Sari la conținut

Suzuki V-strom DL650


Lucian_M
 Share

Postări Recomandate

Ca sa tin evidenta lucrarilor facute la motor si sa am un fel de referinta pentru cand va fi cazul sa o vand, m-am gandit sa ii fac si eu vacii un fel de jurnal de... ghidon :D.

 

Luata pe 14 septembrie 2016, in aceeasi zi in care am vandut primul meu motor, Kawasaki ER5. Dupa doua ore deja bateam palma cu omul, dar stiam deja motorul, stateam totusi cu inima la gura sa nu-l fi vandut in interval de cateva ore (vorbisem dimineata cu el). L-am primit cam chel, doar cu un scut din metal (facut de un meserias din zona), aripa roata spate si un set de side-case (suporti facuti de acelasi meserias), o singura cheie, cateva scule in trusa si un parbriz... mat :D. Insa dupa cateva saptamani s-a transformat, cinema mi l-a polishat si daca inainte arata de nota 2, acum arata cam de nota 8,5-9 (unele zgarieturi au ramas). pretul pentru manopera a fost de 70 lei, ca l-am ajutat si eu la tinut.

Interventii:

- ulei Motul 5100 10w40, Fu si FA Hi-Flo, bujii NGK CR8E - 28.633 km

- servisat furca (simeringuri ulei si praf + bucsi - AllBalls, ulei Repsol) - 460 lei - 28.900 km

- oglinzi noi (de Pegaso Cube) - 150 lei

- indreptat cadrul farului

- servisat frane (lichid frana DOT 4, curatare integrala circuite, era jeg la greu)

- gresat cablu ambreiaj - 29.007

Recent a primit:

- cauciucuri noi, Metz Tourance (clasicele), cel de pe spate a fost montat, cel de pe fata mai asteapta, nu am cum sa o salt de bot momentan

- au fost montate bobine pentru bascula

- saptamana trecuta a venit si deflectorul pentru parbriz

- ham relee pentru faruri

- LED pozitie si LED frana+pozitie (dar nu prea se distinge frana de pozitie, cred ca renunt la ele)

- plastic gen cruise-control

- voltmetru digital (ceaina, dar indica bine, e testat)

- top-case Givi Maxia 50 (merci, Cristi) + talpa aferenta (Givi, aliaj, cred)

- protectii vant pentru maini (nemontate)

- crash-bar Kappa (nemontat)

- deflector parbriz (ceaina, destul de bine facut)

- dublura cheie, cica Suzuki (ceaina, evident)

- kit tratament POR15 (multumesc, Cristian)

- toba LeoVinci

Trebuie sa mai ajunga suportul pentru telefon, rim-stripes (reflectorizante), strobe-module pentru stop frana (ai dreq cinezi sau romani, cine stie pe unde sunt pachetele).

Ce mai am de facut:

- verificat rulmenti roata fata (cei de pe spate sunt ok)

- inlocuit rulment foaie + rulmenti jug

- verificat jocul supapelor (Bozoro se va ocupa)

- verificat/facut sincronizarea

- verificat rulmentii cu ace de la amortizor (ma ia cu frica, is scumpi in draci)

- facut by-pass la filtrul de inalta presiune si adaugat un filtru metalic, extern

- vopsit scutul (arata naspa)

- ar merge si o vopsea carene, dar pretul m-a pus in fund, 800 lei. Nu dau atat, nu particip la concursuri de frumusete, prefer sa o vopsesc la un prieten, daca o fi sa fie.

- montat alimentare USB pe ghidon/carena bordului si una clasica dubla sau tripla sub sa

- montat plasa de protectie radiator (voi cauta ceva din aluminiu, cu ochiuri in romb)

- front fender-extender

- tampoane foaie spate (sunt pe drum

- buson baie (magnetic, tot pe drum)

- pe parcurs mai apar si alte chestii, sunt sigur.

