andrei24p Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Sunt incepator, nu am condus foarte mult. Nu stiu daca e gresala mea la cum las ambreiajul sau e de la motocicleta dar uneori (destul de rar) cand viteza e mai mare si schimb din treapta 2 in 1 imi moare motorul. In schimbul din alte trepte nu se intampla. Cine e de vina? Eu sau motocicleta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zielsziek Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Sunt incepator, nu am condus foarte mult. Nu stiu daca e gresala mea la cum las ambreiajul sau e de la motocicleta dar uneori (destul de rar) cand viteza e mai mare si schimb din treapta 2 in 1 imi moare motorul. In schimbul din alte trepte nu se intampla. Cine e de vina? Eu sau motocicleta? eşti începător şi eu încă sunt, am păţit de vreo 2-3 ori asta din câte îmi aduc aminte, nu ştiu dacă tot din treapta 2 în 1, dar am păţit şi eu. deci posibil să fie problema de la piciorul tău, subliniez că posibil, poate vine vreun veteran care să te lămurească şi tehnic.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahile Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Salut! E vorba de GSR-ul din poza de profil? Daca da, e posibil sa fie vorba de o problema stiuta oarecum la GSR. Eu am patit-o random (nu am gasit un pattern legat de temperatura uleiului, viteza, etc), pur si simplu cand incetineam la semafor imediat cum trageam ambreiajul se oprea motorul (da, in mers si pornea instant de la buton). Mecanicii nu i-au dat de cap, aparent din ce am citit e o problema din fabrica, careia eu i-am facut workaround punand un strap la senzorul de ambreiaj. De atunci nu am mai avut problema asta. Spor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei24p Posted February 27, 2017 Author Share Posted February 27, 2017 Da, despre GSR e vorba. Eu am patit de 2-3 ori cand viteza a fost mai mare la trecerea de la treapta 2 la 1. La fel, a pornit fara problema de la buton. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Verifica sa ai relantiul reglat bine, sa nu fie prea mic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
varg-voshod Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Am patit la fel dar rar cu Transalp cand plecam cu ea si era motorul prea rece sa isi tina relantiul si schimbam in jos si murea in viteza in timp ce tineam de ambreiaj. Pur si simplu era prea rece sa isi tina relantiul in viteza cu ambreiajul tras sau la neutru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahile Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 In cazul meu nu era vorba nici de temperatura nici de relanti, nici de senzor de cric si alte chestii pe care le-am mai auzit/incercat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hora09 Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Zic din experiente, la gsr-ul meu din 2007 (motor luat din magazin in acelasi an) cu 65K + a inceput sa faca problema asta, exact la down shift 2 in 1, ceva de genu.S-a verificat electrica, bujii, ambreaj ok, cric ok, s-a schimbat senzor neutru, s-a verificat compresia si chestii de genu.. si persista. In special daca este condus foarte domol.Am sa iau in calcul ce Ahile, cand da si mai multe caldura o sa vad cum se rezolva.Aparent GSR la o varsta face buba asta.. c'est la vie :| Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahile Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Si al meu tot din 2007 e (prima parte a anului, cel fara ABS), doar ca un pic mai "tinerel" din punct de vedere al km, are 37k. Pontul cu strap-ul la ambreiaj l-am primit de la un tip stabilit in Germania care dupa manevra asta a facut 80k fara sa se mai opreasca nici macar o data. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 (edited) Salut! E vorba de GSR-ul din poza de profil? Daca da, e posibil sa fie vorba de o problema stiuta oarecum la GSR. Eu am patit-o random (nu am gasit un pattern legat de temperatura uleiului, viteza, etc), pur si simplu cand incetineam la semafor imediat cum trageam ambreiajul se oprea motorul (da, in mers si pornea instant de la buton). Mecanicii nu i-au dat de cap, aparent din ce am citit e o problema din fabrica, careia eu i-am facut workaround punand un strap la senzorul de ambreiaj. De atunci nu am mai avut problema asta. Spor! Nu ai gasit mecanicul care trebuie...» Post actualizat in 27 Feb 2017 16:18 Verifica sa ai relantiul reglat bine, sa nu fie prea mic. Relantiul este facut de ISC..din comanda ECU.» Post actualizat in 27 Feb 2017 16:18 Si al meu tot din 2007 e (prima parte a anului, cel fara ABS), doar ca un pic mai "tinerel" din punct de vedere al km, are 37k. Pontul cu