TNG Posted October 6, 2017 Share Posted October 6, 2017 Am studiat pana acum 2 GSR-uri cu aceasta problema. Eu m-am lovit de doua probleme.Ambele din pacate au fost generate de ECU.La primul a fost suficient sa mut tot softul pe o alta "partitie" a memoriei care este inactiva in ecu. La nr2 din pacate tot ce am incercat cu capacitatile mele..mutat softul modificat hartile..se pare ca in functia de "deceleration cut off".este problema. Ecu inchide injectia de benzina si o reia la 2000 rpm...in anumite conditii nu mai face asta..pur si simplu nu mai reia injectia,asa ca motorul continua decelerarea pana la RPM 0..adica se opreste.La acest motor cu problema..chiar daca se forteaza ecu sa mearga in hartile de neutru,cu un strap in intrerupatorul de la ambreiaj(care nu este ok)..mai bine se muta hartile in ecu in asa fel in cat moto sa beneficieze de toate hartile de la toate treptele de viteza (6)tot nu a fost suficient..tot se opreste Este tot ce am putut sa aflu pana in prezent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adidas Posted October 6, 2017 Share Posted October 6, 2017 (edited) O sincronizare throttle bodies..poate? Edited October 6, 2017 by adidas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukman Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Merci, baieti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 O sincronizare throttle bodies..poate? Daca s-a ajuns la lucrari complexe cum sunt modificari in soft,crezi ca o banala sincronizare a fost uitata? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dedant68 Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Practic 2 variante: -ECU defect, nu mai opereaza pe secventa de decelerare -semnal eronat/lipsa semnal la ECU pe aceasta plaja de turatii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Practic 2 variante: -ECU defect, nu mai opereaza pe secventa de decelerare -semnal eronat/lipsa semnal la ECU pe aceasta plaja de turatii ECU poate fi defect,este adevarat..din pacate la varianta 2 am posibilitatea sa loghez toate datele care vin de la toti senzori in timpul functionari/drive test. La vizionarea datelor din nefericire nici un semnal de la senzori nu a fost anormal.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dedant68 Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Te cred ca ai verificat, eu am postat ipoteza/ teoretica. Din pacate, ultimul 'device' la care te astepti sa se defecteze la injectie este ECU. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Paul Posted April 19, 2021 Share Posted April 19, 2021 (edited) Bună ziua! Am aceeași problemă la un GSR 2008 cu aproximativ 40k km. Credeți că se poate agrava în timp dacă nu este remediată? Mulțumesc! Edited April 19, 2021 by Radu Paul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert23mg Posted April 19, 2021 Share Posted April 19, 2021 1 oră în urmă, Radu Paul a spus: Bună ziua! Am aceeași problemă la un GSR 2008 cu aproximativ 40k km. Credeți că se poate agrava în timp dacă nu este remediată? Mulțumesc! Motorul trebuie sa se opreasca cand scoti cheia din contact, daca actionezi kill switchul si/sau daca pui cricul. (si evident cand ramai fara benzina :))) De ce ai vrea sa mergi cu un fier care are probleme neremediate? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu Paul Posted April 19, 2021 Share Posted April 19, 2021 Așa este, nu vreau. Mă gândeam la banii necesari pentru reparație Știe cineva orientativ prețul reparației? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.