pierrotlefou Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 (editat) Salutare, Fiind inoculat cu veninul necesar, am trecut la act, dupa ce mi-am luat si permisul de motocicleta. Varsta, vechimea scl. au facut ca am concluzionat direct pentru Permisul A. La fix 1 an dupa prima lectie pe motor, am cumparat un Suzuki GSF 650 S (adica Banditul "civil"). Am fost stimulat de Bandit deoarece un prieten foarte bun, are un Bandit 1200 din 1998. Avand in vedere increderea in el, am mers si m-am inoculat cu aceasta obsesie ("sa fie un Bandit"), fiind convins ca un motor mare, cu carburatie, poate sa fie o excelenta decizie. A contribuit si faptul ca scoala am facut-o pe un Kawa ER-6N (cred ca 2014, cel putin ABS), si am fost "marcat" de pozitia incomoda si motorul de ascutitoare. Am cautat ceva vreme, vroiam o Suzuki Bandit 1250 (noul motor in 4 cilindri, racire pe apa, injectie, ABS). Am gasit 2: una naked (2007) si una carenata (2013). Preturile cerute depaseau cu mult bugetul, si fiind totusi prima motocicleta am zis ca decat sa bag bani pe care sa-i manance rugina, prefer sa-mi fac mana. Asa ca am ajuns singur la concluzia ca trebuie sa mai las din pretentii. Asa am gasit o Suzuki Bandit 650 GSF, din 2006, adusa din Italia de familia/fratii Biris pentru primul (unicul, pana la mine) proprietar din RO. Eu fiind tot oradean (nastere, parcurs, convingere) insa locuind acum in Bucuresti (desi am tot evadat de aici...) si avand mai multe confirmari despre seriozitatea familiei si a actualului propietar, am optat pentru ea. Am fost pus in garda ca sunt necesare cauciuri noi si poate si frane (cu discuri cu tot). Abia azi, 1 Mai, am dat o tura de acomodare de 2h. Are nevoie (si ii place) sa fie forjata, dar e liniara, controlabila si eficace. Am descoperit ca pozitia este ideala (nu am obosit deloc), desi e carenata nu asigura o protectie eficienta peste 120 (deci trebuie sa fiu calm), e toleranta insa trebuie sa imi pastrez capul rece. O sa ne mai vedem prin trafic. Asfalt uscat! P.S. E interesant, aceasta urare (echivalentul ei) nu prea se regaseste in alte culturi moto Insa mie imi place Editat Mai 1, 2017 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Sa ai noroc la ea. Multi km fara incidente. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 1, 2017 Autor Share Postat Mai 1, 2017 Asa sa fie! Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Sa te plimbe in siguranta, fara sughituri. Arata fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spielhur Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 (editat) Cam greu de citit textul deoarece este fragmentat de autor in mod intentionat dar asta nu e de mare importanta. E faina motocicleta, de obicei Suzuki nu prea sunt facute sa intoarca capetele pe strada dar iti doresc plimbari cat mai multe si cat mai placute fara evenimente! Editat Mai 1, 2017 de Spielhur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 1, 2017 Autor Share Postat Mai 1, 2017 Cam greu de citit textul deoarece este fragmentat de autor in mod intentionat dar asta nu e de mare importanta. E faina motocicleta, de obicei Suzuki nu prea sunt facute sa intoarca capetele pe strada dar iti doresc plimbari cat mai multe si cat mai placute fara evenimente! Se confirma ca am un stil alambicat de comunicare (totusi, fara intentie ) Nu-i bai... Am fost surprins sa vad ca la SMAEB erau foarte putine Suzuki si mai ales, nu cred ca am vazut nici un Bandit. Oricum, sa ne vedem cu bine pe sosele. Seara buna tuturor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 de obicei Suzuki nu prea sunt facute sa intoarca capetele pe strada ....Hayabusa , GSXR , Volusia , Burgman si Intruder ce sunt , trotinete ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spielhur Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 ....Hayabusa , GSXR , Volusia , Burgman si Intruder ce sunt , trotinete ? GSXR e frumoasa, e adevarat, dar pana la urma tine de gusturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MASBA Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Frumoasa . Multi km fara incidente sa aveti . Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 Sa o folosesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zotz Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Hello, Iti doresc sa o folosesti sanatos si fara evenimente. Sigur o sa te indragostesti de el, cel putin in cazul meu undeva la 50% din timpul liber is pe bandit-ul meu Daca ajungi pe acasa in Oradea da-mi un pm sa iesim la o plimbare ca banditi ) Chiar eram curios daca ofera in plus protectie variant carenata, pentru ca si eu tot de la 100 km/h incep sa am unele probleme dar deja pot sa spun ca m-am obijnuit. Iar daca Suzuki nu ii motoreta sa intoarca capul este pe forum GSXR Corona edition, care te face sa salivezi . Efectiv ii bestiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 2, 2017 Autor Share Postat Mai 2, 2017 @all (ca tot nu imi iese "MultiQuote Reply") - multumesc de incurajari si comentarii. Iar experientele diferite (ma refer la motoare) fac bine. @Zotz Mi-am propus sa ajung la Oradea, insa doar la ...iernat (la tata in garaj). E totusi drum lung si eu sunt incepator. Dar poate prin vara, o intalnire la jumatatea drumului (propunere deja lansata de prietenul meu din copilarie, tot oradean, tot cu Bandit). Cat despre protectia de la carena, la picioare e insesizabila La bust/cap, peste 100km/h incepe sa se simta vantul. Macar, nu se simte asa de puternic ca pe cea de la scoala. Am vazut ca exista niste parbrize originale mai lungi "touring", caci cel de pe ea este "sport". Am inceput sa caut fie sa-l inlocuiesc, fie sa pun un parbriz suplimentar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Salut Am fix un bandit ca al tau doar ca este cel pe injectie Ca afaturi : retapiteaza-i şeaua ptr un comfort sporit si fa ceva cu frana fata, adica o pompa radiala si furtune , ca frana stock e de râs Eu am facut cu a mea 2000km de la inceputul sezonului si sunt super multumit de ea Bafta🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Salutare. Eu am un GSX 1250 FA din 2011, care e tot un fel de bandit ... mascat de mai bine de un an si ne intelegm tare bine. Insa eu am avut inainte un 600 si un 750, pe care le-am condus cativa ani buni inainte sa trec la categoria mare. Motorul e destul de docil, tinand cont de cilindrata, dar daca ii dai gaz devine destul de naravas. Are acceleratia mai indulcita, si o progresie destul de liniara pana pe la 6.000 de turatii cand efectiv isi da drumul. Mai bine pentru tine ca incepi pe un 650, are mai putini cai, o greutate inferioara si in general mai manevrabila. Sa o stapanesti sanatos si la multi km fara evenimente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Iunie 7, 2017 Autor Share Postat Iunie 7, 2017 (editat) Update: - pneuri schimbate F+S (Michelin Pilot Road) - acum manevreaza, nu mai e "tramvaiul" pe care l-am cumparat la inceput (cand trageam de ghidon, se tot ducea in fata) - discuri fata Brembo Oro - placute F+S, lichid de frana - parbriz Touring (via Louis.de) - pare ceva mai subtirel decat cel original, insa sigur este mai lung deci protectie mai buna (cel original avea o ureche rupta, vizibila doar la demontat) » Post actualizat in 07 Jun 2017 16:18SalutAm fix un bandit ca al tau doar ca este cel pe injectieCa afaturi : retapiteaza-i şeaua ptr un comfort sporit si fa ceva cu frana fata, adica o pompa radiala si furtune , ca frana stock e de râsEu am facut cu a mea 2000km de la inceputul sezonului si sunt super multumit de eaBafta Sa fie! (reply la "Bafta") Poti sa-mi spui unde pot face modificarile sugerate? Mai ales ca la partea de frane am avut o supriza neplacuta, noroc ca am fost vigilent si s-a rezolvat pana la urma. Cele bune Editat Iunie 7, 2017 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Update: - pneuri schimbate F+S (Michelin Pilot Road) - acum manevreaza, nu mai e "tramvaiul" pe care l-am cumparat la inceput (cand trageam de ghidon, se tot ducea in fata) - discuri fata Brembo Oro - placute F+S, lichid de frana - parbriz Touring (via Louis.de) - pare ceva mai subtirel decat cel original, insa sigur este mai lung deci protectie mai buna (cel original avea o ureche rupta, vizibila doar la demontat) » Post actualizat in 07 Jun 2017 16:18 Sa fie! (reply la "Bafta") Poti sa-mi spui unde pot face modificarile sugerate? Mai ales ca la partea de frane am avut o supriza neplacuta, noroc ca am fost vigilent si s-a rezolvat pana la urma. Cele bune Şaua am modificato la Dacian (Moto-Vis) cauta pe facebook, ai si nr de tel acolo, este din ploiesti baiatul , vb cu el si ii explici ce doresti Pompa de frana , eu am pus o radiala de Ducati si furtune cu insertie de fier , da un tel la 0736.323.929-Florin si vezi poate te poate ajuta Bafta🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.