strap-ul la ambreiaj l-am primit de la un tip stabilit in Germania care dupa manevra asta a facut 80k fara sa se mai opreasca nici macar o data. GRESIT..ai mascat problema nu ai remediat-o.Chiar daca sfatul vine din Germania..din pacate habar nu are cum functioneaza motorul de sub el... Edited February 27, 2017 by TNG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s@rpe Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 Switch-ul acela la ambreiaj schimba harta de injectie atunci cand este apasat ambreiajul. Are rol si la pornirea motorului, inchide circuitul releului de pornire la masa si da si un semnal catre ECU. Verifica jocul la supape in prima faza si apoi rescrie harta IAP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lolo_ID Posted March 1, 2017 Share Posted March 1, 2017 (edited) Scuze Postare greșită Edited March 1, 2017 by Lolo_ID Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted March 2, 2017 Share Posted March 2, 2017 Switch-ul acela la ambreiaj schimba harta de injectie atunci cand este apasat ambreiajul. Are rol si la pornirea motorului, inchide circuitul releului de pornire la masa si da si un semnal catre ECU. Verifica jocul la supape in prima faza si apoi rescrie harta IAP. Foarte corect ce a spus "s@arpe" aici..nu stiu de unde stie asta pentru ca face parte din modul de "gandire" al softului de suzuki.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s@rpe Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Il studiez de ceva timp, vreau si eu sa imi delimitez Busa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
derkleine Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Dece ai vrea sa faci downshift din a 2-a in a 1? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei24p Posted March 3, 2017 Author Share Posted March 3, 2017 Dece ai vrea sa faci downshift din a 2-a in a 1? Are u joking? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
derkleine Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Pai eu Numa când ma opresc bag a 1 a. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei24p Posted March 3, 2017 Author Share Posted March 3, 2017 Seems legit. Eu nu ma opresc niciodata. Si acum iti scriu din mers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
derkleine Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Eu am vorbit serios . Cuplu ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei24p Posted March 3, 2017 Author Share Posted March 3, 2017 Pai da, crezi ca eu nu ma opresc? La stop am patit de fiecare data. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
derkleine Posted March 3, 2017 Share Posted March 3, 2017 Dai o bere la Cluj si îți explic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei24p Posted March 3, 2017 Author Share Posted March 3, 2017 Good! Dai un semn cand esti pe aici » Post actualizat in 30 Mar 2017 11:43Cum a venit caldura m-am plimbat mai mult si am descoperit mai exact cand apare problema. Daca vin cu viteza mare in treapta 2 sau 3, trag ambreiajul si frana (nu frana de motor) cand incepe sa incetineasca se opreste + ca se si blocheaza roata de pe spate (am tras cateva sperieturi). Acum stiu cum sa evit problema, folosind frana de motor, dar totusi nu stiu daca e normal sa se intample asta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukman Posted October 4, 2017 Share Posted October 4, 2017 Acelas lucru patesc si eu. GSR 2006. Daca rezolvati problema scrieti si aici Asfalt uscat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ag.d Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 Foarte corect ce a spus "s@arpe" aici..nu stiu de unde stie asta pentru ca face parte din modul de "gandire" al softului de suzuki.... Acelas lucru patesc si eu. GSR 2006. Daca rezolvati problema scrieti si aici Asfalt uscat! Ti-a raspuns cineva ceva mai sus. S-ar putea sa gresesc, dar este harta de neutral/idle (nu imi aduc aminte exact). Cand decuplezi ambreiajul, chiar daca cutia de viteze este in vreo treapta, motocicleta trece pe o alta harta de injectie, cea de neutral. Daca e compromisa partitia cu harta de neutral sau are alta problema, iti face figuri de genul asta. Evident ma pot insela, asa ca iti sugerez sa vizitezi un mecanic. O seara buna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted October 6, 2017 Share Posted October 6, 2017 Io te sfatuiesc sa mergi la reprezentanta Suzuki, sau la un mecanic care are cel putin diagnoza Suzuki, analizor gaze si eventual ceva cursuri pe la Suzuki... (pentru fazele cu hartile de injectie) Pentru restul verificarilor, te poate ajuta orice mecanic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.