Pe 5 noiembrie am facut ultima iesire la Radauti, ocazie cu care am descoperit ce misto e sa mergi pe ploaie si grindina la 5 grade (am mai mers pe ploaie, pe grindina, dar mai sus de 10-15 grade), fara hand-guards si manere incalzite. La ora 24 expira ganrantia, asa ca si pana acum motorul sta intr-unul din holurile casei. Pe 9 februarie i-am tras numar, a fost greu, dar am izbutit, e jale la inmatriculari in perioada asta. Pe 19 martie expira ITP-ul, alta chestie faina.

Teoretic macar, vaca are acum 30.000 km, prima inmatriculare in 2004 (la italieni), Cosmin o avea din 2015 (parca), a circulat putin cu ea. Nu pun mare baza pe km aia, dar grupul propulsor arata foarte bine, nu are vopsea sarita, suruburile par intacte, furtunele la fel. Discurile au 4,9 mm, pe cel de pe spate nu l-am verificat. Placutele sunt toate albastre, dar nu imi dau seama daca sunt Brembo sau altceva. Franeaza foarte bine, dupa parerea mea. Dupa parerea altora- nu prea. Dar mie mi se pare ok.

Motorul arata binisor pentru varsta lui, trage foarte bine, manevrabilitatea imi convine de minune. Confortul iarasi e ok, nu am de ce ma plange, dar un riser n-ar prinde rau, cu tot cu niste furtune noi sau cu insertie metalica.

 

Incarcat (cu greu, dadea eroare) cateva poze.


» Post actualizat in 12 Feb 2017 19:33

Astea le mai am.

post-92464-0-59858600-1486926827_thumb.jpg

post-92464-0-52095000-1486926828_thumb.jpg

post-92464-0-45549700-1486926829_thumb.jpg

post-92464-0-20158600-1486926830_thumb.jpg

post-92464-0-91205900-1486926830_thumb.jpg

post-92464-0-57701000-1486926831_thumb.jpg

post-92464-0-27163800-1486926832_thumb.jpg

post-92464-0-18452000-1486926833_thumb.jpg

post-92464-0-98493500-1486926833_thumb.jpg

post-92464-0-29539300-1486926908_thumb.jpg

post-92464-0-48730300-1486926909_thumb.jpg

post-92464-0-66418700-1486926910_thumb.jpg

post-92464-0-74013400-1486926911_thumb.jpg

post-92464-0-73337200-1486926912_thumb.jpg

post-92464-0-69048400-1486926913_thumb.jpg

post-92464-0-56327900-1486926914_thumb.jpg

post-92464-0-43902700-1486926915_thumb.jpg

post-92464-0-89607200-1486926957_thumb.jpg

post-92464-0-33561500-1486926959_thumb.jpg

post-92464-0-52054100-1486926960_thumb.jpg

post-92464-0-61384600-1486926961_thumb.jpg

post-92464-0-72218100-1486926962_thumb.jpg

post-92464-0-88826800-1486926963_thumb.jpg

post-92464-0-06152500-1486926965_thumb.jpg

post-92464-0-87013700-1486927068_thumb.jpg

post-92464-0-81423800-1486927069_thumb.jpg

post-92464-0-21987500-1486927170_thumb.jpg

post-92464-0-20081500-1486927947_thumb.jpg

post-92464-0-08827200-1486927948_thumb.jpg

post-92464-0-97986100-1486927948_thumb.jpg

post-92464-0-78169800-1486927949_thumb.jpg

post-92464-0-77344000-1486927950_thumb.jpg

post-92464-0-66551100-1486927951_thumb.jpg

post-92464-0-65084600-1486927952_thumb.jpg

post-92464-0-53880200-1486927953_thumb.jpg

post-92464-0-37601700-1486927954_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 169
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cauciucuri noi, Metz Tourance (clasicele), cel de pe spate a fost montat, cel de pe fata mai asteapta, nu am cum sa o salt de bot momentan

 

Baga cateva lemne sub galeria de evacuare din fata in timp ce motocicelta e pe cricul central (daca ai).

Daca nu ai cric central acum e momentul sa-ti cumperi, dupa crashbar e cel mai important accesoriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de pont, asa m-a sfatuit si Bozoro.

Cric crocodil este (il imprumut de la tata, si asa nu il foloseste), lemne se gasesc.

