Serban.S Postat Decembrie 3, 2018 Share Postat Decembrie 3, 2018 (editat) On 01.07.2018 at 17:58, Lucian_M said: Recent upgrades. In afară de capătul schimbătorului, totul e făcut și montat de mine, cu ce-am avut pe acasă. Talpa e din duraluminiu, glisierele din aluminiu de 2 mm. De unde ai luat capatul schimbatorului ? Editat Decembrie 3, 2018 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 3, 2018 Autor Share Postat Decembrie 3, 2018 E adus din US de catre un coleg. 100 lei piesa + 25 curierul in țară. https://motociclism.ro/profile/44625-greenharleyd/ - el s-a ocupat de tot, eu doar ce-am sarit cu banul. A fost o comanda mai mare, de 3 sau 4 bucati, s-a iesit bine cu transportul din US catre Ro, apoi prin cuier. Ptiu, curier. Asa-i cand nu te uiti la ce-ai scris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Decembrie 3, 2018 Share Postat Decembrie 3, 2018 Acum 2 ore, FLEX a spus: De aici: https://trufi.ro/cutii-scule-cutii-unelte-dotari-atelier-depozitare/geanta-scule-unelte-profesionala-tehnician/ La 130RON e chiar pomana, eu am dat 200 pe ale mele. Ale lui Lucian cred ca sint astea: https://trufi.ro/cutii-scule-cutii-unelte-dotari-atelier-depozitare/cutie-profesionala-scule-unelte-g22-t/ Multumesc de informatie. Vad ca firma este din Buzau. Ai comandat on line sau te-ai dus direct ? Se pot vedea si intr-un alt magazin de exemplu in Bucuresti ? Multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Decembrie 3, 2018 Share Postat Decembrie 3, 2018 5 hours ago, FLEX said: Uite un montaj de cutii Ketter mai inguste (22cm), nu am habar de volum dar par cam la jumatate fata de cele ale lui Lucian. Pentru prindere pe suporti le-am ranforsat cu platbande metalice pentru constructii (gata gaurite, din Hornbach). Au iesit cam la latimea ghidonului. O sa adaptez si un top-case dintr-o cutie de scule Ketter si pentru o iesire solo la haiduceala de o saptamana e suficient zic eu. Sau o iesire de o zi cu nefasta . Exact la astea ma refream si eu Ma rog... Fiecare stie de cat volum are nevoie pt bagaje....dar si cata greutate e dispus sa puna pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 3, 2018 Autor Share Postat Decembrie 3, 2018 Daca ai observat, s-a montat (bine, AM montat, impreuna cu sotia, ca sa fiu mai corect) un amortizor care suporta greutatea maxima de 450 kg. Am facut proba prin Dobrogea si Bulgaria, sincer regret ca nu l-am montat inca din 2017. Si amortizorul ala suporta multe. Mai spune lumea ca se mai intampla sa mai pice. Nu e bai mare, se poate servisa. Iar daca pica, se monteaza cel vechi, care oricum e mai bun decat nimic. Numai sa nu pice cand sunt plecat departe de casa. Cutiile lui Flex mi-ar fi convenit, dar sa fi avut o grosime cu 10 cm mai mare. Si cum nu exista ceva perfect (decat facut la comanda) si la pret mic, organizatoarele profesionale de santier fac minuni cand vine vorba de utilitate. BTW, ale mele cica sunt "KETTER", insa cica e si brandul TRUFI care le fabrica. Probabil depinde ce abtibild e lipit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Decembrie 4, 2018 Share Postat Decembrie 4, 2018 Acum 21 ore, Grigore1 a spus: Ai comandat on line sau te-ai dus direct ? Se pot vedea si intr-un alt magazin de exemplu in Bucuresti ? Multumesc inca o data! Online, de-asta au costat 200/buc, pretul de lista era ceva gen 185. Nu le-am vazut pe nicaieri in magazine DIY. Cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 Ma bucur Lucian ca ai gasit combinatia de bagaje ce functioneaza pt tine. Eu cred ca ma orientez pe cele ca a lui Flex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 22, 2018 Autor Share Postat Decembrie 22, 2018 (editat) Prima plimbare pe zăpadă. Prin curte, din spatele casei până în față, în hol. Am făcut găuri în gheață, chiar dacă am aruncat cenușă pe jos. Curățat și uns lanțul, încălzit motorul, făcut o cruce mare inainte si după 10 minute era în hol. Nici n-am zis că nu-i atât cum e la orizontală. Dacă am baftă, peste două luni îi arăt cum e afară. Editat Decembrie 22, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 28, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2019 Un mic