Sari la conținut

Bandita mea


pierrotlefou
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Fiind inoculat cu veninul necesar, am trecut la act, dupa ce mi-am luat si permisul de motocicleta. Varsta, vechimea scl. au facut ca am concluzionat direct pentru Permisul A.

La fix 1 an dupa prima lectie pe motor, am cumparat un Suzuki GSF 650 S (adica Banditul "civil").

Am fost stimulat de Bandit deoarece un prieten foarte bun, are un Bandit 1200 din 1998. Avand in vedere increderea in el, am mers si m-am inoculat cu aceasta obsesie ("sa fie un Bandit"), fiind convins ca un motor mare, cu carburatie, poate sa fie o excelenta decizie. A contribuit si faptul ca scoala am facut-o pe un Kawa ER-6N (cred ca 2014, cel putin ABS), si am fost "marcat" de pozitia incomoda si motorul de ascutitoare.

Am cautat ceva vreme, vroiam o Suzuki Bandit 1250 (noul motor in 4 cilindri, racire pe apa, injectie, ABS). Am gasit 2: una naked (2007) si una carenata (2013). Preturile cerute depaseau cu mult bugetul, si fiind totusi prima motocicleta am zis ca decat sa bag bani pe care sa-i manance rugina, prefer sa-mi fac mana. Asa ca am ajuns singur la concluzia ca trebuie sa mai las din pretentii.

Asa am gasit o Suzuki Bandit 650 GSF, din 2006, adusa din Italia de familia/fratii Biris pentru primul (unicul, pana la mine) proprietar din RO. Eu fiind tot oradean (nastere, parcurs, convingere) insa locuind acum in Bucuresti (desi am tot evadat de aici...) si avand mai multe confirmari despre seriozitatea familiei si a actualului propietar, am optat pentru ea.

Am fost pus in garda ca sunt necesare cauciuri noi si poate si frane (cu discuri cu tot). Abia azi, 1 Mai, am dat o tura de acomodare de 2h. Are nevoie (si ii place) sa fie forjata, dar e liniara, controlabila si eficace. Am descoperit ca pozitia este ideala (nu am obosit deloc), desi e carenata nu asigura o protectie eficienta peste 120 (deci trebuie sa fiu calm), e toleranta insa trebuie sa imi pastrez capul rece.

O sa ne mai vedem prin trafic.

Asfalt uscat!

P.S. E interesant, aceasta urare (echivalentul ei) nu prea se regaseste in alte culturi moto :) Insa mie imi place :)

post-95867-0-95316900-1493648686_thumb.jpg

post-95867-0-92769900-1493648691_thumb.jpg

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam greu de citit textul deoarece este fragmentat de autor in mod intentionat dar asta nu e de mare importanta.

E faina motocicleta, de obicei Suzuki nu prea sunt facute sa intoarca capetele pe strada dar iti doresc plimbari cat mai multe si cat mai placute fara evenimente!

Editat de Spielhur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam greu de citit textul deoarece este fragmentat de autor in mod intentionat dar asta nu e de mare importanta.

E faina motocicleta, de obicei Suzuki nu prea sunt facute sa intoarca capetele pe strada dar iti doresc plimbari cat mai multe si cat mai placute fara evenimente!

Se confirma ca am un stil alambicat de comunicare (totusi, fara intentie :) ) Nu-i bai...

Am fost surprins sa vad ca la SMAEB erau foarte putine Suzuki si mai ales, nu cred ca am vazut nici un Bandit.

Oricum, sa ne vedem cu bine pe sosele.

Seara buna tuturor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Iti doresc sa o folosesti sanatos si fara evenimente.

Sigur o sa te indragostesti de el, cel putin in cazul meu undeva la 50% din timpul liber is pe bandit-ul meu :eek:

Daca ajungi pe acasa in Oradea da-mi un pm sa iesim la o plimbare ca banditi :))

Chiar eram curios daca ofera in plus protectie variant carenata, pentru ca si eu tot de la 100 km/h incep sa am unele probleme dar deja pot sa spun ca m-am obijnuit.

 

Iar daca Suzuki nu ii motoreta sa intoarca capul este pe forum GSXR Corona edition, care te face sa salivezi . Efectiv ii bestiala :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@all (ca tot nu imi iese "MultiQuote Reply") - multumesc de incurajari si comentarii. Iar experientele diferite (ma refer la motoare) fac bine.

