Sari la conținut

Testez, cumpar si transport moto din Ungaria-Austria-Germania catre Ro


Postări Recomandate

@Motologistic la ce gunoaie tavalite prin toate santurile si date de toate gardurile cu kilometrajul dat peste cap si iar inapoi pe la vreo 45000 km(in 30 ani de la fabricare) se vand prin Romania,chiar se merita sa faci 2000km pana in Germania si sa arunci cu bani in neamtul ce o vinde. Costurile necesare pt.asta sunt infime fata de tzeapa ce s-ar putea/sigur ti-o vei lua in Romania de la vreun jegos nesimtit prefacut mincinos ce-ti promite marea cu sarea+luna de pe cer pe langa motocicleta "tzipla"/semi-praf,varza tocata murata buna de dus la gunoi...

Am mers recent sa vad 2 motoare ce aratau bine in pozele de pe olx... In realitate?! Mai bine stateam acasa si nu-mi pierdeam timpul aiurea pe drumuri...

Deci,da, nu cumparati motociclete din Romania. Va luati tzeapa garantat. 

Germania si Italia ofera tot ce ar vrea un om normal... 

Care nu e multumit nici de astea, aveti reprezentante in tara cu motoare 0 km  😀🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marcel am si eu o intrebare care nu are legatura cu serviciile tale ci mai degraba cu uneltele cu care iti faci treaba. Dubele :)

 

banuiesc ca ai pus ceva km pe bordul a mai multor dube.

 

te-as ruga daca poti sa-mi povestesti despre cele pe care le-ai avut perioade mai mari de timp astfel incat sa poti evalua fiabilitatea lor.

 

unde vreau sa ajung cu intrebarea asta? La anu daca reusesc vreau sa iau o duba marimea cea mai mare (fara punte dubla) dar la un buget mititel 5000-6000eur. 

 

Nu va fii cal de povara si probabil nu va depasi 20.000km anual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea-i lunga, când vine vorba de o dubă. 

Din experienta pe care o am și din relatările colegilor de drum, Mercedes sau Iveco. 

Depinde și ce vrei să faci cu ea 

Eu, personal, nu am sa mai schimb Iveco. 

Poate, când legea ma va obliga, trec la Euro 6, dar pana atunci, rămân la ce am acum. 

Legat de motorizare, obligatoriu cel mai mare, indiferent de marca dubei. 

La 6-6 k euro, din păcate, te vei limita la un Sprinter XXL, Fiat Ducati Maxi, (nu recomand Ford Transit). 

Dacă vrei, îți pot detalia mai pe larg experienta mea cu șlepuri, Mercedes Sprinter, Iveco Daily euro 4 și 5 și dube închise, Sprinter și Daily 6.

0744973166 

Marcel 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Motologistic a spus:

Iveco

Nu-i mașină ca Iveco, 

Greu la deal și des la peco! 

 

Iveco o să fie camion

Când și italianu' va fi om! 

 

:crack:

 

La 28.06.2021 la 23:45, Cavaleru a spus:

vreau sa iau o duba marimea cea mai mare (fara punte dubla) dar la un buget mititel 5000-6000eur. 

 

Din ciclul "să fie virgină, să aibă mașină și să se 3.14șe benzină!" :lol:

Sau mai pe românește și cu p în c și cu sufletul în rai! 

Transformarea nu e simplă, și mai necesită și reomologare, ceea ce implică documente de la un carosier autorizat rar. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, ENEOS a spus:

Din ciclul "să fie virgină, să aibă mașină și să se 3.14șe benzină!" :lol:

Sau mai pe românește și cu p în c și cu sufletul în rai! 

Transformarea nu e simplă, și mai necesită și reomologare, ceea ce implică documente de la un carosier autorizat rar. 

 

Stai un pic bobita ca tragi niste concluzii precipitate.

 

discutam pe privat daca te intereseaza alte detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, ENEOS a spus:

Nu-i mașină ca Iveco, 

Greu la deal și des la peco! 

 

Iveco o să fie camion

Când și italianu' va fi om! 

Au trecut vremurile ălea... 

10,4 L/100 km, ți se pare mult? 

Încărcat la maxim, viteze de 130-150 km/ h? 

Te asigur ca la faza cu dealul asa și e... Nu multe mașini mici (da, tine și de șofer) îmi stau în fata pe curbele de la Predeal 😉😅

 

Puncte slabe la Iveco :

*rigiditate 

*slaba pe electrica( fire foarte subțiri) 

*glisantele de la etrieri

*electromotor care tine max 150 k km

*erori pe senzorii de Abs, o data la 100 k km

Motorul de 3000 e top! 

Legenda legată de consum e datorata utilizatorului idiot, care pune pe un Iveco de 3.5T, cât pun alții pe camionul de 7.5 T. 

Alt minus al Iveco'ului este greutatea mare, la gol, versus alte mărci. 