upgrade, că lampa originală era pe ultimii metri. A ieșit decent, chiar dacă țeava blochează un pic lumina proiectată pe număr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 1, 2019 Autor Share Postat Februarie 1, 2019 Munca mea de astăzi... Scurtare și adaptare cabluri manșoane. Mâine poarte reușesc să cuplez și cutia cu siguranțe. Cutia nu a mai fost montată din motiv de sărbătoare (nu detaliez). Manșoanele sunt geniale, mă întreb de ce nu am pus din 2016 așa ceva pe mobră. Frig bine de tot prin mănuși Icon de iarnă. Aderența este decentă, chiar și cu guma spate aproape rasă. Cam frig la picioare, cizmele Forma Touring nu sunt în elementul lor sub 10 grade (azi au fost 5 la plecare și 3 pe traseu- cam 120 km). Per total, mulțumit de prima ieșire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 18, 2019 Autor Share Postat Februarie 18, 2019 A treia ieșire pe anul ăsta. Aderență scăzută, se blochează instant spatele. Soare, timp frumos, coafura rezistă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 8, 2019 Autor Share Postat Martie 8, 2019 (editat) Am reușit să montez și să echilibrez un Tourance Next pe spate. Omg, ce flancuri are... Pe lângă ăsta, Pilot Power 2ct e cauciuc de bicicletă. Lanțul ruginise pe laterale, l-am rezolvat cu perie moale de sârmă pusă în bormașină, spălat cu Kettenmax, suflat bine, uns cu ulei de transmisie. Arată mult mai bine. Sarea și-a lăsat amprenta asupra multor părți ale agregatului, se cere o spălare temeinică + ceva de protecție. Bateria a fost încărcată, sistemul electric funcționează în parametri. Mâine iese la o plimbărică. Editat Martie 8, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 15, 2019 Autor Share Postat Martie 15, 2019 Verdict ITP: bun tehnic. Km: 66175. După plimbarea de astăzi, mă declar încântat de Metzeler Tourance Next. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 27, 2019 Autor Share Postat Aprilie 27, 2019 (editat) Pentru ca stateam de cateva luni cu conducta metalica si fitingurile in cutie, m-am decis azi sa confectionez "furtunaraia" si sa o montez. Desfacut si etrierii, curatat tot ce s-a putut curata, montat inapoi, aerisit. Cu ocazia asta am constatat ca scutul trebuie (iar) sudat si vopsit, asa ca s-a procedat in consecinta (nu am mai avut timp sa il confectionez pe ala din aluminiu). Si daca tot au trecut 4700 km de la ultimul schimb de ulei, am mers la cutia cu surprize si am luat 3 bidoane de Eneos si un filtru de ulei. Sa fie bine ca sa nu fie rau, zic. De la 28500 km (asa arata bordul, in realitate nu stiu) cat avea pe 14 septembrie 2016 a ajuns acum la 67490 km. Se tine bine vechitura. Lantul avea un pic de rugina pe exterior, datorita faptului ca dupa iesirea de pe 3 februarie nu am spalat motorul, asa ca tot ce a fost atins de apa sarata (metal sau nemetal neprotejat de vopsea) a cam ruginit sau oxidat. Curatat bine, aplicat spray antirugina sau vopsea pe unde a fost cazul. Lantul a fost curatat pe laterale cu peria de sarma (moale) pusa in bormasina, apoi s-a suflat cu aer comprimat, ulterior s-a uns generos cu ulei de transmisie. Arata muuuult mai bine acum. Are vreo 38000 km, totusi. In urma verificarilor, am constatat totusi ca n-ar fi rau sa cumpar un set de reparatie etrieri fata. Am pierdut ieri unul din burdufurile mari de la glisiere si, pentru ca nu aveam altceva, am folosit unul din setul de reparatie etrier de la TRW, care s-au potrivit de minune in locul celor OEM. Acusi vor comenta unii ca am facut cine stie ce istorie. Editat Aprilie 27, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 3, 2019 Autor Share Postat Mai 3, 2019 Dupa 1000 și ceva de km, încărcat cu 400 kg, mă pot pronunța: DA, merită investiția. Frânele par mai sigure, mai precise. Dozarea se face mai fin, maneta e mai "fermă". Nu am muncit degeaba. Aseară, după ce m-am întors din "turneu", am schimbat discul și plăcuțele spate (disc EBC și plăcuțe Brembo roșii), desfăcut și pistonul, curățat, schimbat lichidul de frână, aerisit. Plăcuțele vechi au doar 15000 km, sunt terminate, dar frânez mult cu spatele. Trecem peste. Cauciucul față e varză, va primi perechea celui de pe spate, Next. