stef11 Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Salutari! Cer si eu o simpla opinie, nu neparat o modalitate de a rezolva problema. Treaba sta in felul urmator: este vorba despre un k2, zilele trecute l am pornit cu fire de la bateria auto. mers ok, turat in gol, de asemenea, ulterior pus bateria pe redresor, incarcata, pornita. problema apare insa atunci cand bag mana in gaz si fie turatia urca dupa ce am tras de acceleratie, fie variaza si nu se tureaza corect, plus un oarecare chin. mai exact asa opereaza. https://www.youtube.com/watch?v=FPkpCSasgIA&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 oi fi pus tu bateria pe redresor dar nu stie nimeni daca e incarcata , daca mai e buna.... intai vezi daca mai e ok bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 dupa sunet nu merge in 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stef11 Postat Martie 6, 2017 Autor Share Postat Martie 6, 2017 da. nu merge in 4, ceea ce e suspect pentru mine e faptul ca pe bateria masinii merge corect. poate avea legatura cu releul de incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Incearca sa dai fisele jos si sa le cureti un pic poate s-au oxidat.asa imi facea si mie hornet-ul mergea in 3 si cand acceleram se ineca. Curatat fise, acu merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stef11 Postat Martie 6, 2017 Autor Share Postat Martie 6, 2017 am curatat in prealabil tot ce inseamna mufe, contacte, etc cu spray. problema asta am sesizat o de ultima data cand am iesit cu ea si m a prins o ploaie torentiala. la fel am sperat si eu, dar n a fost asta. mersi oricum de sfat. stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 da. nu merge in 4, ceea ce e suspect pentru mine e faptul ca pe bateria masinii merge corect. poate avea legatura cu releul de incarcare? asta o poti verifica foarte usor cu ajutorul unui multimetru. E posibil sa nu mearga in toate pistoanele daca tensiunea in circuit e prea mica (si asta vine fie de la releu de incarcare cu probleme fie de la o baterie foarte muci) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stef11 Postat Martie 6, 2017 Autor Share Postat Martie 6, 2017 am imprumutat o baterie buna de la un vecin si aceleasi simptome, deci luand-o prin eliminare ar ramane releul. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Ai incercat sa verifici bujiile ? Poate ca una sau doua , nu dau scanteie permanent , se intampla , cu atatea facaturi . Scoate bujiile pe rand , si verifica scanteia . Am patit-o cu un set de bujii " orijinale " , dupa 6 luni de la montare , una nu dadea scanteie permanent , si in ture mari , varia turatia , de credeam ca un carburetor e infundat si nu alimenteaza . Verifica bujiile , curatale , sau schimbale . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 daca a facut la fel cu o baterie buna nu e releul... bateria e mai mult decat capabila sa iti asigure un mers decent si in absenta incarcarii. Ia la mana bujii - fise - bobine si vezi ce nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Din ce reusesc sa inteleg din filmuletul tau tu ai o problema pe injectie,nu la sistemul de incarcare. Posibile cauze: 1 apa sau murdarie in rezervor/pompa 2 pompa nu face presiune corecta 3 conducta de alimentare strangulata 4 injectoare infundate 5 STV blocat pe inchis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stef11 Postat Martie 7, 2017 Autor Share Postat Martie 7, 2017 multumesc! mai nou se si ineaca, cred. cum o turez putin moare. » Post actualizat in 07 Mar 2017 14:41revin cu rezolvarea problemei, poate ajuta pe cineva in viitor. nu stiu daca explic tocmai corect, dar sper ca se intelege. din airbox porneste un furtun(cel din spate), ramificat catre fiecare cilindru. 2 bucati din acel furtun erau intepate, le am schimbat si se pare ca s- a rezolvat. presupun ca tragea prea mult aer, acum au disparut rateurile si inecarea cand o turam.numa' bine! » Post actualizat in 07 Mar 2017 14:42 Din ce reusesc sa inteleg din filmuletul tau tu ai o problema pe injectie,nu la sistemul de incarcare.Posibile cauze:1 apa sau murdarie in rezervor/pompa2 pompa nu face presiune corecta3 conducta de alimentare strangulata4 injectoare infundate5 STV blocat pe inchis revin cu rezolvarea problemei, poate ajuta pe cineva in viitor. nu stiu daca explic tocmai corect, dar sper ca se intelege. din airbox porneste un furtun(cel din spate), ramificat catre fiecare cilindru. 2 bucati din acel furtun erau intepate, le am schimbat si se pare ca s- a rezolvat. presupun ca tragea prea mult aer, acum au disparut rateurile si inecarea cand o turam.numa' bine! Quote MultiQuote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.