Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

cutia de viteza are legatura cu atmosfera si asa umiditatea din aer (mai ales iarna ;) )ajunge condens in ulei, dupa ce motorul se incalzeste vaporii de apa ies inapoi, dar antreneaza cu ei si vapori de ulei, solutia este ca ei sa nu fie deversati in atmosfera , ci in airbox, apoi sa fie absorbiti prin carburator si arsi in motor, parte din ei condenseaza in airbox si sunt uleiul care l-ai vazut , deci e ceva ok

Incepand cu euro2 (la masini cel putin) exista canistre cu carbon care recicleaza vaporii de benzina din rezervor, nu neaparat pentru economie, ci impotriva poluarii

poi acuma nu stiu sigu care e noua buba dar am un furtun prin care curge accel ulei si mai nou am inceput sa fac niste drumuri mai lungi si a inceput sa curga cand sta dar putin 3,4 stropi la 2 ore e vreo buba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poi acuma nu stiu sigu care e noua buba dar am un furtun prin care curge accel ulei si mai nou am inceput sa fac niste drumuri mai lungi si a inceput sa curga cand sta dar putin 3,4 stropi la 2 ore e vreo buba ?

 

Nu stiu cum e la xt-urile de 600 dar la 660-uri ( cred ca la toate ) furtunu in care dreneaza airbox-ul are un dop prins cu o clema. Dopul preintampina cred ca in airbox sa traga inapoi praf si alte alea ( la xt660z airbox-ul e dupa filtru ) si probabil sa-ti dea ulei pe jos... daca e la fel, nu-i bai, e normal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi chestia e noua de un timp scurt face asa de cand am curatat airboxul

Editat de Aragon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut doua spite pe 18 de roata spate 3AJ, stau cu mobra desfacuta si merg cu autobuzul, nu gasesc de cumparat niciunde, mi-am luat in iarna o roata de 1VJ pentru asta (teapa - is prea groase si altfel), am fost pe la strungari sa-mi faca din electrozi - degeaba ca nu se baga si nu am dopurile de infiletat, platesc triplu, de fapt orice suma oricat de aberanta ar fi fara discutii, fara numar .... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut doua spite pe 18 de roata spate 3AJ, stau cu mobra desfacuta si merg cu autobuzul, nu gasesc de cumparat niciunde, mi-am luat in iarna o roata de 1VJ pentru asta (teapa - is prea groase si altfel), am fost pe la strungari sa-mi faca din electrozi - degeaba ca nu se baga si nu am dopurile de infiletat, platesc triplu, de fapt orice suma oricat de aberanta ar fi fara discutii, fara numar .... :grinbandit:

 

Sunt la Kedo, se vand la set si costa o gramada de bani. Daca nu vrei sa platesti transportul (vreo 30e, parca), vorbeste cu ROMI3. Mi-e mi-a adus de la Kedo in conditii ok, nu mai stiu ce si cat am platit, parca erau preturile +15% sau ceva de genu' asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:unsure: mersi, m-am uitat acum - 70-80 eu/set plus alte costuri, mader facher, prea mult. Nu astept sa-mi rezolv problema cu 20 lei si o promisiune de bere insa trece de buget. Raul, unde esti hombre? :grinbandit:

 

rezolvat - danke Raul, o sticla de Pitu in vama, episodul 2 :grinbandit:

Editat de mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

388 lei la primul dealer. Mai caut.

 

Eu am luat de la ACHIMOTO.RO anu trecut in toamna , originala de la Yamaha si a fost vreo 170 ron parca .

 

- Apropo , am luat de la ei de 2 luni , telescop spate pt tenere , unu cu arc progresiv si gaz , de la YSS , undeva pe la 1150 ron , frate , alta viata alta ciclistica , si sa vezi cum sta pe enduro , rupe tot .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de des schimbati semeringurile la telescoape . si inca ceva telescoapele trebuie airisite ? arc+ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

azi am vazut niste spite badarane pe un ktm990R 2012 :scratch: ... ca otel-beton de 4 mm

 

Nu sunt badaranie, Mihai :laugh:.

Aceleasi sunt si pe EXC 400 (my precious post-3763-0-59007200-1332535745_thumb.gif ). Sau cel putin acelasi soc l-am avut si eu cand am studiat spitele 400-lui.

Ca sa nu mai spun cum am ramas cand am vazut ce macel isi pot lua niste spite "normale" folosite pe (hard) enduro.

 

rezolvat - danke Raul, o sticla de Pitu in vama, episodul 2 :grinbandit:

Hehe! Frumoase amintiri.

Sa dea Domnul sa se aranjeze apele Marii Negre asa cum trebuie ca sa vin sa ma mai balacesc si eu din nou in ele in Vama, sa iti arat motorul si sa ma imbat iarasi asa rau.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se schimba greu semeringurile de la telescoape ? este vreo sansa sa il schimb fara sa il desfac de tot ? si inca ceva 10w parca e uleiul de telescoape nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se schimba greu semeringurile de la telescoape ? este vreo sansa sa il schimb fara sa il desfac de tot ? si inca ceva 10w parca e uleiul de telescoape nu ?

