rul Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 Asta pana o accesorizezi full, remediezi toate eventualele neajunsuri si dupa aia o vedem la vanzare, ca te cunoastem bine Cat despre motiv, nu-mi fac griji, gasesti tu unul care sa justifice vanzarea in fata sotiei Pana atunci, s-o stapanesti sanatos! Intr-adevar e frumoasa rau! Sigur asa se v-a intampla peste vreo 15 ani dar mai sigur o sa mi-o "cumpere " unul dintre copii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 Sigur asa se v-a intampla peste vreo 15 ani Astept s-o vad si p-asta! Mai vedem peste vreo 2 ani, ca doar te cunosc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat August 16, 2017 Autor Share Postat August 16, 2017 @rul si nu numai: se da urmatoarea tema: pe furca fata avem 3 reglaje, mai exact conf manual avem asa: "Compresion Damping - on the LH Fork Rebound Damping - on the RH Fork Spring preload: on both Forks" Cum facem reglajul acestora conform greutatii riderului, ? Cine are experienta, cunostinte, pentru a face lumina in treaba asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Mergi la Mașinuță la United și ți-o reglează el. Sau stai și citește despre SAG și încearcă singur (șansele să-ți iasă prost sunt destul de mari). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Cel mai bine vorbeste cu Cesar, aici pe forum si treci pe la el. Ca idee generala, prima oara se regleaza preincarcarea arcului (preloadul) pentru a obtine o compresie corecta a suspensiei conform greutatii tale (cu echipament cu tot, bagaje, pasager, etc.). Vei avea reglaje diferite in functie de fiecare gen de "incarcatura" pe care o are motocicleta. Deabia mai apoi se regleaza amortizarea (compresia si revenirea) in functie de stil de mers, teren, incarcare, etc. Asta e valabila si pentru furca si pt amortizorul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 @rul si nu numai: se da urmatoarea tema: pe furca fata avem 3 reglaje, mai exact conf manual avem asa: "Compresion Damping - on the LH Fork Rebound Damping - on the RH Fork Spring preload: on both Forks" Cum facem reglajul acestora conform greutatii riderului, ? Cine are experienta, cunostinte, pentru a face lumina in treaba asta ? Salut! 1- pentru spring preload pui un "soricel" pe jamba furcii 2- te asezi pe motor si dupa ce te ridici soricelul trebuie sa fie cam la sfert din cursa furcii fara rider 3- setezi compresion si rebound la mijloc 4- te dai si vezi daca iti convine 5- daca nu iti convine incepi sa adaugi sau sa scazi click-uri si te tot dai pana ajungi la compromisul preferat Sunt sigur ca stii dar totusi am sa repet pentru cei care nu stiu. Rebound este viteza de revenire a rotii pe suprafata de rulare dupa un soc si compresion e taria furcii atunci cand preia un soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat August 17, 2017 Autor Share Postat August 17, 2017 Bun. Multumesc tuturor de raspunsuri. Doh, nu stiam de Masinutza Cum am decis ca nu are sens sa mai descopar singur chestii pe care altii le-au descoperit deja. Probabil varianta cu Cesar e una buna, revin cu detalii cand am , Drumuri frumoase, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Salut..in cartea tehnica ai setarile standard..pe care eu le-am folosit pt mersul pe forestiere iar pt asfalt am modificat compresia 4 clik-uri si revenirea doar 2 ..iar pt doua persoane am umblat si la preload infiletand reglajul pe fata 4 ture iar spatele cam 60% ca inca nu am bagaje grele...cam asa am simtit eu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Salut..in cartea tehnica ai setarile standard..pe care eu le-am folosit pt mersul pe forestiere iar pt asfalt am modificat compresia 4 clik-uri si revenirea doar 2 ..iar pt doua persoane am umblat si la preload infiletand reglajul pe fata 4 ture iar spatele cam 60% ca inca nu am bagaje grele...cam asa am simtit eu!! cand ai timp (si chef) ma primesti sa arunc o privire de aproape la jucarie? bugetez si studiez achizitia unui nou atelaj (pentru 2017) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 cand ai timp (si chef) ma primesti sa arunc o privire de aproape la jucarie? bugetez si studiez achizitia unui nou atelaj (pentru 2017) La orice ora esti binevenit!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Imi fac timp pana nu vine frigul si te deranjez. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat August 25, 2017 Autor Share Postat August 25, 2017 Confirm, dupa cateva insurubari/desurubari, trecut Compresion Damping 4 click-uri peste mijloc, Rebound 2 click-uri peste mijloc. Spring preload, strans 1 tura pe ambele furci. A ramas in usor "dive" pe franare, arcurile furcii fiind progressive . