Sari la conținut

Suzuki V-strom DL650


Lucian_M
 Share

Postări Recomandate

On 01.07.2018 at 17:58, Lucian_M said:

Recent upgrades.

In afară de capătul schimbătorului, totul e făcut și montat de mine, cu ce-am avut pe acasă. Talpa e din duraluminiu, glisierele din aluminiu de 2 mm.

post-92464-0-80780400-1530456888_thumb.jpg

 

De unde ai luat capatul schimbatorului ?

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 170
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E adus din US de catre un coleg. 100 lei piesa + 25 curierul in țară.

https://motociclism.ro/profile/44625-greenharleyd/ - el s-a ocupat de tot, eu doar ce-am sarit cu banul.  A fost o comanda mai mare, de 3 sau 4 bucati, s-a iesit bine cu transportul din US catre Ro, apoi prin cuier.

Ptiu, curier. Asa-i cand nu te uiti la ce-ai scris.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, FLEX a spus:

Multumesc de informatie. Vad ca firma este din Buzau.   Ai comandat on line   sau  te-ai  dus  direct ?

Se pot  vedea  si  intr-un  alt  magazin  de exemplu  in  Bucuresti ?      Multumesc  inca  o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, FLEX said:

Uite un montaj de cutii Ketter mai inguste (22cm), nu am habar de volum dar par cam la jumatate fata de cele ale lui Lucian. Pentru prindere pe suporti le-am ranforsat cu platbande metalice pentru constructii (gata gaurite, din Hornbach). Au iesit cam la latimea ghidonului. O sa adaptez si un top-case dintr-o cutie de scule Ketter si pentru o iesire solo la haiduceala de o saptamana e suficient zic eu. Sau o iesire de o zi cu nefasta 😍.

2016-04-07_19-38-46_768.jpg

2016-04-07_19-39-02_264.jpg

2016-04-07_19-39-15_231.jpg

Exact la astea ma refream si eu :D

Ma rog... Fiecare stie de cat volum are nevoie pt bagaje....dar si cata greutate e dispus sa puna pe mobra :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai observat, s-a montat (bine, AM montat, impreuna cu sotia, ca sa fiu mai corect) un amortizor care suporta greutatea maxima de 450 kg. Am facut proba prin Dobrogea si Bulgaria, sincer regret ca nu l-am montat inca din 2017. Si amortizorul ala suporta multe. Mai spune lumea ca se mai intampla sa mai pice. Nu e bai mare, se poate servisa. Iar daca pica, se monteaza cel vechi, care oricum e mai bun decat nimic. Numai sa nu pice cand sunt plecat departe de casa.

Cutiile lui Flex mi-ar fi convenit, dar sa fi avut o grosime cu 10 cm mai mare. Si cum nu exista ceva perfect (decat facut la comanda) si la pret mic, organizatoarele profesionale de santier fac minuni cand vine vorba de utilitate. BTW, ale mele cica sunt "KETTER", insa cica e si brandul TRUFI care le fabrica. Probabil depinde ce abtibild e lipit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Grigore1 a spus:

Ai comandat on line   sau  te-ai  dus  direct ?

Se pot  vedea  si  intr-un  alt  magazin  de exemplu  in  Bucuresti ?      Multumesc  inca  o data!

Online, de-asta au costat 200/buc, pretul de lista era ceva gen 185.

Nu le-am vazut pe nicaieri in magazine DIY.

Cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Prima plimbare pe zăpadă. Prin curte, din spatele casei până în față, în hol. Am făcut găuri în gheață, chiar dacă am aruncat cenușă pe jos. Curățat și uns lanțul, încălzit motorul, făcut o cruce mare inainte si după 10 minute era în hol. Nici n-am zis că nu-i atât cum e la orizontală. 😂

Dacă am baftă, peste două luni îi arăt cum e afară.

IMG_20181222_194751.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Munca mea de astăzi...

Scurtare și adaptare cabluri manșoane. Mâine poarte reușesc să cuplez și cutia cu siguranțe.

IMG_20190201_182832.jpg

Cutia nu a mai fost montată din motiv de sărbătoare (nu detaliez).