Cric central nu stiu daca iau, de banii aia mai bine cumpar rulmentii cu ace de la amortizorul spate, daca se va dovedi ca-s uzati. Imi fac/iau stander, bobine bascula am, treaba e ca si rezolvata.

 

Aaaa, am uitat sa precizez la lista de imbunatatiri: ungator de lant, cum am avut pe ER5. Imi mai trebuie pompita, ca furtun si recipient am deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 15.02.2017 la 7:41, Lucian_M a spus:

La ER5 a mers stas sistemul meu cu pompita de drujbă. Simplu, fiabil, destul de precis. Nu mă complic cu automatizări, prefer să îi "spun" eu când și cât ulei să lase.

Ai o poza cu pompita de drujba ? Interesanta ideea. Cine o actioneaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, cu mânuța stângă.

Simplu, ușor și greu de stricat. Mâine iau una și pentru vacă.

» Post actualizat in 21 Feb 2017 19:09

Mda, exprimare de rahat...

Trebuia așa: ușor de folosit, greu de stricat.

Poze proaspete de la operațiunea sufletului: scoaterea roții față.

Montaj anvelopă, zero grame plumb. Iupiiii!!! Premieră!

Roata a fost lăsată ulterior la George, să îi schimbe rulmenții, a găsit rapid doar FAG. Mâine merg să o iau.

L-am sunat pe George să ia și rulment pentru foaie. Puii mei, să fie.

post-92464-0-24292100-1487702764_thumb.jpg

post-92464-0-84470900-1487703827_thumb.jpg

post-92464-0-97444300-1487704046_thumb.jpg

post-92464-0-71080200-1487704065_thumb.jpg

post-92464-0-88045300-1487704096_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul (un tub de gel de 250 ml) pus undeva (eu il aveam in carena stanga-spate), furtun pana la pompita, alt furtun spre duza. Duza e de fapt capatul furtunului, in care am bagat o sarma de cupru (pentru rigiditate) si un varf de faseta de plastic (soricel) pentru directionarea picaturii (fix pe pinion). SImplu si eficient.

 

Azi am facut prima plimbare, vreo 60-70 km. Cam frigut, dar parbrizul si-a facut treaba. Am pus si deflectorul, care are efect peste asteptari. Cauciucurile, desi noi, au aderenta buna pe asfaltul murdar, nu am simtit niciun moment ca as pierde aderenta, insa nici eu nu am fortat stilul.

 

Poza din seara asta. A se ignora peisajul.


» Post actualizat in 26 Feb 2017 14:51
Ghici care-i a mea...
» Post actualizat in 26 Feb 2017 20:09

Ca sa nu raman in urma cu lucrarile la motor, in ultima vreme s-au intreprins urmatoarele lucrari metodico-stiintifice:

- montat toba

- montat deflector

- montat tampoane pinion spate

- montat si echilibrat cauciucuri

- curatat, uns si intins lant

- rulmenti roata fata

 

Ce ar mai ramane de facut in viitorul foarte apropiat (scriu ca sa nu uit):

- montat crash-bars

- montat suport pentru top-case

- instalat hamul pentru faruri (merge scurta si lunga, dar nu si flash, merg la un electrician si i-o da el de cap), strobe-ul pentru stop si bec LED la numar (sa scot becul clasic)

- montat hand-guards (azi mi-ar fi prins tare bine, ca mi-au cam inghetat labutele).

 

In viitorul un piiic mai indepartat (cateva luni):

- verificat joc supape, rulmenti cu ace de la telescop, o inspectie cap-coada

- inlocuit rulmenti jug si roata spate

- modificat instalatie lumini spate (cuple electrice pentru side-case, am pe ele lumini de frana si semnalizare)

- demontat scut, finisat si vopsit negru mat

- niste proiectoare LED nu mi-ar prinde rau, le am in proiect

- porturi USB pe ghidon (sau prin zona), priza normala sub sa

 

Ce-o mai fi, vedem pe parcurs, o luam usor-usor.


