carlan Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) va salut.am si eu o p[roblema cu yamaha xt 6003tb. am luato de cateva zile si pornea numai la rece usor.la cald trebuia sa invarta mult dar pornea intrun final.impinsa o lua imediat. acuma nici la rece nu o mai ia dar da sa pornesca parca,tuseste si mai da si cate un rateu.am verificat scanteia,e buna,bujia o scot uda deci benzina vine. acuma va intreb care sunteti mai experimentati cear mai trebui sa verific si ce reglaj sai mai fac. iar daca tot nui dau de capat eventual am so dezmembrez si care aveti nevoie de piese pot sa va ajut. ca bani nu cred ca as baga in ea fiind prea mare pt mine si prea grea.va multumesc mult. sau poate e vreun user de prin zona iasiului sa vina sa arunce un ochi la reglaje.contra cost evident Editat Februarie 3, 2013 de carlan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Baterie noua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 pune cabluri de curent de la o masina,asta cu bujia uscata n-o chinui inainte,trage socul maxim si foloseste butonul de pornire fara sa tragi de acceleratie,daca e foarte foarte frig ar fi bun un spray de pornire pe gaura aia de la airbox. asta-i treaba cu motor mare si o singura bujie.bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 am incercat in toate felurile si to nu porneste.tuseste si atat.sa fie sarita de la punct? poate are cineva niste poze cum e distributia corecta ca sa ma uit la a mea.va multumesc. surubelul de reglat aeru care e de la carburator?niste poze mar ajuta mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 http://www.manualedereparatie.info/categorii/yamaha.html Citeste manualul de reparatie. Sigur nu e "sarita de la punct". Verifica/schimba bujia. Si carburatorul. Inclusiv functionarea socului (choke). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 acuma lucrez la ea.deci cand ai imping socul nu da niciun semn de pornire.cu socul tras tuseste si mai da cate un rateu.iam dat si cu spray dar ai ia si tuseala aia .cand tuseste ea scoate si un pic de fum pe evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Incearca sa il tragi cu o masina , benzina e proaspata cat de cat adica nu e de un an in mobra , uite la carbratoare cand incerci sa il pornesti la caucucurile ce is la cilindur sa nu fie dezlipite nu prea se vede dar cand incerci sa il pornesti se misca pentru ca sunt subtiri si se vede cum trage aer , pedala sau electric starter ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 starter.benzina e de doua zile pusa.cauciucurile alea par ok nu am vazut sa traga aer pe acolo. ca sa verific daca e pusa la punct trebuie sa demontez fulia sau volanta cum ia mai zice?ca din manual vad ca in spatele ei ar fi un semn si trebuie aliniat cu axu cu came.nu se mai poate verifica altfel daca e pusa corect la punct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 poi ai traso cu masina ? daca nu porneste nici cand e trasa in a 3 , sau a 4 si sa mearga ca naiba da sa dea un semn un sunet atunci cel mai probabil ceva nu e in regula si trebuie setata , da asa ai primito sau o stat cativa ani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 In manual scrie ca ai un surub de vizitare a volantei. Nu trebuie sa dai tot capacul din stanga jos. Dai doar capacul de chiulasa jos. Acolo ai un pinion pe axa cu came care are pe el doua semne: doua puncte diametral opuse. Urmeaza manualul pentru verificarea "punerii la punct". Dar, daca in urma cu ceva timp, spui ca iti pornea la rece si impinsa chiar foarte usor, sigur nu e sarita de la punct. Poate doar lantul distributiei sa fie uzat. Schimba bujia si ia carburatorul la puricat: demontat, spalat, reglat dupa manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 am traso,a pornit si am cazut cu ea si sa oprit.am mai traso si nu a mai pornit.am dat jos capacul de vizitare la volanta,am traso la semnul pt a regla supapale,dar nu are acel joc la supapa,cred ca apasa pe ea putin in momentul ala cand normal ar trebui sa fie in punctul mort nu? am duso dimineata la un mecanic a masurat compresia si are 2bari si ceva,e mort adica.de la cine am luato a zis ca ia schimbat in toamna cilindrul si segmentii si pistonul si nu a mers mult cu ea de atunci.acuma poate sa nu aiba compresie din alta cauza,de la supape ceva sau chiar sunt dusi segmentii. este cineva care aduce piese noi pe forum?mar interesa pret la piston si segmenti si garniturile aferente.asta in cazul in care chiar e de la ei problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Man, intai regleaza totul ca in manual, apoi pune-ti problema cumpararii de piese. Normal ca nu ai compresie daca nu ai joc la supape. Sunt in permanenta deschise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 pai am lasato la mecanic si maine ami zice ce are.am vrut sa stiu daca poate fi si de la altceva problema compresiei.ms mult colegu ami spune si mie cineva unde vine bagat furtunul care actioneaza al 2 lea carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Nu` stiu sigur la ce furtun te referi , dar imi dau cu parere e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 la mine e mai gros furtunul dar pleaca tot de unde pleaca la poza ta.e prea gros ca sa intre in primul carburator cum arata in poza.e posibil sa am alt model de carburator?cu pornirea am rezolvat era sarita de la punct. cel gros din partea dreapta este furtunul.am observat ca daca suflu pe furtun se ridica butoiasu din carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Daca zici de asta