chv Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 a folosit cineva filtru de aer K&N High-Flow Airfilter/ pareri? impresii? concluzii? merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 a folosit cineva filtru de aer K&N High-Flow Airfilter/ pareri? impresii? concluzii? merita? folosesc eu pe un vt 1100,nu mai e nevoie sa-l schimbi,doar sa-l cureti la nevoie cu solutiile corespunzatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 merita, in sensul ca se curata / unge, nu trebuie schimbat. dezavantaje nu sunt. fluxul de aer e mai bun, filtreaza mai bine. la un moto mai sportiv chiar ajuta. investitia initiala este mai mare dar se amortizeaza. un kit de intretinere este cam 75 de ron... dar te tine cateva sezoane. daca ai un filtru de aer scumput peste 100 de lei care trebuie schimbat anual chiar faci economie. este un plus si la vanzare... e cu filtru sport, K&N... arata o grija pentru utilaj care se poate reflecta in pret... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 aspira mai multe gunoaie, praf etc. decat cu filtru normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Daca nu ai ram air e cam degeaba, daca ai injectie de asemenea cam degeaba,daca ai carb se simte diferenta dar si putin consumul, restul ce am vrut sa completez au spus deja jerry si george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Daca nu ai ram air e cam degeaba, daca ai injectie de asemenea cam degeaba,daca ai carb se simte diferenta dar si putin consumul, restul ce am vrut sa completez au spus deja jerry si george_p Am scos la transalp cel mai mic consum cu filtru sport, pentru consum conteaza cum folosesti acceleratia in primul rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 aspira mai multe gunoaie, praf etc. decat cu filtru normal. nu neaparat adevarat Daca nu ai ram air e cam degeaba, daca ai injectie de asemenea cam degeaba,daca ai carb se simte diferenta dar si putin consumul, restul ce am vrut sa completez au spus deja jerry si george_p fals, fals. pe injectie se simte cel mai bine fara nici o alta modificare, pe carb trebuie jetate si se simte bini di tat !.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Faptul ca trage mai mult praf e un mit... mit pornit de la filtrele no-name de 50 lei sau de la prostii care nu ung filtrele. Folosesc k&n pe masina de 9-10 ani, e f bun, il cureti si il pui la loc. In rest, ce-a zis becul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 jetate Adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Pe injejectie ai performante infime cu un filtru sport, daca se aude mai misto nu inseamna ca ai 20cp in plus.Am avut pe masina(injectie) nici o smecherie in afara de sunet, au avut 2 prieteni pe masini tunate la greu (peugot 205 de raliu si un golf 4) iar pe dyno au iesit cu 2-3cai in plus care puteau sa fie din atmosfera.Normal ca la carb trebuie bibilit putin.Revenind la 2 roti daca nu ai ram air filtru ala e de pamflezie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Adica? Nu, ma, doar ca anumite parti de argou imi scapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 (editat) jetting(en), re-jetting(en), rejetare(ro), jetare(ro): schimbarea jicloarelor din carburator pentru a echilibra amestecul aer/benzina. Editat Martie 29, 2017 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.