Manșoanele sunt geniale, mă întreb de ce nu am pus din 2016 așa ceva pe mobră. Frig bine de tot prin mănuși Icon de iarnă. Aderența este decentă, chiar și cu guma spate aproape rasă. Cam frig la picioare, cizmele Forma Touring nu sunt în elementul lor sub 10 grade (azi au fost 5 la plecare și 3 pe traseu- cam 120 km). 

Per total, mulțumit de prima ieșire.

IMG_20190203_142703.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Am reușit să montez și să echilibrez un Tourance Next pe spate. Omg, ce flancuri are... Pe lângă ăsta, Pilot Power 2ct e cauciuc de bicicletă. Lanțul ruginise pe laterale, l-am rezolvat cu perie moale de sârmă pusă în bormașină, spălat cu Kettenmax, suflat bine, uns cu ulei de transmisie. Arată mult mai bine. Sarea și-a lăsat amprenta asupra multor părți ale agregatului, se cere o spălare temeinică + ceva de protecție. Bateria a fost încărcată, sistemul electric funcționează în parametri.   

Mâine iese la o plimbărică.

IMG_20190309_130107.jpg

IMG_20190309_130318.jpg

IMG_20190309_100534.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pentru ca stateam de cateva luni cu conducta metalica si fitingurile in cutie, m-am decis azi sa confectionez "furtunaraia" si sa o montez. Desfacut si etrierii, curatat tot ce s-a putut curata, montat inapoi, aerisit.

Cu ocazia asta am constatat ca scutul trebuie (iar) sudat si vopsit, asa ca s-a procedat in consecinta (nu am mai avut timp sa il confectionez pe ala din aluminiu).

Si daca tot au trecut 4700 km de la ultimul schimb de ulei, am mers la cutia cu surprize si am luat 3 bidoane de Eneos si un filtru de ulei. Sa fie bine ca sa nu fie rau, zic.

De la 28500 km (asa arata bordul, in realitate nu stiu) cat avea pe 14 septembrie 2016 a ajuns acum la 67490 km. Se tine bine vechitura.

Lantul avea un pic de rugina pe exterior, datorita faptului ca dupa iesirea de pe 3 februarie nu am spalat motorul, asa ca tot ce a fost atins de apa sarata (metal sau nemetal neprotejat de vopsea) a cam ruginit sau oxidat. Curatat bine, aplicat spray antirugina sau vopsea pe unde a fost cazul. Lantul a fost curatat pe laterale cu peria de sarma (moale) pusa in bormasina, apoi s-a suflat cu aer comprimat, ulterior s-a uns generos cu ulei de transmisie. Arata muuuult mai bine acum. Are vreo 38000 km, totusi.

 

In urma verificarilor, am constatat totusi ca n-ar fi rau sa cumpar un set de reparatie etrieri fata. Am pierdut ieri unul din burdufurile mari de la glisiere si, pentru ca nu aveam altceva, am folosit unul din setul de reparatie etrier de la TRW, care s-au potrivit de minune in locul celor OEM. Acusi vor comenta unii ca am facut cine stie ce istorie. :D

 

58419338_2381143301945235_2812711757879967744_o.jpg

58800327_2381143111945254_5930679047783710720_o.jpg

58883127_2381142808611951_3925891771183136768_o.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 1000 și ceva de km, încărcat cu 400 kg, mă pot pronunța: DA, merită investiția. Frânele par mai sigure, mai precise. Dozarea se face mai fin, maneta e mai "fermă". Nu am muncit degeaba.

Aseară, după ce m-am întors din "turneu", am schimbat discul și plăcuțele spate (disc EBC și plăcuțe Brembo roșii), desfăcut și pistonul, curățat, schimbat lichidul de frână, aerisit. Plăcuțele vechi au doar 15000 km, sunt terminate, dar frânez mult cu spatele. Trecem peste.

Cauciucul față e varză, va primi perechea celui de pe spate, Next.