Gen, la aceleași caracteristici, un Mercedes Sprinter sau VW Crafter e cu 3-500 kg mai usor. 

Dacă se dorește a fi camper, nu e obligatoriu sa fie tracțiune spate, cum e al meu. 

Tracțiunea spate, se recomanda mai ales celor care trag remorca (cum e cazul meu) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, apriliacluj a spus:

daca e camper, apoi atunci sa fie 4x4!

Asta, daca se considera un aventurier. 

Dar, de regula, camperul e pt camping.. nu? 

4x4 e și foarte scump 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mai impins campere pe pajiste putin inclinata dupa o ploaie sanatoasa de iunie - iulie....

sau pe zapada de 1 mai....

ca patitul care sufla in iaurt

PS. cred ca acei cam 1000 de iepuroi in plus (care e diferenta la o duba 4x4) isi merita banii pt linistea unui weekend sau concediu...

my 2c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va fii 4x4pentru ca e scump vs cat de des voi avea nevoie de el. 

va vii un camper care poate fii folosit din cand in cand sa care o motoreta bolnava.

din cauza asta singurele chestii fixe permanent va fii zona de baie. patul, si poate bucataria vor fi demontabile. va depinde de dimensiunea dubei pe care o voi alege ce ramane fix sau nu.

 

va fii in camper usor, nu va fii o conversie pur sange pt offcamping indelungat, avand in vedere ca asta va fii primul proiect de genul la care ma inham voi incerca sa il fac cat mai simplist ca sa serveasca scopului si sa-mi fac mana :D

 

panoul despartitor va ramane pe pozitie astfel incat sa nu necesite omologare 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Cavaleru a spus:

panoul despartitor va ramane pe pozitie astfel incat sa nu necesite omologare 

Ca o paranteză, Sprinter 316 nu are panou despărțitor, deși duba e lungă cât o zi de post negru.

Dar se poate face o măgărie, tai spațiu de trecere (dacă prinzi cu așa ceva), iar în loc de bancheta aia fixă și cretină, pui un scaun auto confortabil. Idei sunt muuuuulte, întâi să te vezi cu hardughia în curte, apoi mai vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Lucian_M a spus:

Ca o paranteză, Sprinter 316 nu are panou despărțitor, deși duba e lungă cât o zi de post negru.

Dar se poate face o măgărie, tai spațiu de trecere (dacă prinzi cu așa ceva), iar în loc de bancheta aia fixă și cretină, pui un scaun auto confortabil. Idei sunt muuuuulte, întâi să te vezi cu hardughia în curte, apoi mai vezi.

Are panou, dacă e LKW. 

Cel pe care l-ai văzut tu, probabil era în România și era "mânărit" în stil romanesc. 

Doar cele de persoane nu au panou. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Motologistic a spus:

Are panou, dacă e LKW. 

Cel pe care l-ai văzut tu, probabil era în România și era "mânărit" în stil romanesc. 

Doar cele de persoane nu au panou. 

Iar de persoane nu vreau pt ca sunt prea multe suprafete vitrate.

 

mai exista o solutie cele cu 2 banchete dar ma complic inutil. familia noastra e formata din 2 persoane si un catel :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Motologistic a spus:

Are panou, dacă e LKW. 

Cel pe care l-ai văzut tu, probabil era în România și era "mânărit" în stil romanesc. 

Doar cele de persoane nu au panou. 

Era de marfă, probabil "rezolvată", model de prin 2000 și un pic, motor de 2700, in linie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, apriliacluj a spus:

 

PS. cred ca acei cam 1000 de iepuroi in plus (care e diferenta la o duba 4x4) isi merita banii pt linistea unui weekend sau concediu...

my 2c

Cred ca ai vrut să zici 10.000 (zece mii) diferența. 😊

Un Sprinter normal, sa zicem 316 Cdi, din 2007, e cam 5000 euro... Unul 4x4 ma îndoiesc ca găsești sub 15.000...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Motologistic a spus:

Cred ca ai vrut să zici 10.000 (zece mii) diferența. 😊

Un Sprinter normal, sa zicem 316 Cdi, din 2007, e cam 5000 euro... Unul 4x4 ma îndoiesc ca găsești sub 15.000...

 

dap, exact si in plus alea 4x4 sunt in format scurt, nu XXL. la vanzare nu am vazut si lung si 4x4. probabil exista, dar nu-mi bat capul ca nu am nevoie de 4x4..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

-*Salut Marcel... am sa fiu scurt. Am 5000 de euro, vreau motor, dar nu am mana stângă. Ma poți ajuta să-mi găsesc un motor? *

-*Desigur ca da... 🤔🤦‍♂️*

 

No, joac-o p'asta.  🏍️🏍️🏍️

 

Voi, ce ați face? Ce i-ați recomanda/cumpăra? 

Mulțumesc 🍻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...