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 dive-ul ala o sa-l ai tot timpul, cel mai bine te obisnuiesti Chiar daca sunt progresive vei avea acelasi dive mai ales la franari mai violente, pentru ca arcurile sunt de asa natura -- adica sunt mai ieftine decat la 1200 cea cu electronica.Citeam pe forumurile de italieni si ziceau ca pentru omul de rand poate nu se simte asa mare diferenta, dar pentru impatimitii ducati este un mare let-down furca fata manuala de pe 950&1200(cel fara electronica) deoarece oricat ai seta compresia, aia e influenteaza doar socurile nu si cand iti vine toata inertia motoretei in arcuri pe franare, prin urmare n-au reusit sa rezolve dive-ul (ci doar sa-l imbunateasca la franarile usoare). Ziceau ca furca Marzzochi cea dinainte de pe modelul anterior era net superioara chit ca era tot manuala. Probabil n-o sa simti la mers zi de zi, dar daca vei incepe sa mergi ca un huligan cu motoreta(e totusi Ducati ) vei vedea ca nu prea ai ce sa-i faci la dive, decat alte arcuri. Depinde si de greutatea fiecaruia.Oricum e bine ca ai ajuns la niste setari ok. ne mai tii la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 (editat) de dive nu poti sa scapi doar din arc si sa mai ai si compresie de vreun fel. arcul se comprima cu y la fortza x orice i-ai face, poti doar sa variezi timpul in care o fac e (dar nici asta din arc) Editat August 25, 2017 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 La fel cum un arc moale n-o sa-l rezolvi din compresie 950 are arcuri moi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 (editat) moale/tare se raporteaza la ce e deasupra... pt o mobra pe care poti sa mergi solo sau 2 up si cu bagaje, preloadul trebuie sa rezolve destule... daca dive-ul e din arc si e la mers solo, cu pasageri si bagaje ar trebui sa dea capat. eh, poate nu, acum am vazut ca are progresive. Editat August 25, 2017 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 corect. si preload-ul rezolva pana la un punct, dupa care nu mai rezolva, daca natura arcului este moale. Nu stiu cate kile are colegu' Eu am mers cu ea, si la mers civilizat e inchegata. Daca incepi huliganeli si franari cat sa intre ABS se cam duce-n cap. Eu am 75. greutatea de fabrica pentru toate suspensiile )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat August 25, 2017 Autor Share Postat August 25, 2017 Vre-o 75 cred cu tot cu hainele de pe mine Nu facem huliganeli, desi am descoperit ceva pitici care stateau in mine ascunsi si care ies la suprafata doar cand sunt pe doua roti.. brr. In rest, da, deja m-am mai obisnuit cu acel dive, Fiind injiner, am inteles din start ca putem varia timpul in care se comprima/revine , arcul se va comprima oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Pregatire pt mai multa protectie pe forestiere si drumuri de codru!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Da' o evacuare corespunzătoare i-ai făcut și tu cadou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 (editat) Da' o evacuare corespunzătoare i-ai făcut și tu cadou? Nu este timpul trecut..vine si aceea dar pachetul enduro (crashbar,scut motor,protectie radiator,scarite endurosi proiectoare led) a avut prioritate. Editat Septembrie 19, 2017 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 mie mi se pare ca evacuare stock se aude frumusel. Se poate mult mai bine, dar si cu cea de fabrica se aude a Ducati, cu siguranta timbrul mai adanc de cate alte V2-uri (al meu spre exemplu) care se aud ca un feon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 mie mi se pare ca evacuare stock se aude frumusel. Se poate mult mai bine, dar si cu cea de fabrica se aude a Ducati, cu siguranta timbrul mai adanc de cate alte V2-uri (al meu spre exemplu) care se aud ca un feon. Da se aude bine dar mai bine se aude dupa ce se deschide clapeta din esapament!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Unei motorete facuta pt drumuri lungi eu nu i-as schimba evacuarea stock, mai ales ca se aude binisor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Septembrie 21, 2017 Autor Share Postat Septembrie 21, 2017 @Rul ai montat kitul de ceata ? Nu vad in foto nici crashbarul. Ma interesa daca ai primit in kit piesele care prind proiectoarele pe crashbar. @paulinos, confirm face suficienti DB cea stoc, la drum lung eu as prefera una mai blanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.