 

Trebuie sa dai telescoapele jos si-ti mai trebuie o cheie speciala sau facuta artizanal cu o tija mai lunga, in carte scrie 10w insa uleiuri ai de la 5w-10w-15w-20w. Eu am mers pe 15w ca nu-mi place sa-mi plonjeze fata pe frana mai puternica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Trebuie sa dai telescoapele jos si-ti mai trebuie o cheie speciala sau facuta artizanal cu o tija mai lunga,

Sau, dupa ce ai scos semeringuri, arcuri si tot ce iese fara chei, infigi o coada de matura in telescop (este de lemn, mai moale decat metalul si ar ceda prima in case of anything, care anything de fapt nu exista) si pui pistol pneumatic pe inbusul acela de la baza telescopului, ascuns scobit acolo jos. Neaparat ai nevoie de ajutor - unul tine tubul telescopului si matura si celalalt da cu pistolul.

Cand ii va da pistolul cateva socuri zboara instant inbusul, desurubandu-se de piesa aceea din interiorul telescopului. Problem solved.

La fel la remontare, cu precizarea ca nu pui pistolul pe surubul inbus decat dupa ce l-ai strans la mana/cu cheia inbus pana la capat, unde va incepe sa se invarta in gol.

Daca incerci sa desfaci telescopul cu cheie inbus invartita la mana o sa invarti in gol cat timp ai la dispozitie, ore, zile, etc.

Nu am pozele in compul asta, altfel iti puneam ca sa vezi, fiindca am pozat si etapa asta.

Chei speciale, lungi de aprox. 40-50 de cm, ca un fel de surub imens de lung, cu capat stelat sa intre in tija din telescop trebuie neaparat la 660-ul 90-95.

Tenerele de 600 (si mai mult ca sigur si XT-ul) nu au profil stelat sau de alt fel in interiorul tijei din telescop.

 

Ulei pentru telescoape - clar 15W. 10w face furca mult prea moale. 5W iese din discutie.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei pentru telescoape - clar 15W. 10w face furca mult prea moale. 5W iese din discutie.

 

Tocmai ce mi-am pus 10W in furca si ii foarte moale. Eu asta vroiam sa obtin, in afara de franarile in care se afunda imi place cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

abia ce am pus si eu semeringuri noi si ulei repsol 10 w,imi place mult asa,nu cred ca as vrea mai tare, are dreptate raul :))) se invarte imbusul ala in gol cat timp ai la dispozitie :crack:

 

Pt cine nu are cheia de bujie originala. Asa arata, trebuie sa-mi fac si eu una ca asta ii imprumutata.

 

IMG_0044.JPG

la xt nu am avut trusa de scule si am injurat toata populatia japoniei pentru ca nu aveam cu ce tubulara sa scot bujia (care se scalda in benzina evident),pana la urma am luat un fel de tubulara tiganeasca cu 2 capete din bazar si am taiat-o cat sa treaca de cadru,si a fost ok,vezi poate gasesti si tu de aia :cheers:

Editat de LCA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

abia ce am pus si eu semeringuri noi si ulei repsol 10 w,imi place mult asa,nu cred ca as vrea mai tare, are dreptate raul :))) se invarte imbusul ala in gol cat timp ai la dispozitie :crack:

 

 

la xt nu am avut trusa de scule si am injurat toata populatia japoniei pentru ca nu aveam cu ce tubulara sa scot bujia (care se scalda in benzina evident),pana la urma am luat un fel de tubulara tiganeasca cu 2 capete din bazar si am taiat-o cat sa treaca de cadru,si a fost ok,vezi poate gasesti si tu de aia :cheers:

eu m sudat o piulita de 17 pe o tubulara de clichet ;) ... drept ca e ceva mai "adanca" , dar piulita mai ofera cativa mm pt capatul bujiei si am taiat o inelata (cotita) de 17 ca sa fie mai scurta si sa pot desfileta bujia cu rezervoru montat, dupa aia e chirurgie sa scoti bujia cu 2 des'te, dar poti sa o prinzi cu un furtunel daca e motoru' cald

 

Trebuie sa dai telescoapele jos si-ti mai trebuie o cheie speciala sau facuta artizanal cu o tija mai lunga, in carte scrie 10w insa uleiuri ai de la 5w-10w-15w-20w. Eu am mers pe 15w ca nu-mi place sa-mi plonjeze fata pe frana mai puternica.

gasesti ceva povesti pe tenereclub cu cheia confectionata artizanal pt supertenere, eu prefer sa merg la mester cu telescopul demontat si capacul slabit si sa platesc 25 lei manopera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu suntem prea multi posesori de Tenereu d-asta nou, dar la ultima iesire am fost marca si modelul majoritar:

 

post-7547-0-10968700-1332923678_thumb.jpgpost-7547-0-46544100-1332923896_thumb.jpg

 

Am sa scriu despre motorul meu, ce modificari am facut, poze si diverse...astept posesori de Tenere (sau nu) sa se bage in seama...

