Sari la conținut

Suzuki V-strom DL650


Lucian_M
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 170
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am impresia că ai nimerit pe jurnalul mobrei mele...

Cât despre cioc... n-am cuvinte, dar deh, gusturile omului...

În altă dezordine de idei, ieri am servisat total furca: simeringuri ulei și praf, cuzineți, ulei. Deși nu are un an de la ultimul schimb, uleiul a ieșit... nașpa. Am găsit și pilitură fină de metal (test cu magnetul, încercați și voi). Rulmenții roții față au fix un an, agață și ei (drumuri nașpa + vaselină puțină = 🥰 ).

Rulmenții de jug încă sunt ok, schimbați in 2017. Kitul furcii a fost schimbat în septembrie 2016, imediat după ce am cumpărat mobra), deci uleiul schimbat periodic chiar îți face economii.

IMG_20210529_125735.jpg

IMG_20210529_160052.jpg

IMG_20210529_161332.jpg

IMG_20210529_170826.jpg

IMG_20210529_192804.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

A avut cineva probleme cu vitezometrul? Al meu tocmai a incetat sa fuctioneze, kilometrajul e blocat si el. Mobra e un DL650 din 2008 cu 80.000km.

Ceasul in sine face cursa completa la punerea contactului, ceea ce ma face sa cred ca fie s-a stricat senzorul fie e vreun cotact imperfect pe traseul  senzor-bord.

Senzorul in sine e o galagie de bani: https://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-spare-parts/suzuki-spare-parts?itemid=3499027G01000

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acasă după 15 zile și 5500 km. Sărac, obosit, dar fericit. Mobra a funcționat impecabil, nici cea mai mică problemă. Ce e drept, a halit cam 270 litri de gaz și doi litri de ulei, dar având în vedere că a cărat și 50 kg de bagaj, a văzut pass-uri prin Austria și Italia, a mers în aglomerații, ambuteiaje, iar pe autostradă cam cu 160, să fie scuzata. Sper să nu-mi fac fotobook cu radarele halite.

Mâine primește ulei, filtre, o baie și se gresează tot ce se poate. De două săptămâni nu a udat-o decât ploaia. Și am prins ploi, nu glumă (inclusiv azi).

Așa arată jegul depus pe ea, inclusiv uleiul de la ungator (cam 150-200 ml consumați, am pompat la greu).

IMG_20210802_212022.jpg

IMG_20210802_103610.jpg

IMG_20210801_141843.jpg

IMG_20210801_141743.jpg

IMG_20210801_141846.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.08.2018 la 9:35, AlexAB a spus:

Felicitari pentru cat timp, bani si munca ai investit in motor. Arata foarte bine si pregatit pentru ture lungi prin Europa.

Ori ti-ai propus sa-l tii pana la 100.000 ori l-ai pregatit pentru vanzare :D.

A făcut recent 100.000, dar m-am hotărât să îl mai țin. Mă descurc și fără ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc, apreciez!

De un an așteptam să mă plimb muuuult, s-a profitat de concediu (și de amabilitatea părinților și socrilor, care au hrănit pisicile și câinii) și am plecat la drum. Mobra rămâne în familie, a demonstrat încă o dată că vrea să mai stea cu noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Activitatea mea preferată: spălatul mobrei. 🤣🤣🤣

Două ore și ceva de frecuș, spălat și uns lanț, dressing, gresat articulații etc.

Greu azi...

De nervi, am spălat și mașina, pe la 7 și ceva, dar naiba știe ce a ieșit, că era beznă.

 

IMG_20210918_190200.jpg

IMG_20210918_181845.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Cu amabilitatea domnului Tiberiu Troia, mi s-a întors amortizorul de la fabrica din Olanda, unde i s-a făcut prima revizie. Nu mi-a spus dacă pot publica costul, dar a fost decent.

Cum însă vremea e de nu-ți vine să scoți pisica afară, n-am niciun chef să montez rulmenții basculei, să pun totul înapoi și să pregătesc mobra de sezon. RCA este expirat de pe 7.

 

IMG_20220310_191906.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Și-a mai dat drumul un pic de anul trecut, urmează și reglajele fine. M-am ambiționat și am montat aproape tot, mai puțin scutul, care trebuie vopsit. 

Vopsea au primit: aripă spate, șaibe ax spate, șuruburi aripă. Am avut de lucru zilele astea și la a mea fac când apuc, adică seara. GSR-ul e gata, R6 când or veni piesele, mâine vine alt CBR1000RR de la BT pentru furcă, joi un scuter pentru furcă, în weekend plouă sau ninge. Deci plimbare... cine poate.

IMG_20220328_185918.jpg

IMG_20220329_232026.jpg

IMG_20220329_232339.jpg

IMG_20220329_233910.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai spatiu de un elevator moto? iti vei usura munca si viata. eu pana nu am lucrat la BMW cu motoreta pe elevator ziceam ca nu e ceva ce trebuie obligatoriu

dar mi-am schimbat parerea si acum am si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spațiu mic, 1,9*5 metri, mai mult m-ar incomoda. Există troliu, îmi convine de minune, că îl pot muta în garajul mașinii, dacă cel pentru moto e aglomerat.

IMG_20220329_185451.jpg

Montat aseară și scutul, urmează anvelopa față (o montez când am chef, nu-i urgență) și un RCA.

IMG_20220331_224013.jpg

IMG_20220331_224001.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...