katman Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Salutare, Puteti va rog recomanda pe cineva care s-ar pricepe la un reglaj de senzor ABS pentru un BMW F650GS (2001)? Senzorul e nou nout, a fost montat in Bucuresti, dar imi da rateuri indicatia la vitezometru. Din sfaturile primite pe topicul dedicat, ar trebui verificat eventual si traseul de la contact la senzor, legaturi sub bord etc... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Traseul si distanta intre senzor si coroana. Vezi in manual in ce valori tre sa fie, si masoara cu lera daca e acolo sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Banuiesc ca te referi la senzorul spate. Doua intrebari: 1 - ai rateuri si la turometru sau doar la vitezometru 2 - ABS-ul fuctioneaza corect si fara probleme? Verifica daca distanta de montaj a senzorului fata de discul cu fante este corecta. Nu stiu cat este la F650GS. Ca idee la R1200RT este intre 0,2 si 0,7 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Ca idee la R1200RT este intre 0,2 si 0,7 mm. Mai verifica o data... 0.45-0.55mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 La mine asa scrie la manualul de service. Dar uite special pentru tine am mai verificat inca o data: capitolul frane, roti si anvelope: Atata este la R1200RT conform manualului. Am si spus ca nu stiu cat este la F650GS. Se va studia manualul corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Ce manual ai? Ma uit si eu pe reprom, de curios, dar stiu ca e aceeasi distanta din totdeauna, fata spate, la toate modelele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 5, 2017 Autor Share Postat Aprilie 5, 2017 Got it. Dupa program, drum la Dedema si cumparat lera. In manualul de F650GS, distanta trebuie sa fie intre 0.1 si 1mm. Daca e mai mica, se pune o saiba, daca e mai mare, se scoate o saiba. Turometrul merge zeiss, numai vitezometrul si kilometrajul sunt afectate. daca ABS ul merge sau nu, n-as putea spune.... Abia ce am facut primul drum cu motocicleta, sunt mai incepator decat o gaina care a facut primul ouy asa ca nu m-am incumetat la frane din alea care sa ceara si ABS... Multumesc, revin dupa masuratori! » Post actualizat in 05 Apr 2017 10:17Ce manual ai? Ma uit si eu pe reprom, de curios, dar stiu ca e aceeasi distanta din totdeauna, fata spate, la toate modelele... Am un manual de reparatii pentru BMW F650GS model 2000 - 2003, adica exact ce am eu. L-am descarcat de pe f650.ro. » Post actualizat in 05 Apr 2017 10:19Banuiesc ca te referi la senzorul spate. Da, el este nemernicul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Ai bec indicator pentru ABS defect? Banuiesc ca da. Repet, nu cunosc motorul tau dar normal ar trebui sa existe. Daca nu s-a aprins martorul din bord teoretic inseamna ca ABS-ul merge. Dar cand se duc vitezometrul si kilometrajul pare o problema de senzor/cablu. Am sa caut ce parametrii are senzorul de la ABS sa poti face o verificare. Daca senzorul este nou nout, putin probabil sa fie acesta cauza si trebuie sa verifici cablurile, conectorii daca nu au vreo problema. Inclusiv cele de la panoul de instrumente bord. @Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 5, 2017 Autor Share Postat Aprilie 5, 2017 Ai bec indicator pentru ABS defect? Banuiesc ca da. Repet, nu cunosc motorul tau dar normal ar trebui sa existe. Daca nu s-a aprins martorul din bord teoretic inseamna ca ABS-ul merge. Nu, indicatorul de ABS din bord nu se aprinde. A facut ceva figuri la un moment dat prin Bucuresti, mi s-a aprins in mers, s-a stins de cateva ori apoi a ramas aprins. Dupa restart motor nu a mai facut figuri. Nu s-a ars becul (ca m-am gandit si la asta) cand invart cheia in contact lumineaza pentru 2-3 secunde. Am banuit ca o fi avut legatura cu bateria ca era schimbata de curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Simptomele de care zici tu le-am avut si eu DUPA ce am lovit si spart senzorul ABS spate fara sa imi dau seama cand am facut o pana pe spate. Am demontat si apoi remontat roata spate FARA sa demontez senzorul ala de pe pozitie (sa ii spunem lene ca saracu nu are decat un surub de M6). Nu se vedea nimic pe senzor, insa nu mai functiona vitezometru decat aleatorsi imi intra ABS in avarie nemaifiind in functiune. Dupa ce l-am schimbat cu unul nou s-a remediat problema. Crezi cumva ca cine ti l-a montat pe ala nou, l-a montat cum trebuie ? Adica fara sa il fi lovit DUPA fixarea lui pe pozitie. Acel senzor are o oala de ferita bobinata care este foarte sensibila la socuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 5, 2017 Autor Share Postat Aprilie 5, 2017 Da, de asta imi este teama, dar eu neavand experienta, as prefera sa o faca cineva mai priceput si cautam un specialist in zona asta de Galati-Braila (sincer, m-as duce si mai departe - gen sa ma incadrez intr-o zi cu dus/intors - daca as sti ca