 

Asa arata cand am cumparat-o aprox 32.000 Km:

 

post-7547-0-48375600-1332924234_thumb.jpg

 

Asa arata acum...45.000 km:

 

post-7547-0-48190500-1332924817_thumb.jpg

 

Deoarece merg mai mult pe drumuri fara asfalt si nu neaparat pe drumuri, am unele modificari necesare:

 

kit de coborire, adica am lasat-o mai jos, am doar 1.75

arcuri progresive Hyperpro pe fata, urmeaza si pe spate...

pinion fata cu un dinte mai mic

scut de aluminiu

protectie motor

crash bar

handguarduri

tobe Leo Vince

filtru aer de buret, de la niste australieni, special pt desert

portbagaj de aluminiu

blana de oaie, sunt f multumit de ea...

xenon pe faza scurta

cauciucuri cu crampoane TKC80

nu mai are catalizator si a trebuit sa elimin un senzor sa nu mai dea rateuri

protectie la frina de picior

priza 12v

GPS Garmin Zumo 500

 

Cam astea ar fi, daca imi aduc aminte...

 

Sunt f multumit de motocicleta, nu am avut nici o problema...si am fost prin paduri, am traversat ape, am mers pe nisip, grohotis, namol, desert la temperaturi ridicate...

 

 

Mai pun niste poze si astept sa povestiti si voi despre Tenereurile voastre:

 

post-7547-0-86591500-1332926814_thumb.jpgpost-7547-0-87907900-1332926829_thumb.jpgpost-7547-0-31315800-1332926843_thumb.jpg

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda din ce parte se baga semeringul de sus in jos sau de jos in sus ? am cumparat semeringuri si pe ele scrie ca au buza pentru praf sunt duble sau ceva de genu dar pe telescop am vazut ca mai am una de praf probabil e model vechi sau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e a unui prieten de-al meu,a mea e cea veche.a luat-o la 0 km acum are peste 50 k din cate stiu.ceva poze pot fi vazute pe link-ul urmator

post-54162-0-96110100-1332932504_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca asta e cea mai misto culoare...

 

Am remarcat cauciucul Mitas E09 pe spate, dar si o singura toba...ce fel de toba este?

 

Ma bucur sa vad inca un tenere bagat pe coclauri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca asta e cea mai misto culoare...

 

Am remarcat cauciucul Mitas E09 pe spate, dar si o singura toba...ce fel de toba este?

 

Ma bucur sa vad inca un tenere bagat pe coclauri...

da inainte a avut tenere-ul mai vechi ca al meu si tot p coclauri i-a placut,toba e ceva taiat adaptat taiat indoit sudat,initial era o toba de carbon care a sfarsit acoperita in tabla.oricum devin enervante tare pacanelele alea la fiecare decelerare :)),am sa-i sugerez treaba cu senzorul.omu lucreaza la statia meteo in calimani(chiar l-am sunat sa vad cati km are in bord 56 de mii cica)de asta e nevoie si de un cauciuc mai serios.inainte aveam amandoi mitas C02 >:)

ps: culoare intr-adevar e cea mai faina,dar e rara,apare mult prin clipurile de prezentare ale modelului.

Editat de LCA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da inainte a avut tenere-ul mai vechi ca al meu si tot p coclauri i-a placut,toba e ceva taiat adaptat taiat indoit sudat,initial era o toba de carbon care a sfarsit acoperita in tabla.oricum devin enervante tare pacanelele alea la fiecare decelerare :)),am sa-i sugerez treaba cu senzorul.omu lucreaza la statia meteo in calimani(chiar l-am sunat sa vad cati km are in bord 56 de mii cica)de asta e nevoie si de un cauciuc mai serios.inainte aveam amandoi mitas C02 >:)

ps: culoare intr-adevar e cea mai faina,dar e rara,apare mult prin clipurile de prezentare ale modelului.

 

Pacanelele se rezolva, mie imi plac dar am tobele stock si nu-s infioratoare... uneori pe frig da niste impuscaturi totusi :PPP

 

Toba stock are tendinta de a zornai de la un moment dat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am ajuns sa incalic asa ceva (inca !), despre a da o tura, ... nici vorba ! Ca si design, imi place tare de tot aceasta motocicleta ! Cred ca are cel mai ,,adventure look" dintre toate mobrele de acest fel ce se mai fabrica inca. Mi-ar placea o mobra ca asta, dar ..... sa mai strang bani ! :-L

 

Scrieti ceva si despre autonomie, consum, viteza de coraziera ! Va rog !

Cum este cu acel kit de coborare, ca nici eu nu sunt prea inalt (1,70m)? Ma descurc eu cu vaci din astea mari insa nu este nicio placere sa pui jos doar varfului unui singur picior !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...