nici nu stiu sigur pentru ce e trebuie sa ma uit la al meu , al meu are la capat ca un filtru de benzina ca sa nu intre mizerie pe el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 la mine e mai gros furtunul dar pleaca tot de unde pleaca la poza ta.e prea gros ca sa intre in primul carburator cum arata in poza.e posibil sa am alt model de carburator?cu pornirea am rezolvat era sarita de la punct. cel gros din partea dreapta este furtunul.am observat ca daca suflu pe furtun se ridica butoiasu din carburator. Cum era sarita de la punct? Era mutat lantul cu un dinte pe pinionul axei cu came? De ce era sarit? De ce nu ar mai sari? Schimba distributia: lant, pinion ax cu came, patine, intinzator. Apropos: intinzatorul functioneaza cum trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 intentionez sa achizitionez un relelu de pornire pt un XTZ660(1997), insa caut un echivalent al celui OEM, deci ceva mai ieftin (50-60 lei, cel original e undeva pe la 150 lei pe wemoto). userul alex_xt m-a sfatuit sa caut un releu de pornire chiar si de scutere, dar de cilindree mai mare. pt ca nu stiu ce sa comand, vreau sa va intreb pe voi: in baza a ce criterii sa-l aleg ? ma refer la nr de pini , tensiune suportata etc. multumesc celor care-mi vor raspunde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 La numarul de pini si mufa e simplu: te uiti cum este al tau. La tensiune e si mai simplu: 12V. La amperaj e mai complicat: te uiti daca scrie pe el ceva sau in schema electrica sau in cataloage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Releul de pornire original arata asa : http://www.wemoto.ro/bikes/yamaha/xtz_660_tenere_3yf/92-93/picture/starter_solenoid___relay/ Pe site-uri sunt diverse tipuri de relee, iar eu nu stiu in baza caror indicatori sa-l aleg. Bateria recomandata de Yamaha e Yuasa YTX9-BS si are 12V 8Ah. Pe site-ul de la care intentionez sa fac comanda, sunt urmatoarele relee de pornire, insa doar chinezaria ieftina de pe pagina 2 seamana cu cel OEM : http://www.motobikeshop.eu/ro/electronica/releu-pornire Problema e ca daca nu-mi indica cineva priceput si cu exactitate ce fel de releu sa cumpar, eu n-o sa am incredere in alegerea mea. Cel OEM pe care-l am acum inca merge, dar datorita faptului ca bateria veche era aproape uscata, releul se bloca si trebuia sa-l lovesc usor cu un obiect metalic pt a se debloca. Acum, cu bateria noua, nu mai face figuri, dar alex_xt m-a sfatuit sa iau unul nou pt orice eventualitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) la mine e mai gros furtunul dar pleaca tot de unde pleaca la poza ta.e prea gros ca sa intre in primul carburator cum arata in poza.e posibil sa am alt model de carburator?cu pornirea am rezolvat era sarita de la punct. SAM_4892.JPG cel gros din partea dreapta este furtunul.am observat ca daca suflu pe furtun se ridica butoiasu din carburator. furtunul gros nu "duce" nicaieri ... are in capat un filtru , este pentru vacum, deci ia aer cu mizerie din atmosfera care barboteaza direct in benzina transformand-o in spuma... relativ complicat prima poza are un carburator putin diferit de cel cu pliatul kaufland va salut.am si eu o p[roblema cu yamaha xt 6003tb. am luato de cateva zile si pornea numai la rece usor.la cald trebuia sa invarta mult dar pornea intrun final.impinsa o lua imediat. acuma nici la rece nu o mai ia dar da sa pornesca parca,tuseste si mai da si cate un aparent socul e blocat (socul tras), porneste la rece si merge inecata la cald ... bujia uda rau + depuneri si nu mai porneste nici la rece. ps- daca desfaci carburatorul regleaza (verifica) acele la pozitiile din mijloc , dar atent sa pui distantierele in aceeasi ordine sa lucresi intr-un loc curat unde poti gasi piese minuscule scapate accidental pe jos Editat Februarie 9, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 am rezolvat cu pornirea,porneste usor si la rece si la cald dar intampin o noua problema. dupa 2 3 min de functionare face presiune prea mare in motor cred ca incepe sa curga ulei pe la un surub de la capacul de chiuloasa,acesta fiind strans bine.iar daca dau drumul la busonul pe unde se umple cu ulei iese presiune pe acolo. -mai este furtunul care iese din carter si intra in cutia de la filtrul de aer pe acolo arunca ulei la greu daca nu e astupat cu ceva. din ce cauza face presiune atat de mare?va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) ai pus prea mult ulei ... deschide manualul ! acum ceva vreme se vaita unu' ca i-a iesit garnitura dintre cilindru si carter , din cauza asta Editat Februarie 9, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielc Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Are cineva un kit de lant second de vanzare??? Are nevoie un amic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carlan Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 ulei are prea putin ca pierd ulei din cauza la presiunea din motor.iam scos filtrul de ulei si nu mai face presiune,poate un pic sa zicem....dar pe epurator iese gaze cu stropi de ulei.deci cred ca trebuie sa ma apropii de segmentare.ea acum merge bine trage frumos da cred ca ia cam mult ulei.bine mai si pierdeam de la presiune dar am sa-mi comand un filtru nou si sa vad daca mai persista problema.chiar stie cineva niste preturi informative sau de unde sa le iau la un pret ok urm piese: -piston+segmenti -garnitura cilindru si chiuloasa -lant distributie -ghiduri+semeringuri supape........O seara FRUMOASA LA TOTI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.