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 14, 2019 Autor Share Postat Mai 14, 2019 (editat) Am un zgomot nasol la motor (bătaie), când trag de ambreiaj dispare. Verdictele: 1. arbore cotit dus 2. discuri ambreiaj uzate (parcă pierde putere când accelerez brusc în treptele inferioare), rulmentul ambreiajului. 3. rulment arbore principal cutie. Azi a venit anvelopa față, plumbul și bonusul. Magazinul îl știți. Editat Mai 14, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 23, 2019 Autor Share Postat Iunie 23, 2019 Dupa refacerea jocului la supape si a sincronizarii, bataia de la relanti a disparut. Este rugina in rezervor, se infunda filtrul de inalta presiune, va trebui facut bypass + filtru de carburant din metal (deja cumparat). Motoreta trage din nou cum trebuie, fara zgomote suspecte, socul electronic este iar activ. S-au montat bujii NGK Iridium si filtru de aer Hi-Flo. E aproape pregatita pentru concediu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 23, 2019 Autor Share Postat Iulie 23, 2019 Întors de mai bine de o săptămână din concediul de aproape 5000 km, motoreta s-a comportat impecabil. Ce e drept, a halit 1,5 litri de ulei, dar nici eu nu am fost tocmai blând cu accelerația. S-a completat constant. Mai prin toamnă voi înlocui ghidurile supapelor. Pe când eram în localitatea din poză, pe 7 iulie, am comandat un kit de led-uri h4, care au ajuns astazi. Preț: vreo 25 USD cu tot cu transport, l-am ridicat de la oficiul poștal din localitatea mea. Sunt curios cum vor funcționa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 O poveste de pe drum ? Grosglockner vreau si eu sa fac si sa ma intorc prin Dolomiti, Stelvio, localitatea din poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Salut ! Am vazut ca ai postat pe grupul de V-strom ca ai montat becurile. A fost nevoie de ceva modificari sau au fost plug and play? Ceva poze, in caz de modificari, ar fi binevenite ! As vrea sa pun si eu la GSXF, dar parca nu ma incanta ideea de a gauri capacele de plastic. Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 24, 2019 Autor Share Postat Iulie 24, 2019 George, sunt câteva mii de poze de pe traseu, voi încerca să fac o selecție și să scriu câteva impresii despre călătorie. Ciprian, nu se taie nimic. Scoți mufele, scoți manșoanele din cauciuc, apoi becurile, pui suportul, apoi manșonul, după care becul în soclu. La sfârșit cuplezi mufele și le prinzi de dedesubt cu ceva fasete. Atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iulie 25, 2019 Share Postat Iulie 25, 2019 Mersi Lucian ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 8, 2019 Autor Share Postat August 8, 2019 (editat) Din martie și până acum am reușit să cam trec prin guma spate. Mai am maxim 2 mm până la martorul de uzură. Fața a fost pusă un pic mai târziu, nu prea se vede uzura. Dar spatele... pătrat. Mersul cu pasager și bagaje roade puternic guma spate. Nu cred să aibă 12k km. Ce e drept, spate e meid in ceaina, fața in Jermania. Următoarea gumă spate va fi Scorpion trail 2. O să încerc și varianta asta. Speram să mă țină vreo 15-18k km guma spate, că deh, e dual-compound, dar slabe șanse. Cred că ăsta e prețul aderenței la sol. Kit de lanț am găsit la un magazin de piese auto din Piatra, preț preferențial - 430 cu o-ring sau 500 cu X-ring. Pentru că suportul de telefon a cam dat în primire (două urechi rupte, una din ele în Bosnia), am luat unul chinezesc, care a venit destul de repede, montat provizoriu pe ghidon. Stă foarte bine, dar cam jos, îl voi monta sus pe bord, când voi avea timp. Edit: 13.000 km are guma spate. Tot puțin. De fapt, la mine e anul și setul. Editat August 8, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Acum 9 minute, Lucian_M a spus: Kit de lanț am găsit la un magazin de piese auto din Piatra, preț preferențial - 430 cu o-ring sau 500 cu X-ring. ZVX sau ZVMX? Că e mai scump (și rezistent la uzură cel cu M). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 8, 2019 Autor Share Postat August 8, 2019 A doua variantă - 350 lei lanțul. E mai de calitate? Nu știam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.