 

@Zotz

Mi-am propus sa ajung la Oradea, insa doar la ...iernat (la tata in garaj). E totusi drum lung si eu sunt incepator. Dar poate prin vara, o intalnire la jumatatea drumului (propunere deja lansata de prietenul meu din copilarie, tot oradean, tot cu Bandit).

Cat despre protectia de la carena, la picioare e insesizabila :) La bust/cap, peste 100km/h incepe sa se simta vantul. Macar, nu se simte asa de puternic ca pe cea de la scoala. Am vazut ca exista niste parbrize originale mai lungi "touring", caci cel de pe ea este "sport". Am inceput sa caut fie sa-l inlocuiesc, fie sa pun un parbriz suplimentar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am fix un bandit ca al tau doar ca este cel pe injectie

Ca afaturi : retapiteaza-i şeaua ptr un comfort sporit si fa ceva cu frana fata, adica o pompa radiala si furtune , ca frana stock e de râs

Eu am facut cu a mea 2000km de la inceputul sezonului si sunt super multumit de ea

Bafta🖒

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Eu am un GSX 1250 FA din 2011, care e tot un fel de bandit ... mascat :D de mai bine de un an si ne intelegm tare bine. Insa eu am avut inainte un 600 si un 750, pe care le-am condus cativa ani buni inainte sa trec la categoria mare. Motorul e destul de docil, tinand cont de cilindrata, dar daca ii dai gaz devine destul de naravas. Are acceleratia mai indulcita, si o progresie destul de liniara pana pe la 6.000 de turatii cand efectiv isi da drumul.

Mai bine pentru tine ca incepi pe un 650, are mai putini cai, o greutate inferioara si in general mai manevrabila. Sa o stapanesti sanatos si la multi km fara evenimente !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Update:

- pneuri schimbate F+S (Michelin Pilot Road) - acum manevreaza, nu mai e "tramvaiul" pe care l-am cumparat la inceput (cand trageam de ghidon, se tot ducea in fata)

- discuri fata Brembo Oro

- placute F+S, lichid de frana

- parbriz Touring (via Louis.de) - pare ceva mai subtirel decat cel original, insa sigur este mai lung deci protectie mai buna (cel original avea o ureche rupta, vizibila doar la demontat)

 


» Post actualizat in 07 Jun 2017 16:18

Salut
Am fix un bandit ca al tau doar ca este cel pe injectie
Ca afaturi : retapiteaza-i şeaua ptr un comfort sporit si fa ceva cu frana fata, adica o pompa radiala si furtune , ca frana stock e de râs
Eu am facut cu a mea 2000km de la inceputul sezonului si sunt super multumit de ea
Bafta

Sa fie! (reply la "Bafta") ;)

Poti sa-mi spui unde pot face modificarile sugerate?

Mai ales ca la partea de frane am avut o supriza neplacuta, noroc ca am fost vigilent si s-a rezolvat pana la urma.

Cele bune

post-95867-0-59642100-1496852133_thumb.jpg

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update:

- pneuri schimbate F+S (Michelin Pilot Road) - acum manevreaza, nu mai e "tramvaiul" pe care l-am cumparat la inceput (cand trageam de ghidon, se tot ducea in fata)

- discuri fata Brembo Oro

- placute F+S, lichid de frana

- parbriz Touring (via Louis.de) - pare ceva mai subtirel decat cel original, insa sigur este mai lung deci protectie mai buna (cel original avea o ureche rupta, vizibila doar la demontat)

 

» Post actualizat in 07 Jun 2017 16:18

 

Sa fie! (reply la "Bafta") ;)

Poti sa-mi spui unde pot face modificarile sugerate?

Mai ales ca la partea de frane am avut o supriza neplacuta, noroc ca am fost vigilent si s-a rezolvat pana la urma.

Cele bune

Şaua am modificato la Dacian (Moto-Vis) cauta pe facebook, ai si nr de tel acolo, este din ploiesti baiatul , vb cu el si ii explici ce doresti

Pompa de frana , eu am pus o radiala de Ducati si furtune cu insertie de fier , da un tel la 0736.323.929-Florin si vezi poate te poate ajuta

Bafta🖒

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...