 15, 2017 La ER5 a mers stas sistemul meu cu pompita de drujbă. Simplu, fiabil, destul de precis. Nu mă complic cu automatizări, prefer să îi "spun" eu când și cât ulei să lase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 15, 2017 Share Postat Februarie 15, 2017 e suficient sa uiti odata la momentul potrivit si pa lant (patit). mai bine automat dar fara electronica. de 10 ani merg asa si e perfect. ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 15, 2017 Autor Share Postat Februarie 15, 2017 Am în vedere și această variantă. It's alive!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 La 15.02.2017 la 7:41, Lucian_M a spus: La ER5 a mers stas sistemul meu cu pompita de drujbă. Simplu, fiabil, destul de precis. Nu mă complic cu automatizări, prefer să îi "spun" eu când și cât ulei să lase. Ai o poza cu pompita de drujba ? Interesanta ideea. Cine o actioneaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 21, 2017 Autor Share Postat Februarie 21, 2017 Eu, cu mânuța stângă. Simplu, ușor și greu de stricat. Mâine iau una și pentru vacă. » Post actualizat in 21 Feb 2017 19:09 Mda, exprimare de rahat... Trebuia așa: ușor de folosit, greu de stricat. Poze proaspete de la operațiunea sufletului: scoaterea roții față. Montaj anvelopă, zero grame plumb. Iupiiii!!! Premieră! Roata a fost lăsată ulterior la George, să îi schimbe rulmenții, a găsit rapid doar FAG. Mâine merg să o iau. L-am sunat pe George să ia și rulment pentru foaie. Puii mei, să fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Pai sefu, cand o salti pe lateral o dai jos de pe stander, ca de aia e greu!!!! Sa ramana pe roata spate si cricul lateral. :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 23, 2017 Autor Share Postat Februarie 23, 2017 Știu, am încercat, dar nu mi-a ieșit pasenta... Tot bătrânește, hardcore a mers. Acuși montez roata, carena, poate si barele. De s-ar termina ședința, să plec acasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Detaliaza un pic fotografic cum e cu ungatorul pe baza de pompita de drujba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 23, 2017 Autor Share Postat Februarie 23, 2017 Rezervorul (un tub de gel de 250 ml) pus undeva (eu il aveam in carena stanga-spate), furtun pana la pompita, alt furtun spre duza. Duza e de fapt capatul furtunului, in care am bagat o sarma de cupru (pentru rigiditate) si un varf de faseta de plastic (soricel) pentru directionarea picaturii (fix pe pinion). SImplu si eficient. Azi am facut prima plimbare, vreo 60-70 km. Cam frigut, dar parbrizul si-a facut treaba. Am pus si deflectorul, care are efect peste asteptari. Cauciucurile, desi noi, au aderenta buna pe asfaltul murdar, nu am simtit niciun moment ca as pierde aderenta, insa nici eu nu am fortat stilul. Poza din seara asta. A se ignora peisajul. » Post actualizat in 26 Feb 2017 14:51Ghici care-i a mea...» Post actualizat in 26 Feb 2017 20:09Ca sa nu raman in urma cu lucrarile la motor, in ultima vreme s-au intreprins urmatoarele lucrari metodico-stiintifice: - montat toba - montat deflector - montat tampoane pinion spate - montat si echilibrat cauciucuri - curatat, uns si intins lant - rulmenti roata fata Ce ar mai ramane de facut in viitorul foarte apropiat (scriu ca sa nu uit): - montat crash-bars - montat suport pentru top-case - instalat hamul pentru faruri (merge scurta si lunga, dar nu si flash, merg la un electrician si i-o da el de cap), strobe-ul pentru stop si bec LED la numar (sa scot becul clasic) - montat hand-guards (azi mi-ar fi prins tare bine, ca mi-au cam inghetat labutele). In viitorul un piiic mai indepartat (cateva luni): - verificat joc supape, rulmenti cu ace de la telescop, o inspectie cap-coada - inlocuit rulmenti jug si roata spate - modificat instalatie lumini spate (cuple electrice pentru side-case, am pe ele lumini de frana si semnalizare) - demontat scut, finisat si vopsit negru mat - niste proiectoare LED nu mi-ar prinde rau, le am in proiect - porturi USB pe ghidon (sau prin zona), priza normala sub sa Ce-o mai fi, vedem pe parcurs, o luam usor-usor. » Post actualizat in 04 Mar 2017 16:30Montat paravanturi, degresat melcul de la