rezolv) Daca senzorul este nou nout, putin probabil sa fie acesta cauza si trebuie sa verifici cablurile, conectorii daca nu au vreo problema. Inclusiv cele de la panoul de instrumente bord. » Post actualizat in 05 Apr 2017 11:47Crezi cumva ca cine ti l-a montat pe ala nou, l-a montat cum trebuie ? Adica fara sa il fi lovit DUPA fixarea lui pe pozitie. Acel senzor are o oala de ferita bobinata care este foarte sensibila la socuri. Serban, ce sa zic, baiatul care s-a ocupat de motocicleta mea (Razvan, poate cine e din Bucuresti il stie) e serios, se ocupa de cea a cumnatului meu si a intregii gasti, nu a fost niciodata vreo problema. Eu zic ca l-a montat corect, dar poate sa fi avut senzorul vreo hiba. E vreo posibilitate prin care sa imi dau seama daca e senzorul de vina, gen diagnoza sau altfel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 La diagnoza iti da un cod de eroare. Pe vremea cand lucra Tibi la Bavaria in Pipera mi-a facut diagnoza si mi-a pus verdictul: 99,99% senzor ABS. Si asa a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Nu, indicatorul de ABS din bord nu se aprinde. A facut ceva figuri la un moment dat prin Bucuresti, mi s-a aprins in mers, s-a stins de cateva ori apoi a ramas aprins. Dupa restart motor nu a mai facut figuri. Nu s-a ars becul (ca m-am gandit si la asta) cand invart cheia in contact lumineaza pentru 2-3 secunde. Am banuit ca o fi avut legatura cu bateria ca era schimbata de curand. Seamana a contact prost pe unde pe traseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 5, 2017 Autor Share Postat Aprilie 5, 2017 La diagnoza iti da un cod de eroare. Pe vremea cand lucra Tibi la Bavaria in Pipera mi-a facut diagnoza si mi-a pus verdictul: 99,99% senzor ABS. Si asa a fost. Ok... sa vad daca au in Galati vreun loc unde se poate face diagnoza la BMW... Multumesc! Seamana a contact prost pe unde pe traseu. iti dai seama ca dupa ce a zis Serban, dau acatiste sa fie numa un contact prost.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Eu vin de Paste in Galati, deci daca nu rezolvi pana saptamana viitoare cu diagnoza, zi-mi sa iau cablul si laptopul cu mine si in 10 minute afli tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 In marea majoritate a cazurilor, poate peste 85%, la instalatiile electrice problema de baza o reprezinta contactul imperfect. Mai ales cand masinaria nu mai este la prima tinerete. Nu este chiar bibelou senzorul ABS, nu crapa asa usor. Acuma acatistele nu strica . Daca nu ii dai de capat mai da un semn. Un electronist cu un osciloscop il poate verifica foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 il vezi si cu un milivoltmetru - daca misca ceva merge...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 La mine asa scrie la manualul de service. Dar uite special pentru tine am mai verificat inca o data: capitolul frane, roti si anvelope: 20170405_125442.jpg Atata este la R1200RT conform manualului. Am si spus ca nu stiu cat este la F650GS. Se va studia manualul corespunzator. Ai dreptate, tu si manualul tau https://www.screencast.com/t/lOtfN1JirJjR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 6, 2017 Autor Share Postat Aprilie 6, 2017 Eu vin de Paste in Galati, deci daca nu rezolvi pana saptamana viitoare cu diagnoza, zi-mi sa iau cablul si laptopul cu mine si in 10 minute afli tot. Nu am unde sa rezolv, am sunat la Ivas si nu se ocupa decat ed Suzuki. Daca poti sa le cari dupa tine ... zic saru' mana, iti dai seama!!! » Post actualizat in 06 Apr 2017 07:02 Ca prim pas, maine fac rost de o lera (incredibil, chiar nu se gaseste asa ceva de cumparat) si masor distanta dintre senzorul spate si inel. Faina metoda de reglaj la 650, scoti o saiba sau pui o saiba Daca vine Smart2 cu sculele de diagnoza, vad si daca e problema de la senzor sau altceva. Sper sa fie altceva Multam frumos pentru toate sfaturile, le-am bagat la cap si incerc sa le aplic! Cu toata stima! » Post actualizat in 07 Apr 2017 07:34 Ieri am facut o iesire de vreo 50km prin jurul orasului, am pornit si oprit motorul de cateva ori, vitezometrul a mers (sau cum te ia propria motocicleta la misto) fara probleme, in schimb indicatorul de ABS: A facut asa tot timpul. Pe f650.com zice ca: ABS light starts flashing (once / 4 seconds) 1. You have turned the ABS off 2. Broken ABS switch or wiring I did not, I repeat:I did not have turned the ABS off. So, masuratori, voltmetru etc Partea vesela este ca abia de am reusit sa ii pun parbrizul (ma laud numa, de chinuit s-a chinuit cumnata-miu) din cauza de plastic deformat de batranete, asa ca mor de nerabdare sa il dau jos ca sa demontez bordul. Mi-a venit si lera, cand se opreste ploaia verific si distanta dintre senzor si inel, desi asa la ochi ar arata bine. Ce simplu trecea viata inainte, habar n-aveam.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.