» Post actualizat in 04 Mar 2017 16:30
Montat paravanturi, degresat melcul de la ambreiaj apoi uns cu vaselină din abundență, gresat cablu ambreiaj, nituit toba.
» Post actualizat in 15 Mar 2017 17:52

Servisat etrier spate, am descoperit ca am placute Brembo.


» Post actualizat in 18 Mar 2017 16:51

Azi a primit bar-risers. Multumesc mult, Mihai!

post-92464-0-25864400-1487868969_thumb.jpg

post-92464-0-02511900-1488120645_thumb.jpg

post-92464-0-41874000-1488644936_thumb.jpg

post-92464-0-71550800-1488644956_thumb.jpg

post-92464-0-51058300-1488644968_thumb.jpg

post-92464-0-44317000-1489600341_thumb.jpg

post-92464-0-64348800-1489855875_thumb.jpg

post-92464-0-09634200-1489855877_thumb.jpg

post-92464-0-35098500-1489855878_thumb.jpg

post-92464-0-75641600-1489855879_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Intre timp:

- montat hamul cu relee pentru faruri;

- montat suport telefon (dar va fi modificata prinderea);

- manufacturat si instalat ungator lant (excelenta chestie);

- montat crash-bar;

- montat si placa pentru topcase;

- modificat luminile pe spate (LED total + flasher pentru stop);

- servisat etrieri fata;

- vopsit partial scutul.

 

Pe viitor ramane de facut ce e in lista, maine (adica azi) am in plan sa ii schimb antigelul). Nici placutele de frana nu vor fi lasate deoparte, voi comanda un set complet, Brembo albastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci!

Sunt risere SwMotech, luate la un preţ bun de la un coleg de forum, sh. Îmbunătăţesc semnificativ confortul, dar trebuie pilită piedica rezervorului de lichid de frâna şi repoziţionat furtunul, tras un pic de cabluri. Să pui thread-locker albastru pe şuruburi, după ce ai stabilit exact poziţia ghidonului.

 

Ca idee, vaca (aşa îi spun eu) mai are nevoie de TLC, pe moment mă descurc cu finanțele, că rezolv încetişor problemele. Unele chestii le fac eu, dar pentru fineţuri apelez la specialişti (rulmenţi, montaj gume, sincronizare, reglaj supape). Dacă era să merg doar la mecanic, mă usca manopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, vezi ca alea nu sint risere simple, ci risere cu offset, ceva mai greu de gasit intr-adevar. Si mai intreaba (pe sectiunea/topicul motocicletei tale) cit rise si cit offset iti permit comenzile la pungasul :nono: tau, sa nu te trezesti ca dai banii degeaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 20.04.2017 la 11:01, Lucian_M a spus:

Atunci vezi pe aliexpress. Sau prin tara, sunt baieti care fabrica risere.

Ai idee cine ar putea fabrica un astfel de set ?

» Post actualizat in 21 Apr 2017 20:11

  La 20.04.2017 la 11:46, FLEX a spus:

George, vezi ca alea nu sint risere simple, ci risere cu offset, ceva mai greu de gasit intr-adevar. Si mai intreaba (pe sectiunea/topicul motocicletei tale) cit rise si cit offset iti permit comenzile la pungasul :nono: tau, sa nu te trezesti ca dai banii degeaba

Am deja risere de 2,5 cm si nu imi sunt de ajuns,plus toate comenzile sunt intinse la maxim , trebuiesc fix unele asa ca cele de pe V-strom ,indreptate spre mine ,deoarece am mainile scurte :)

 

Trebuie sa schimb tot ce inseamna cablaj si conducte daca pun ceva de genu ,dar macar sa gasesc eu ceva asa ca restu se rezolva 🖒

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta, poti prelungi cablurile electrice, iar pentru frana- alte conducte. Daca modifici foarte mult pozitia, e posibil sa se manevreze ciudat motorul. Zic si eu, nu m-am suit niciodata pe Bandit.

 

O sa am totusi o rugaminte, hai sa mutam discutia asta pe topicul motorului tau, ca aici e alt model de Suzuki. Rog un moderator sa mute postarile acolo.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...