Sari la conținut

Probleme frana Yamaha R6 2000


Postări Recomandate

Putin discutabil ... In principiu la mobrele high-end nu trebuie sa fie joc intre baza levierului si pistonas, de-aia exista mecanismul dual levier cu reglaj, insa jocul trebuie sa fie in pistonas. Daca un levier chinezesc care nu respecta tolerantele date de producator tine pistonasul impins 1mm atunci asta se intampla.

La 125-250 si scutere unde levierul este dintr-o bucata atunci exista un joc intre maneta si pistonas.

» Post actualizat in 08 Mar 2017 14:10

Dar asta incerc sa explic cu putina romana pe care o stiu ... chiar daca levierul chinezesc seamana ca si mecanism si forma cu cel oem, in 90% din cazuri cioculetul care impinge pistonasul este putin mai lung si tine pistonasul mai inauntru decat trebuie, obturandu-se astfel partial sau total returul pompei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, pt ca presiunea toata este intre etrier si pistonasul pompei, nu are pe unde sa refuleze inapoi in rezervorul pompei

lol sa refuleze... bine ca nu juiseaza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca problema a aparut dinainte sa schimbi manetele, desfa pompa si verifica toate traseele din ea. Eu am patit cu o pompa luata SH sa am traseul de retur aproape infundat de mizerie si mazga depusa si la fel ca tine mi-am batut capul o groaza cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi daca nu ne spunea TNG de problema cred ca ajungeam sa cumparam in disperarea noastra si alti etrieri :))

Tnx Georgica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pt ca presiunea toata este intre etrier si pistonasul pompei, nu are pe unde sa refuleze inapoi in rezervorul pompei

 

Mi s-a intamplat si mie de cateva ori sa mi se intareasca maneta de frana incat sa nu o mai pot apasa, urmata dupa cateva minute de pierderea completa a franei fata.

La ce trebuie sa ma uit si ce trebuie sa fac sa ma asigur ca nu se mai intampla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol sa refuleze... bine ca nu juiseaza....

 

 

Mi s-a intamplat si mie de cateva ori sa mi se intareasca maneta de frana incat sa nu o mai pot apasa, urmata dupa cateva minute de pierderea completa a franei fata.

La ce trebuie sa ma uit si ce trebuie sa fac sa ma asigur ca nu se mai intampla?

 

Baietii face duet ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o problema ciudata la motocicleta (Yamaha R6 2000), din cauza careia cred ca am si cazut.

...

Problema a aparut cand am franat violent si roata fata a ramas blocata.Apoi am schimbat placutele si lichidul de frana dar dupa cateva sute de metrii de mers, etrierul dreapta fata se blocheaza iar motocicleta nu mai poate fi miscata...

 

Pana la urma cum a fost?

 

Ai cazut cu motorul (nu din cauza franelor), dupa care ai schimbat maneta de frana cu una chinezeasca care apasa pompa si bloca etrierii?...

 

Sau cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot din cauza franelor am cazut, se blocase un piston la etrier dupa o frana violenta.Apoi am curatat pistonasele de la etrieri astfel incat sa "mearga" cu mana, am montat maneta (nush daca china sau nu) si de atunci se blocheaza .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si gaurile din pompa (de fapt este o gaura f mica prin care revine lichidul de frana in pompa dupa ce eliberezi maneta), se mai infunda cu jeg/rugina!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si gaurile din pompa (de fapt este o gaura f mica prin care revine lichidul de frana in pompa dupa ce eliberezi maneta), se mai infunda cu jeg/rugina!

Am zis si eu dar se pare ca lumea merge pe varianta "manete sau voodoo" :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, am ajuns sambata la motor.Am demontat maneta de frana si am mers cateva ture prin parcarea subterana fara maneta si totul e ok, nu se mai blocheaza acel etrier.Va multumesc pentru ca m-ati ajutat sa rezolv aceasta problema!Asfalt uscat in sezonul care urmeaza!

Editat de EnZZo888
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, am schimbat maneta aftermarket cu una originala, sh cumparata de la un coleg de aici dar problema persista. Si aceasta maneta tine putin apasat pistonasul de la pompa de frana.Cum imi pot da seama ca aceasta maneta este sigur originala?

Ce alta problema ar putea fi?Sa schimb si pompa de frana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am incercat, imi este frica sa nu aibe pompa sau altceva probleme si sa se blocheze in mers.Eu cand am demontat maneta veche rupta a iesit usor fara sa fie pistonasul in tensiune.Cred ca am sa cumpar si o pompa sh.Altceva nu stiu ce sa ii mai fac....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...