ambreiaj apoi uns cu vaselină din abundență, gresat cablu ambreiaj, nituit toba.» Post actualizat in 15 Mar 2017 17:52Servisat etrier spate, am descoperit ca am placute Brembo. » Post actualizat in 18 Mar 2017 16:51Azi a primit bar-risers. Multumesc mult, Mihai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 19, 2017 Autor Share Postat Aprilie 19, 2017 Intre timp: - montat hamul cu relee pentru faruri; - montat suport telefon (dar va fi modificata prinderea); - manufacturat si instalat ungator lant (excelenta chestie); - montat crash-bar; - montat si placa pentru topcase; - modificat luminile pe spate (LED total + flasher pentru stop); - servisat etrieri fata; - vopsit partial scutul. Pe viitor ramane de facut ce e in lista, maine (adica azi) am in plan sa ii schimb antigelul). Nici placutele de frana nu vor fi lasate deoparte, voi comanda un set complet, Brembo albastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Foarte interesante bar-risers, fix asa ceva imi trebuie si mie,imi poti spune daca sunt custom made sau daca se pot comanda ? , spume mi te rog ce si de unde Multumesc anticipat Ps - tare mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 19, 2017 Autor Share Postat Aprilie 19, 2017 Merci! Sunt risere SwMotech, luate la un preţ bun de la un coleg de forum, sh. Îmbunătăţesc semnificativ confortul, dar trebuie pilită piedica rezervorului de lichid de frâna şi repoziţionat furtunul, tras un pic de cabluri. Să pui thread-locker albastru pe şuruburi, după ce ai stabilit exact poziţia ghidonului. Ca idee, vaca (aşa îi spun eu) mai are nevoie de TLC, pe moment mă descurc cu finanțele, că rezolv încetişor problemele. Unele chestii le fac eu, dar pentru fineţuri apelez la specialişti (rulmenţi, montaj gume, sincronizare, reglaj supape). Dacă era să merg doar la mecanic, mă usca manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Eu vreau ceva de genu ptr un suzuki bandit . Dar am inteles ideea ,o sa caut ceva de genu ,nu stiam ca exista,ms 🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 19, 2017 Autor Share Postat Aprilie 19, 2017 Găseşti cam pentru orice model. Cu plăcere, o zi frumoasă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Am cautat pe siteu lor si genu asta cum ai tu,ptr mobra mea nu au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 20, 2017 Autor Share Postat Aprilie 20, 2017 Atunci vezi pe aliexpress. Sau prin tara, sunt baieti care fabrica risere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 George, vezi ca alea nu sint risere simple, ci risere cu offset, ceva mai greu de gasit intr-adevar. Si mai intreaba (pe sectiunea/topicul motocicletei tale) cit rise si cit offset iti permit comenzile la pungasul tau, sa nu te trezesti ca dai banii degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 La 20.04.2017 la 11:01, Lucian_M a spus: Atunci vezi pe aliexpress. Sau prin tara, sunt baieti care fabrica risere. Ai idee cine ar putea fabrica un astfel de set ? » Post actualizat in 21 Apr 2017 20:11 La 20.04.2017 la 11:46, FLEX a spus: George, vezi ca alea nu sint risere simple, ci risere cu offset, ceva mai greu de gasit intr-adevar. Si mai intreaba (pe sectiunea/topicul motocicletei tale) cit rise si cit offset iti permit comenzile la pungasul tau, sa nu te trezesti ca dai banii degeaba Am deja risere de 2,5 cm si nu imi sunt de ajuns,plus toate comenzile sunt intinse la maxim , trebuiesc fix unele asa ca cele de pe V-strom ,indreptate spre mine ,deoarece am mainile scurte Trebuie sa schimb tot ce inseamna cablaj si conducte daca pun ceva de genu ,dar macar sa gasesc eu ceva asa ca restu se rezolva 🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 21, 2017 Autor Share Postat Aprilie 21, 2017 (editat) In cazul asta, poti prelungi cablurile electrice, iar pentru frana- alte conducte. Daca modifici foarte mult pozitia, e posibil sa se manevreze ciudat motorul. Zic si eu, nu m-am suit niciodata pe Bandit. O sa am totusi o rugaminte, hai sa mutam discutia asta pe topicul motorului tau, ca aici e alt model de Suzuki. Rog un moderator sa mute postarile acolo. Editat Aprilie 21, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.