IMG_20190502_231421.jpg

IMG_20190502_231429.jpg

IMG_20190502_231447.jpg

IMG_20190502_232709.jpg

IMG_20190502_232758.jpg

IMG_20190502_232735.jpg

IMG_20190502_231730.jpg

IMG_20190502_231744.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am un zgomot nasol la motor (bătaie), când trag de ambreiaj dispare. Verdictele:

1. arbore cotit dus

2. discuri ambreiaj uzate (parcă pierde putere când accelerez brusc în treptele inferioare), rulmentul ambreiajului.

3. rulment arbore principal cutie.

 

Azi a venit anvelopa față, plumbul și bonusul. Magazinul îl știți.

IMG_20190514_143442.jpg

IMG_20190514_143501.jpg

IMG_20190514_143809.jpg

IMG_20190514_143630.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Dupa refacerea jocului la supape si a sincronizarii, bataia de la relanti a disparut. Este rugina in rezervor, se infunda filtrul de inalta presiune, va trebui facut bypass + filtru de carburant din metal (deja cumparat).

Motoreta trage din nou cum trebuie, fara zgomote suspecte, socul electronic este iar activ. S-au montat bujii NGK Iridium si filtru de aer Hi-Flo.

E aproape pregatita pentru concediu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Întors de mai bine de o săptămână din concediul de aproape 5000 km, motoreta s-a comportat impecabil. Ce e drept, a halit 1,5 litri de ulei, dar nici eu nu am fost tocmai blând cu accelerația. S-a completat constant. Mai prin toamnă voi înlocui ghidurile supapelor.

Pe când eram în localitatea din poză, pe 7 iulie, am comandat un kit de led-uri h4, care au ajuns astazi. Preț: vreo 25 USD cu tot cu transport, l-am ridicat de la oficiul poștal din localitatea mea. Sunt curios cum vor funcționa.

Screenshot_2019-07-23-14-55-00-888_com.alibaba.aliexpresshd.png

IMG_20190723_140119.jpg

IMG_20190723_140148.jpg

IMG_20190707_180205.jpg

IMG_20190709_151950.jpg

IMG_20190705_162322.jpg

IMG_20190628_130539.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Am vazut ca ai postat pe grupul de V-strom ca ai montat becurile. A fost nevoie de ceva modificari sau au fost plug and play?

Ceva poze, in caz de modificari, ar fi binevenite !

As vrea sa pun si eu la GSXF, dar parca nu ma incanta ideea de a gauri capacele de plastic.

Mersi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, sunt câteva mii de poze de pe traseu, voi încerca să fac o selecție și să scriu câteva impresii despre călătorie.

 

 

Ciprian, nu se taie nimic. Scoți mufele, scoți manșoanele din cauciuc, apoi becurile, pui suportul, apoi manșonul, după care becul în soclu. La sfârșit cuplezi mufele și le prinzi de dedesubt cu ceva fasete. Atât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Din martie și până acum am reușit să cam trec prin guma spate. Mai am maxim 2 mm până la martorul de uzură. Fața a fost pusă un pic mai târziu, nu prea se vede uzura. Dar spatele... pătrat.

Mersul cu pasager și bagaje roade puternic guma spate. Nu cred să aibă 12k km.

Ce e drept, spate e meid in ceaina, fața in Jermania. Următoarea gumă spate va fi Scorpion trail 2. O să încerc și varianta asta.

Speram să mă țină vreo 15-18k km guma spate, că deh, e dual-compound, dar slabe șanse. Cred că ăsta e prețul aderenței la sol.

Kit de lanț am găsit la un magazin de piese auto din Piatra, preț preferențial - 430 cu o-ring sau 500 cu X-ring.

Pentru că suportul de telefon a cam dat în primire (două urechi rupte, una din ele în Bosnia), am luat unul chinezesc, care a venit destul de repede, montat provizoriu pe ghidon. Stă foarte bine, dar cam jos, îl voi monta sus pe bord, când voi avea timp.

 

 

Edit: 13.000 km are guma spate. Tot puțin. De fapt, la mine e anul și setul.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Lucian_M a spus:

Kit de lanț am găsit la un magazin de piese auto din Piatra, preț preferențial - 430 cu o-ring sau 500 cu X-ring.

ZVX sau ZVMX? Că e mai scump (și rezistent la uzură cel cu M). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...